Supermodel W.I.P.

Άλλοι Arcade emulators πχ. Kawaks, FBA, Nebula, Zinc, Daphne κλπ

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker

nikos
Mame Maniac
Mame Maniac
Δημοσιεύσεις: 641
Εγγραφή: 17 Απρ 2004 10:10

Re: Supermodel W.I.P.

Δημοσίευση από nikos »

OK!
ΤΑ Bρηκα! :D
ΤΑ ΜΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΠΛΗΡΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΛΕΟΝ,ΑΦΟΥ ΕΞΟΜΟΙΩΘΗΚΑΝ ΤΑ "ΤΙΜΗΜΕΝΑ" ΤΑ GAELCO! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
Εικόνα
nikos
Mame Maniac
Mame Maniac
Δημοσιεύσεις: 641
Εγγραφή: 17 Απρ 2004 10:10

Re: Supermodel W.I.P.

Δημοσίευση από nikos »

Παντως με κουφανε,οτι δεν εχουν samples απο καποια παιχνιδια,απο εταιρειες,οπως Universal (devil zone/magical spot),Taito (grand champion),Sega(digger/samurai),Toaplan (ghox) !!!!!!!!!!
Και το Bordeline δεν εχει ηχο,αλλα το βρηκα σε sega genesis,ενω τα αλλα οχι!
Τεσπα,θα επιβιωσουμε!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!
ΤΑ ΜΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΠΛΗΡΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΛΕΟΝ,ΑΦΟΥ ΕΞΟΜΟΙΩΘΗΚΑΝ ΤΑ "ΤΙΜΗΜΕΝΑ" ΤΑ GAELCO! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

SuperModel WIP(x86/x64)v0.3a r555

Δημοσίευση από Nemo »


r555
Sort games found in zip file by descending order of matching files so that game with the *most* matching files is picked
---------------------
r554
Added: bass, daytona2, dirtdvls, harley, lemans24, scuda, skichamp, spikeofe, spikeout, von2, vs2, vs298, vs2v991 Fixed: dayto2pe title
---------------------
r553
Fixed scud mpeg roms
---------------------
r552
don't ask
---------------------
r551
fix project files
---------------------
r550
fix multiple default constructors
---------------------
r549
add missing include
---------------------
r548
Massive internal change: removed CConfig object and replaced it with a hierarchical config object system (Util::Config::Node). Games are now defined in an XML file. Hopefully I didn't break too many things :/
---------------------
r547
Cosmetic: renamed step to stepping
---------------------
r546
No need to enclose values in quotes when writing INI file. Print that file was saved to console and log.
---------------------
r545
Added a TODO list
---------------------
r544
Added srally2
---------------------
r543
Encapsulated zip file handling and added a "parent" member to the Game struct
---------------------
r542
Checking in GameLoader.cpp, GameLoader.h, and ROMSet.h (not currently used in build) because I need to make a substantial modification in my local tree
---------------------
r541
Fixed dayto2pe sample ROMs
---------------------


D/load :arrow: SuperModel WIP (x86 / x64) v0.3a r555
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Re: Supermodel W.I.P.

Δημοσίευση από Ace »

^Παρακαλώ βοηθεια! :(

Όποτε πάω να τρέξω κάποιο -οποιοδήποτε- clone set, όπως πχ το Virtua Fighter 3 Team Battle ή το Sega Rally DX και ενώ με audit μου το βγάζει σωστό, στο CMD βγάζει μήνυμα λάθους, που ζητά ΟΛΕΣ τις ROMs του parent, ακόμα και αυτές που δεν χρειάζονται, να βρίσκονται μέσα στο clone. :shock:

Τι να κάνω λοιπόν, βάζω στο zip του clone, αυτά που μου ζητάει και το τρέχω, οπότε στην CMD αναφέρει ορθώς ότι βρέθηκαν δύο set στο zip, η parent και η clone ROM, αλλά τρέχει αυτόματα-αυθαίρετα την parent, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να εκκινήσω κανένα clone. :x

Οπότε πίσω στον r540 προς το παρόν... Υπάρχει κάποια άλλη λύση ή να περιμένω την r556 ή όποια τέλος πάντων έκδοση, διορθώσει το πρόβλημα;

ΥΓ: Παρατήρησα ότι από την r540 στην r555, σημειώθηκαν μεγάλες αλλαγές, όπως επικαιροποίηση του ROM set, σύμφωνα με σχετικά πιο πρόσφατο -όχι πάντως το τελευταίο- MAME set, προσθήκη αρκετών νέων ROMs, αλλά και οριστικός αποκλεισμός του Supermodel-UI, που δεν αναγνωρίζει καθόλου πια την r555, οπότε είναι μονόδρομος ο EmuLoader.
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Supermodel W.I.P.

Δημοσίευση από Nemo »

r560
Support loading of parent ROM sets (e.g., scudp will load scud)
---------------------
r559
compile fixes
---------------------
r558
MSYS2 compile fix (HarryTuttle)
---------------------
r557
Replace glsl 3 function. Apparently this doesn't work on OS X.
---------------------
r556
fix compile warnings
---------------------
D/load :arrow: SuperModel WIP (x86 / x64) v0.3a r560
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Re: Supermodel W.I.P.

Δημοσίευση από Ace »

^Thanks για το bold αδελφέ Nemo, αλλά και η περιγραφή είναι κρυπτογραφημένη και προκοπή δεν είδα, ούτε με την 560...
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Supermodel W.I.P. r569

Δημοσίευση από Nemo »

r569
Included cstring for memcpy
---------------------
r568
Rewrote large parts of ROM loading code to more gracefully handle merged sets where overwritten parent ROMs are not present. Better handling of multiple zip files. Optimized ROM loading when stride and chunk size are equal and got rid of safety checks that I don’t believe are necessary any longer.
---------------------
r567
Rewrite the spot light code, and implement the missing fog logic. (HarryTuttle)
---------------------
r566
Fixed missing file detection (set_difference requires inputs sorted by desired key) and improved error reporting
---------------------
r565
Made scuda a child set of scud
---------------------
r564
Removed TODO comment
---------------------
r563
Smarter game selection when a zip file contains multiple games (prefer child when parent is also present in zip)
---------------------
r562
Warn about parent ROM sets having parent defined (not allowed)
---------------------
r561
Print missing files from games
---------------------
D/load :arrow: SuperModel WIP (x86 / x64) v0.3a r569
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Re: Supermodel W.I.P.

Δημοσίευση από Ace »

Ace έγραψε: Όποτε πάω να τρέξω κάποιο -οποιοδήποτε- clone set, όπως πχ το Virtua Fighter 3 Team Battle ή το Sega Rally DX και ενώ με audit μου το βγάζει σωστό, στο CMD βγάζει μήνυμα λάθους, που ζητά ΟΛΕΣ τις ROMs του parent, ακόμα και αυτές που δεν χρειάζονται, να βρίσκονται μέσα στο clone. :shock:
ΟΚ διορθώθηκε, αλλά μάλλον έφταιγε ότι δεν είχα περάσει το νέο Games.xml, καθότι ως κλασσικός τεμπέλης σε κάθε νέα έκδοση, έκανα copy-paste μόνο το Supermodel.exe :oops:

BTW -να ξεκουράσουμε και λίγο τον Nemo- κυκλοφόρησε και νεότερη έκδοση, η r573, με τα εξής συγκλονιστικά:
svn 573
– Added remaining games largely thanks to the efforts of the mysterious ‘阳阳’.
svn 572
– more whitespace ..
svn 571
– white space ..
svn 570
– Cache dereferenced values. Cuts loading time from 15 to 5 seconds in debug mode
svn 569
– Included cstring for memcpy
svn 568
– Rewrote large parts of ROM loading code to more gracefully handle merged sets where overwritten parent ROMs are not present. Better handling of multiple zip files. Optimized ROM loading when stride and chunk size are equal and got rid of safety checks that I don’t believe are necessary any longer.
svn 567
– Rewrite the spot light code, and implement the missing fog logic. (HarryTuttle)
D/load :arrow: SuperModel WIP (x86 / x64) v0.3a r573
Άβαταρ μέλους
Pyjamarama
Metal Slug
Metal Slug
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: 03 Σεπ 2004 10:39
Τοποθεσία: Athens

Re: Supermodel W.I.P.

Δημοσίευση από Pyjamarama »

Απο οτι καταλαβα (και ειναι ο λογος που δεν αναβαθμιζω) με τις νεες εκδοσεις παει το UI(?) Οι ρυθμισεις που καναμε για τα τιμονια, πανε και αυτες?
Θελει αλλαγη και το romset?
LOAD ""
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Re: Supermodel W.I.P.

Δημοσίευση από Ace »

Ναι, ναι και ναι! :?

Γνώμη μου είναι πάντως, να ξεκινήσεις να στήνεις την καινούρια έκδοση, με EmuLoader για UI και το νέο -σχεδόν ίδιο με του τρέχοντος MAME- ROMset, χωρίς να διαγράψεις άμεσα, την παλιά με το SupermodelUI και έτσι δεν θα ξεμείνεις χωρίς καθόλου Model 3 emulation στο σύστημά σου, μέχρι να βγάλεις την άκρη τουλάχιστον με την νέα.

Έτσι θα υπάρχουμε περισσότεροι που θα συζητάμε για την τρέχουσα έκδοση, σε ελληνικά φόρουμ και θα αλληλοσυμπληρωνόμαστε! :)
Άβαταρ μέλους
Pyjamarama
Metal Slug
Metal Slug
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: 03 Σεπ 2004 10:39
Τοποθεσία: Athens

Re: Supermodel W.I.P.

Δημοσίευση από Pyjamarama »

νταμν! :)
LOAD ""
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Supermodel W.I.P.

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=4PxVjzFRoYQ
r596
Updated Util::Config::Node unit tests with multiple leaf node test
---------------------
r595
remove unused variable
---------------------
r594
Extended -gfx-state to produce culling node analysis
---------------------
r593
Fixed behavior of Util::Config::Node when adding nested nodes (only leaf level can be duplicated; e.g., foo/bar and foo/bar will create one foo with two bar children, rather than two foo each with one bar).
---------------------
r592
Spindizzi's SCSP DSP fix for the VF3TB cave stage
---------------------
r591
Hooked up the command line help options (thanks, Spindizzi!) and updated copyright info
---------------------
r590
Removed unnecessary patches from lemans24
---------------------
r589
add missing include
---------------------
r588
Removed patches from source code and moved them into game XML file. Created ROMSet.cpp. Print a more descriptive error when game XML file fails to load.
---------------------
r587
Updated help text to include -game-xml-file option
---------------------
r586
Moved ROM patches into Games.xml and added patches to swtrilgy to make test emu work and to eca/ecau to pass the network check
---------------------
r585
add missing include
---------------------
r584
Harry Tuttle's fixes to fishing controls: invert fishing rod y and fishing stick y axis values so setting a negative axis is not necessary. Also changed reel to an analog input (similar to a pedal), whose neutral position is 0.
---------------------
r583
Harry Tuttle's change to Harley gear shift to use a single bit instead of two (no detectable difference in behavior, though)
---------------------
r582
Removed unused file: Game.cpp
---------------------
r581
Fixed lamachin title -- thanks Jiterdomer!
---------------------
r580
cosmetic
---------------------
r579
Daytona seems to use this completely undocumented feature of the real3d pro-1000, the ability to invert texture colours. This patch fixes the colours on the cars, and the signs which should flash by alternating their colours.
---------------------
r578
Removed last vestiges of CINIFile from input system and removed Games.cpp, INIFile.cpp, and ROMLoad.cpp
---------------------
r577
Using Game::INPUT_* instead of obsolete GAME_INPUT_*
---------------------
r576
Changes by Harry Tuttle: game list more accurately reflects MAME's, added a root level XML "games" node, print ROM version along with title
---------------------
r575
Fixed graphics state analyzer
---------------------
r574
Added cstring
---------------------
D/load :arrow: SuperModel WIP (x86 / x64) v0.3a r596
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Supermodel W.I.P.

Δημοσίευση από Nemo »

r606
Remove debug code
---------------------
r605
minor culling node optimisations
---------------------
r604
don't need cast, conversion is implicit
---------------------
r603
better state handling
---------------------
r602
parse out some culling node values
---------------------
r601
There are 2 bits in the polyheader labelled discard. When both are set ie in sega rally, the polygons are totally discarded. Scud seems to set bit 1 which seems halve the opacity.
---------------------
r600
The real3d has a flag that allows the hw to skip polygons so that they aren't rendered. Sega rally2 uses this for the dust effects. Triangles or quads that have this flag are junk, and look like random corruption if you try to draw them. We assumed polys that shared vertices with these bad polygons were also bad. It turns out the last few shared vertices in these polys were in fact valid, and thus the entire quad/triangle strip should be drawn and not discarded.
---------------------
r599
Linux Makefile fixed by Sergio Benjamin
---------------------
r598
light parameters must be clamped (HarryTuttle)
---------------------
r597
Virtua fighter has a few massive polys that shouldn't be visible. It looks like these polys have a bad matrix, but the node distances are all zero. This means the bounding box that encapsulates them is of size zero. Skipping over these entirely seems to fix the issue.
---------------------
D/load :arrow: SuperModel WIP (x86 / x64) v0.3a r606


Βtw .....

Karnov έγραψε:Τζίφος.. Δοκίμασα και δεν έτρεξε τίποτα. Εχεις κανείς δοκιμάσει να το τρέξει σε WinXP SP3?
Nemo έγραψε:
Το δοκίμασα από περιέργεια από σε XP virtual machine κι όντως δεν τρέχει (αλλά εξαιτίας του εξομοιωτή όπως φαίνεται τελικά)

Αν δοκιμάσεις να τρέξεις το supermodel.exe θα σου βγάλει ότι "supermodel.exe is not a valid win32 application" κι ας τρέχεις την 32bitη version του εξομοιωτή.

Απ ότι είδα στα σχόλια του Emucr

"...exe is not working on Windows XP SP2 build 2600.
Every build after Supermodel-r280 gives this error massage "Supermodel.exe is not a valid Win32 application."

Karnov έγραψε:Χαχα... WinXP (ΧΡ)ιστός .... Βρήκα τη σωτηρία μου με το λειτουργικό αυτό.
.
Ξέρω τόσο καλά τα internals που το μηχάνημα πετάει.. Τα settings είναι μαγεία... Security updates? Δεν έχω βάλει εδω και 10 χρόνια antivirus.

..........

Aν ο supermodel εξομοιώσει 100% το Sega Rally2 θα βάλω Win7 ... Xaxa
D/load :arrow: SuperModel WIP (XP) v0.3a r606
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Karnov
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005 20:11
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Supermodel W.I.P.

Δημοσίευση από Karnov »

Μα πως έγινε αυτό ;

Άρα δεν είμαι μόνος.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

SuperModel WIP (x86 / x64) v0.3a r609

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=cwAylot2kmc
r609
cosmetic
---------------------
r608
Tweak scroll fog logic again .. should fix missing 2d fogging in Spikeout.
---------------------
r607
rewrite scroll fog logic
---------------------
D/load :arrow: SuperModel WIP (x86 / x64) v0.3a r609

D/load :arrow: SuperModel WIP (XP) v0.3a r609
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Απάντηση