Χωρίς λόγια.....

Οτιδήποτε εκτός θέματος εδώ.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR

Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Χωρίς λόγια.....

Δημοσίευση από Nemo »

Nintendo of America, Inc. has filed a takedown request under the Digital Millennium Copyright Act (DMCA), 17 USC § 512, for many of the fan games on Game Jolt that infringe on copyrights and trademarks owned by them.

We are required to act promptly on requests like this and remove any games included in the notice. When a DMCA takedown request comes in, we will "lock" any of the games in the notice. This will result in the game page being accessible by the developer and no one else. Developers affected by takedown notices should never lose data. The games will still show in your dashboards for historical purposes.

We believe the public should know what content is being removed from Game Jolt and why. In the spirit of transparency, we will start posting all DMCA takedown notices here.

This recent takedown notice from Nintendo included 562 games. The notice can be viewed here..
https://fireside.gamejolt.com/post/dmca ... s-bzc9h583

https://github.com/gamejolt/dmca/blob/m ... intendo.md
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Χωρίς λόγια.....

Δημοσίευση από Nemo »

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Για C64 logo δημιουργίες

:arrow: :arrow: :arrow: https://codepo8.github.io/logo-o-matic/#goto-bk
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Χωρίς λόγια.....

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=_b7yGVTzr9E


Dead Heat Arcade (προυποθέτει Linux & Nvidia Gpu )

Δεν έχει μείνει και κανένας linux-άς να θριαμβολογήσει ...
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Χωρίς λόγια.....

Δημοσίευση από GeoAnas »

Nemo έγραψε:Δεν έχει μείνει και κανένας linux-άς να θριαμβολογήσει ...
Ο paspartoo που είναι βρε παιδιά ;;;; :wink:
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

SpacedOut(real life spaceinvaders)

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=IQ7-QoXTu68

SpacedOut - Real SpaceInvaders , real life spaceinvaders remake με drones (και Leds) :!:




https://www.youtube.com/watch?v=6g3ro0qnd-I
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Χωρίς λόγια.....

Δημοσίευση από Nemo »

Εικόνα


Για όσους αρέσκονται να χρησιμοποιούν animated gifs/εινόνες από retro games

:arrow: http://ocreload.com/
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Karnov
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005 20:11
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

O Mr. ROBOT παίζει Commodore 64 !!!

Δημοσίευση από Karnov »

Η μόνη σειρά που παρακολουθώ φέτος στο PC μου (τηλεόραση δεν έχω εδώ και χρόνια). Aνεπανάληπτη!
Φέτος όμως μας εξέπληξε άλλη μια φορά.. Στο προτελευταίο επεισόδιο της 2ης σεζόν εμφανίστηκε μέσα στην ιστορία (με ενεργό ρόλο) ο 8bitος υπολογιστής θρύλος, o Commodore 64.

Για να μην κάνω spoiler επι της υποθέσεως, εμφανίστηκαν απλά:

1 Commodore 64 breadbin
1 Drive 1541
1 Commodore Color monitor
1 floppy

που μας σόκαραν
αλλά εκεί που μας έφυγε το σαγόνι στο πάτωμα ήταν όταν εμφανίστηκε στην οθόνη ένα ακυκλοφόρητο παιχνίδι ερωτήσεων (που προφανώς φτιάχτηκε για τις ανάγκες του επεισοδίου)
LAND OF ECODELIA
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Χωρίς λόγια.....

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=E89qj1eHiXI


Τι γίνεται αν ρίξεις στο τσουκάλι ένα
γεμιστό Playmates Fun to Drive Corvette Dashboard (1985) με γέμιση Android phone (Samsung Glaxy S2)
και γαρνίρεις με το κατάλληλο software
έχοντας πάντα τον κατάληλο σεφ ....

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Χωρίς λόγια.....

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=WUF-d5tEe1k

Αυτό είναι ακόμα χειρότερο από το ρετιρέ, ή μου φαίνεται ?
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Χωρίς λόγια.....

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=0JXi1WSSfHw


The KoalaPad - How we used to create graphics

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Χωρίς λόγια.....

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=8WOsIIWNo7g
- C64 PAL with 64K of RAM
- FDD 1541 Implementation complete redirected to SD (currently only SD and not SDHC, and RAW). Read only.
- Optional JiffyDOS for both 1541 and for the C64.
- SID sound chip
- joystick support, both real (standard Atari, SMS, megadrive ...) and emulated in numeric pad
- Switch Video Composite / RGB - VGA 50Hz (Scroll Lock key /. Scroll Lock)
- Reset (F12)
- Master Reset (ctrl + alt + backspace)
- LED indicator reading FDD 1541.
Commodore 64 core ...σε ZXUno

:arrow: :arrow: :arrow: http://www.zxuno.com/forum/viewtopic.php?f=55&t=762
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Karnov
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005 20:11
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ .... Jeroen Tell the Legend SUPERHIT

Δημοσίευση από Karnov »

ΤEL & TESS or TESS & TEL ... Μόλις άκουσα αυτή τη κομματάρα είπα: Τι SIDιάρικος ήχος είναι αυτός; Τι πιασάρικο hit είναι αυτό; Πως το ανακαλύπτω τόσο νωρίς;

XAXAXAXA Και όμως ναι είναι ο Jeroen Tell .....

Α Π Ο Λ Α Υ Σ Τ Ε (τη μαγεία του 8bitου θρύλου...και το επικό κομμάτι)

https://www.youtube.com/watch?v=puhUuc11TUM[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=puhUuc11TUM

https://www.youtube.com/watch?v=I4L9ZLFtPrE[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=I4L9ZLFtPrE
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Χωρίς λόγια.....

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:


https://www.youtube.com/watch?v=CBWdGWRIvMQ

Θυμαστε ????? -οσοι πολυ λιγοι τελος παντων ασχολειστε με το παρων thread -το πειραματικο video του Algorithm των
Onslaught με την προσπαθεια να παραγει speech μεσω Sinewave synthesis σε C64 ετσι ωστε να εχει ασημαντη/ελαχιστη επιβαρυνση σε πορους Cpu αλλα κυριως μνημης/αποθηκευτικου χωρου.

To VIDEO δειχνει το ηχητικο αποτελεσμα απο το το παραγομενο speech απο το C64 αφου περασει το αρχικο δειγμα μεσα απο το καινουριο του encoder
Σχεδον 4 λεπτα απο audio χωρουν μολις σε 41KB και αναπαραγονται με 3-4 γραμμες raster code απο την μολις ενος ναι 1 mhz CPU ( το PC/consoles/Android κινητα και tablets εχουν Ghz ταξης CPU/επεξεργαστες και μαλιστα πολυπυρηνους)
Κι ολα αυτα αξιοποιοωντας τους sid oscillators του c64's sid .





ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΥ




https://www.youtube.com/watch?v=-eMBYiax3Ig



Οι τεχνικες λεπτομερειες οπως μας τις εξηγει στα αγγλικα ο δημιουργος-coder thealgorithm
A demonstration of the output of the second revision of my audio encoder on the PC that utilises the C64's three oscillators to recreate audio without barely using any CPU time on the C64 as well as high compression ratio (180 bytes per second packed)

Improvement in comparison to the previous is the inclusion of 12bits frequency per channel as well as more advanced heuristics and adjustments to ensure that the quality is higher than the previous implementation.


Ok some technical information as follows

Current Encoder capabilities as follows

25hz/50hz mode (25hz mode has half the data rate and aimed mainly at speech)
12bit frequency in each channel normalised to $0000-$ffff
usage of all 4 waveforms
optional usage of empty channels for higher amplitude resolution
Greedy or Step counting hill climbing mode with variable parameter
Optional window overlap mode x2/x4 (helps smooth and reduce distortion)
Multi-attempt mode for higher error reduction
Optional brute force volume in conjunction with selection/hill climbing
Single channel mode utilising sustain for amplitude changes
Ability to use only 1 waveform for the three channels/1 channel for higher compression

In very basic terms, the encoder reads an audio chunk equivelant to a 50th of a second and initially feeds a seed of data into the analysis engine which in turn responds and
allows tweaking and improvement of the small data set until it is refined to a sub-optimal set of frequencies and waveforms for the 3 SID channels)

There are many other adjustments that take place in order to improve on quality including multishot attempts and future generation creation as well as variance static.

There are still many improvements to be made which will be released in the Frodigi3 demo.. Yes there will be another one.

The c64 data in this example demo consists of 6 bytes bitpacked data per frame (equating to 300 bytes per second) After final compression, data size is at around
180-190 bytes per second

The decoder merely reads the bit-packed data, normalises the frequencies, extracts the waveform data and volume data for each chunk per frame

Code was put together in half an hour and i am aware that the decoder is not optimised in any way whatsover, but i guess can be optimized to use only a few rasterlines at most per frame.



https://www.youtube.com/watch?v=Xc5Cl8G9S2E

Frodigi 8



https://www.youtube.com/watch?v=T7YWEP-cZFM

Frodigi 7
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Karnov
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005 20:11
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Χωρίς λόγια.....

Δημοσίευση από Karnov »

Εντάξει δεν παίζεται αυτό που έκανε ο τύπος!

Αν δουλεύανε οι προγραμματιστές στα σύγχρονα μηχανήματα, δεν θα χρειαζόμασταν ούτε 2πύρηνους ούτε 10πύρηνους για να παίξουμε ένα παιχνίδι
της πλάκας. Με ένα 466 Khz Celeron θα είμασταν οκ.
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Χωρίς λόγια.....

Δημοσίευση από GeoAnas »

Το 7 το παραβλέπω, αλλά το 8 είναι θεϊκό!...Τώρα όπως έχω γράψει και στο παραδιπλανό iamretro...

Ο Algo εξελίσσεται και μαζί με αυτόν η σειρά FRODIGY

Περί Frodigy 8 :

- Τι θα ακούσουμε;
- Μουσικά αποσπάσματα από 6 τραγούδια (φωνή+μουσική) με αποσυμπίεση και μετάδοση σε πραγματικό χρόνο. Όλα αυτά αποθηκευμένα σε μια απλή δισκέτα χωρητικότητας 170Kb!

Ο Algo έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι δεν το ενδιαφέρουν οι μοντέρνες αποθηκευτικές υλοποιήσεις. Παραμένει πιστός στην παραδοσιακή δισκέτα, προσπαθώντας να ξεπεράσει κάθε ρεκόρ συμπίεσης / αποσυμπίεσης και μετάδοσης δεδομένων ήχου και εικόνας, εξωπραγματικού όγκου για τα πενιχρά Kb των παλιών, καλών δισκετών.

Ολίγα τεχνικά στοιχεία και νούμερα που "παίζουν" στο FRODIGY 8...

- Ρυθμός αποσυμπίεσης (Unpacking) περίπου 700 bytes / sec
- Ρυθμός μετάδοσης (Streaming) περίπου 500 bytes / sec
- Συνολική χωρητικότητα δεδομένων και για τα 6 τραγούδια, περί τα 157Kb (σε δισκέτα 170Kb).
- 47 δευτερόλεπτα διάρκειας για το κάθε απόσπασμα Χ 6 συνολικά, ισούται με 282 δευτερόλεπτα (4 λεπτά και 42 δευτερόλεπτα ~ 5 λεπτά μουσικής σε μια απλή δισκέτα)
- Digitally mixed 8 channel sines each with 32 levels of amplitude
- Αυτόματος εντοπισμός του SID chip
- Εκμεταλλεύεται το DigiMAX (αν υπάρχει) με την προϋπόθεση να το ορίσετε στην διεύθυνση $de00 ) Κρατείστε το SPACE πατημένο κατά το booting
- Ακούστε το σε πραγματικό μηχάνημα ;)

Θα το βρείτε εδώ: http://csdb.dk/release/?id=152997

:clap: :clap: :clap:

@ Karnov
Σωστός 100%
Απάντηση