Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Οτιδήποτε εκτός θέματος εδώ.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR

Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ESCAPE FROM THE SEWERS (Spectrum48k)

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=ALFVe1amOUg


ESCAPE FROM THE SEWERS : Eνα ακομα platform homebrew απο τον Moises Fco. Vergara (Primy) για Spectrum -πατωντας στην Churrera engine- σε δυο εκδοσεις
την 48k που ειναι αμεσα διαθεσιμη και την 128Κ (με περισσοτερα extras)

D/load :arrow: ESCAPE FROM THE SEWERS (Spectrum48k)

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:Εικόνα

Kaz Kompo 2013
Τι ειναι αυτο ????
Ολες οι Atari 8 bit του 2013 νεες κυκλοφοριες συγκεντρωμμενες σε ενα αρχειο .
Καλα και τι κανουμε στο παρων thread στις προηγουμενες σελιδες , (μπορει να πει καποιος )???
Αν και οι περισσοτερες σημαντικες-τρανταχτες κυκλοφοριες αναφερθηκαν ,ολο και καποια -αρκετα απ οτι φαινεται απο τις 80+ entries- θα μας ξεφυγαν ,οποτε ειναι ευκαιρια να τα προσεξουμε σε δευτερο χρονο.
Βεβαια περα απο το προφανες οργανωτικο κινητρο ,παραλληλα διοργανωνεται και ψηφοφορια για το κορυφαιο game της καθε χρονιας ....

H λιστα αλφαβητικα
1. Alien 8
2. Amaurote 128
3. Another Stupid Game…
4. Assembloids XE
5. Asteroidz
6. Atari Sudoku 1.3
7. Attack of the Mutant Pigeons
8. Balz
9. Battle Eagle
10. Boulder Dash Mugen 9
11. Boulder Dash Mugen 10
12. Boulder Dash Mugen 11
13. Boulder Dash Mugen 12
14. Boulder Dash Mugen 13
15. Boulder Dash Mugen 14
16. Boulder Dash Mugen Extras
17. Box1ng
18. Catch the X
19. Centment
20. Daffy
21. Deathchase XE
22. Deathrace without Jason Statham
23. Dev War
24. Dice 2013
25. Dynakillers Unchained
26. Heisser Draht
27. Heli in the Caves
28. Helicops
29. The Horde
30. The Hunt
31. Impact
32. Jan Ken Pon
33. Kiki Pong
34. Koza Fighter
35. Labirynty Robbo
36. Liczenie obrazków
37. Mahjong XE
38. Mini-Race
39. Moonlander
40. Motorki
41. Munching Mandy
42. Oxygen for Life
43. Perfect Pitch
44. PET Galaga
45. Piranha
46. Polcon
47. Race against time
48. Robbo SWS Magnetic
49. Robbo SWS-1
50. Robbo SWS-2
51. Robbo SWS-3
52. Robbo SWS-4
53. Robo Type
54. The Rockies
55. Rolltris
56. Search of the Spectrix
57. Slovenian Quiz
58. Soccer Pong
59. Speedway One
60. Sumator
61. Super Mini Robbo
62. Table Football M4+
63. Tetryx
64. Tre Robbo 27
65. Tre Robbo 28
66. Tre Robbo 29
67. Tre Robbo 30
68. Tre Robbo 31
69. Tre Robbo 32
70. Tre Robbo 33
71. Tre Robbo 34
72. Tre Robbo 35
73. Tre Robbo 36
74. Tre Robbo 37
75. Tre Robbo 38
76. Tre Robbo 39
77. Venture
78. Where is Elvis?
79. Wybierak do stolca / Invasion from Excrex
80. X:8
81. Xirius Defect
Τα κατεβαζετε ολα μαζεμενα σε ενα :arrow: d/load link μολις εναμιση Mb .

Προέλευση :arrow: http://atariage.com/forums/topic/225673 ... last-year/

Και το αντιστοιχο Kaz Kompo 2014 με ολες τις 108 Atari 8 bit νεες game κυκλοφοριες του 2014 συγκεντρωμμενες σε ενα αρχειο .

D/load link >>> 108 Atari 8 bit νεες game κυκλοφοριες του 2014 σε ενα αρχειο

Προελευση :arrow: Αtariage forums
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Scatman
Emulation King
Emulation King
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: 01 Σεπ 2006 04:30
Τοποθεσία: Neo Kobe
Επικοινωνία:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Scatman »

Nemo δείξε έλεος αν έχει παρουσιαστεί, είναι αργά και δε μπορώ να ψάχνω :P

8bit Music Maker ~ Famicom (NES)

Εικόνα



Η πρώτη κυκλοφορία από Ιάπωνες μετά από ΠΟΛΛΑ χρόνια.

Τι συμβαίνει εδώ.. επί της ουσίας, είναι chiptune album που όμως θα συνοδεύεται από ένα 8bit cart ~image presentation~. Οπότε το λες νέα κυκλοφορία :P

http://riki2riki.com/html/0_sample_8bit.html

30 ευρουλάκια, Γενάρης 2016. Διάφοροι retailers.
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Mega Q*Bert -WIP (MegaDrive)

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=uWzjN69SCfA

Mega Q*Bert : sequel του Q*Bert για το MegaDrive

:arrow: Mega Q*Bert -WIP (MegaDrive)

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Chrimblast(ΖΧ)

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=TrGkJLYqRrI

Chrimblast(ΖΧ) : η συμμετοχη του RTAPE με ενα Shoot em up 8 επιπεδων στην ZXDEV 15
(που οσωνουπω θα αποκτησει το δικο της αυτονομο thread)

D/load link :arrow: https://drive.google.com/file/d/0ByxiMY ... ZQUWc/view

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Waimanu:Scary Monsters Saga(Master System)

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=czDBR_bG_pw

Waimanu: Scary Monsters Saga ενα πανεμορφο arcade απο τους Disjointed Studioγια το SEGA Master System
που περιλαμβανει 4 scenarios & 32 levels .

D/load link :arrow: Waimanu: Scary Monsters Saga ( SEGA Master System)

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

LadyBug 2015(C64)

Δημοσίευση από Nemo »

Εικόνα

LadyBug 2015(C64) , o MRNOP ,που το 2013 ειχε μεταφερει το arcade classic στον Commodore PET ,επανερχεται μεταφεροντας την εκδοση του παππου Commodore PET στον απογονο Commodore 64 .

D/load link :arrow: http://csdb.dk/release/download.php?id=178288
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Frogger Arcade (C64) preview

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:

https://www.youtube.com/watch?v=pJPHxwwJLhc
A new port of Frogger for C64.
Arcade version inspired.
θυμαστε τον "φρατελο"(ιταλο) InuYaksa υπευθυνο για

- :arrow: LaserDisc(Dragons Lair)>C64 (αλλα και με LaserDisc και μεσω REU )

- :arrow: unreleased pacman C64 real emulator

ετοιμαζει νεο port του frogger που εμπνευσμενο απο το arcade classic.

(Παντως με δεδομενο οτι ηδη
οι 2 original εξουσιοδοτημενες μεταφορες απο Sega/Sierra (ναι η γνωστη Sierra) και των Parker Brothers
θεωρουνται παρα πολυ καλες οπως και η unofficial Frogger '93
πρεπει να του αναγνωρισουμε οτι εχει guts και στοχευει ψηλα
(χωρις να αναφερθω καν στα 40+ C64 unofficial μεταφορες clones και παραλλαγες)



https://www.youtube.com/watch?v=O02bcsYqwu0

πλεον και με ingame μουσικουλα /fx (που νομιζω ηδη ειναι καλυτερη των 2 official C64 conversions)
http://csdb.dk/gfx/releases/143000/143957.png

Ετοιμο για κατεβασμα και το preview του Frogger Arcade για τον C64 του InuYaksa
(που πολυ προσφατα ενταχθηκε στους Hokuto Force)

Download :arrow: Frogger Arcade (C64) preview
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από GeoAnas »

Υπέροχα !!
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

E-Type Atari (130XE)/128K

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=lOCurRrrKT0



https://www.youtube.com/watch?v=FUQBEy9ADeM

"E-Type"Atari (130XE)/128K , port του ομωνυμου BBC racing game (1990) του Gordon Key το οποιο μεταφερθηκε απο Christian "irgendwer" Krueger και Frantisek "Fandal" Houra στα 8-bitα Atari (128Κ )
(Προτιμηστε το first person view mode)

D/load :arrow: E-Type Atari (130XE)/128K

Προελευση :arrow: Αtariage forums thread http://atariage.com/forums/topic/247082 ... tmas-gift/

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Frogger Arcade (C64) preview

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:

https://www.youtube.com/watch?v=pJPHxwwJLhc
A new port of Frogger for C64.
Arcade version inspired.

θυμαστε τον "φρατελο"(ιταλο) InuYaksa υπευθυνο για

- :arrow: LaserDisc(Dragons Lair)>C64 (αλλα και με LaserDisc και μεσω REU )

- :arrow: unreleased pacman C64 real emulator

ετοιμαζει νεο port του frogger που εμπνευσμενο απο το arcade classic.

(Παντως με δεδομενο οτι ηδη
οι 2 original εξουσιοδοτημενες μεταφορες απο Sega/Sierra (ναι η γνωστη Sierra) και των Parker Brothers
θεωρουνται παρα πολυ καλες οπως και η unofficial Frogger '93
πρεπει να του αναγνωρισουμε οτι εχει guts και στοχευει ψηλα
(χωρις να αναφερθω καν στα 40+ C64 unofficial μεταφορες clones και παραλλαγες)



https://www.youtube.com/watch?v=O02bcsYqwu0

πλεον και με ingame μουσικουλα /fx (που νομιζω ηδη ειναι καλυτερη των 2 official C64 conversions)
http://csdb.dk/gfx/releases/143000/143957.png

Ετοιμο για κατεβασμα και το preview του Frogger Arcade για τον C64 του InuYaksa
(που πολυ προσφατα ενταχθηκε στους Hokuto Force)

Download :arrow: Frogger Arcade (C64) preview
Ο δημιουργος του Frogger Arcadeγια τον InuYaksa ψαχνει
I'm searching for expert frogger gamer to recreate the original game play experience.
I can't find any docs on the web.
Please post any suggestion.

:arrow: http://www.lemon64.com/forum/viewtopic. ... 896#712896
για καποιον/ους expert frogger gamer(s) να τον βοηθησουν στο testing
μια και θελει να κανει το C64 port του Arcade ,
οσο το δυνατον κοντινοτερα στo αυθεντικο/original .
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: R-Type Deluxe για το Atari STe

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:

https://www.youtube.com/watch?v=7RYUt5R9g7I

Επερχομενο R-Type Deluxe για το Atari STe
(ο δημιουργος ελπιζει να ειναι ετοιμο ως την STNICCC 2015 ( 18.12.2015 - 20.12.2015)




https://www.youtube.com/watch?v=1NmdQcxoHdE

Kαι οντως το R-Type Deluxe για τον Atari STe του Stephen "Bod" Jones ηταν ετοιμο για την STNICCC 2015 ( 18.12.2015 - 20.12.2015)
D/load :arrow: R-Type Deluxe (Atari STe)
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Duke Nukem(SMS) demo/preview

Δημοσίευση από Nemo »




Duke Nukem(SMS) ~μεταφορα/remake διαμεσω του Alek Kidd in Miracle World(SMS) και του KiddEd (by Calindro) ενος λεπτομερη level Editor/πολυεργαλειου για το Alex Kidd In Miracle World το οποιο αξιοποιησε εντυπωσιακα ο Revo μεταμορφωνοντας το Alek Kidd in Miracle World σε Duke Nukem .

Αυτην την στιγμη το 45% του παιχνιδιου ειναι ετοιμο ε,νω ειναι διαθεσιμο ενα preview/demo για τους ανυπομονους (αλλα και για τους δυσπιστους)

D/load :arrow: Duke Nukem(SMS) Cristmas demo/preview

Official site :arrow: http://www.cartmodding-sega8bit.com/dukenukem/

Ofiicial Smspower site thread :arrow: http://www.smspower.org/Homebrew/DukeNukem-SMS

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Saboteur Atari 8bit port WIP

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:




Ο Mariuszw μετα τα Great Escape Fairlight: A Prelude (WIP), Bobby Bearing(WIP),Total Eclipse(WIP) συνεχιζει ακαταπαυστα αυτη τη φορα με το WIP του port του Saboteur (μεσω C64) στα 8bitα της Atari

D/load :arrow: Saboteur Atari 8bit port WIP

:arrow: Atariage forums links


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Και με την συνδρομη του Terrence "Tezz" Derby ,που ηρθε να συμβαλλει τον Mariusz "mariuszw" Wojcieszek στην μεταφορα του Saboteur! στα 8bita Atari computers ,το παιχνιδι αποκτα χρωμα ,ενω ακομα περισσοτερες βελτιωσεις ειναι προ των πυλων μια και το παιχνιδι αναπτυσσεται/ειναι ακομα W.I.P.


D/load :arrow: Saboteur Atari 8bit port WIP




https://www.youtube.com/watch?v=f8Tl-dcXIT0


Memory required: 64kb
Code: Mariusz and Tezz
Intro art: Ooz
Music: Miker

Thanks also to Jose who has been following the development and sharing his opinion as the game has been worked on. We didn't have enough free memory to fit in the ninja gfx on the selection screen unfortunately. The lack of free memory added to the struggle of working on the game actually.

I'm glad to have put into practice one of the methods I had in mind a few years ago for adding colour to a hi-res game with 120+ unique rooms without using masses of resources.

With the c64 game there were several errors and/or changes in the room mapping that I noticed which I've fixed, I didn't like the background visually rendering with the foreground sprites then appearing a few frames later so I reworked screen rendering and sprite procedures. Knowing the original Spectrum game well from that era I could see a few graphics and small additions had been dropped from the c64 version, it might be that this version was converted originally for a memory reduced platform before being ported to the c64. I've put as much back in as memory would allow, one thing very noticable was the missing foreground railings on all the stairs which I've recreated from the Spectrum and now included. I've changed most of the graphics and the font to the Spectrum look with a few exceptions like the barrels which I think look better on the c64.

I didn't notice back in the day that some rooms are actually modified with the difficulty selected I always thought it was just the guns, guards and dogs that attack and follow you with more intensity. I usually choose the easy option with games.

I intentionally chose a dark luminence for the underground rooms to recreate the very dark blue/black that the Spectrum game used, Jose and Mariusz mentioned that it was too low so editing all of those rooms was on my to do list but I wanted to make the new year deadline. Let me know your opinion with that and I can ammend them and post an update if needed.
D/load :arrow: Saboteur Atari 8bit port WIP[/quote][/quote]

:arrow: Atariage forums links


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Skool Daze (CPC)

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:Εικόνα

ZX Spectrum classic To Skool Daze, γινεται port στον Amstrad CPC πατωντας -που αλλου ? -στην ZX spectrum εκδοση και στην αντιστοιχη δουλεια του Richard Dymond .
Αν και ο δημιουργος την αποκαλει beta ειναι απολυτα playable και completable, απλα θελει οπου ειναι εφικτο να κανει καποιες μκρο διορθωσεις/προσθηκες .
Το παιχνιδι ειναι ασπρομαυρο κατι που μαλλον δεν θα αλλαξει .

D/load :arrow: Skool Daze CPC .dsk format και .sna format

Προελευση :arrow: http://www.cpcwiki.eu/forum/programming ... 02503/#new
finally the port of Skool Daze for CPC is finished.


I knew that i wanted the port finished before 2016, as a gift for chrismas :) and i knew that i didn't want to waste more time on 2016 with the port.

Εικόνα
I've been working on the port intensely this last days and enough is enough, i'm tired and i wanted to finish and stop developing the port.

Anyway, doing the port has been a great time and joy for me, i've learned a LOT with it, i know now how a game is coded from scratch because i've learn all the source code of this game, i really think that i can move on and code a game from scratch... but that thing is not going to happen anytime soon :).

Now there is a MENU with several options:

-the menu can be used with keys and joystick 1, the options with the joy are choosen with the direction keys...

-there is a credit screen (when you hit play) where i thanks many people and this forum for the great help and support.

-Instructions, i've typed the original instructions of the game and there is an option to see them. It was a lot of work, please read the instructions one time! :D. The character set used is a font that i've converted some time from a very well know game, anyone knows wich game?

-Change colors, yes, the game still have only 2 colors for graphics, but, you can choose the colors you want to use. Anyway, the giveline bubble is in 2 different colors than the rest of the graphics and the scoreboard is "multicolor". The changes will be saved on disk.

-Change keys, now you can redefine keys, yes, you can use 2 joysticks and redefine all the keys on them. Great!! the gx4000 can now run the game... oh wait... you can't write on the blackboards and therefore the game can't be completed, but, the game can run on it till almost the end! or if any little boy goes to tell you something... Forget the gx4000 :laugh: . Take care of your redefinition, if you use letters, when you write on the blackboard the letters will be changed with your redefinition!!.


I wanted to make a reduced version for the cpc464 with cassette, but i'm tired really, i don't know if the game will work on cassette, but i think that with disc.bas, menu.bin, dt3.bin, dt1.bin, dt2.bin, inks.def & keys.def in that order the game should work on tape. keep in mind that the menu.bin is coded with disc in mind, there isn't almost any compression, the file is about 20k's that i think is a waste of time for a cassette load, but it is the way it is :).


I've been working on the port for a year and i don't want to continue adding features any time soon, if there is a critical bug, then will be fixed. if not then it will be not fixed... soon.

There is a LOT of work in this port, a LOT of code to make this port work on the CPC. I've docens of papers of code and anotations, i know that as time will pass i'll forget how the port works, it's possible that the final version of the port will be this and i will not work on it anymore.

I'll play to the end the game one last time and if it can be completed without hang, i'll send the game to CPC POWER to include it as a new game for our beloved CPC ;)
\

Here is the DSK, enjoy and happy new year!!


D/load :arrow: Skool Daze (CPC) τελικη εκδοση

Προελευση :arrow: http://www.cpcwiki.eu/forum/programming ... ion-music-
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Απάντηση