Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Οτιδήποτε εκτός θέματος εδώ.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR

Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

WIP του Saboteur 2 remake(Spectrum)

Δημοσίευση από Nemo »


"Accelerate" an original 48th version. [Made]
To fix known bugs (list below). [Made]
Transform overclocked 48th version in the 128-th and more disperse. [During]
Pereozvucheny 128-th version AY-effects during the game.
Overdubbed version of the 128-th under the GS.
Extend gameplay 128th version.
Implement other fans expressed wishes.
Transform the final version of a TS-Conf.

List repaired bugs:
Endless punch cards in one of the boxes.
When using the teleport is not written message about the arrival of the bike (in fact, he is always there).
Incorrect rendering platform lift.
Raskolbashenny guard .
Running under water.

Additional changes made during ryboty:
Due to the cancellation of infinite deck of cards thrown over 100 units of the timer in the 8 th level.
At the request of goodboy PROTEK replaced by SINCLAIR 2.
The 128th version of the music is only the menu and not disabled.

<- GOOGLE AUTO TRANSLATED->
απο το remake του Saboteur 2 που ετοιμαζει ο Alex Rider για τα Spectrumακια
Saboteur2_speed_up.zip
Saboteur2_128.zip
SpeedUp_128_im2_controls.zip

Saboteur 2- WIP (Spectrum)
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:Εικόνα
Your wife has been killed by a god ..You have been reborn as a godkiller..
traveling through space & time you will achieve your revenge
............

Code/gfx: Apsis (Maxi Ruan/Cthonian Godkiller ) http://cthoniangodkiller.wordpress.com/
Music : Neil Parsons http://programbytes48k.wordpress.com/
Engine : LaChurrera των Mojontwins http://www.mojontwins.com
Το Godkiller , το καινουριο παιχνιδι για 128αρηδες Spectrum το κατεβαζετε απο εδω :arrow: https://www.dropbox.com/s/me4k6qfdigmzkep/Godkiller.zip

Εικόνα

Εικόνα


https://www.youtube.com/watch?v=Bf2kIJ_ ... e=youtu.be
Οπως μας πληροφορει ο Apsis (Maxi Ruano) το επερχομενο GODKILLER 2 εχει φτασει στο 85% της αναπτυξης του και θα υλοποιηθει κι αυτο
με την Churrera engine των Mojon Twins ,ενω το 3ο μερος που θα ακολουθησει MK2 engine των Mojon Twins.


Εικόνα

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Godkiller 2 (ZX Spectrum 128K )

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:


https://www.youtube.com/watch?v=Bf2kIJ_ ... e=youtu.be
Οπως μας πληροφορει ο Apsis (Maxi Ruano) το επερχομενο GODKILLER 2 εχει φτασει στο 85% της αναπτυξης του και θα υλοποιηθει κι αυτο
με την Churrera engine των Mojon Twins ,ενω το 3ο μερος που θα ακολουθησει MK2 engine των Mojon Twins.


Eτοιμο και το Godkiller 2 για κατεβασμα ZX Spectrum 128K
:arrow: https://www.dropbox.com/s/u72mxdlypshmk ... 3.zip?dl=0
:arrow: http://www.4shared.com/zip/thLVtdsFba/G ... le_13.html
The sequel to Godkiller videogame, launched last year, is here. Available for all ZX Spectrum 128K computers.

It's the Return of Cthonian Godkiller. Exiled to a demonic dimension, stripped of your powers and surrounded by hellish creatures, you must restore your connection to the Primary Source and escape from this hell... A new chapter in a story of revenge, love and redemption.
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

RunOut:Outrun για το ATARI VCS2600

Δημοσίευση από Nemo »

Εικόνα


Εικόνα


RunOut : Outrun (homebrew) port του Sega classic για το ATARI VCS2600 :!: :!: :!: :!:
:arrow: RunOut.bin


Προελευση :arrow: http://atariage.com/forums/topic/238824-run-out/
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=L15szkZBcRc

Use the tractor beam to move blocks into the bay, and fire to throw back the top-most block.
Match 3 or more blocks to destroy them before they reach to your defence line.
You can throw more blocks into already exploding blocks and if the colour matches, it'll score extra (combo).
When a block is not attached to the top of the playing area or to another block, it will fall. You can use that to help you to clear the board.
blocks can be thrown to any block type and they will turn into that type.
When the board is cleared, you'll get extra bonus points and immediately level up.
There are 25 levels!
To κατεβαζετε απο εδω :arrow: traxtor2.zip(.tap ).

Επισημη σελιδα : http://www.usebox.net/jjm/return-of-traxtor/

Ενω μπορειτε να το δοκιμασετε/παιξετε online εδω >>> μεσω Qaop/JS
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »


https://www.youtube.com/watch?v=87EMhNkTkeo

Requirements:
Atari Falcon030 with 14 MB RAM.
Supports:
Jaguar Pad/Power Pad.
TV/RGB and VGA.
Features:
DSP assisted sprite engine.
Up to 65536 colours.
Gameplay recording and replay.
Highscore saving.
Notes:
The first beta does not support accelerated machines.
Scrolling will be added later.
Sample replay seems to have some problems within the menu.
Το Cho Ren Sha 68k μεταφερεται/γινεται port στον Atari Falcon030(14 MB RAM) και την πρωτη beta της προσπαθειας αυτης μπορειτε να δοκιμασετε εδω :arrow: http://www.atomic-skulls.de/temp/crs_b1.zip
Προελευση :arrow: Αtariage forums
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Sam's Journey ( C64 )

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:Εικόνα

Sam's Journey ( C64 )
http://www.knights-of-bytes.com/sams-journey

Εικόνα
Εικόνα


https://www.youtube.com/watch?v=xzxFd8Dsc2M
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Gaurodan(Genesis/Megadrive)Video W.I.P.

Δημοσίευση από Nemo »



https://youtu.be/mQ4nYu-S7y4


Video απο W.I.P. της μεταφοαρας/port σε Genesis/Megadrive του γνωστου προσφατου retro shoot em up Gaurodan του Locomalito
http://www.locomalito.com/gaurodan.php
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Fairlight: A Prelude (Atari 8-bit) WIP D/Load

Δημοσίευση από Nemo »

Εικόνα

Φαινεται ότι ο o Mariuszw -τον θυμάστε από την προ μηνός μεταφορά της την C64 έκδοσης του Great Escape σε Atari 8bit ? -
Great Escape το οποιο κανει port o Mariuszw στον Atari 8bit χρησιμοποιωντας την C64 εκδοση μια και ATARI και C64 μοιραζονται την ιδια -6502- CPU και το γεγονος λογω οτι ειναι ισομετρικο και port απο Spectrum /χρησιμοποιει soft sprites ,διευκολυνει την μεταφορα -port μια και η CPU κανει ολο "το σαματα" και μαλιστα μια και η CPU -6502- στο Atari τρεχει σχεδον στην διπλασια(~180%) συχνοτητα απ'οτι του C64
:arrow: http://www.mame.gr/forum/viewtopic.php?p=35198#p35198
έχει πάρει το καλάι , και επανέρχεται με μία ακόμα μεταφορά
- από C64 σε Atari 8bit
-λόγω της κοινής C64 & Atari 8bit CPU = 6502
- με ένα ακόμα ισομετρικό παιχνίδι που χρησιμοποιεί soft sprites

αυτή την φορά με το διαμαντάκι της EDGΕ(Thanx Wally)
κι οχι της Ultimate(RARE) : Fairlight: A Prelude οπως ειχα αρχικα :jester: :oops: γραψει .

Here is my next C64 to Atari 8-bit port: Fairlight: A Prelude.

For now only joystick is implemented, so you can walk around and fight the guards, but you cannot take and use items etc.

It should work on real Atari, however I tested it under Altirra only.

Enjoy!
D/load :arrow: Fairlight: A Prelude (Atari 8-bit) WIP

Προέλευση :arrow: Αtariage forums



Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:

https://www.youtube.com/watch?v=ImkmJXneYqY
Oliver "Veto" Lindau:
What you see here is the first tech demo of a point and click adventure project currently under development for the Commodore 64.
Features that are already active are: movements incl avoiding barriers, interaction with objects, masked frontal environment, basic controls, pointer highlights and a scripting engine...
To πρωτο preview video απο το LINDWENDTURE ,ενα αλα Scumm adventure απο τους Martin "Enthusi" Wendt(Code) και τον Oliver "Veto" Lindau(Graphics), το οποιο ειναι ως τωρα η πιο εντυπωσιακη συμμετοχη στο διαγωνισμο για δημιουργια νεου adventure/rpg game του γερμανικου C64 Forum

O oliver "Veto" lindau περα απο ενεργος scener ,ειναι και παλια καραβανα -βλεπε το διαμαντακι "Rolling Ronny" .

Εικόνα

Εικόνα




https://www.youtube.com/watch?v=R4P60l_Myo4
Multiroom gameplay footage of Caren & the Tangled Tentacles (working title Lindwendture) and first time Kamil's music and sound fx are implemented. Please note that the demo does not show all screens in final order.
Hope you like it smile emoticon
For those who are visiting gamescom it is playable at the Return magazine booth - hall 10.2 in the retro gaming area.

Προελευση :arrow: https://www.facebook.com/oliver.lindau?fref=nf


Video απο την απο μια πρωιμη preview του Caren and the Tangled Tentacles( Lindwendture ηταν το αρχικο ονομα )
, playable στο Return magazine booth (η αποκατω φωτο) στην Gamescom 2015

Εικόνα

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=ktfSBzt3R9I

To Aquanoids σε beta μορφη ακομη , του Neil Parsons για spectrumακια , το οποιο ειναι βασισμενο στην περιφημη Churrera engine των Mojon Twins

Το κατεβαζετε απο εδω :arrow: Aquanoids beta(Spectrum)

Προελευση :arrow: Mojon Twins forums

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:

https://www.youtube.com/watch?v=HeKnBW4fw5A

The game structure now is this:
* the game is made of 24 levels;
* each level is split in 2 parts: PHASE A and PHASE B;
* every other level, there is PHASE C;
* every 4 levels, there is PHASE D;
* at the very end, there is PHASE E, the final challenge.

Note: each phase plays differently from the others - it's like having 5 different games altogether in one.
MAH(C64) preview

Εικόνα
Εικόνα

O Simone salmo Bevilacqua και δημιουργος πριν 3 χρονια του απλοικου αλλα αρτια υλοποιημενου κι εξαιρετικου οπτικα single screen c64 game "Quod Init Exit (2012)" αλλα και των BOH και Huenison
επανερχεται με το ΜAΗ = Malefica Anihilatio Humanitatis(το οποιο και αποτελει συνεχεια των 2 τελευταιων BOH και Huenison ) .

κι οπως μας υποσχεται ο δημιουργος του στo lemon64 forum.
Your veins are going to be flooded with insane amounts of adrenaline.
Your eyes are going to be dazzled by fresh HIRES graphics.
Your ears are going to be thumped by dynamically changing music.
Your C64 has never run something like this, I promise.
Download :arrow: MOH (C64)

A και μην ξεχασετε να RTFM(anual) .

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Karnov
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005 20:11
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Karnov »

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:

https://www.youtube.com/watch?v=ImkmJXneYqY
Oliver "Veto" Lindau:
What you see here is the first tech demo of a point and click adventure project currently under development for the Commodore 64.
Features that are already active are: movements incl avoiding barriers, interaction with objects, masked frontal environment, basic controls, pointer highlights and a scripting engine...
To πρωτο preview video απο το LINDWENDTURE ,ενα αλα Scumm adventure απο τους Martin "Enthusi" Wendt(Code) και τον Oliver "Veto" Lindau(Graphics), το οποιο ειναι ως τωρα η πιο εντυπωσιακη συμμετοχη στο διαγωνισμο για δημιουργια νεου adventure/rpg game του γερμανικου C64 Forum

O oliver "Veto" lindau περα απο ενεργος scener ,ειναι και παλια καραβανα -βλεπε το διαμαντακι "Rolling Ronny" .

Εικόνα

Εικόνα
Ωραίο φαίνεται.. Xρησιμοποιεί περισσότερα χρώματα ή μου φαίνεται; FLI και τα λοιπά;
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:

https://www.youtube.com/watch?v=R4P60l_Myo4
Multiroom gameplay footage of Caren & the Tangled Tentacles (working title Lindwendture) and first time Kamil's music and sound fx are implemented. Please note that the demo does not show all screens in final order.
Hope you like it smile emoticon
For those who are visiting gamescom it is playable at the Return magazine booth - hall 10.2 in the retro gaming area.

Προελευση :arrow: https://www.facebook.com/oliver.lindau?fref=nf


Video απο την απο μια πρωιμη preview του Caren and the Tangled Tentacles( Lindwendture ηταν το αρχικο ονομα )
, playable στο Return magazine booth (η αποκατω φωτο) στην Gamescom 2015


Εικόνα
Εικόνα
Μια πραγματικα μοναδικη στιγμη προπαντων για το Oliver "Veto" Lindau ...

O πολυς Ron Gilbert (Maniac Mansion, Monkey Iceland,Scumm ......) στην Gamescom 2015 μπροστα απο το stand με την πρωιμη playable preview του Caren and the Tangled Tentacles
, συζητα με τον συνδημιουργο Oliver "Veto" Lindau του "Caren and the Tangled Tentacles" , για το μακρινο εγγονι
του Maniac Mansion και του SCUMM ,μαλιστα ολα τα προηγουμενα σε αυτην την ιδια πλατφορμα ή αν προτιματε "μητρα" απο την οποια ξεπηδησαν , - τον Commodore 64 .

Εικόνα

Οπως αναφερει ο Oliver "Veto" Lindau για την συνομιλια του με το Ron Gilbert στο σχετικο thread του forum64
"Die Demo gefällt ihm und wir sprachen eine ganze Weile über das Projekt oder auch die Unterschiede zu SCUMM. Btw er hat sich auch Sam's Journey angeschaut und mit Chester länger gesprochen."
Του Ron αρεσε το demo (του "Caren and the Tangled Tentacles") και τα ειπανε λιγο για το συγκεκριμμενο εγχειρημα ,οπως και για τις διαφορες σε σχεση με το SCUMM system. Επισης εριξε μια ματια στο "Sam's Journey" (παρουσιαζεται κι αυτο στο ιδιο Stand του Return magazine) και μιλησε με το δημιουργο του.

Εικόνα

Η τελευταια φωτο ειναι απο το :arrow: blog του Ron Glibert ....
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Karnov έγραψε: Εικόνα

Ωραίο φαίνεται.. Xρησιμοποιεί περισσότερα χρώματα ή μου φαίνεται;
Απο 16? οχι ασφαλως οχι , απο οσο τα μετρησα με το ματι τουλαχιστον .

Πανω κατω απο οσα ειναι π.χ εδω στο IK+ νομιζω
Εικόνα
Karnov έγραψε: FLI και τα λοιπά;
??? http://csdb.dk/forums/?roomid=7&topicid ... allposts=1 ???
Δεν μιλαμε για σταθερες εικονες αλλωστε
_What to do with FLI ?_

Because FLI will eat up all the available processor time (no Copper :-),
it is not suitable for any action-games. Each FLI picture takes about 17 kB
of memory: not so many pictures fit on one floppy. So, the only place for FLI
is demos, intros, board-type games and maybe a GIF viewer..
:arrow: http://www.antimon.org/code/fli.txt

Αν και καλυτερα ας περιμενουμε το σχολιο του κανενος C64 ειδικου .
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Απάντηση