Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Οτιδήποτε εκτός θέματος εδώ.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR

Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Gunfright Preview για τα Atari 8bit

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:
Ο Mariuszw μετα τα Great Escape Fairlight: A Prelude (WIP), Bobby Bearing(WIP),Total Eclipse(WIP) συνεχιζει ακαταπαυστα αυτη τη φορα με το WIP του port του Saboteur (μεσω C64) στα 8bitα της Atari
......


Εικόνα


To Pentagram (Ultimate) το 4o και τελευταιο της Sabreman σειρας παιχνιδιων ενα απο τα αγαπημενα παιχνιδια του Mariusz "mariusz" Wojcieszek ,ο οποιος κανει την υπερβαση και μετα απο 5 C64>Atari 8bit ports ,μεταφερει ενα παιχνιδι απο τον Spectrum ,το οποιο ειναι WIP .

D/load link :arrow: Pentagram (Atari 8bit) WIP

Σχετικο Αtariage Thread
https://atariage.com/forums/topic/24732 ... pentagram/


Ενω προς τερψη οσων ασχολουνται με αναλογα projects

εκανε διαθεσιμο τον Z80 -> 6502 recompiler που ανεπτυξε για την δημιουργια Pentagram port

οπως και τα


For those interested in development, I included source code:
- pg_disassembly.txt:
Pentagram disassembly found here: http://retrospec.sgn.net/users/nwalker/filmation/
- z80.asm: defines and routines used by Z80 recompiler
- spectrum.asm: defines and routines used to emulate Spectrum I/O on Atari (at this moment screen, keyboard, joystick and buzzer are emulated, colours are not)
- pentagram_atari.asm: Atari 6502 code of Pentagram
- pg.asm: main asm file, assemble it with MADS to create game executable
Εικόνα



O Mariusz "Mariusz" Wojcieszek εκανε διαθεσιμη το περασμενο Σαβ/κο την τελικη εκδοση του παιχνιδιου η οποια εντωμεταξυ εχει γινει ταχυτερη ,ενω εμπεριεχει trainer , μουσική (by Michal "Miker" Szpilowski) ,loading screen/επιχρωματισμος γραφικων (by Jose Pereira) και προαπαιτει 8bito Atari με 64ΚΒ μνημη ,ενω ειναι διαθεσιμος και ο πηγαιος κωδικας .

D/load :arrow: Pentagram (Atari 8bit) final release

:arrow: Atariage Forums thread




Εικόνα


https://www.youtube.com/watch?v=VcJdUJ9qVOs


Here is preview version of my next game for Atari 8bit: Gunfright. This is ported from Spectrum, using my Z80 -> 6502 recompiler. Current version is playable, and (hopefully all) bugs are found and fixed. There are graphics glitches (no display of bullets in cartridge, incorrect display of lives, glitches on title screen) - they all are caused by Spectrum attribute used in these places which are not yet redone for Atari. The speed is also slightly worse than Spectrum original. Game features original music and sound effect (with the exception of footsteps sound which was affecting performance too much), but this will be likely replaced with proper Pokey sounds in final version.

I am also releasing current source code if you are interested how it was done.

Mariusz.
Preview του Gunfright για τα Atari 8bit από τον συνήθη ύποπτο Mariusz "Mariusz" Wojcieszek το οποίο έγινε port μέσω Spectrum, χρησιμοποιώντας τον Z80 -> 6502 recompiler,που ανεπτυξε για την δημιουργια Pentagram port και έχει κάνει ήδη διαθέσιμο .


Ως preview έχει τα θέματά του
- graphics glitches
-ταχύτητα εκαφριά πιο αργή από αυτή του Spectrum .
- ενώ η μουσική/sound effect θα έχουν μια περισσότερο Pokey-ish προσέγγιση στην τελική έκδοση.



D/load link :arrow: Gunfright Preview για τα Atari 8bit

Gunfright Preview Source (Atari 8bit)

Σχετικό Atariage Forums


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Τέλος πρέπει να ομολογήσω
Gunfright was one of my favourites back in 80s, so I am happy that game finally reaches my favourite platform from 80s!.

Enjoy as much as I do!
:clap: :clap: :clap: ΆΠΕΙΡΟ RESPECT :clap: :clap: :clap: για ανθρώπους

που διατρέχονται ( έμπρακτα ) από μια ανάλογη διάθεση και νοοτροπία .
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από GeoAnas »

Full Respect.... Ο άνθρωπος δεν παίζεται απλά!!!!!! ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Pentagram C64 (μεσω Atari 8bit)

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:

Pentagram, the third and last Filmation Ultimate game is now available for the C64.

.......................

Mariusz did most of the cleaver stuff with his A8 conversion and was kind enough to release the source code to enable me to convert it to the 64.

Converting his code was much easier than I thought as he kept the Atari specific code separate from the main game code. You can see most of the Atari (and the original Z80 code) in the source file. Also the two (A8 and 64) machines are both 64k 6502 based machines and that's the hardware that's being used in this conversion (with a little bit of Sid!)

Interesting to note that the game renders the graphics to a buffer first upside down! The first version I had running had all the graphics running upside down!!


H ζωη κανει κυκλους -δικαιονωντας ισως και καποιους που αποκαλουν τα 8bita Atarακια μακρινα ξαδελφια του C64-
και αυτην την φορα εχουμε ενα νεο C64 game μεσω των 8bitων Atari και μαλιστα χαρη στην εξαιρετικη δουλεια ,που εκανε ο Mariusz "Mariusz" Wojcieszek ο οποιος διευκολυνε διαθετωντας τον source code και μαλιστα με τετοιο τροπο, ωστε να κανει ευκολοτερο το εργο του πρωτοεμφανιζομενου coder με το nickname emu να μεταφερει το Pentagram στον C64

...................
Direct D/load link :arrow: Pentagram (C64)

:arrow: Σχετικο lemon64 forum thread


Εικόνα


H προχθεσινή release του Gunfright για Αtari 8bit δρομολόγησε κάποιες εξελίξεις αλλά και αποκαλύψεις για την πορεία-συνέχεια συσχετιζόμενων projects.


-I've already started work on C64 Gunfright and I think its going to be a great conversion!
I'll keep you all posted on Gunfright and will release a WIP version as soon as I can.


-Also on the way is V1.20 of Pentagram which features some much improved sounds by Soulc and frame syncing so you can play it at 50hz with No slowdown on a 3mhz or greater Turbo Chameleon.

-For Plus4 fans I also have a version of Pentagram V1.20 almost ready to go for that machine. It's very similar to the C64 version.
O προγραμματιστής της μεταφοράς του Pentagram με το nickname emu όπως εκμυστηρεύθηκε στο lemon64 forum

- Έχει ήδη ξεκινήσει να δουλεύει στην C64 έκδοση του Gunfright .Θα υπάρξει αντίστοιχα release της Wip version

-Ετοιμάζεται νέα έκδοση η V1.20 του Pentagram με προσθήκες /βελτιώσεις στον ήχο από τον Saul Cross , frame syncing στα 50Ηz ώστε να μην υπάρχουν slowdowns σε Cpu(6502) χρονισμένους 3mhz ή και ταχύτερους .

- Είναι σχεδόν έτοιμη V1.20 έκδοση του Pentagram και για τους Commodore Plus4 !!!!!
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

BLOCKY SKIES(Amiga),Preview

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=4kz-f17-7Ug

I am getting close to finishing my first Amiga game and I thought I would post some details here for other newbies thinking of doing something similar.

@nobody came up with the idea for doing this game and he did all of the artwork. @saimon69 is the musician.

The game is 100% assembler/hardware. It is cross compiled on a mac using vasm/vlink and a handful of tools that I wrote in C to convert the graphics assets into Amiga format data.

In order to actually get something finished in a reasonable timeframe, I banned refactoring unless the frame rate fell below 50fps or the code compromised the game. This rule has resulted in some quite hard to understand routines but I did get something finished. In around 8 weeks of working a handful of hours a week a basic game was ready.

It uses quite a lot of the Amiga hardware features including:
Two Independently scrolling play-fields (foreground/background).
The copper switches screen modes mid-screen for the status/message panels.
The copper switches palettes many times each frame.
The blitter is used for all drawing (probably in some cases where it should not be ).
Hardware sprites are used for all of the items that appear on the board. Sprites are re-used vertically (not horizontally).
Three audio channels are used for the P61 music player, the other channel is used for sound effects.
A hardware track loader (thanks Photon) is used to load data directly from the floppy.

The build creates both a trackloaded ADF and a Workbench launch-able executable. At the moment the trackloaded version runs with 512kb of ram and the Workbench version requires about 650kb of free chip ram.

I found coding asm on Amiga hardware to be super fun and surprisingly painless, so I can't wait to get started on the next game


Requirements:

PAL 68k Amiga
Boot disk version - 512kb chip ram
Hard drive install - 1mb chip ram
We have had reports of people succesfully running BLOCKY SKIES on Amiga 500, Amiga 1200, Amiga 4000 and CD32 hardware.
Test versions include a game tutorial and a single playable level.
BLOCKY SKIES(Amiga) το προγραμματιστικο ντεμπουτο σε AMIGA του alpine9000

Download την test version 7 εκδοση του BLOCKY SKIES ως

:arrow: Boot Disk ADF :arrow: Hard Drive Install :arrow: CD32/CDTV ISO

English Amiga Board Forum σχετικο thread

Official Site :arrow: http://blockyskies.com/
tools /source code :arrow: https://github.com/alpine9000/blockyskies.


Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Godkiller 1.5 (Spectrum 128)

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:Εικόνα
Εικόνα
Your wife has been killed by a god ..You have been reborn as a godkiller..
traveling through space & time you will achieve your revenge

Now you are in the temple of Mnar, in the mythical land of MU - 9500 bc

Yo must find ten souls & three sacred objects to make a sacrifice & open a time gate.

Be careful ... the temple is full of supernatural beings, use the keys to open the sacred doors of Mnar
& awaken the power within you ....

-BTW the english version & source code will be avaiable very soon (with the Director´s cut ) -


Code/gfx: Apsis (Maxi Ruan/Cthonian Godkiller ) http://cthoniangodkiller.wordpress.com/
Music : Neil Parsons http://programbytes48k.wordpress.com/
Engine : LaChurrera των Mojontwins http://www.mojontwins.com
Το Godkiller , το καινουριο παιχνιδι για 128αρηδες Spectrum το κατεβαζετε απο εδω :arrow: https://www.dropbox.com/s/me4k6qfdigmzkep/Godkiller.zip

Εικόνα

Εικόνα
D/load :arrow: Godkiller 1.5 version
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Ace »

Ο αγαπητός Nemo, στέκει ακούραστος ακόμα και στον καύσωνα και παρά τις αντιξοότητες, μας ενημερώνει για νέες κυκλοφορίες. Όμορφο παιχνιδάκι, αλλά μου έχει λείψει η αίσθηση, του να δω ξανά, κάτι πολύχρωμο και πρωτοποριακό από τον Spectrum, όπως το Lirus ή το Gravibots...
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από GeoAnas »

Ace έγραψε:Ο αγαπητός Nemo, στέκει ακούραστος ακόμα και στον καύσωνα και παρά τις αντιξοότητες, μας ενημερώνει για νέες κυκλοφορίες....
Αυτό ξαναπέστο :D ... Nemo ROX ! :clap:
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Ace έγραψε:αλλά μου έχει λείψει η αίσθηση, του να δω ξανά, κάτι πολύχρωμο και πρωτοποριακό από τον Spectrum, όπως το Lirus ή το Gravibots...
Για περισσότερο spectrum-o-χρώμα σε παραπέμπω στο θέμα που θα ανοίξει γνωστό μέλος του mame.gr :roll: όταν ελεήσει -να κάνει copy paste το σχετικό αφιέρωμα παρουσίαση που έκανε στην ZX Dev'2015 - ,κι εδώ :twisted: :lol:
(αν και δεν πρεπει να τον ζοριζουμε πολυ γιατι το K&A plus #5 ερχεται οσονουπω)

Οσο για μένα κάτι θα κάνω κι εγώ όμως περισότερο ~προς ... Amstrad μεριά (και θα εχει κατι απο Lirus ).
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από GeoAnas »

Αφού σου άρεσε Nemo, η επιθυμία σας ..διαταγή !

viewtopic.php?f=7&t=5982#p36365

Enjoy!
:wink:


ΥΓ(1). Για το K&A Plus έχουμε ακόμη δρόμο.... :D
ΥΓ(2). Αν μπορείς, βοήθα κι εσύ λίγο please (στο γειτονικό...) με τις νέες κυκλοφορίες, γιατί τα έχω ψιλοπαίξει! LOL ! :lol: :wink:
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

GeoAnas έγραψε:Αφού σου άρεσε Nemo, η επιθυμία σας ..διαταγή !

viewtopic.php?f=7&t=5982#p36365

Enjoy!
:wink:
Eυχαριστω ,αλλα αφου . ηταν ετοιμο . αξιζε τον κοπο
(απλα υποθετω ηθελε μικροαλλαγες-προσαρμογη στο yt bbcode μια και οι φωτο ειχαν ανεβει σε free uploading site -tinypic)
γιατι να "ξαναεφευρουμε τον τροχο" ???
GeoAnas έγραψε: ΥΓ(1). Για το K&A Plus έχουμε ακόμη δρόμο.... :D
http://www.lemon64.com/forum/viewtopic.php?t=61020
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Knight'n'Grail 3(C64)

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:

https://www.youtube.com/watch?v=ih-qAwk_Fjk

Εικόνα

Εικόνα

Knight'n'Grail 3 (c64)

The game's is mapped and thought out to about 60% . Currently it has 235 rooms and I want it to be about 400, but it depends on how they turn out. The rooms are divided into 11 "worlds" at the moment.
................
It's a flip screen with bitmap-multi-color mode affair.
................
http://www.lemon64.com/forum/viewtopic.php?t=56091
Y.Γ. Ας ελπισουμε οτι θα εχει καλυτερη τυχη απο το Knight'n'Grail 2



https://www.youtube.com/watch?v=PTVF4yVuziU


https://www.youtube.com/watch?v=jWw9aL_czLQ

Pains'n'Aches ( Knight'n'Grail 3 )
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από GeoAnas »

Ο Arkadiusz νομίζω ότι βιάζεται λιγάκι. Ακριβώς πριν από λίγη ώρα, μόλις μου ήρθε μήνυμα από τον υπεύθυνο ύλης που αφού του παρέδωσα το άρθρο μου, μου είπε ότι αυτή τη στιγμή πετάει για να καμαρώσει την Εθνική Πολωνίας (Euro γαρ...) και θα ξεκινήσει την μετάφραση στα Πολωνικά μετά από μια εβδομάδα. Με παρακάλεσε αν έχω και κάτι άλλο να του το στείλω μέσα στις επόμενες μερες.
Από την εμπειρία μου, όταν ξεκινάει η διαδικασία της μετάφρασης που κρατά τουλάχιστον 2-3 εβδομάδες, βγαίνει χρονοδιάγραμμα εργασιών και το dropbox 'παίρνει φωτιά'...Μέχρι τώρα σιγή ιχθύος...Θα δούμε...

Τα παραπάνω screens είναι σαν παγωτό καϊμάκι με βύσσινο ή κάτι σε παρφέ σοκολάτα από τα παλιά Vivoli (αν τα είχε πετύχει κανείς ;-) ) ...Χάρμα οφθαλμών !!!
Η δε μουσική στο τελευταίο video "φέρνει" κάτι προς Prince of Persia ή είναι η ιδέα μου; ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

GeoAnas έγραψε:Ο Arkadiusz νομίζω ότι βιάζεται λιγάκι. Ακριβώς πριν από λίγη ώρα, μόλις μου ήρθε μήνυμα από τον υπεύθυνο ύλης που αφού του παρέδωσα το άρθρο μου, μου είπε ότι αυτή τη στιγμή πετάει για να καμαρώσει την Εθνική Πολωνίας (Euro γαρ...) και θα ξεκινήσει την μετάφραση στα Πολωνικά μετά από μια εβδομάδα. Με παρακάλεσε αν έχω και κάτι άλλο να του το στείλω μέσα στις επόμενες μερες.
Από την εμπειρία μου, όταν ξεκινάει η διαδικασία της μετάφρασης που κρατά τουλάχιστον 2-3 εβδομάδες, βγαίνει χρονοδιάγραμμα εργασιών και το dropbox 'παίρνει φωτιά'...Μέχρι τώρα σιγή ιχθύος...Θα δούμε...
Καλά θα ήταν να αργήσει να κυκλοφορήσει να μην συμπέσει κι αυτό στον επόμενο 30ήμερο .

Γιατί

-Το Commodore Free 93 μόλις βγήκε (προχθές)



Εικόνα


Check out Anthony Stiller's wonderful cover art for the soon to be released Reset #09.
-το άλλο σημαντικό commodore fanzine - Reset #09 είναι προ των πυλών να κυκλοφορήσει




Μιλώντας για fanzines με τριμηνιαίο(~τετραμηνιαίο) κύκλο ,μήπως θα μπορούσαν να συνεννοηθούν ,ώστε να μοιράζονται καλύτερα το νεκρό χρόνο ανάμεσα στις κυκλοφορίες ?

Bέβαια οι μεγάλες αργίες /ημερομηνίες που δουλεύουν περισσότερο εθελοντικά οι editors είναι πάνω κάτω κοινές ,όπως ίσως και οι ημερομηνίες που προτιμούν να κυκλοφορήσουν (π.χ. πριν τις καλοκαιρινές διακοπές) συμπίπτoυν αλλά φαντάζομαι ότι κάτι μπορεί να γίνει με γνώμονα το βέλτιστο αποτέλεσμα ....
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από GeoAnas »

Έχεις απόλυτο δίκιο και συμφωνώ 100%
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

"Adios a La Casta- Εp2 "Demo (CPC128K)

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=oX1HMN3M3NA

Demo του Adios a La Casta - Ep2 για CPC(128k)

Προέλευση :arrow: http://www.4mhz.es/download/adios-a-la- ... de-2-demo/

----------------------------------------------------------------------------


Και μια και BTW ε πρέπει να έχω ξεχάσει να κάνω αναφορά
στο Adios a La Casta - Ep 1 για CPC(128k) κι αυτό



https://www.youtube.com/watch?v=BumXqJa0miM

D/load :arrow: Adios a La Casta - Ep 1 για CPC(128k)

Προέλευση :arrow: http://www.4mhz.es/2015/12/18/adios-a-l ... carga-dsk/
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Απάντηση