Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Οτιδήποτε εκτός θέματος εδώ.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR

Άβαταρ μέλους
Nemo

Re: Pentagram C64 (μεσω Atari 8bit)

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:
H προχθεσινή release του Gunfright για Αtari 8bit δρομολόγησε κάποιες εξελίξεις αλλά και αποκαλύψεις για την πορεία-συνέχεια συσχετιζόμενων projects.

-I've already started work on C64 Gunfright and I think its going to be a great conversion!
I'll keep you all posted on Gunfright and will release a WIP version as soon as I can.

-Also on the way is V1.20 of Pentagram which features some much improved sounds by Soulc and frame syncing so you can play it at 50hz with No slowdown on a 3mhz or greater Turbo Chameleon.

-For Plus4 fans I also have a version of Pentagram V1.20 almost ready to go for that machine. It's very similar to the C64 version.
O προγραμματιστής της μεταφοράς του Pentagram με το nickname emu όπως εκμυστηρεύθηκε στο lemon64 forum

- Έχει ήδη ξεκινήσει να δουλεύει στην C64 έκδοση του Gunfright .Θα υπάρξει αντίστοιχα release της Wip version

-Ετοιμάζεται νέα έκδοση η V1.20 του Pentagram με προσθήκες /βελτιώσεις στον ήχο από τον Saul Cross , frame syncing στα 50Ηz ώστε να μην υπάρχουν slowdowns σε Cpu(6502) χρονισμένους 3mhz ή και ταχύτερους .

- Είναι σχεδόν έτοιμη V1.20 έκδοση του Pentagram και για τους Commodore Plus4 !!!!!
Εικόνα

As I've passed a couple of milestones with the C64 conversion of Gunfright I thought set-up a WIP thread for the game.

Based on Mariuszw's excellent Z80 to 6502, Atari 800 WIP.

- The game is running on the 64, game menus work, the game runs and game over screen is displayed.

- Second, the game window, sprites and scrolling have been converted to C64 screen format and the man can walk around the screen and scrolling area. All the other sprites are also displayed correctly. Screen shot above ....

The crud around the outside are the static graphics that need to be converted from Spectrum screen format to C64 format. Unfortunately, unlike Pentagram the static graphics are blitted directly into the screen ram so the static drawing routine will have to be re-written to handle the C64 screen format as well. That's next on the to-do list....
:arrow: Σχετικο lemon64 forum thread
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Ace »

Nemo έγραψε:

https://www.youtube.com/watch?v=oX1HMN3M3NA

Demo του Adios a La Casta - Ep2 για CPC(128k)

Προέλευση :arrow: http://www.4mhz.es/download/adios-a-la- ... de-2-demo/

----------------------------------------------------------------------------

Και μια και BTW ε πρέπει να έχω ξεχάσει να κάνω αναφορά
στο Adios a La Casta - Ep 1 για CPC(128k) κι αυτό

https://www.youtube.com/watch?v=BumXqJa0miM

D/load :arrow: Adios a La Casta - Ep 1 για CPC(128k)

Προέλευση :arrow: http://www.4mhz.es/2015/12/18/adios-a-l ... carga-dsk/

Ευχάριστες προσθήκες για κάθε Amstradοβιβλιοθήκη και τα δύο! Το ιδιαίτερα καλαίσθητο custom mode 1, με τα 5 χρώματα, του πρώτου επεισοδίου, δίνει τη θέση του στο split screen mode 0/mode 1, για τη δράση και το HUD αντίστοιχα, στο δεύτερο επεισόδιο.
Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στις λεπτομέρειες, όπως το in game tune, το dithering, οι εισαγωγικές οθόνες, η υποστήριξη secondary fire button και το game packaging. Ευχαριστούμε 4MHz.

ΥΓ: Η ομοιότητα του ήρωα των δύο παιχνιδιών, με τον Pablo Iglesias, δεν είναι τυχαία!
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GeoAnas »

Ace έγραψε:ΥΓ: Η ομοιότητα του ήρωα των δύο παιχνιδιών, με τον Pablo Iglesias, δεν είναι τυχαία!
WOW! Έχεις 110% δίκιο !!! :shock:

Γουγλάρω και την μετάφραση..."Αποχαιρετισμός στην κοινωνική τάξη" !!!!
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak

Δημοσίευση από Ace »

GeoAnas, εντυπωσιακό πράγματι... Νομίζω μάλιστα ότι μετά το Spitting Images, δεν είχε εμφανιστεί άλλο παιχνίδι, στα 8bit τουλάχιστον, όπου να χειρίζεσαι κάποιον πολιτικό αρχηγό ή ηγέτη... Σε Flash πλατφόρμα μόνο, συνάντησα κάποια, με κάποιους δικούς μας πολιτικούς, όπου τους γιαουρτώνεις κλπ.
Άβαταρ μέλους
Nemo

Papi Commando Tennis ( Genesis)

Δημοσίευση από Nemo »

https://www.youtube.com/watch?v=2SgyhGKy-uQ

Ο Papi Commando επανέρχεται ως πρωταγωνιστης σε Tennis-παιχνίδι σε Sega Genesis

////////////////////////////////////////////

https://www.youtube.com/watch?v=jAUgdxCghyM
Programming and design: Imanolea
Graphics: Seiyouh
Music and sound effects: NAP.VGM
Rocket Man, το demo ενός νέου και πολλά υποσχόμενου platform για το GameBoy
και το οποίο κατεβάζετε
από το official site :arrow: http://imanoleasgames.blogspot.gr/2016/ ... -demo.html

Εικόνα
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GeoAnas »

Robot Arena for Vectrex - Thomas Sontowski (C) 2016

Ορίστε το ένα από τα δυο projects που δούλευα τόσο καιρό, ως beta tester. Έτοιμο να κατακτήσει εσάς και τις κονσόλες σας...

It was said that everyone could challenge
the Overlord but first you had to prove
your worthiness. To do so an Arena was
built. Initially it served as a spectactor
sport but in these times it is a reminder
of the unfairness and cruelty of the
Overlord Cyboss: after ridding himself
of all opponents by dumping them in the
Arena these days random entrants are chosen
just to watch them die. And to make things
worse masses of opponents are built one would
have to kill their way through to get to him.

Noone ever did.

Now it is your turn. But you are prepared,
you trained for this. And best of all:
You got hold of an automatic plasma rifle..

8-)
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak

Δημοσίευση από Ace »

Εξαιρετική παρουσίαση George, για την Vectrex εκδοχή του τέκνου των Smash TV και Frenzy! Προσωπικά, αυτά μου θύμισε το concept...
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GeoAnas »

Thanks ACE! Παρολο που το παιχνιδι εχει εμπνευστει απο το ROBOTRON και σε αυτο που λες εχεις απολυτο δικιο...
:-)
Άβαταρ μέλους
Nemo

Re: PlanetGolf (WIP) για C64-video

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:

https://www.youtube.com/watch?v=NGQ1rmICCzw

Wip video του PlanetGolf για C64 ετοιμαζει ο Antonio Savona (γνωστος απο το - P0 Snake (C64 ) - που ηρθε πρωτο στην Rgcd 2014
Εικόνα

D/load :arrow: Planet Golf (C64)Preview

(Ας ελπίσουμε ότι θα ξεφύγει από την κατάρα των previews - δηλ να μείνει μόνο preview )

UPD-
FEATURES

PREVIEW
- Three different planets with unique physics
- Realtime floating point physics simulation, with sub-pixel accuracy
- 8 bit in-game digitized sound effects and speech

FULL VERSION (ready when it's ready):
- 100+ holes for hours of puzzle fun
- Enemies, black holes, obstacles and all kind of space junk
- 3 different game modes
- Galactic Leaderboard
- FMV intro. Yes, you read it right.
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GeoAnas »

Αμην :-)
Άβαταρ μέλους
Nemo

Yoomp64 (C64)

Δημοσίευση από Nemo »

https://www.youtube.com/watch?v=iA3OJisphOU
It has 23 levels, with increasing difficulty so I think you should not finish it too fast Smile
33 different tiles and 18 of them is "interactive"
3 color scheme (red green blue)
3 music tracks: one for menu and 2 in-game (they are changed every level), the music was composed to sound best on SID 8580 but I can assure that it sounds great on both types of SIDs. You can switch to sfx, but unfortunatelly the music and sfx won't be available at the same time, because the music doesn't sounds good together with sfx.

The game will be available on cartridge and disc.
I will post video with one of the in-game music soon.
Yoomp!64 ,το Υoomp! ενα παιχνίδι που κυκλοφόρησε στα Α8 το 2007 ,και τόσο αξιόλογο ώστε να χρησιμοποιήται ως πάτημα για να την πουν στους άλλους 8bitους τύπου ,"Ναι αλλά εσείς (δεν)έχετε Υoomp! ?" ,'ερχεται στους C64.
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak

Δημοσίευση από Ace »

Εξαιρετικό το Yoomp! -που δεν γνώριζα, thanks Nemo- στα Atari, φαίνεται επίσης πολύ καλό σε Commodore! Να, κάτι τέτοια, μαζί με τα microHexagon, Super Bread Box, Canabalt κλπ. φέρνουν το 8bit gaming, στην σύγχρονη εποχή!
Θα ήθελα να το δω και στο mode 0 του Amstrad, με τα 5απλά του μπλε, πράσινα και κοκκινομώβ, για ομορφότερες σκιάσεις, αλλά και σε ZX, με κάποιο τρικ για μπόλικο χρώμα, όπως μας έδειξε το Lirus, με τα τραχιά του patches χρώματος, στους δύο spectrumοφωτισμούς και τα απίθανα αποτελέσματα...
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak

Coolbox (CPC)

Δημοσίευση από Ace »

Hi All,
I have been working on a basic game for the last few months. Let me introduce "Coolbox", a puzzle game in the vain of Block Dude the old calculator game.
This game is completely written in Basic, no machine code or loaded files. It has multicoloured sprites, scrolling and in game music (thanks to Mr Lou for the tunes).

I was going to enter it into the CPCRetroDev2016 comp but I have failed to get it to work in Basic 1.0. Initially the sprites caused me some problems. I fixed that only to have the scrolling give me issues so I've given up and decided to release it as Basic 1.1 only. However if someone wants to have a go at making it 464 compatible, please be my guest.

Νέο παιχνίδι puzzle εξ' ολοκλήρου σε Basic(!), από τον Morri, που στο παρελθόν, μας έδωσε το -assembly- one button arcade-puzzle "Let's Go!"
Τελικά αν η ιδέα είναι καλή, τύφλα να έχουν και τα γραφικά και ο ήχος, που όμως στο συγκεκριμένο game,τηρουμένων των αναλογιών, είναι εξαιρετικά.

Download

Πηγή: CPCWiki
Άβαταρ μέλους
Nemo

FlamePrincess Adv/re Time(ZX)KungFuGuns (CPC)

Δημοσίευση από Nemo »

https://www.youtube.com/watch?v=Gfr0RVOqtqo
Finn was captured! Ice king finally cath him, and Flame Princess are very angry. Rescue Finn and kick ass Ice King. Fin Keys for open doors, use your fire with measure (it's limited!). And find Finn, he is into a chest in Ice King mountain!

Game for ZX Spectrum 48K (128K compatible) and created for #bitbitjam3
Flame Princess Adventure Time(ZX Spectrum) η συμμετοχή του Radastan (Bytemaniacos ) στην BitbitJam3

Play online :arrow: ]Flame Princess Adventure Time(ZX Spectrum)
Official :arrow: Worldofspectrum forums thread

Εικόνα

Εικόνα

///////////////////////////////////////////////////////////

https://www.youtube.com/watch?v=Ya7HnvzM0D0
Life in Dos Santos was though and difficult for its citizens. Bandits and gunmans ruled the town causing havoc and continuous fights.

Everything changed when Sheriff Melissa Chase arrived Dos Santos.

She fought villians and restored peace by the law of the gun. Now people can live in peace with the protection of the new Sheriff. They called her "Red Hot Princess" for her red hair and thoughness, and beg her to stay in town in order to mantain law and order.

But a new gang of chinese bandits with Kung Fu skills have just appeared to trash the day. Go, Red Hot Princess! It is time to restore peace again!

THE GAME

Kill the Chinese Bandits. You will find different fighters with various skills. Learn the best way to defeat them!

You can control your character with ARROW KEYS + SPACE

LOADING INSTRUCTIONS

Load the game on your Amstrad CPC by typing RUN"kfguns

Kung Fu Guns (CPC) και αυτή συμμετοχή της ByteRealms(Fran Gallego,Joe McAlby,Jon Cortázar) στην BitbitJam3 και φτιαγμένο με την πλατφόρμα ανάπτυξης CPC εφαρμογή CPCtelera

Play online :arrow: Kung Fu Guns (CPC)
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo

Downforce (MegaDrive)

Δημοσίευση από Nemo »

https://www.youtube.com/watch?v=GjASL6iYM0w

Downforce (MegaDrive η συμμετοχή της PixelArtM (pocket Lucho,ManuTrigger ,DavidBonus) στην BitbitJam3 και φτιαγμένο με C++
σε 7 ημέρες

D/load rom &Play online :arrow: Downforce (MegaDrive)

Εικόνα

Εικόνα
imagine emulating ....
Απάντηση