Σελίδα 1 από 1

Edelin Tales:Portals of Doom-C64ish indie

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2014 00:50
από Nemo


https://www.youtube.com/watch?v=H0VD-LjUwks

Edelin Tales: Portals of Doom is an action-adventure game incorporating rogue-like elements, filled with mystery, combat and exploration. As you travel the war-torn kingdom of Edelin and fight for its survival, you will encounter refugees, merchants and comrades-in-arms, as well as the terrible demons who make up the invading enemy force. Question NPCs for valuable information, purchase essential supplies, fight enemies on the field, and even recapture strongholds to aid the Edelin war effort.

-Action-packed real-time combat.
-Randomly generated encounters and dungeons – avoid lethal traps and battle deadly creatures.
-Explore the kingdom of Edelin, a land randomly generated with each new game, making each playthrough a unique experience.
-Swap between 4 playable characters, each with their own unique abilities, at any time :
Danielle The Musketeer , Conrad The Wizard ,Madeline The Necromancer , Hadrian the Knight
-Uncover the mystery behind the demonic scourge plaguing Edelin by following a trail of clues, but be warned – the trail shifts and changes with each new playthrough.
-Edelin is a kingdom at war – as you continue on your journey, your actions will affect your kingdom’s war efforts, the condition of which will affect your progress in return.
-4 different endings.
Το Edelin Tales:Portals of Doom ειναι ενα C64ish indie game που αναπτυσσεται απο την Dishtron με το Clickteam Fusion 2.5 ,που αν και σε επιπεδο gameplay για Hack n slash Rpg μαλλον δεν ενθουσιαζει με την πρωτη ματια (τουλαχιστον απο το trailer) , σιγουρα θα ξετρελανει αρκετους κυριολεκτικα με την ιδιαιτερη εικαστικη του προσεγγιση
(Ναι Ρε :evil: και με την ...χρωμματικη Παλεττα :P :lol: ) αλλα και την μουσικη του επενδυση.

https://www.facebook.com/EdelinTalesPortalsofDoom

http://forums.tigsource.com/index.php?topic=42309


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα



Y.Γ.Αν καποιος δεν γνωριζε τιποτα σχετικα και εβλεπε μονο μερικα screenshots θα νομιζε οτι προκειται για κανενα games that were'nt της Cinemaware (που ανεπτυξε πιθανοτατα ως "απαντηση" στο Moonstone) .

Re: Edelin Tales:Portals of Doom-C64ish indie

Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2015 04:19
από Nemo
και σε ανύποπτο χρόνο στο lemon64 forum
Hi everyone,

I've been developing a retro throw back game for the PC in the style of the Commodore 64. I'm working on a Kickstarter project to get it finished and I was thinking of having an actual Commodore 64 port as one of the stretch goals.

No one on the team has any live C64 programming experience so I'm putting the call out to people who might be interested in working with us. The artwork will have to be converted. Our artists try to stay as faithful to C64 specs as possible but little things can still slip through the cracks. Also you'll basically be on your own programming wise.

If you're interested in the project please send me a PM and we can talk more about specifics. Since this will be a stretch goal I can't guarantee this will go ahead even if we get funded.
But I need to talk to someone in order to know how much it will cost, and thus how much to ask for in the stretch goal.

Thanks for reading my post.
~Disthron
Οι απαντησεις που παιρνει βεβαια και μαλιστα απο κεφαλια οπως ο Lasse( μας τα χαλαει στο τελος της 1ης απαντησης) , ο MrSid ...
ειναι αποθαρρυντικες :mrgreen:

http://www.lemon64.com/forum/viewtopic.php?t=55477

Re: Edelin Tales:Portals of Doom-C64ish indie

Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2015 18:01
από Scatman
Νομίζω ότι τον αποπήραν παραπάνω απ΄το κανονικό. Ειδικά στο σημείο που αναφέρεται ότι μπορεί να στοιχίσει και περισσότερο απ'την έκδοση pc. ΈΛΕΟΣ.
Πρακτικά, το άτομο αποζητά μία απλή μεταφορά ~σαν stretch goal~ γνωρίζοντας ότι θα έχει πολλούς περιορισμούς όπως πχ έγινε με το golden axe που δίνεται στο τέλος . Με στατικές εικόνες, λιγότερους αντιπάλους και γενικότερο μικρότερο μέγεθος δε νομίζω ότι θα υπήρχε σημαντικό πρόβλημα εξάλλου δεν είναι αυτός ο σκοπός του kickstarter του ούτε θα κριθεί αρνητικά αν δεν είναι πολύ καλό. Το κοιτάνε υπερβολικά εξειδικευμένα και τον αποθαρρύνουν άτομα που δεν είναι καν coders :/

Re: Edelin Tales:Portals of Doom-C64ish indie

Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2015 20:55
από Nemo
Scatman έγραψε:Νομίζω ότι τον αποπήραν παραπάνω απ΄το κανονικό. Ειδικά στο σημείο που αναφέρεται ότι μπορεί να στοιχίσει και περισσότερο απ'την έκδοση pc. ΈΛΕΟΣ.
Ειναι γεγονος οτι τον προσγειωσαν αποτομα αλλα δεν νομιζω το κανουν για το κακο του καθε αλλο ,αλλωστε
Lasse /Lasse Oorni /cadaver και Andreas Varga/Mr Sid
καθε αλλο παρα τυχαιοι ειναι στην C64 scene ....

Re: Edelin Tales:Portals of Doom-C64ish indie

Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2015 22:37
από Scatman
Προφανώς δεν έχουν κάποιο κακό σκοπό οι συγκεκριμένοι αλλά ο OmegaMax ας πούμε τι ρόλο τραβάει..?
Όπως προείπα πάντως, θεωρώ ότι μία πιο "χυμα-downgrade" έκδοση του παιχνιδιού, καθαρά για να υπάρχει, δε μπορεί να είναι τόσο απελπιστικά δύσκολη. Οι πιο εξειδικευμένοι το βλέπουν απ'τη σκοπιά του ρεαλιστικού, σωστού port και είναι απόλυτα κατανοητοί οι περιορισμοί που περιγράφουν.

Edelin Tales:Portals of Doom-C64ish indie

Δημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2015 19:50
από Nemo


https://www.youtube.com/watch?v=eAAD2DIv8b4

Edelin Tales C64 MapTest (ενα small test-τιποτε οριστικο)

Re: Edelin Tales:Portals of Doom-C64ish indie

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2015 21:03
από Nemo


https://www.youtube.com/watch?v=Dg5KRjaCmNk


Εντωμεταξυ το project φαινεται να προχωραει αθορυβα σε pc ....

Τι εχουμε εδω ?
Edelin Tales theme [3sid] :arrow: http://csdb.dk/release/?id=138996
το μουσικο θεμα του παιχνιδιου (PC) το επιμελειται ο Yogibear,και το οποιο εστειλαν στους Samar productions και οι οποιοι το μετετρεψαν σε 3sid για C64 με το Sidwizzard.

Btw οι SID adresses ειναι ρυθμιζομενες μεσω μενου στην αρχη και δεν ειναι προεπιλεγμενες.