ArcadeGameDesigner Games (Spectrum/Cpc)

Οτιδήποτε εκτός θέματος εδώ.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR

Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Ooze (Spectrum 48K / 128K)

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:

https://www.youtube.com/watch?v=nv5geTj-Wp4


Ooze (Spectrum128K) o Andy Johns(Bublesoft) ξαναχτυπά για 3η φορά μέσα σε ~3 μήνες αυτήν την φορά με ένα action platformer πού αν και ο πρωταγωνιστής /(εσείς) είναι μια ...χλαπάτσα :lol: "όζει" ποιότητα από άποψη level design /γραφικών /animation/υπέροχης μουσικής (εκτός από την απουσία death animation) ..

D/load >>> https://www.dropbox.com/s/2i0sp15f3elg3k5/Ooze.rar?dl=0

Play online >>> http://zxbasic.uk/db/49

Εικόνα
Η updated/fixed 1.5 έκδοση του :arrow: Ooze (Spectrum128K)

και η φρέσκια 48k έκδoση :arrow: Ooze (Spectrum48K)
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Code Zero (ZX)

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:
Deep Core Raider 1.1 (ZX): ενα Thrust clone απο τον Paul Jenkinson οποιος καθε αλλο παρα πρωταρης ειναι με την αναπτυξη νεων τιτλων για τους Spectrms με το A.G.D. (Kyd Cadet I/II/III,BaldyZX Antiquity Jones ,Toofy's Winter Nuts )

Μαλιστα εχει δημιουργησει μια σειρα απο video βοηθηματα/tutorials για την δημιουργια νεων παιχνιδιων με το A.G.D.



https://www.youtube.com/watch?v=dENZ9-yDCw4
2077: The human race has stripped the planet clean.

All power is now supplied by a single conglomerate – DCR Inc.

Renewable energies were not enough to cope with demand. Nuclear energy became mainstream and a new isotope was identified and quickly introduced into production. By the time DCR realised the danger it was too late.

The single test station, now deserted, is in danger of imploding, taking the planet along with it. Now clear of radiation, there is only a limited amount of time before disaster strikes. The main computers must be shut down by injecting a virus to circumvent the cyber protection.

With all personal dead or in hospital, a Code Zero alert is sent out to all suitable agents. You are the closest.

Areas of the station are separated by electronic doors that require key cards. These have been left by the fleeing staff. Use these to gain access to the main computers and shut down the reactor before it’s too late.

Code Zero από τον Paul Jenkinson

Direct d/oad link Code Zero (ZX)

Επίσημη σελίδα :arrow: http://www.thespectrumshow.co.uk/CodeZero.aspx

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ArcadeGameDesigner Games (Spectrum/Cpc)

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=7z8nrDM2Bgc
STORY
In the Year 2077 smart fridges became sentient. Hans Von Deck was the first to become sentient and took the mantle of chill overlord.
For many years Hans had despised having ice cream stored inside him by his human masters. Hans devised a plan to wipe out all ice cream plants using his blimp army.
As Agent 99 will you put paid to Hans evil plans?

CONTROLS
Keys for keyboard are
E,S,F and O to fire (Standard version)
Q,O,P and M to fire (QAOPM version)

BLIMPGEDDON - ένα μέσω AGD Platformer από τον UltraNarwhal

Μπορείτε να κάνετε D/load το BLIMPGEDDON από την official σελίδα του
:arrow: :arrow: :arrow: https://narwhal.itch.io/blimpgeddon

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ArcadeGameDesigner Games (Spectrum/Cpc)

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=3LSlCybR0us


Robot 1 inTHE SHIP OF DOOM (ZX SPECTRUM) ένα platformer από τον Mat Recardo (και AY music για τους από τον Serjey Tosov γαι τους 128Κ)
όπου αναλαμβάνεται το ρόλο του Robot 1 σε ένα αστρόπλοιο που έχει εγκαταλειφθεί από το πληρωμά του και είναι σε τροχιά καταστροφής προς το κοντινότερο αστέρι
αφήνοντας μόνο 5 λεπτά μέσα στα οποία πρέπει να συγκεντρώσετε τα teleport keys και να πάτε στο teleport pad φροντίζοντας παράλληλα να συλλέγετε recharge shockets για να μην ξεμείνετε από ενέργεια .

Το κάνετε D/load από εδώ :arrow: https://prefim.itch.io/robot-1-in-the-ship-of-doom

Εικόνα

ενώ αν θέλετε να υποστηρίξετε τους δημιουργούς του παιχνιδιού μπορείτε να το προμηθευτείτε σε φυσική μορφή από την Psytronik το οποίο το πρώτο ever
ZX Spectrum παιχνίδι της Psytronik Software κι ως φόρο τιμής για τα 35 χρόνια the ZX Spectrum

:arrow: http://www.psytronik.net/newsite/index. ... ip-of-doom

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ArcadeGameDesigner Games (Spectrum/Cpc)

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=j-ibkV5kwbI

Roboprobe/48(Spectrum) : ένα shoot(/collect) em up απο τον Stefen (LoadingScreech) Nichol όπου αναλαμβάνετε το ρόλο ενός repair droid το οποίο προσπαθεί να αποτρέψει την σύγκρουση ενός σαμποταρισμένου διαστημικού σταθμού (στον οποίο βρίσκεται) με κάποιο παρακείμενο πλανήτη .


Official site http://loadingscreech.wixsite.com/loadi ... oboprobe48
:arrow: Worldofspectrum forum thread

D/load :arrow: Roboprobe/48 version 1.6

https://i.ytimg.com/vi/j-ibkV5kwbI/hqdefault.jpg
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Baby Monkey Alba

Δημοσίευση από Ace »

Εκπληκτικό soundtrack -ένα ακόμη σε AY από AGD, μαζί με το Halloween inspired, Pumpkin Poe- πολύ καλό gameplay, χειρισμός και γραφικά, σε αυτό το παιχνιδάκι, το πρώτο για τον Javier Quero, μας κάνουν ένα ακόμα must για τους Spectrum...

Εικόνα
Εμπνευσμένο από το Game & Watch - Donkey Kong, με μόνα ψεγάδια το λίγο «στριφνό» collision detection και το ότι ίσως χρειαζόταν ένα λίγο μεγαλύτερης διάρκειας soundtrack -καθώς το υπάρχον, όσο καλό κι αν είναι δεν παύει να είναι μικρό και κουράζει μετά από κάποια ώρα.



Facebook
Indie Retro News
Discussion
Download (DropBox)
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ArcadeGameDesigner Games (Spectrum/Cpc)

Δημοσίευση από Nemo »

Lots of bug fixes this time, this has been tested with several games and as part of that I converted a couple of existing Spectrum games to the CPC. All good fun although I'm sure there are people here who'll make better use of the Amstrad's graphics than I ever could so I'll let others look into converting Spectrum AGD games. There are dozens of games that could be given a CPC conversion though.

Multi-Platform AGD is now an all-in-one program. Blocks, sprites, objects, screen layouts, map, font, palette, sprite/object positions... there are editors for everything except code so you'll have to edit the scripts separately. It will even export the game as an assembly language listing; all tested with 2500AD, SjAsmPlus and the assembler built in to WinApe.
:arrow: http://www.cpcwiki.eu/forum/programming ... #msg159524
Multi-Platform Arcade Game Designer 0.6 (Windows 64-bit)
This is a Windows program that turns programs written in a simple scripting language into assembly language. There are editors for sprites, blocks, screen layouts, there is even a script generator allowing the user to get started with some common templates. The language is considerably more powerful than the Spectrum and CPC versions with WHILE loops, READ, DATA and much more.

AGD will produce games for the Spectrum, Amstrad CPC464 and Timex Sinclair/Next ... with more machines in the pipeline (? BBC ?).
Direct d/load link :arrow: http://s3.spanglefish.com/s/22323/documents/v0.6.zip

:arrow: Official Site
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ArcadeGameDesigner Games (Spectrum/Cpc)

Δημοσίευση από Nemo »

Formats supported at present are Spectrum, Amstrad CPC464 and Timex Sinclair TS2068.

Kees van Oss is 90% there with an Acorn Atom (6502!) conversion of the engine and compiler and we have people interested in doing one for the BBC/Electron and possibly another for the QL.

There is an x64 download over at my website which, along with the executables and documentation, includes source code for the engines (Z80 asm) and compilers (plain old C).
What we don't have, as yet, are people interested in converting AGD to machines like the C64 or Vic 20. :!: :!: :!:
και πάνω που λέγαμε ότι έχουμε ελλειψη από speccy ports :twisted:
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Nixy The Glade Sprite - ZX Spectrum

Δημοσίευση από Ace »

Nixy The Glade Sprite για ZX Spectrum 128 και με υποστήριξη ULA+ από τον Andy Johns φτιαγμένο σε AGD.

Εικόνα

Εδώ η Nixy σε απλή και ULA+ έκδοση, πάντα για 128k:

ΕικόναΕικόνα

Ένα video preview - αγνοήστε το ανατριχιαστικό intro με την cyan-blue BASIC...



Θα ακολουθήσει έκδοση για τους 48k Spectrum, αλλά και για τον Spectrum Next.

Download και info στο πολύ όμορφο site της BubbleSoft Games. Επίσης θα ακολουθήσει και η physical release από την Monument Microgames.

Social media discussion και Review.



ΥΓ. Βρε σύντροφοι, ο «πολύς» Spectaculator, που ζητάει και 12€ για την απλή έκδοση - 23€ για την upgradeable, έχει υποστήριξη ULA+ ή τζάμπα το μαλλί και να συνεχίσω με τον τίμιο ZXSpin;
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Rubicon(Spectrum48/128/Ula plus)

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=zzlo4nOEmSk



Rubicon από τον John Blythe(Rucksack Games) για Rubicon(Spectrum48/128/Ula plus) ένα maze game όπου ενσαρκώνεται το Nym όπου
σε μια διαδικασία ενηλικίωσης πρέπει να διασχίσετε με επιτυχία το Rubicon maze να βρείτε τα five Scrolls of Knowledge/τα three Crowns of Wealth/το Ring of Argusκαι το Amulet of Light ώστε να ξεπεράσετε το εμπόδιο του gate keeper και...

D/load link του Rubicon(Spectrum 48/128/Ula plus) :arrow: https://www.rucksackgames.co.uk/downloads
Επίσημη σελίδα :arrow: https://www.rucksackgames.co.uk/rubicon


Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Re: ArcadeGameDesigner Games (Spectrum/Cpc)

Δημοσίευση από Ace »

...ένα ακόμη ωραίο παιχνιδάκι από τη θαυματουργή AGD και μια μικρή επισήμανση στο post του φίλου Nemo: Το παιχνιδάκι είναι συμβατό και με τους 48K Spectrum.

Επίσης να υπογραμμίσω κάτι που ήταν μεν απόλυτα λογικό σαν διαπίστωση, αλλά το συνειδητοποίησα μόλις τώρα: Οι 128K Spectrum, ΔΕΝ έχουν τρία κανάλια ήχου! :shock:
Έχουν τέσσερα κανάλια ήχου, τα τρία του AY-3-8910 και ένα ακόμα, κληρονομιά από τους 48K, το κλασικό Spectrum beeper! Το Rubicon είναι ένα πολύ καλό showcase της ύπαρξης και συνεργασίας των 4 αυτών καναλιών.
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ArcadeGameDesigner Games (Spectrum/Cpc)

Δημοσίευση από Nemo »

There are still plenty of issues to address but it's high time I released another version to fix a few older bugs and to make life easier for those using version 0.6. There's lots here; more tools, extra commands, new and improved editors and other stuff besides. MPAGD now fires up a code editor to edit the events and messages - it defaults to Notepad but you can change that. You can even integrate Kees van Oss' build suites to automate the whole build process.


D/load :arrow: :arrow: :arrow: Multi-Platform Arcade Game Designer 0.7



Btw

Tα σέβη/respect μας στον "Jonathan Cauldwell" δημιουργό του AGD/Arcade Game Designer (και κατ'επέκταση MPAGD/Multi-Platform Arcade Game Designer) αλλά και PGD e.t.c.
My jaw has just hit the floor. Have just learned that AGD has been used to create 150 Spectrum games, I had no idea it was anything like that many. Astonishing! Well done everyone, glad you've managed to find ways around the program's quirks and hope you enjoy the new version!
:arrow: https://twitter.com/ZXSpectrumDev/statu ... 1623070720



if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ArcadeGameDesigner Games (Spectrum/Cpc)

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=ZW9-Q1pGPC0
Designed and Programmed by:John Blythe
Additional Code by:Andy Johns,Allan Turvey,David Saphier
Graphics by:John Blythe
Music by:Loner,Sam Styler,Alex

Platforms:,ZX Spectrum 48k/128k,ZX Spectrum VEGA,ULA Plus Edition
​Exclusive 128k features:* Full AY Music track.

O John Blythe/Rucksackgames συνεχίζει την παραγωγή εξαιρετικών Spectrum-ο-παραγωγών με το AGDχ αυτήν την φορά με το
All Hallows (Rise of the Pumpkin) για τα Spectrums .

Κατεβάζεται το All Hallows (Rise of the Pumpkin) για ZX Spectrum όπως και την ULA plus version έκδοση του , από την επίσημη σελίδα του παιχνιδιού στην :arrow:
Rucksack games





https://www.youtube.com/watch?v=54dqsBzEY_s

και η έκδοση του All Hallows (Rise of the Pumpkin) σε ULA plus
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ArcadeGameDesigner Games (Spectrum/Cpc)

Δημοσίευση από Nemo »

For the record, I'm more than happy to assist with conversions to other machines. In fact, this is the main reason why I include the source code for the Spectrum/CPC/Timex engines and compilers. The engines are even fully commented, line by line. Any help requested in understanding the engines or compilers will be given, developers only have to ask. I can also assist by creating editors for new machines and creating the output for blocks, sprites etc in the format required for the new engines.

Most of us probably know by now that Kees van Oss has been busily working on an Acorn Atom (6502) conversion and this is in an advanced state. Excitingly, we may also be making progress towards a 6809 engine too!

Anyway, here is the conversion situation as it stands:

Atom
Dragon
Coco
MSX
Commodore 64
Enterprise
:arrow: :arrow: :arrow: http://arcadegamedesigner.proboards.com ... d-machines
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Απάντηση