Enterprise dev compo διαγωνισμός
Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR
Enterprise dev compo διαγωνισμός
Toν διαγωνισμό Enterprise DevCompo 2015/16 στα πλαίσια των 30χρονων των Enterprise υπολογιστων (64KB /128KB)
είναι η αλήθεια ότι μου είχε διαφύγει .
Οπως φαντάζομαι δεν γνωρίζει κσι η πλεοψηφια τον Enterprise (64KB / 128KB) έναν από τους τoυς παραγνωρισμένους αξιολογότερους και καλύτερους Ζ80 based
8 bit υπολογιστες με εντυπωσιακά χαρακτηριστικά δυνατότητες / custom chips ,ο οποίος πλήρωσε την αργοπορία του να περάσει από τον σχεδιασμό (1982) στην μαζική παραγωγή (1985)
με αποτέλεσμα να παραχθούν συνολικά 80000 κομμάτια περίπου με ένα μεγάλο μέρος 20000 να καταλήγει στην Ουγγαρία ,όπου εδρεύει μέχρι και σήμερα το ποιο δραστήριο κομμάτι της
κοινότητας μέχρι σήμερα.
Ως υπολογιστής ήταν πολύ κοντά στις προδιαγραφές/αρχιτεκτονική -αν και φανερά ανώτερος λόγω των Custom chips σε Video/ήχο (256 χρώματα/στερεοφωνικός ήχος)- τωn Amstrad CPC κάτι που κάνει την μεταφορά των τίτλων για Amstrad σχετικά εύκολη ,ενώ υπήρχε Spectrum Emulator σε μορφή Cartridge .
Αρχίζουμε από την κατηγορία Enterprise programs/πρωτότυπων προγραμμάτων
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: Enterprise dev compo διαγωνισμός
Συνεχίζουμε με την κατηγορία Conversions
LIRUS
direct D/load link
Enterpriseforever forum Devcompo Thread
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Chase HQ
Chase HQ Conversion του CPC game απο τον geco
direct D/load link
Enterpriseforever forum Devcompo Thread
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Pacman
Pacman Conversion του αντίστοιχου arcade emulator για CPCαπο τον geco και πάλι
direct D/load link
Enterpriseforever forum Devcompo Thread
////////////////////////////////////////////////////////
ZenLoops
ZenLoops conversion από τον g0blinish του original Zen για Spectrum από τον Einar Saukas
direct D/load link
Enterpriseforever forum Devcompo Thread
//////////////////////////////////////////////////////////
Filler
Filler conversion από τον g0blinish του original Filler για Spectrum που είχε γράψει ο ίδιος ο g0blinish (ως Goblin Graphics)
direct D/load link
Enterpriseforever forum Devcompo Thread
LIRUS
LIRUS conversion από την Zozosoft του original για Spectrum από τον Denis GrachevControl: Q/A/O/P/SPACE, Internal and Ext-1 joy. HOLD=Pause game, Left SHIFT+STOP=game over, Reset=exit game and save high score.
At the end game screen the Enter exit back to menu.
Little cheat added: during game play pres F1+F8 will finish level. This not make better score just you can try it later levels, or see the game end.
All three versions of game converted.
Added extra START program which contain epimgconv converted screen, at there you can select which version will be loaded. But the .COM also can be started directly.
All version also run on EP64, but if not enough memory then only one AY music used, and if not enough free space in the system segment then AY music disable only AY effects used. On 64K machine the game run slower, practice mode
LIRUS.COM the 48K version, added extra the second version loading screen
LIRUS128.COM the 128K version, this is the all in one version. Have the both version loading screen, and also the Mr. Beep music from the 48K version. It is have 3 AY music instead two. Use the original and the CSP version of the menu song (alternately). The end game music replaced to another which are better sound on Dave, and I more like it But it also from same man.
LIRUSCSP.COM This is a special party version, with one level: let's see who can make better score during limited time.
Some technical details:
-MEGALZ compression replaced with epcompress -m3, because better compression than the original
-AY emulation from IstvanV, in stereo mode. It is set the 192 port value depending the machine speed
-in the main program stored again the loading screen pixel data for menu background. Duplication removed
-not used areas removed from program file end
-levels put to separate files then possible make level editor
-the Level 14 are different in 48K and 128K version then I kept both
-IM2 mode deleted
-stack moved to Page 0
-after the modifications lot of free space made on Page 1, it is used for LPT, then not needed separate LPT segment
-originaly each AY music have own player code. Now only one common PT3 player used
-originaly separate segments used for AY musics, now only one segment used (if available) and the remain free space on Page 0
-CSP version don1t load the never used second music
-radar drawing have a bug: draw a 12 characters, but it is only are 9 characters. The remain 3 characters overwrite date on Page 0, which make problem in EP version
-the Ship sprite now really transparent: added customized sprite draw routines (for all four directions) which only copy used characters
-in 48K game at the End game screen very boring to wait the scroll text start without the AY music. The wait shortened.
-the loader program on error not just exit, will write the error message to the status line. It is handle the 7Fh code, and at disk error ask the real error code from the EXDOS
-the loader program will throw away some earlier parts for reduce the memory usage, for make possibel run on EP64
direct D/load link
Enterpriseforever forum Devcompo Thread
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Chase HQ
Conversion of CPC game Chase HQ, EXOS compatible, it needs at least EP128, recognize Turbo machine. CPC video addressing has been removed, most of drawing routines became faster, loader screen has been changed, and you can hear Speccy music under a 2nd converted screen.
Controls:
F1-F5: set delay in the game( 1-5 frame)
F8: switch off delay
redefinable keyboard (including Int Joy) , EXT1/2 joy
Esc: Exit from game
Chase HQ Conversion του CPC game απο τον geco
direct D/load link
Enterpriseforever forum Devcompo Thread
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Pacman
The program is EXOS compatible, needs at least a 128Kb machine, it recognize Turbo machine, and set sound frequency based on CPU frequency.
Original version made by Simon Owen to SAM Coupé, SyX converted to CPC I used the CPC version, thanks both of them for this great work.
Game controls:
Int/Ext joystick
Insert coin:Alt, fire, 3 ,4
1: start 1 player game
2: start 2 player game
Enter,Tab: enter to menu
Menu Controls:
Esc: exit without saving modifications
Tab: exit with saving modifications
SHIFT+left/right: align screen position
Pacman Conversion του αντίστοιχου arcade emulator για CPCαπο τον geco και πάλι
direct D/load link
Enterpriseforever forum Devcompo Thread
////////////////////////////////////////////////////////
ZenLoops
Restore harmony, rotate pieces by clicking on them.
Control: cursorKeys- move cursor, Enter - rotate tile
ZenLoops conversion από τον g0blinish του original Zen για Spectrum από τον Einar Saukas
direct D/load link
Enterpriseforever forum Devcompo Thread
//////////////////////////////////////////////////////////
Filler
Music changed(cannot decompile obfuscated original tune)
controls are: arrow left/right, Enter - choose color, O/p, space.
A goal is grab more cells. Beware, AI is very greedy
Filler conversion από τον g0blinish του original Filler για Spectrum που είχε γράψει ο ίδιος ο g0blinish (ως Goblin Graphics)
direct D/load link
Enterpriseforever forum Devcompo Thread
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
- Fotis_KFOR
- Mame Maniac
- Δημοσιεύσεις: 748
- Εγγραφή: 13 Οκτ 2004 00:55
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Enterprise dev compo διαγωνισμός
Ωραίος Nemo, φοβερή και λεπτομερή παρουσίαση.
Άλλος ένας "παππούς" που ακόμα ασχολούνται μαζί του
Thanks for the info
Άλλος ένας "παππούς" που ακόμα ασχολούνται μαζί του
Thanks for the info
Re: Enterprise dev compo διαγωνισμός
EυχαριστώFotis_KFOR έγραψε: ... φοβερή και λεπτομερή παρουσίαση.
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
- GeoAnas
- Methuselah
- Δημοσιεύσεις: 1503
- Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
- Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
- Επικοινωνία:
Re: Enterprise dev compo διαγωνισμός
Αυτός ο υπολογιστής είναι πραγματικός μύθος. Η χρωματική του παλέτα ξεφεύγει από τα τετριμμένα. Το design του, πρωτοποριακό. Δε ξέρω...αλλά περισσότερο μου θυμίζει πλακέτα arcade, παρά home Z80 based computer. Οι κάτοχοι του πρέπει πραγματικά να αισθάνονται ευτυχισμένοι που διαθέτουν τέτοιο κόσμημα.
Υπέροχη παρουσίαση Nemo
Υπέροχη παρουσίαση Nemo
Re: Enterprise dev compo διαγωνισμός
Enterprise program:
Bricky Prise: 8,894736842
Team Hat Trick aka Six Men One Puck: 8,631578947
Flora: 6,526315789
Conversion:
LIRUS: 8,526315789
Filler: 8,368421053
Pacman: 7,75
Chase HQ: 7,631578947
ZenLoops: 7,473684211
Basic:
Wall Defender 7,789473684
Bomber 3in1: 7,1
FlapFlap 6,263157895
Jumprise 6,210526316
Snaki: 6,105263158
Και τα τελικά αποτελέσματα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: Enterprise dev compo διαγωνισμός
Πάντως στην συζήτηση που γίνεται, για το Lirus, στο Enterprise forever και στο ZX-PK.ru, o δημιουργός Denis Grachev, δήλωσε διατεθειμένος να δώσει τον source code και ο Zozosoft ενδιαφέρεται να τον αξιοποιήσει για μια Enterprise specific έκδοση...
Χμμμ, δεν θα έλεγα όχι για 256 χρώματα ή για μεγαλύτερη play area ή και για ένα in-game techno-trance tune!
Χμμμ, δεν θα έλεγα όχι για 256 χρώματα ή για μεγαλύτερη play area ή και για ένα in-game techno-trance tune!
Re: Enterprise dev compo διαγωνισμός
Ace έγραψε:Πάντως στην συζήτηση που γίνεται, για το Lirus, στο Enterprise forever και στο ZX-PK.ru, o δημιουργός Denis Grachev, δήλωσε διατεθειμένος να δώσει τον source code και ο Zozosoft ενδιαφέρεται να τον αξιοποιήσει για μια Enterprise specific έκδοση...
..................................
Και ποιός ξέρει ? έτσι από καραμπόλα (source code) ίσως δούνε φώς και oι CPC ...
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
mode on
btw όταν πρωτοείδα το LIRUS αμέσως μου ήρθε φλασιά
-η αισθητική προσέγγιση στα γραφικά του Galaga (color) του H.Wening/1982
και συγκεκριμμένα τον τρόπο με τον οποίο "αναμετρήθηκε" ο H.Wening με τους περιορισμούς στην terra incognita που αποτελούσε ακόμα για τους Game Devs, ο νεοεμφανισθείς C64 (μιλάμε για game του 1982 )
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: Enterprise dev compo διαγωνισμός
Προς το παρών πάντως φαίνεται μέσω source "το φώς" να το βλέπουνε οι Enterprise ...Nemo έγραψε:Ace έγραψε:Πάντως στην συζήτηση που γίνεται, για το Lirus, στο Enterprise forever και στο ZX-PK.ru, o δημιουργός Denis Grachev, δήλωσε διατεθειμένος να δώσει τον source code και ο Zozosoft ενδιαφέρεται να τον αξιοποιήσει για μια Enterprise specific έκδοση...
..................................
Και ποιός ξέρει ? έτσι από καραμπόλα (source code) ίσως δούνε φώς και oι CPC ...
http://i63.tinypic.com/2w2eyj5.gif
Oleg Origin wrote: »
Source code released
olegorigin.org/the_dark.html
cool. I have posted this on EP128 forum, so maybe somebody will make an EP version with extras.
(it is simple to convert a specy program to EP by the binary, but with source code, maybe we can make an extra version, for example with special graphics modes of EP)
http://www.worldofspectrum.org/forums/d ... 97-game/p2
https://enterpriseforever.com/spectrum- ... -topik/60/
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: Enterprise dev compo διαγωνισμός
^Μικρή κοινότητα για τόσο μεγαλεπήβολο conversion. Στην ουσία για να μπει σωστό χρώμα, πρέπει να ανασχεδιαστεί το σύμπαν. Αν αναλογιστούμε επίσης ότι στο port του Pac Man Emulator, κράτησαν μέχρι και το original dithering του Amstrad Mode 1, ενώ -πιστεύω ότι- με τον Enterprise, μπορούσαν να βγάλουν περισσότερα αμιγή χρώματα και επιπλέον, ενώ υπάρχει και πρόσβαση στον original source code του Owen, δεν βλέπω πολύ φως. Είδωμεν...
Εξακολουθώ να θεωρώ το Lirus πιο εφικτό και στα πλαίσια των δυνατοτήτων της Enterprise community.
ΥΓ. Στο Galaga έφαγα με τη σειρά μου φλασιά, καθώς δεν είχα προσέξει την -cracked- έγχρωμη έκδοση. Έβλεπα το original και προσπαθούσα να αποκωδικοποιήσω τη σκέψη σου!
Ωραίο conversion πάντως, αρκετά playable και πιστό, παρά το αρχικό σοκ των γραφικών, τα οποία απ' ότι αποδεικνύεται, τελικά δεν είναι το παν.
Εξακολουθώ να θεωρώ το Lirus πιο εφικτό και στα πλαίσια των δυνατοτήτων της Enterprise community.
ΥΓ. Στο Galaga έφαγα με τη σειρά μου φλασιά, καθώς δεν είχα προσέξει την -cracked- έγχρωμη έκδοση. Έβλεπα το original και προσπαθούσα να αποκωδικοποιήσω τη σκέψη σου!
Ωραίο conversion πάντως, αρκετά playable και πιστό, παρά το αρχικό σοκ των γραφικών, τα οποία απ' ότι αποδεικνύεται, τελικά δεν είναι το παν.
Re: Enterprise dev compo διαγωνισμός
Ace έγραψε: ΥΓ. Στο Galaga έφαγα με τη σειρά μου φλασιά, καθώς δεν είχα προσέξει την -cracked- έγχρωμη έκδοση. Έβλεπα το original και προσπαθούσα να αποκωδικοποιήσω τη σκέψη σου!
Ωραίο conversion πάντως, αρκετά playable και πιστό, παρά το αρχικό σοκ των γραφικών, τα οποία απ' ότι αποδεικνύεται, τελικά δεν είναι το παν.
Στο youtube video που είχα κάνει quote
έχει και τις δυο εκδόσεις ....Nemo έγραψε:
Πάντως σωστά με διόρθωσες ότι η colored έκδοση προέκυψε με "παρέμβαση" των OTD .
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....