Σελίδα 1 από 1

Enterprise Devcompo #2

Δημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2017 04:12
από Nemo
Nemo έγραψε:
Toν διαγωνισμό Enterprise DevCompo 2015/16 στα πλαίσια των 30χρονων των Enterprise υπολογιστων (64KB /128KB)
είναι η αλήθεια ότι μου είχε διαφύγει .

Οπως φαντάζομαι δεν γνωρίζει κσι η πλεοψηφια τον Enterprise (64KB / 128KB) έναν από τους τoυς παραγνωρισμένους αξιολογότερους και καλύτερους Ζ80 based
8 bit υπολογιστες με εντυπωσιακά χαρακτηριστικά δυνατότητες / custom chips ,ο οποίος πλήρωσε την αργοπορία του να περάσει από τον σχεδιασμό (1982) στην μαζική παραγωγή (1985)
με αποτέλεσμα να παραχθούν συνολικά 80000 κομμάτια περίπου με ένα μεγάλο μέρος 20000 να καταλήγει στην Ουγγαρία ,όπου εδρεύει μέχρι και σήμερα το ποιο δραστήριο κομμάτι της
κοινότητας μέχρι σήμερα.

Ως υπολογιστής ήταν πολύ κοντά στις προδιαγραφές/αρχιτεκτονική -αν και φανερά ανώτερος λόγω των Custom chips σε Video/ήχο (256 χρώματα/στερεοφωνικός ήχος)- τωn Amstrad CPC κάτι που κάνει την μεταφορά των τίτλων για Amstrad σχετικά εύκολη ,ενώ υπήρχε Spectrum Emulator σε μορφή Cartridge .

Προέλευση :arrow: :arrow: :arrow: viewtopic.php?f=7&t=5984

Kαι ενώ μετά την επιτυχία του πρώτου διαγωνισμό Enterprise dev compo στα πλαίσια των 30χρονων των Enterprise υπολογιστων (64KB /128KB)
We at EnterpriseForever are organizing 2nd DevCompo for Enterprise and would like to invite everybody who would like to join :)
Now there are no categories, all entries will compete in one category, there is one special rule, best games which have blocky graphics will get extra award.
The bests will be awarded (the prize poll is "crowdfunded" so it is not yet known).

Welcome every participant :)

If you have any question please join us at EnterpriseForever or you can ask here, I will try to answer.
The link points to Q&A topic of DevCompo #1, but soon it will be available under DevCompo #2

start: 01.12.2016
end: 16.05.2017
ήδη τρέχει τρέχει ο Enterprise Devcompo διαγωνισμός ( 01/12/2016 - 16/05/2017)


(Ενώ μπορούμε να πάρουμε μια πρώτη γεύση των συμμετοχών).

//////////////////////////////////////



https://www.youtube.com/watch?v=OWWBQ7Kfs6c

- Wolfenstein 2004 game

////////////////////////////////////////



https://www.youtube.com/watch?v=wl1xazdbxrY

-The Hobbit game

/////////////////////////////////////////



https://www.youtube.com/watch?v=0FYrvhJjte4

-Kscope Demo

//////////////////////////////////////////



https://www.youtube.com/watch?v=6r3y0hfY0dw

-CoRe Demo

//////////////////////////////////////////////////



https://www.youtube.com/watch?v=qiKTkpAX4Xc

-Snake 256byte game

////////////////////////////////



https://www.youtube.com/watch?v=f-nG0euBtHA

-Squares 256byte Demo

//////////////////////////////////////



https://www.youtube.com/watch?v=TH3xfamV-Ws

-Tube 256byte Demo

//////////////////////////////

Αναλυτικότερα info+tα links :arrow: για download προσεχώς .......

Re: Enterprise Devcompo #2

Δημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2017 10:36
από Ace
Πάντα ευπρόσδεκτο το νέο software για τον «ανεξερεύνητο» Enterprise! Υπέροχη η παρουσίαση του Wolfenstein, λιγοστή δράση όμως και άραγε το νέο artwork του Hobbit τι βάθος χρώματος να έχει;

Re: Enterprise Devcompo #2

Δημοσιεύτηκε: 04 Μάιος 2017 01:09
από Nemo
Νέες προσθήκες ...

//////////////////////////////////////



https://www.youtube.com/watch?v=Qq-DjhiOXog

- Alien 8 game

//////////////////////////////////////



https://www.youtube.com/watch?v=rFy-DAbjAAo


-SlantRasters 128byte Demo

//////////////////////////////




https://www.youtube.com/watch?v=5TcsC1cVDoQ


-Dither 256byte Demo

Re: Enterprise Devcompo #2

Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2017 00:14
από Nemo
και oι 2 τελευταίες συμμετοχές



https://www.youtube.com/watch?v=y8c5gCMlCvY

Bars1kb/Genesis Project (1kb intro)




https://www.youtube.com/watch?v=8UxG_sjeuyM

SIDBasic

SIDBasic by IstvanV, and me -Geco-( rest of work and ideas by Istvanv), software SID music player, it plays converted SID music on a pure Enterprise 128KB machine without any hardware addon.
The software is EXOS compatible. If your config has any file handling device ( floppy disk controller, SD Card ) then after pressing ESC file selection menu appears, if you have tape config just load the chosen M64 file.
It decompress 8KB data blocks during playing music, this was the key to be able playing full musics on a 128 KB machine.
Limitations: maximum M64 file length is 24320 bytes which can be loaded (5f00h), SYNC, High Pass, Low Pass filters are not implemented, digi effects can not be played back.
Combined waveforms are not working correctly: in this case the conversion is done with priority noise > sawtooth > triangle > square wave.


και :arrow: τα αποτελέσματα του διαγωνισμού


Εικόνα