ΝULLDC το αντίπαλος δέος του Chankast ??

Συζήτηση για Console Emulators.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, Scatman

Άβαταρ μέλους
Whacker
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1608
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:06
Τοποθεσία: 'δω χάμου
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Whacker »

Α, να που αρχίζει και γίνεται πιο ενδιαφέρον το θέμα. Καλώς ήλθες φίλε Raziel. :D
-Έτοιμο το compile;
-Ναι...
-Σβήσε και ξανάρχισε, βγήκε νέο update!
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Nemo »

drk||Raziel έγραψε:

ΥΓ: Γειά σας
Καλλιο αργα ......

Καλως ηρθες drk||Raziel :) ,
και καλη παραμονη :!:
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Maddog »

drk||Raziel έγραψε:Θα ήθελα να σημιώσω οτι τα dump δεν είναι πλήρη αμα δεν ειναι 2352(RAW) και για τα data tracks ή άμα δεν έχουν subchannel :)

ΥΓ: Γειά σας
Γεια σου Raziel και συγχαρητήρια για τον εξαιρετικό emulator! :D
Η προσφορά ισχύει, αν θέλεις τα dumps ευχαρίστως μπορούμε να κανονίσουμε να στα δώσω, καθότι πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσουν στο dev-ing. Περιμένω pm και αν επιθυμείς και τηλεφωνική επαφή μετά. :)

Σχετικά με την πληρότητα των dumps:
Αν έχεις κάποιον τρόπο να προτείνεις για να διαβαστούν subchannels στο GD-ROM, ευχαρίστως να μας τον πεις και θα προσπαθήσουμε να τον εφαρμόσουμε. Στην ομάδα που ασχολείται με το DC αυτή την στιγμή υπάρχει και DC coder και γνωστός dumper της σκηνής και έχουμε και πρόσβαση στα SDK. Οι μέχρι τώρα ενδείξεις από τις έρευνες που κάναμε είναι ότι δεν υπάρχει τρόπος να "πείσεις" το Dreamcast να διαβάσει subchannels. Οι απόπειρες μας προκαλούσαν crashes στο πρόγραμμα. Και "ιστορικά" επίσης, ποτέ η Sega δεν βασίστηκε σε κάποιο είδος subchannel protection στα παιχνίδια της, οπότε λογικά περιμένω να μην χρειάζονται στην πραγματικότητα.
Επίσης δεν υπάρχει η παραμικρή ένδειξη ότι χρειάζονται RAW dumps -προς το παρόν κάνουμε 2048 data/2352 audio- αλλά αν χρειάζεσαι τέτοια για οποιονδήποτε λόγο, τεχνικά έχω την δυνατότητα με το υπάρχον custom πρόγραμμα που χρησιμοποιούμε (δεν χρησιμοποιούμε τα γνωστά tools που κυκλοφορούν στο Net) να τα κάνω 2352 για τα data tracks.

Κάτι που θα ενδιέφερε εμάς ως ομάδα είναι να μάθουμε ποιό ακριβώς είναι το μέγιστο filename length για τα track names στο .gdi και αν είναι εύκολο να αυξηθεί στον κώδικα σας. Σε δοκιμές που κάναμε, υποστηρίζει μεν long filenames (αρκεί να μην έχουν spaces) αλλά από κάποιο μήκος και μετά ο emulator κρασάρει.
Ενδεικτικά το filename "F1_World_Grand_Prix_for_Dreamcast_v1.000_(1999)(Video_System)(PAL)(M4)(Track_01_of_23)[!].iso" προκαλεί crash, ενώ το "Carrier_v1.001_(2000)(XICAT_Interactive)(PAL)(M4)(Track_1_of_3)[!].iso" όχι. Δεδομένου ότι η ονοματοποιία του TOSEC είναι συγκεκριμένη, θα ήταν δυνατό να ενημερωθούμε (αν το γνωρίζεις...) για το μέγιστο επιτρεπτό μήκος καθώς και αν είναι εφικτό να μπεί υποστήριξη κενών (spaces) στα filenames των tracks;

ΥΓ: νεότερα για το LiteOn-δυστυχώς απέτυχε πανηγυρικά να διαβάσει παιχνίδια με 2 data tracks οπότε η μέθοδος μπορεί να χαρακτηριστεί μερικώς επιτυχής μόνο. Πάντως ακόμα και έτσι, προστέθηκε μια γνώση ακόμα στην φαρέτρα του DC scene... :)
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Άβαταρ μέλους
theoritikos
Mame Maniac
Mame Maniac
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: 15 Οκτ 2005 22:37

Δημοσίευση από theoritikos »

Αυτά τα dumps φαντάζομαι πως θέλουν κάποιο gd-rom δισκάκι για να χωρέσουν....
In the beginning it was pong.....
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Maddog »

Theoritikos, τα .gdi dumps είναι για χρήση με τον NullDC emulator (που "δημιούργησε" και το συγκεκριμένο standard) και δεν μπορούν να γραφτούν σε κανένα είδος δίσκου. Γι' αυτό και τα συζητάμε στο NullDC thread. :)
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Άβαταρ μέλους
xalia
L33t P14y3r
L33t P14y3r
Δημοσιεύσεις: 1932
Εγγραφή: 14 Φεβ 2005 12:07

Δημοσίευση από xalia »

θα βγεί ποτέ κάνα app για να τα ψήνει σε κανονικά cd ready to play?
ενδιαφέρον θα ήταν...
reboot
--------
Άβαταρ μέλους
tasoulhs
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2004 12:00
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από tasoulhs »

xalia έγραψε:θα βγεί ποτέ κάνα app για να τα ψήνει σε κανονικά cd ready to play?
ενδιαφέρον θα ήταν...
xalia αν βρεις τρόπο να μετατρέψω BD/HD DVD σε DVD με την ίδια ποιότητα και χαρακτηριστικά θα προσπαθήσω να γράψω εγώ το app που θέλεις! :lol: :twisted: :lol:

http://en.wikipedia.org/wiki/GD-ROM
Άβαταρ μέλους
xalia
L33t P14y3r
L33t P14y3r
Δημοσιεύσεις: 1932
Εγγραφή: 14 Φεβ 2005 12:07

Δημοσίευση από xalia »

:P
δεν εννοούσα με το ίδιος μέγεθος! απλά να έκανε τη δουλειά όπως έβγαιναν τα scene releases! και αυτά απο original gd ήταν
reboot
--------
Άβαταρ μέλους
tasoulhs
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2004 12:00
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από tasoulhs »

Maddog έγραψε: Δεν λειτουργούν όλα στον emulator φυσικά, αλλά πχ το Grandia II φαίνεται να λειτουργεί άριστα, κάτι πολύ σημαντικό δεδομένου ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι είχε "σφαχτεί" αρκετά για να χωρέσει σε CD-R.
Από αυτό και μόνο τι καταλαβαίνεις xalia; ;-)
Αφού θες να κάνεις τι δουλειά που έκαναν τα scene releases μάλλον θα πρέπει να μείνεις με αυτά... :-(
Tip: Άφησε το θέμα τώρα που είναι νωρίς, αλλιώς ο γιατρός θα βγάλει λόγο!
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Maddog »

Ρε παιδιά, τα πράγματα είναι απλά:

Τα scene releases είναι μια χαρά για όποιον θέλει να χρησιμοποιήσει το πραγματικό Dreamcast (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που είναι προβληματικά τα releases για διάφορους λόγους).
Τα .gdi είναι για τον NullDC.

Δεν υπάρχει λόγος να βγάλω λόγο! :lol:
Που μπερδευτήκατε; :?:
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Nemo »

nullDC Progress Report: New Features, Problems Fixed, Problems Remaining (05/14/07)
As the title says, this thread is made in order to give some sort of nullDC progress report.
The features and fixes listed here exist on the current private (UNRELEASED) version and will most likely be included in the next release.
The problems listed here are not the only ones remaining and are here mostly as a piece of information.

The following list is not complete in any way and will be updated whenever there is something new to report.


New Features:

* Hz Selection Support for PAL Games Added. (nullPVR/Chankast pvr)
* nullPVR does not require Shaders to work anymore. (Be aware that emulation speed will be lower when using nullPVR if a card does not support Vertex Shaders. Some cards will also have serious graphical issues.)
* nullAICA can mute CDDA or all sound output
* Mouse & Keyboard emulation added
* Image Reader can patch GD-Rom region at runtime, to allow .gdi images from all regions to boot.
* Image Reader can swap cd/gdroms.
* Image Reader will correctly convert mode1 raw sectors(no more need for -8 on gdi/raw files).
* Host code can swap cd/gdroms.
* nullDC can now set the DC's region (JAP/EUR/USA), broadcast type (NTSC/PAL/PAL_M/PAL_N) and cable (VGA/TV(RGB)/TV(VBS))



Problems Fixed:

* SPG : Speed issues solved. Affected Games: Resident Evil: Code Veronica, Dino Crisis, Timestalkers, others...
* FPU : Speed issues solved. Affected Games: Dead or Alive 2 (LE), Virtua Fighter 3, Fighting Vipers, others...
* Input problems solved. Affected Games: Toy Racer, Soul Calibur, Virtual On, others...
* Dynarec: Fixed a bug that made characters behave "strange" on Sonic Adventure 2. The fix probably affects other games too.
* Dynarec: Fixed fneg/fabs on double precision mode.
* Fixed lockup on Sonic Shuffle.
* nullAICA : Sound related options were not applied when changed from the GUI. This is fixed.



Problems Remaining:

* Specific Echelon intros make nullDC crash with a "Not Implemented Opcode" message.This is due to missing cache emulation.
* There are audio related problems on some games that make use of CDDA tracks.
* Sound gets garbled on some cases even if the emulator runs fullspeed. (nullAICA)
* Various GFX related problems remain. (nullPVR)



Minor Problems/Not Real Issues:

* Chankast's Video FPS counter is broken on the released BETA. It reports twice the correct FPS (if it says 60fps then the actual speed is 30, it's NOT 60; if it reports 120 then you get 60fps... etc.)
* There is a typo/misinformation regarding VMUs. nullDC actually emulates simple memory cards on the released BETA, not VMUs. Unfortunately some games do not support simple memory cards and they either crash or fail to save. This also happens on a real Dreamcast and is not a fault of the emulator. There is a partial list of games having problems with simple memory cards (including the 4X Memory Card) here.
* Sonic Adventure 2 will crash/freeze for some people during the first level. This is some sort of copy protection and also happens on a real Dreamcast if you run the game from a back up disc. The specific game needs to be "patched" to prevent this crash/freeze.
Some people claim that "unpatched" versions of the game do not freeze if the Dynarec is disabled (if that's true, then this might actually be a bug on the interpreter since the game should normally freeze).
There are also various badly ripped versions of the game floating on the internet that crash after some stages on story mode. This also happens on a real Dreamcast.



Also, the nullDC team would like to thank the people who made proper bug reports. These reports helped us fix many problems.

:arrow: http://forums.ngemu.com/nulldc-forum/88 ... -07-a.html
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Nemo »

nullDC Netplay Beta 1 Release
Okay so this is the release for nullDC Netplay.

Remember there are MANY problems and it will more than likely not work. I suggest you read through the readme thoroughly to make sure everything is configured correctly.
D/L nullDC Netplay Beta 1

Προελευση
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GeoAnas »

Maddog , my friend.....YOU ARE A FUCKING ACE !!
Απάντηση