Mame 0.132u2

Τα θέματα της κεντρικής σελίδας και τα σχόλια τους.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
grip
Emu Chief
Emu Chief
Δημοσιεύσεις: 2092
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005 21:45
Τοποθεσία: Τρίκαλα

Mame 0.132u2

Δημοσίευση από grip »

Πέμπτη σήμερα και το καθιερωμένο mame update είναι και πάλι εδώ.
Τα νέα της 0.132u2 θα τα δείτε εδώ,ενώ για ότι νεότερο σε αρχεία σύντομα με μια βόλτα από εδώ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος grip την 25 Ιουν 2009 17:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Long live the emulator!!!!
[url=http://ubanimator.com][img]http://img288.imageshack.us/img288/2192/userbar517432aj.gif[/img][/url]
Άβαταρ μέλους
grip
Emu Chief
Emu Chief
Δημοσιεύσεις: 2092
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005 21:45
Τοποθεσία: Τρίκαλα

Δημοσίευση από grip »

Τα νέα της 0.132u2
0.132u2
-------


MAMETesters Bugs Fixed
----------------------
- 02974: [Crash/Freeze] dmdtouch: Freeze/Hang of process
(Angelo Salese)
- 03278: [Gameplay] steelwkr: Inserting a coin at certain moments
during attract mode results in a broken game. (Hau)
- 03276: [Sound] bangball, balcube, batlbubl, daitoa: Missing sound
(Fabio Priuli)
- 03267: [Crash/Freeze] arabian, arabiana: Game Hangs In demo or play
(Tafoid)



Source Changes
--------------
Added sound to bayrouteb2. [Angelo Salese]

Identified the main CPU in Pachi Fever [Olivier Galibert, Wilbert Pol]

Fixed sprite flipping bits in Pro Sports [Angelo Salese]

Cleaned up sexyboom memory map. [Angelo Salese]

Identified the main CPU in Hit Poker [Olivier Galibert]

Fleshed out the MC68HC11 CPU core, adding support for numerous new
opcodes and basic IRQ support. [Angelo Salese]

Improved/fixed ROM names for Mortal Kombat 4. [Brian Troha]

Add correct keys for Sports Shoting USA and Ranger Mission
[Andreas Naive]

Added extremely rudimentary Atmel 8-bit AVR CPU core, missing most
opcodes and any attempt at proper cycle counts. [MooglyGuy]

Added PCB layout for Gaelco's Bang!, corrected Bang! rom names and
minor correction of Snowboard PCB layout [Brian Troha]

Fixed gfx decoding in Hit Poker [David Haywood]

Made some logic fixes to Hit Poker and significantly improved the
video. [Angelo Salese]

hachamf: redumped GFX maskROM and corrected filename [Team Japump!!!]

Amiga AGA update [Mariusz Wojcieszek]
- fixed sprite data fetching and sprite colors

Cubo CD32 update [stephh]
- fixed inputs
- found why inputs are not read (protection ?), hacked to work now

Fixed PPCDRC incorrect instruction checksum order
[Phil Bennett, R Belmont]

Fixed breakpoints in the TMS9900 CPU core [Olivier Galibert]

Improved sound and inputs in Midnight Landing. [Angelo Salese]

Improved protection simulation for Brap / Shogun warriors, eliminating
the hardcoded table with the initial program snippet in, getting it
from the rom instead, and generally cleaning things up.
[David Haywood]

Added GALs to the Klax sets and fixed the ROM names. [Kevin Eshbach]

Updated Bally Sente Spiker with the cartridge type and added notice
that it has an undumped PAL. [Kevin Eshbach]

Added some information to the Gottlieb driver about the board ids of
Q*Bert and M.A.C.H. 3 and the various known Gottlieb assigned game
ids. [Kevin Eshbach]

Removed Shooting Master Unprotected set since the initial dump was
bad and turned out to match the EVG revision. [Kevin Eshbach]

Normalized driver-specific drawing code to use the standard parameter
ordering: bitmap, cliprect, gfx, ... Updated most video drivers to
use the more modern drawgfx_* variants. Eventually the generic
drawgfx will be deprecated, so please use the newer functions.
[Atari Ace]

Added casts to ensure proper values are passed to the ctype.h
functions. [Juergen Buchmueller]



New games added or promoted from NOT_WORKING status
---------------------------------------------------
Pro Sports [Angelo Salese]
Candy Puzzle [Mariusz Wojcieszek, stephh]
Harem Challenge [Mariusz Wojcieszek, stephh]



New clones added
----------------
High Impact Football (rev LA1 12/16/90)
[K. Lee, M. Josephson, Smitdogg]
Asteroids (rev 4) [Andy Welburn, Dumping Union]
Lupin III (set 1) [Hau, Team Japump]



New games marked as GAME_NOT_WORKING
------------------------------------
Hit Poker [Angelo Salese]
Long live the emulator!!!!
[url=http://ubanimator.com][img]http://img288.imageshack.us/img288/2192/userbar517432aj.gif[/img][/url]
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Maddog »

0.132u2
-------

...

Fixed gfx decoding in Hit Poker [David Haywood]

...

Improved protection simulation for Brap / Shogun warriors, eliminating
the hardcoded table with the initial program snippet in, getting it
from the rom instead, and generally cleaning things up.
[David Haywood]
Επειδή μάλλον δεν το πήρε κανείς χαμπάρι για να το σχολιάσει, φαίνεται ότι τα παιδάκια στο MAMEDEV τα ξαναβρήκανε και επομένως η ζωή συνεχίζεται κανονικά μέχρι το επόμενο επεισόδιο emudrama. :P :P :P
Και φυσικά και από την σελίδα του έχει εξαφανιστεί κάθε σχετικό post. :roll:
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Απάντηση