1964 UltraFast v2,1964 (n64 emu) on steroids

Συζήτηση για Console Emulators.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, Scatman

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

1964 UltraFast v2,1964 (n64 emu) on steroids

Δημοσίευση από Nemo »

1964 UltraFast

Μια ειδικη εκδοση/custom build του Nintendo 64 emulator 1964 . Στοχος κανοντας overclock/υπερχρονιζοντας το εξομοιωμενο N64 να επιτρεψει καποια παιχνιδια να τρεξουν ομαλοτερα. Καποια παιχνιδια εχουν αναπτυχθει με λογικη παρεμφερη με αυτη των PC games και ετσι τρεχουν γρηγοροτερα οταν το N64 ειναι γρηγοροτερο . Π.χ. το GoldenEye που τρεχει στα 60FPS με αυτη την ειδικη εκδση του 1964 . Tο framerate στο real system -N64 ειναι μεταξυ 8fps->50fps . Οι επιπτωσεις του κουτσουρεμενου gameplay ηταν συχνα καταστροφικες για τα παιχνιδια αυτα που μπορειτε τωρα να τα απολαυσετε σε πληρη ταχυτητα

Υπαρχει ακομα η δυνατοτητα να κανετε underclock το εξομοιωμενο N64 επιτυγχανοντας παρεμφερη ποιοτητα εξομοιωσης , με λιγοτερη καταναλωση υπολογιστικων πορων .

Κατεβαζετε το 1964 UltraFast v2 (Win) απο εδω


v1 Released February 3rd [Initial release]
v2 Released February 5th [Added menu options to set overclock or underclock, fixed some other things]


The improvements over the normal 1964 v1.1 include :-

* Ability to overclock N64 to get higher framerates or to underclock to get better performance.
* Optimized Interpreter core to be 60-100% faster . Many games are now completely playable with interpreter core on fast machines
* Removed some unneeded speed hacks in interpreter core to make it more accurate
* More accurate DYNAREC emulation
* Some Windows tweaks in the code to get it to run smoother
* Better audio plugin and feeding of audio from main core
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Απάντηση