SSF Ver0.12 beta R3 (SS Emu)

Συζήτηση για Console Emulators.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, Scatman

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Scatman
Emulation King
Emulation King
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: 01 Σεπ 2006 04:30
Τοποθεσία: Neo Kobe
Επικοινωνία:

SSF Ver0.12 beta R3 (SS Emu)

Δημοσίευση από Scatman »

Fixed a bug in the 68000 emulator.
Fixed a sound generation process.
SCU-Fixed handling of DMA.
State data saved version has changed.
Established the option to set the percentage of scan lines.
Established a treatment option to set the alternative SH2 recompile.
Established the option to set the enable / disable the instruction cache SH2.
We do not save the file to set the speed to emulate.
Improved semi-transparent mesh.
Fixed a bug that states can not save / load the scene.
Version changed SSFV.
http://www7a.biglobe.ne.jp/~phantasy/ss ... 11226.html
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Αγαπητοί συμφορουμίτες, μπορεί κάποιος να ελέγξει αν...

Δημοσίευση από Ace »

...στο Virtua Fighter 2 (U), υπάρχει slowdown, πολύ αισθητό, σε σχέση με την έκδοση 0.11 beta R5'', ή συμβαίνει μόνο σε μένα;

Επίσης σε όλες τις 0.12 χχ και στο ίδιο παιχνίδι, εκτός από slowdown, παρατηρώ motion blurred interlaced artifacts, αν μπορώ να τα χαρακτηρίσω έτσι, θα τα καταλάβετε όταν τα δείτε και ένα bug στον ήχο, όπου κατά την εκφώνηση του "K.O", αυτό εκφωνείται δύο φορές.
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Re: SSF Ver0.12 beta R3 (SS Emu)

Δημοσίευση από Maddog »

Ναι, έτσι όπως τα περιγράφεις είναι.
"Περίεργη" εικόνα και στον ήχο το KO επαναλαμβάνεται δύο φορές, το ίδιο και το "GO" στην αρχή της μάχης. Και αργό πρέπει να είναι, αλλά είχα πάρα πολύ καιρό να το βάλω και δεν μπορώ να πω ότι θυμάμαι ακριβώς την ταχύτητα που πήγαινε.
Δοκίμασα PAL και NTSC/JP εκδόσεις.
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

SSF TEST 2012.11.11 νεα test εκδοση

Δημοσίευση από Nemo »

btw ετωμεταξυ προεκυψε νεα test εκδοση ,
:arrow: SSF TEST 2012.11.11,
που διαφορα της ειναι η αλλαγη του χρησιμοποιουμενου compiler σε VisualStudio 2012
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Thanks Maddog!

Δημοσίευση από Ace »

Μένουμε στην 0.11 beta R5'', λοιπόν, μιας και δεν έχω παρατηρήσει, να έχει εισάγει κάποια κοσμογονική αλλαγή, η 0.12...

Ας ελπίσουμε να διορθωθεί σύντομα, διότι δεν μου αρέσει καθόλου να κρατώ παλαιότερες εκδόσεις προγραμμάτων, στο σύστημά μου...


Edit: Δοκιμάζω την test version Nemo, άμεσα!
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Δυστυχώς...

Δημοσίευση από Ace »

...τα ίδια κάνει και η test version. :(
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Re: SSF Ver0.12 beta R3 (SS Emu)

Δημοσίευση από Maddog »

...άντε τώρα να γράψεις bug report στα Γιαπωνέζικα. :roll:
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: SSF Ver0.12 beta R3 (SS Emu)

Δημοσίευση από Nemo »

Maddog έγραψε:...άντε τώρα να γράψεις bug report στα Γιαπωνέζικα. :roll:
Θα βοηθησει ο Scatman :P (Αλλωστε ειναι και ο τοπικ σταρτερ ) :mrgreen:
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Αισθητά...

Δημοσίευση από Ace »

...βελτιώνεται η κατάσταση, στο Virtua Fighter 2, αν στο Program3 είναι ενεργοποιημένα μόνο τα "Check Cycle Pattern" και "Memory Access Wait (SH2 Write Buffer)" και τίποτα άλλο. Συγκεκριμένα διορθώνεται η απουσία κάποιων ηχητικών εφέ, το διπλό KO του announcer και τα τρεμάμενα backgrounds και HUD. Ένα ελαφρύ εφέ/artifact σαν interlace, παραμένει, αλλά πρέπει να συγκρίνω με το real thing για να βγάλω συμπεράσματα.

Τα ίδια ισχύουν και για την τελευταία έκδοση του SSF, την beta R4.
Απάντηση