http://www7a.biglobe.ne.jp/~phantasy/ss ... 11226.htmlFixed a bug in the 68000 emulator.
Fixed a sound generation process.
SCU-Fixed handling of DMA.
State data saved version has changed.
Established the option to set the percentage of scan lines.
Established a treatment option to set the alternative SH2 recompile.
Established the option to set the enable / disable the instruction cache SH2.
We do not save the file to set the speed to emulate.
Improved semi-transparent mesh.
Fixed a bug that states can not save / load the scene.
Version changed SSFV.
SSF Ver0.12 beta R3 (SS Emu)
Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, Scatman
- Scatman
- Emulation King
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: 01 Σεπ 2006 04:30
- Τοποθεσία: Neo Kobe
- Επικοινωνία:
SSF Ver0.12 beta R3 (SS Emu)
Αγαπητοί συμφορουμίτες, μπορεί κάποιος να ελέγξει αν...
...στο Virtua Fighter 2 (U), υπάρχει slowdown, πολύ αισθητό, σε σχέση με την έκδοση 0.11 beta R5'', ή συμβαίνει μόνο σε μένα;
Επίσης σε όλες τις 0.12 χχ και στο ίδιο παιχνίδι, εκτός από slowdown, παρατηρώ motion blurred interlaced artifacts, αν μπορώ να τα χαρακτηρίσω έτσι, θα τα καταλάβετε όταν τα δείτε και ένα bug στον ήχο, όπου κατά την εκφώνηση του "K.O", αυτό εκφωνείται δύο φορές.
Επίσης σε όλες τις 0.12 χχ και στο ίδιο παιχνίδι, εκτός από slowdown, παρατηρώ motion blurred interlaced artifacts, αν μπορώ να τα χαρακτηρίσω έτσι, θα τα καταλάβετε όταν τα δείτε και ένα bug στον ήχο, όπου κατά την εκφώνηση του "K.O", αυτό εκφωνείται δύο φορές.
- Maddog
- Master Modelator
- Δημοσιεύσεις: 3768
- Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
- Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
- Επικοινωνία:
Re: SSF Ver0.12 beta R3 (SS Emu)
Ναι, έτσι όπως τα περιγράφεις είναι.
"Περίεργη" εικόνα και στον ήχο το KO επαναλαμβάνεται δύο φορές, το ίδιο και το "GO" στην αρχή της μάχης. Και αργό πρέπει να είναι, αλλά είχα πάρα πολύ καιρό να το βάλω και δεν μπορώ να πω ότι θυμάμαι ακριβώς την ταχύτητα που πήγαινε.
Δοκίμασα PAL και NTSC/JP εκδόσεις.
"Περίεργη" εικόνα και στον ήχο το KO επαναλαμβάνεται δύο φορές, το ίδιο και το "GO" στην αρχή της μάχης. Και αργό πρέπει να είναι, αλλά είχα πάρα πολύ καιρό να το βάλω και δεν μπορώ να πω ότι θυμάμαι ακριβώς την ταχύτητα που πήγαινε.
Δοκίμασα PAL και NTSC/JP εκδόσεις.
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
SSF TEST 2012.11.11 νεα test εκδοση
btw ετωμεταξυ προεκυψε νεα test εκδοση ,
SSF TEST 2012.11.11,
που διαφορα της ειναι η αλλαγη του χρησιμοποιουμενου compiler σε VisualStudio 2012
SSF TEST 2012.11.11,
που διαφορα της ειναι η αλλαγη του χρησιμοποιουμενου compiler σε VisualStudio 2012
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Thanks Maddog!
Μένουμε στην 0.11 beta R5'', λοιπόν, μιας και δεν έχω παρατηρήσει, να έχει εισάγει κάποια κοσμογονική αλλαγή, η 0.12...
Ας ελπίσουμε να διορθωθεί σύντομα, διότι δεν μου αρέσει καθόλου να κρατώ παλαιότερες εκδόσεις προγραμμάτων, στο σύστημά μου...
Edit: Δοκιμάζω την test version Nemo, άμεσα!
Ας ελπίσουμε να διορθωθεί σύντομα, διότι δεν μου αρέσει καθόλου να κρατώ παλαιότερες εκδόσεις προγραμμάτων, στο σύστημά μου...
Edit: Δοκιμάζω την test version Nemo, άμεσα!
Δυστυχώς...
...τα ίδια κάνει και η test version.
- Maddog
- Master Modelator
- Δημοσιεύσεις: 3768
- Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
- Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
- Επικοινωνία:
Re: SSF Ver0.12 beta R3 (SS Emu)
...άντε τώρα να γράψεις bug report στα Γιαπωνέζικα.
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Re: SSF Ver0.12 beta R3 (SS Emu)
Θα βοηθησει ο Scatman (Αλλωστε ειναι και ο τοπικ σταρτερ )Maddog έγραψε:...άντε τώρα να γράψεις bug report στα Γιαπωνέζικα.
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Αισθητά...
...βελτιώνεται η κατάσταση, στο Virtua Fighter 2, αν στο Program3 είναι ενεργοποιημένα μόνο τα "Check Cycle Pattern" και "Memory Access Wait (SH2 Write Buffer)" και τίποτα άλλο. Συγκεκριμένα διορθώνεται η απουσία κάποιων ηχητικών εφέ, το διπλό KO του announcer και τα τρεμάμενα backgrounds και HUD. Ένα ελαφρύ εφέ/artifact σαν interlace, παραμένει, αλλά πρέπει να συγκρίνω με το real thing για να βγάλω συμπεράσματα.
Τα ίδια ισχύουν και για την τελευταία έκδοση του SSF, την beta R4.
Τα ίδια ισχύουν και για την τελευταία έκδοση του SSF, την beta R4.