http://pcsx2.net/253-pcsx2-1-2-0-released.htmlWindows
Core:
microVU fixes for Dreamworks games, later Tony Hawks games, Evil Dead and others
Fixes to New GIF unit to solve regressions
microVU bugs fixed (affecting Extreme-G Racing and others)
CDVD fixes (Impossible Mission now boots)
Path 3 arbitration and timing refinements
MFIFO fixes for DDR games
Huge DMAC bug fix solving most of the problematic videos. (Baldurs Gate 2, Katamari Damacy and more)
Memory card support improved in many games, now supports PSX memory cards also Multitap support improved greatly
Many game fixes for COP2 problems inherent with emulation. (Ace Combat, Forbidden Siren and others)
VIF Unpack optimizations
VU Delays added to fix the graphics of Snowblind engine games (Champions of Norrath, Baldurs Gate 2)
Various other game specific fixes in GameDB
NVM file creation (if one doesn't exist) now fills in iLink ident. (Age of Empires 2)
SPU2-X:
Improved DMA system
Fixes to reverb
Improved time-stretcher recovery on extreme speed changes.
Portaudio (providing WASAPI in Windows, ALSA/+OSS in Linux) now supported and the default output module. Latencies with this mode are lower than other modules
GSdx:
Improved adapter selection for detecting of videocards
CLUT (Color LookUp Table) fixes for games such as Disney Golf
Texture Offset options added to help improve upscaling artifacts
OpenGL mode added (Experimental currently)
Various CRC hacks
Hack for NVIDIA cards, solves problems with stretching on drivers above 320.18
New shader resources! Complete PCSX2 FX Revised 2.0 by Asmodean has been integrated
DEV9ghzdrk:
Improved support for online play and make the users MAC address unique.
Linux
Core:
Support for external patch (pnach) files
OnePad changes:
Bugfixes for multiple button presses
Bugfixed memory leaks
ZZogl:
Added support for MESA drivers
Bump OpenGL requirement to 3.0 with floating texture
Various OpenGL fixes
SPU2-X:
Added SDL Backend
The PCSX2 executable has been built and tested with PGO optimizations enabled so it will be an extra 10% faster over regular SVN builds.
PCSX2 1.2.0 (PS2 Emu)
Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, Scatman
- Scatman
- Emulation King
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: 01 Σεπ 2006 04:30
- Τοποθεσία: Neo Kobe
- Επικοινωνία:
PCSX2 1.2.0 (PS2 Emu)
Re: PCSX2 1.2.0 (PS2 Emu)
Βγηκε bug-fix 1.2.1
- Scatman
- Emulation King
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: 01 Σεπ 2006 04:30
- Τοποθεσία: Neo Kobe
- Επικοινωνία:
Re: PCSX2 1.2.0 (PS2 Emu)
Ωραίος!
Που σύμφωνα με το site :
Που σύμφωνα με το site :
http://pcsx2.net/254-1-2-1-release.htmlThis bugfix release fixes Psychonauts and others that rely on correct MFIFO
- Maddog
- Master Modelator
- Δημοσιεύσεις: 3768
- Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
- Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
- Επικοινωνία:
Re: PCSX2 1.2.0 (PS2 Emu)
Κατεβαίνει προς δοκιμή.
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Re: PCSX2 1.2.0 (PS2 Emu)
Αληθεια τι αλλαζει με τις εκδοσεις απο την στιγμη που η προηγουμενη επεζε κανονικα αλλα γρηγορα και αλλα αργα παιχνιδια αναλογος το ποσω βαρια η μη ειναι τα παιχνιδια και βαση του υπολογιστη που εχεις για πιο λογο βγαζουν σινεχεια νεα προγραματα;
- Maddog
- Master Modelator
- Δημοσιεύσεις: 3768
- Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
- Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
- Επικοινωνία:
Re: PCSX2 1.2.0 (PS2 Emu)
Αν το κατεβατό με τις αλλαγές/βελτιώσεις στο πρώτο post δεν σε καλύπτει, τι να πω...
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Re: PCSX2 1.2.0 (PS2 Emu)
Tο παρακολουθω απο κοντα και δοκιμαζω και τις ενδιαμεσες εκδοσεις: http://pcsx2.net/download/development/svn.html
To PCSX2 εχει εξελιχθει παρα πολυ. Σαν παλιος χρηστης PS2 εχω μπολικα games και εχω δοκιμασει πανω απο 30-40 games στο PCSX2. Σχεδον ολα τρεχουν αψογα! Θελει ομως δυνατο μηχανημα για να παιξετε full speed τα πιο βαρια παιχνιδια οπως το GT4 (3.4+ Ghz)
Δυο πραγματα να εχετε υπ'οψιν:
1. Αν ενα παιχνιδι εχει καποια προβληματα γραφικων, πατηστε F9. Γυρναει σε software render και εκει παιζει σχεδον τα παντα. Θελει να ενεργοποιησετε 2-3 cores στις ρυθμισεις γραφικων (Video GS -> Plugin Settings -> Extra rendering threads) για να εχετε καλες ταχυτητες.
Επισης σε καποια παιχνιδια πρεπει να απενεργοποιησετε την επιλογη MTVU (Emulation Settings -> Speedhacks)
2. Μερικα χρησιμα shortcuts:
ESC - Close window
PAGE UP - FXAA Shader enable/disable
TAB - Turbo/Normal Limiter
TAB+F4 - Enable/Disable frame skipping
F1 - save savestate to current slot
F2 - cycle through savestate slots
F3 - load state from current slot
F4 - No framelimit
F5 - Interlacing option
F6 - Aspect Ratio 16:9/4:3
F7 - Screen Shader 0/1/2
F8 - Take screenshot (saved to 'snaps' folder)
F9 - Toggle between hardware/software rendering
F10 - Enable/disable logging
F12 - Start/stop video recording
To F7 ειδικα προσθετει scanlines για τους λατρεις των παλιων CRT!
3. Κατεβαστε και το PCSX2 Bonus Frontend: http://forums.pcsx2.net/Thread-PCSX2Bon ... r-frontend
Σας επιτρεπει να εχετε ξεχωριστο configuration για καθε παιχνιδι και ξεχωριστο mem card. Πολυ καλο και χρησιμο!
To PCSX2 εχει εξελιχθει παρα πολυ. Σαν παλιος χρηστης PS2 εχω μπολικα games και εχω δοκιμασει πανω απο 30-40 games στο PCSX2. Σχεδον ολα τρεχουν αψογα! Θελει ομως δυνατο μηχανημα για να παιξετε full speed τα πιο βαρια παιχνιδια οπως το GT4 (3.4+ Ghz)
Δυο πραγματα να εχετε υπ'οψιν:
1. Αν ενα παιχνιδι εχει καποια προβληματα γραφικων, πατηστε F9. Γυρναει σε software render και εκει παιζει σχεδον τα παντα. Θελει να ενεργοποιησετε 2-3 cores στις ρυθμισεις γραφικων (Video GS -> Plugin Settings -> Extra rendering threads) για να εχετε καλες ταχυτητες.
Επισης σε καποια παιχνιδια πρεπει να απενεργοποιησετε την επιλογη MTVU (Emulation Settings -> Speedhacks)
2. Μερικα χρησιμα shortcuts:
ESC - Close window
PAGE UP - FXAA Shader enable/disable
TAB - Turbo/Normal Limiter
TAB+F4 - Enable/Disable frame skipping
F1 - save savestate to current slot
F2 - cycle through savestate slots
F3 - load state from current slot
F4 - No framelimit
F5 - Interlacing option
F6 - Aspect Ratio 16:9/4:3
F7 - Screen Shader 0/1/2
F8 - Take screenshot (saved to 'snaps' folder)
F9 - Toggle between hardware/software rendering
F10 - Enable/disable logging
F12 - Start/stop video recording
To F7 ειδικα προσθετει scanlines για τους λατρεις των παλιων CRT!
3. Κατεβαστε και το PCSX2 Bonus Frontend: http://forums.pcsx2.net/Thread-PCSX2Bon ... r-frontend
Σας επιτρεπει να εχετε ξεχωριστο configuration για καθε παιχνιδι και ξεχωριστο mem card. Πολυ καλο και χρησιμο!