GeoAnas έγραψε:Xain'D Sleena για Commodore 64
Credits :
Code .... Rulas International of Sputnik World
Music .... Baron Ashler of Kabuto Factory, Sputnik World
G
raphics .... Rulas International of Sputnik World
Test .... Bieno64 of Commodore Plus, Onslaught, Sputnik World
Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα σε real Commodore, αλλά οι κριτικές αναφέρουν ως αρνητικές την έλλειψη ήχου και ηχητικών εφέ μέσα στο παιχνίδι και ίσως λίγο "απότομο" gameplay ...
Όταν δοκιμαστεί θα γράψω παραπάνω σχόλια (περιμένοντας τον
Nemo, να προσθέσει τον δικό του σχολιασμό
)
Πρωτα απο ολα πρεπει να τονιστει οτι λαμβανοντας υποψη
οτι προκειται για πρωτη προσπαθεια δημιουργιας ολοκληρωμενου game απο ουσιαστικα ενα μονο προσωπο (κωδικας/γραφικα) ειναι τουλαχιστον συμπαθητικη κι ιδιαιτερα ελπιδοφορα ,με καλουτσικα γραφικα και συμπαθητικο sprite scrolling ,και δινει πολλλες υποσχεσεις για πολυ καλυτερη συνεχεια ,ιδιαιτερα απο Ισπανια μερια ,που σαν C64mmodor-αδες ,μας εχει "πληγωσει" αρκετες φορες.
Αλλα ολα κι ολα port απο που κι ως που ???
Me 3-4 οθονες ο καθε πλανητης -χωρις bonus ενδιαμεσα levels - απο τους 3 μολις διαθεσιμους (τοσους δεν ειχε και και η δυστηχως "κομμενη" εκδοση του C64
**** ?????
Ισως πρωτο preview V1 -mini preview ενος επερχομενου port (με ενδεχομενο να ακολουθησουν κι αλλες preview με περισσοτερο περιεχομενο) .
Υπαρχει θεμα εκτος του ηχου με το ελεγχο του κεντρικου Sprite και το αλμα επισης που κανουν το παιχνιδι σχεδον unplayable -και στο arcade ηθελε λιγο μαστορια /εξοικιωση ο χειρισμος , e.t.c .
Η ισως ηχουμενη αυστηρη κριτικη δεν εχει σκοπο διολου να μειωσει την προσπαθεια και το αποτελεσμα της (προσωπικα αν ειχα επιτυχει/ημουν υπευθυνος για το 10% του αποτελεσματος θα ενοιωθα ...John Carmack ).
Απλα ο ιδιος ο δημιουργος εβαλε θα λεγαμε πολυ ψηλα τον πηχη - τιτλοφορωντας το /βαζοντας ωμο με ωμο ,τοσο με το arcade οσο και το εστω μετριο C64 conversion .
(
****) ας οψεται η "καλοπληρωτου" EDGE/SOFTEK >>ACE =ηταν το τμημα της που αναλαμβανε τα Arcade conversions) που αφου αρχικα αφησε απληρωτο το Carl Coffey και εβαλε σε αγωνα δρομου ι την δευτερη ομαδα που ανελαβε το σχεδον ακατατορθωτο καθηκον με τα ελαχιστα μεσα και το σφικτο πλαισιο χρονου που της διατεθηκε για να φτιαξει το C64 Conversion....
http://www.gamesthatwerent.com/gtw64/so ... bs-creator