The demo game runs as if it were released 1984 on a real Apple IIc. Note the real time 3d ray casting on the apple IIc! Music and sound fx from the Apple II were added later. Notice the graphics only use/allow 6 colors: Black, White, Green, Purple, Orange, and Blue!
We used Outlaw Editor, an open-source game development software tool to create the demo to run on the apple II. Find out more about the Outlaw Editor here: https://www.facebook.com/outlaweditor
Oι 8bitweapon χρησιμοποιουν τον Outlaw Editor που αναπτυχθηκε για το "Lawless Legends" για να φτιαξουν ενα ρετροfuturιστικο - πισω στο1984- Fallout (198)4 video demo για τον Applle II C για να γιορτασουν την αφιξη του Fallout 4 ,οντας οι ιδιοι φανατικοι φιλοι των Fallout (& Wasteland) game series ....
ετοιμαζει νεο port του frogger που εμπνευσμενο απο το arcade classic.
(Παντως με δεδομενο οτι ηδη
οι 2 original εξουσιοδοτημενες μεταφορες απο Sega/Sierra (ναι η γνωστη Sierra) και των Parker Brothers
θεωρουνται παρα πολυ καλες οπως και η unofficial Frogger '93
πρεπει να του αναγνωρισουμε οτι εχει guts και στοχευει ψηλα
(χωρις να αναφερθω καν στα 40+ C64 unofficial μεταφορες clones και παραλλαγες)
- added a ntsc version
- improved collisions more similar to the arcade version
- you can start a new play pressing joy 2 fire button
- some changes thanks to the various suggestions received
- improved multiplexer to manage two snakes on a line (from level 6)
Και η δευτερη Frogger Arcade preview του Frogger Arcade για τον C64 του InuYaksa
To AlterEgo του Denis Grachev/Retrosouls μετα τα PC,ZX,NES,C64(Android&iOS) βρηκε τον δρομο του και για Amiga(μεσω του Nes port) με την συνδρομη των Asman/WantendTeam
(btw 5o στη RetroKomp / LOAD ERROR 2015 στην κατηγορια Gamedev)
Chase ενα νεο arcade/puzzler για το Μegadrive απο τους N0ldd0r Jack &&& David Bonus ,το οποιο αποτελει μεταφορα του
πρωτοτυπου που ειχε φτιαξει για το NES o Shiru (απο οπου και το video ποιο πανω )
Το κατεβαζετε απο εδω Chase για Μegadrive , ενω ειναι διαθεσιμο και το source του.
QUOD INIT EXIT II ,η συνεχεια του πολυ ομορφου οπτικα single screan game ,με πρωταγωνιστη ενα γουρουνι που λατρευει να γεμιζει (και να αδειαζει ) το εντερο του μια ακομη δουλεια του Saimo απο τον οποιο ειδαμε προσφατα το ιδιαιτερο αλλα καλο ΜAΗ.
BTW Εντωμεταξυ το αρχικο QUOD INIT EXIT εφτασε προσφατα στην V1.5 εκδοση του.
I started a few months back, creating a simple old fashioned road rasterizer. You can see the progress here. I wasn't too happy with that version. Yes it was very fast but the view was limited. You couldn't have 'approaching' hills and dips in the road.
Scrapping everything in that previous version, I started again and learnt some blitter coding at the same time. Man that thing is 'interesting'. It began with some poking here and poking there and eventually I worked out the functions I would need (with some help from Jag veterans too).
Here is the current version, all written in BASIC (Raptor Basic+).
No objectives yet, just a small track to drive around. There is a small loading counter at the top while it prepares the track so please be patient.
If this was in a final game then I would be able to pretty much ditch that load time altogether.
Main changes;
- Textured Road
- NTSC now runs 60fps (PAL was already maxed at 50)
- Trees! (Thanks PWW, tree from old thread)
- Longer track
Next on the list;
- Sound
- Graphic Tweaks (Tidying/making less crap)
- Fix dodgy road at bottom
Still takes a while to load. I don't see the point speeding that up until I'm finished tweaking.
Solargun 1.0 (Spectrum) Ενα απλoικο στο gameplay λιγο πειραματικο οσων αφορα την απεικονιση (πολυ ενδιαφερον κι ωραιο κατα την γνωμη μου ) και με ικανοποιητικο scrolling για (spectrum) shoot em up (ενω ειναι διαθεσιμος κι ο κωδικας )
Πραγματικά έχεις 100% δίκιο ! Πολύ πρωτότυπη απεικόνιση και εξαιρετικά ενδιαφέρουσα Τι άλλο έχουν να δουν τα ματάκια μας ακόμη στα λατρεμένα retro μασίνια μας....
Dramatically better graphics (I hope), 50% more sceen space, smaller sprites, polished gameplay ...
Revised logo
New font
Now 3 of 5 backgrounds (with working bombs)
Bomb’s fuses light up (in correct order)
Working round counter
START!-animation at the beginning of each round
Dancing Jack at the end of each solved round
Jack’s able to die
New moves for Jack (slower fall, forced jump, horizontal glide …)
Optimized Jack sprites
Updated enemy sprites
Special chars for platform corners and pillar connections
New colors for platforms and pillars
Changes to Bomb Jack DX Beta 1:
Now 4 of 5 backgrounds (new: Neuschwanstein Castle, Germany)
Updated "LA night" background
P-coin and power mode with yellow enemy coins, explosions and onscreen points
All enemies active and each with different strategy (WIP)
Optimized Jack sprites
Other nicer sprites (explosions, horn (flying cam), START! ...)
Hires bonus counter x1 – x5
Intermission screen with fire bomb counter
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
geoanas έγραψε:
Τώρα θα γίνω λίγο ιερόσυλος (καθότι Commodor-άς) , αλλά μπορώ να πω (το έχω ξαναπεί) ότι μετά την πρόσφατη απόκτηση ενος CPC 464 και ενός CPC 6128, άρχισα να εκτιμώ ιδιαίτερα και αυτά τα μηχανήματα.
Κανονικα μετα απο αυτην την δηλωση σε παραδιπλανο forum δεν θα επρεπε -για εξιλεωση- να ανεβει ολη η σειρα των Sid Adventures συνεντευξεων στο forum του CPCwiki ???
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Spring Warrior(MSX2) απο την Oniric Factor(βλεπε και Dribol) εχουμε ενα νεο platformer που η δραση του εκτυλισσεται σε 15 levels που μοιραζονται σε 3 διαφορετικες ζωνες .