Fanmade Sequels & fanmade remakes
Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR
Zelda30Tribute: 3DΖelda voxel-ο-remake
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: Zelda30Tribute [/b]: 3DΖelda voxelοremake
Nemo έγραψε:
Υ.Γ. Οσοι σκεφτεστε να δοκιμασετε μην το πολυαναβαλλετε γιατι
η αNοitendo
ειναι διαβοητη για τοποσο ανοιχτομυαλη και θετικη ειναι διαχρονικα
απεναντι σε παρομοια εγχειρηματα ....
Tουλαχιστον δεν μπορειτε να ισχυριστειτε οτι " u did nt see that coming "
SORRY, FOLKS.
Nintendo asked us to remove this site for copyright infringement. I guess Zelda30Tribute was a little too pixel perfect We're sad about that, but we get it. We started this project because we love Nintendo and the joy they have given us throughout the years. From the start of development, we knew this result could potentially happen.
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
- Maddog
- Master Modelator
- Δημοσιεύσεις: 3768
- Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
- Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
- Επικοινωνία:
Re: Fanmade Sequels & fanmade remakes
Πάντα εξαιρετικά συμπαθής και φιλική με το community εταιρία...
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Re: Fanmade Sequels & fanmade remakes
Να σταματησετε να την συντηρειτε με αγορες... Φορτωστε ενα Dolphin (και προσεχως ενα βελτιωμενο Cemu και Citra) στο PC σας και ειστε οκ!Maddog έγραψε:Πάντα εξαιρετικά συμπαθής και φιλική με το community εταιρία...
Return of the Tentacle(Fanmade Sequel)
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
V*bert ( Q*Bert )remake
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
SkyKid- early aplha PC remake
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Highway Encounter remake
To σημερινο menu εχει το remake του θρυλλικου Highway Encounter (Spectrum) του ελληνοκυπριου Costa Panayi και της εταιριας του Vortex Software απο το μακρινο 1985.Το remake ερχεται απο την Langford Productions γνωστη για τα remakes της (Jumping Jack,Cookie and Pssst,Green Beret,Frank N Stein,The Hunch ,Αutomania)My first remake of an isometric 3D game. I chose Highway Encounter because, firstly, it was one of my all-time favourite games on the Spectrum, and secondly because it’s a bit easier to make than other isometric games as there is no “height” or jumping involved - I haven’t worked out how to do that yet!
http://www.langfordproductions.com/High ... ounter.zip
Official site του Remake http://www.langfordproductions.com/encounterbear.html
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Oh mummy remake ...
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Demo του Remake του AGONY
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: Fanmade Sequels & fanmade remakes
Τι απέγινε το original soundtrack;Nemo έγραψε: Demo της (Alpha) του Remake του περίφημου AGONY της Psygnosis φτιαγμένο με την Unreal Engine 4 από τον Ozan Temelli και διαθέσιμο για 64bitα Windows .
Re: Fanmade Sequels & fanmade remakes
metalcandyman έγραψε:Αντε να παιξουμε να γουσταρουμε γιατι βαρεθηκα και ξενερωσα τοσα χρονια με τον Davidy και το Ghosts'n Goblins 2 που μας τα εχει κανει μπαλονια απο τον μαιο εχει να βαλει νεα για το παιχνιδι.
Hi everybody !
Missing some connections between levels. 11 levels x 2 : yes, always one loop more to finish the game : what did you expect, this game is only for hardcore gamers !
The finishes are longer than planned, BUT the work is ongoing !
Target date ? "When it's done"
http://davidyplatformgames.blogspot.gr/ ... /news.html
Μετά από πολύ καιρό έχουμε νεώτερα ,τον αριθμό αριθμό των levels ,ότι ο developer συνεχίζει αθόρυβα έχοντας ως στόχο τους hardcore gamers κι ας γκρινιάζουν κάποιοι από αυτούς
και τέλος ότι αν και βρισκόμαστε στην τελική ευθεία , το καλό πράγμα αργεί να "γίνει" και θα είναι έτοιμο όταν το αποτέλεσμα ικανοποιεί τον Developer-δημιουργό.
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: Fallout 1.5:Resurrection(Total conversion)
Nemo έγραψε:
Fallout 1.5: Resurrection ενα τσεχικης προέλευσης Total conversion mod(ification) για το Fallout 2 (το οποιο και προαπαιτει για να τρεξει) εγινε μολις release στα τσεχικα,ενω περιμενουμε την αγγλικη εκδοση καποια στιγμη στο 2014 .
Το σχετικο νεο στα τσεχικα
http://www.resurrection.cz/65-fallout-byl-vzkrisen/
και μεταφρασμενο απο το Google
http://translate.google.com/translate?s ... zkrisen%2F
οι ενδιαφερομενοι το κατεβαζετε απο
http://www.onlinegamesector.com/onlinef ... ection.htm
http://www.fullgames.sk/hra.asp?id=23207
και μερικες απαντησειςαπο το FaqWhen will it be released?
The Czech version is coming out on October 3rd, 2013, the English one sometime in 2014 (we'll clarify this later).
Where and when does it take place?
Time-wise it's set between Fallout 1 and 2. Geographically it takes place in New Mexico, therefore east of the future NCR, and the Fallout 1 map.
How big is the game?
Number and size of locations is similar to Fallout 1, however the number of quests, and especially number of ways to solve them, is much greater than in Fallout 1.
What is the estimated play time?
Betatesters, who had the chance to play through the game, estimate it to be around 25 hours of normal gameplay. But just like in the original Fallout games, there are many ways to solve quests and many other quests you can get to instead. Therefore the play time will be different for every player and it's worthwhile to play through it several times.
Are there any new graphics?
Yes, there are.
Are there companions (NPCs following the player)?
Yes, there are. There are less of them than in Fallout 2, but their characters are a lot more developed.
.
http://www.resurrection.cz/94-resurrect ... -cervenec/It's so Resurrection is translated into English and we started testing. We want to dedicate a month to test the English version and tuning of last novelties that even English-speaking players have the opportunity to enjoy the game in an appropriate quality.
Publication of an English version will be in the Friday, July 15 2016.
The game will be fully translated and released in version 1.4
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: Fallout 1.5:Resurrection(Total conversion)
Nemo έγραψε:Nemo έγραψε:
Fallout 1.5: Resurrection ενα τσεχικης προέλευσης Total conversion mod(ification) για το Fallout 2 (το οποιο και προαπαιτει για να τρεξει) εγινε μολις release στα τσεχικα,ενω περιμενουμε την αγγλικη εκδοση καποια στιγμη στο 2014 .
Το σχετικο νεο στα τσεχικα
http://www.resurrection.cz/65-fallout-byl-vzkrisen/
και μεταφρασμενο απο το Google
http://translate.google.com/translate?s ... zkrisen%2F
οι ενδιαφερομενοι το κατεβαζετε απο
http://www.onlinegamesector.com/onlinef ... ection.htm
http://www.fullgames.sk/hra.asp?id=23207
και μερικες απαντησειςαπο το FaqWhen will it be released?
The Czech version is coming out on October 3rd, 2013, the English one sometime in 2014 (we'll clarify this later).
Where and when does it take place?
Time-wise it's set between Fallout 1 and 2. Geographically it takes place in New Mexico, therefore east of the future NCR, and the Fallout 1 map.
How big is the game?
Number and size of locations is similar to Fallout 1, however the number of quests, and especially number of ways to solve them, is much greater than in Fallout 1.
What is the estimated play time?
Betatesters, who had the chance to play through the game, estimate it to be around 25 hours of normal gameplay. But just like in the original Fallout games, there are many ways to solve quests and many other quests you can get to instead. Therefore the play time will be different for every player and it's worthwhile to play through it several times.
Are there any new graphics?
Yes, there are.
Are there companions (NPCs following the player)?
Yes, there are. There are less of them than in Fallout 2, but their characters are a lot more developed.
.
http://www.resurrection.cz/94-resurrect ... -cervenec/It's so Resurrection is translated into English and we started testing. We want to dedicate a month to test the English version and tuning of last novelties that even English-speaking players have the opportunity to enjoy the game in an appropriate quality.
Publication of an English version will be in the Friday, July 15 2016.
The game will be fully translated and released in version 1.4
https://www.youtube.com/watch?v=OL716Z1J7cw
H αγγλική έκδοση του Fallout 1.5: Resurrection του Total conversion mod για το Fallout 2 (το οποιο και προαπαιτει για να τρεξει) έγινε διαθέσιμη στις 15 Ιουλίου
όπως έιχε προαναγγελθεί .
Το Total Conversion "ζυγίζει"
282MΒ σε μορφή εκτελέσιμου install
D/load Fallout 1.5: Resurrection[/b] του Total conversion
και 383ΜΒ σε μορφή archive Zip
D/load Fallout 1.5: Resurrection[/b] του Total conversion
ενώ το απαραίτητο manual είναι κι αυτό διαθέσιμο εδώ
Eπίσημη σελίδα Fallout 1.5: Resurrection http://www.resurrection.cz/en/
Κudoz σε όλη την ομάδα και για το μέγεθος του εγχειρήματος και ειδικά στους συντονιστές οι οποίοι κατάφεραν να συντονίσουν αποτελεσματικά μια τόσο μεγάλη ομάδα η οποία δούλευε σε σε ένα εθελοντικό/ερασιτεχνικό πλαίσιο
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: Fanmade Sequels & fanmade remakes
https://www.youtube.com/watch?v=ytfvs_0iqJo
18 μέρες έμειναν για τo release του Project AM2R (το video από την πιο πρόσφατη 1.41 Demo έκδοση)
http://metroid2remake.blogspot.gr/2016/ ... retch.html
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....