Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Οτιδήποτε εκτός θέματος εδώ.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR

Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Cave Story(MDrive) WIP

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=XFkXv4_K2XA
This is a rewrite/port of the popular freeware game Cave Story for Sega MegaDrive/Genesis.

The engine is built using SGDK, and written almost entirely in C.

Grasstown is as far as you can make it.

Check out the TODO list for progress.

Controls

C - Jump, confirm
B - Shoot, hold to skip text
Y, Z - Switch weapon
Start - Pause / Item Menu
Cave Story(MDrive) - Work In Progress του port(/rewrite) του classicου platform για την 16bitη consol-α
της Sega

D/load :arrow: Cave Story(MDrive) WIP

Official site https://github.com/andwn/cave-story-md

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Ace »

Μπαράζ! Keep 'em coming, Nemo...
Ένα πρόβλημα μόνο: Συνολικός χρόνος ζωής, μείον τρέχουσα ηλικία, μείον υποχρεώσεις (x2 για τα απρόοπτα), μείον games που δεν έχω παίξει ακόμα, μείον games που θα ξαναπαίξω, μείον games που θα κυκλοφορήσουν στο μέλλον (x3 διότι ανοίγουν οι ορίζοντές μας και τα genres), το Cave Story αν όλα πάνε καλά, θα το ξεκινήσω το... 2096! :lol:
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Ace έγραψε:Μπαράζ! Keep 'em coming, Nemo...
To κατά δύναμην , Αce :D
, αν και τα εύσημα ανήκουν αποκλειστικά :arrow: στους άξιους δημιουργούς τους .
Ένα πρόβλημα μόνο: Συνολικός χρόνος ζωής, μείον τρέχουσα ηλικία, μείον υποχρεώσεις (x2 για τα απρόοπτα), μείον games που δεν έχω παίξει ακόμα, μείον games που θα ξαναπαίξω, μείον games που θα κυκλοφορήσουν στο μέλλον (x3 διότι ανοίγουν οι ορίζοντές μας και τα genres), το Cave Story αν όλα πάνε καλά, θα το ξεκινήσω το... 2096! :lol:
Και που να φτάσεις στην φάση του gamer-συμπέθερου που ημερήσια ο αριθμός από τα χαπάκια/φάρμακα που παίρνεις είναι πλέον περισσότερα από τους καφέδες που πίνεις ....
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Vallation (Spectrum 48K)

Δημοσίευση από Nemo »




https://www.youtube.com/watch?v=j3aUqA01_70




To Vallation (Spectrum 48K) το εμπλουτισμένο remake του ομώνυμου C64 shoot'em up του βετερανου Jason Kelk ,την συμμετοχή του στην RGCD 13 με έντονα Cybernoid στοιχεία .

Γράφτηκε σε assembler ενώ ο δημιουργός δεν αρκέστηκε στην δημιουργία ενός πιστού remake αλλά έκανε σημαντικές προσθήκες .
The original game had 70 screens but I've added an extra stage and the Spectrum version how has 101 screens (and shooting enemies - that wasn't in the original, but I got the idea from the programmer of the original as that was something he wanted to add later himself).


Site δημιουργού,απ όπoυ μπορείτε να το κάνετε D/load :arrow: http://tardis.dk/wordpress/?page_id=1444

:arrow: World of spectrum forums σχετικό thread


Εικόνα

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

"A Prelude To Chaos" (Amstrad CPC )

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=R6uaF4ZPxek


"A Prelude To Chaos" (Amstrad CPC ) ενα Zelda inspired παιχνίδι ,top down 2d rpg-adventure το οποίο θα απαρτίζεται από 70+ screens και θα περιλαμβάνει dungeons, deserts, villages όπου θα πρέπει να λύσετε puzzles να αντιμετωπίσετε bosses to fight και να μαζέψετε χρήσιμα αντικείμενα..... δια χειρός EgoTrip .

Υ.Γ.
Κάτι ιδιαίτερα θετικό η προσθήκη ακόμη ενός έστω και Homebrew Rpg ,μια και τα Amstrad CPC αν και δικαιολογημένα παινεύονται για κάποιες κατηγορίες games που έχουν αξιόλογες ποιοτικά entries ,δυστηχώς στον τομέα RPGs αν και θά μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος ότι προσφέρονταν ως 8 Bit πλατφόρμα έχοντας 128K ,ενσωνματωμένο Drive κι όχι στο 15% των ιδιοκτήτων της πλατφόρμας ,αξιοπρεπή απόδοση σε ισομετρική απεκόνιση ...........................................
εντούτοις οι Amstrad RPG entries και ιδιαίτερα οι αξιόλογες πρώτης γραμμής μετριούνται στα δάχτυλα ενός χεριού ,που λέει ο λόγος .
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

G-Guns (Amiga) WIP

Δημοσίευση από Nemo »

Εικόνα

Εικόνα

Εδώ και 8 μήνες εάν δεν κάνω λάθος ετοιμάζουμε μερικοί φίλοι 2 παιχνίδια για την Amiga (classic)

Το παιχνίδι θα είναι freeware! και για όποιον θέλει και φυσικά μπορεί να κάνει και donate (για καμιά μπύρα ρε γαμώτο) είναι χαρά μας!

Θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά με ένα από τα τεύχη του Retroplanet , προς το παρόν είμαστε στο 55% του παιχνιδιού του πρώτου

Αναλυτικό ρεπορτάζ!!! από τον dony όταν θα είναι η ώρα του..

Μερικά φώτο από AGA με απαραίτητη 4mb extra memory..

Φυσικά θα υπάρξει και μια lite version για Α500-600-2000-3000 non AGA με απαραίτητη την 2mb fast ram ..

G-GUNS λοιπών μια δικιά μας άποψη για το R-Type...

G-Guns (Amiga) : WIP από ένα " Made in Greece" team (εκτός από την μουσική) την DX Team Hellas

Πανέμορφο αλλά λίγο περισσότερη πρωτοτυπία ( :arrow: DX Team Hellas )

Προέλευση :arrow: http://www.amigaplanet.gr/forum/viewtop ... =20&t=5994

Το Site του παιχνιδιού ετοιμάζεται :arrow: http://www.dxteam.gr/joomla/
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Motorman (C64)Video preview

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=pUBic8HfbAw



Video preview του " Motorman " (C64) ένα αλα Excitebike(NES) game Excitebike ετοιμάζεται από την Throwback Games που μας έδωσε πρόσφατα στο C64 το εξαιρετικό μπασκετάκι Jam It
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

"Uwol, Quest For Money"(MSX2 128Kb)

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=y1dBtYPpNYY


*** ORIGINAL VERSION CREDITS ***

Designed: anjuel & na_th_an
Story: David Pimperl Marco
Code: na_th_an with SPLIB2
In-game graphics: anjuel
Additional graphics: na_th_an
Loading screen: anjuel
Cover art: Ferrαn Criado
Music: Augusto Ruiz
Music Player: wyz
Apack Decomp. ad.: utopian
Developing tools: Augusto Ruiz
Levels and support: Augusto Ruiz, anjuel, na_th_an, kendroock, daivod, dadman, t.brazil, ivanZX, benway, sejuan, konamito, danthalas, metalbrain, zemman


*** MSX2 vERSION CREDITS ***

Code and graphics: Imanok
Music Player: Wyz & SapphiRe


You can play Uwol with the keyboard or a joystick connected in port 1:

<LEFT>/<RIGHT>: Move player
<SPACE>/<FIRE 1>: Jump
<DOWN>: Activate arrow to exit the current level
<SELECT>: Switch frequency to 50Hz/60Hz (only at title screen)

Uwol, Quest For Money(MSX2 128Kb) πλέον FREE/διαθέσιμο για Download από τον δημιουργό Imanok


:arrow: http://imanok.msxblue.com/files/uwol.zip


Εικόνα

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Car Wars"(Spectrum 128k)

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=G_3z5kj9iAY

"Car Wars"(Spectrum 128k) .ενα υβριδιο topdown racer οπτικής και arcade action/puzzle gameplay το οποίο αναπτύχθηκε με την MK2 engine απ[ό τον Salva Cantero , εν,ω συνέδραμε στον μουσικό τομέα ο Davidian.

D/load :arrow: "Car Wars"(Spectrum 128k



Εικόνα

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Pac-Pac (Commodore Plus/4)

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=xiVYk4odg4M




Pac-Pac ένα Pac Man clone από τους Assassins crew V.Gabor (Skoro) K.Rοbert (KiCHY) & P.Csaba (Csabo) με 64 διαφορετικές οθόνες για Commodore Plus/4 (είναι διαθέσιμος και ο source code)


Direct D/load link :arrow: Pac-Pac (Commodore Plus/4)


:arrow: http://plus4world.powweb.com/software/Pac-Pac &&& http://www.pouet.net/prod.php?which=67808
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Ancient Legends ( Apple II 128k)

Δημοσίευση από Nemo »

Εικόνα

Εικόνα
Instructions for play:

Stats & skills: Each stat and skill has a range from 1-10 max. You can increase these attributes by completing quests, finding enchanted items and gear. There is also a fabled place to train for higher stats, or is that just an ancient legend?

Word Puzzles: You will occasionally be presented with a word prompt puzzle where you need to type in a response. All correct responses are only one word like "FLOWER" or "DEATH" (case sensative caps only!). There are no multiple word answers like "King Bob" or "Billy the Bad Fish" anywhere, so rest easy adventurer!

Getting Started: For new adventurers here are a few tips. 1) Roads are useful to follow until you feel comfortable really exploring the wilderness. 2) Towns have shops [blue buildings] and clues for your quest, not to mention affordable healers. 3) Save early and save often: CTRL S save & CTRL L load 4) Be sure to hit 1 and then E to equip your gear before you take another step. 5) Fleeing may land you a few lumps before you escape, so standing your ground to fight may be best. 6) Some weapons & armor will boost your stats. 7) Exploring is rewarded.

Hardware Requirements:

128K Apple IIe or Apple //c or Apple IIgs
2 floppy drives or hard disk
Color monitor for best experience
Loading the game on a Real Apple IIc, IIe, IIgs: Insert disk 1 in drive 1 and disk 2 in drive 2. then turn on your computer.

Loading the game via emulator:

WINDOWS - Download AppleWin: AppleWin is usually a IIe emulator, but it can run IIGS hard drive images. Push F8 for settings. In the "Disk" tab, (Alt-E) enable hard disk controller in slot 7. Then Select HDD 1 as the 800k (2MG) version. The latest version of AppleWin NTSC is available at http://wsxyz.net/applewin.html Mac - TBA

Game Controls: General travel in 2d/3d maps: Left-hand Right-hand

W I (go forward or up)
A D J L (move or turn left/right)
S K (backup or go down)
3D Maps only:

Z C M . (Strafe left right)
CTRL+S to save CTRL+L to reload save

Combat: initiate options B Battle F Flee

In-combat options M Melee S Shoot (must have projectile weapon for this option to appear) D Dodge F Flee

Inventory Options:

Press 1 to see stats/inventory E - Equip & Unequip U - Use item D - Drop - no turning back once an item is dropped! < > - Scroll through inventory pages
Ancient Legends ( Apple II 128k) :arrow: https://github.com/badvision/lawless-le ... k%20images

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Fort Django (C64)

Δημοσίευση από Nemo »

if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από GeoAnas »

Χορταστικά sprites θα έλεγα ! Ότι πρέπει για τύπους σαν την αφεντιά μου ...με πρεσβυωπία ! :lol: :lol: :lol:
Μπαα...δεν το κάνω κέφι....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Pentagram C64 (μεσω Atari 8bit)

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:
H προχθεσινή release του Gunfright για Αtari 8bit δρομολόγησε κάποιες εξελίξεις αλλά και αποκαλύψεις για την πορεία-συνέχεια συσχετιζόμενων projects.


-I've already started work on C64 Gunfright and I think its going to be a great conversion!
I'll keep you all posted on Gunfright and will release a WIP version as soon as I can.


-Also on the way is V1.20 of Pentagram which features some much improved sounds by Soulc and frame syncing so you can play it at 50hz with No slowdown on a 3mhz or greater Turbo Chameleon.

-For Plus4 fans I also have a version of Pentagram V1.20 almost ready to go for that machine. It's very similar to the C64 version.
O προγραμματιστής της μεταφοράς του Pentagram με το nickname emu όπως εκμυστηρεύθηκε στο lemon64 forum

- Έχει ήδη ξεκινήσει να δουλεύει στην C64 έκδοση του Gunfright .Θα υπάρξει αντίστοιχα release της Wip version

-Ετοιμάζεται νέα έκδοση η V1.20 του Pentagram με προσθήκες /βελτιώσεις στον ήχο από τον Saul Cross , frame syncing στα 50Ηz ώστε να μην υπάρχουν slowdowns σε Cpu(6502) χρονισμένους 3mhz ή και ταχύτερους .

- Είναι σχεδόν έτοιμη V1.20 έκδοση του Pentagram και για τους Commodore Plus4 !!!!!
Εικόνα

As I've passed a couple of milestones with the C64 conversion of Gunfright I thought set-up a WIP thread for the game.

Based on Mariuszw's excellent Z80 to 6502, Atari 800 WIP.

- The game is running on the 64, game menus work, the game runs and game over screen is displayed.

- Second, the game window, sprites and scrolling have been converted to C64 screen format and the man can walk around the screen and scrolling area. All the other sprites are also displayed correctly. Screen shot above ....


The crud around the outside are the static graphics that need to be converted from Spectrum screen format to C64 format. Unfortunately, unlike Pentagram the static graphics are blitted directly into the screen ram so the static drawing routine will have to be re-written to handle the C64 screen format as well. That's next on the to-do list....
:arrow: Σχετικο lemon64 forum thread
Εικόνα

Εικόνα
I've been working on converting the static graphic drawing routines into C64 screen format over the last few weeks. It's taken longer than I first thought as all the different routines have to be found and changed and all the graphic and font data has to be located.

I have to find them all as 4k of the screen memory is under $d000 so the IO has to be banked out before any writes to the screen takes place. I've converted about 80% of them so far so just a few on the main game screen to complete this process.

I've also converted all the colour as well.

I've used a full bitmap screen this time (unlike Pentagram which uses 3 banks of chars) as there are more colours used in this game which can't be simulated in char mode.
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ghouls'ngoblins/ G'nG(Gx4000/6128+)

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:

https://www.youtube.com/watch?v=_9tK5-y0N14


https://www.youtube.com/watch?v=lAAiLZX1eQc
I'm the one behind this try to have a ghosts'n goblins on Gx4000/Cpc+ cartridge.
Problem is that i'm alone doing it, and no pro.
So it's taking a long time and it won't be perfect.
I have no intention of selling it, how could i, there are rights on ghosts'n goblins.

Currently i'm working on music, i barely did a conversion of the nes tune (i'm no musician neither graphist).
I can play it with arkos player and it seems to work, but it sounds not good ("what would you think if i sang out of tune"...).

The memory is one of the main problem.
Because of the asic page at $4000, i only have 16 kb of continious ram for the main code (written in c and asm, using sdcc).
And i'm bad at dealing with code located at other pages.

The most important is that i wanted to learn how to do a game on gx4000, and also see what can be done on it.
As long as i enjoy doing it, it's ok, but any pressure won't be good at all !
;)

One last thing : two persons already tried it on the real hardware and reported that it works !
(i only have winape)

:arrow: http://www.cpcwiki.eu/forum/games/ghoul ... #msg120896

Ghouls'n goblins - Ghosts 'n Goblins remake για Amstrad Gx4000/6128plus
απο τον Nemo Kantio/Xifos
(τον θυμαστε απο το pseudo 3d racer amstrad > cpc 6128???)

D/load :arrow: Ghouls'n goblins Amstrad Gx4000/6128plus


Υ.Γ. δηλαδη οι κανονικοι Amstrad Cpc 464/6128 θα μεινουν με το

https://i.ytimg.com/vi/ZgufriFkri4/hqdefault.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=ak1FLDl-dr4
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Απάντηση