Πιστoι και φετος στο Δεκεμβριανο ραντεβου τους οι RGCD-διοργανωτες για ενα προωρο ρετρο Χριστουγεννιατικο δωρο
-οι 15 !!! συμμετοχες που καταφεραν να ειναι εμπροθεσμες στον πλεον -καθιερωμενο διαγωνισμο( C64 16KB Cartridge Game Development Competition )
διαθεσιμες για κατεβασμα
προς τερψη ολων των C64 retro νοσταλγων και οχι μονο ....
Τις κατεβαζετε σε ενα φακελο απο εδω
>>> http://downloads.rgcd.co.uk/projects/c6 ... po2013.zip
Προλευση http://www.rgcd.co.uk/2013/12/rgcd-c64- ... pment.html
#####################################################################################################
Kobo64 (Kajtár Zsolt)
Αναμφιβολα απο τα φαβορι του διαγωνισμου το η μεταφορα /conversion του indie shoot em up Kobo Deluxe (PC/Mac/Linux)
########################################################################
Bellringer III (Geir Straume & Sean Connolly)
Βελτιωμενη εκδοση των προηγουμενων horizontal scrollers Bellringer & Bellringer II
#########################################################################################
Cosmic Ark (Max Hall)
H μεταφορα/Conversion του VCS2600 classicου παιχνιδιου στο C64
##########################################################################################
Devil Ronin (Georg Rottensteiner)
To εν μερει platform, εν μερει shoot em up ,απο τον Endurion (Georg Rottensteiner) ενα μεγαλεπηβολο εγχειρημα οσο και η περσινη του υποψφιοτητα Wonderland (Zelda Clone σε 16Κ) στην rgcd 2012
#########################################################################################
Invert (Richard Bayliss)
H πρωτη (απο τις 2 entry) ενα arcade/puzzler του παραγωγικοτατου C64 scener Richard Bayliss
###################################################################################################
Linus Vs Simon (Simon Quernhorst)
O Simon Quernhorst εκτος απο το να συμμετεχει και στο Phase out (μαζι με τον Ernst Neubeck) -το οποιο δεν καταφερε να ειναι εμπροθεσμο δυστηχως- εδω εχουμε την αποκλειστικα δικη
του συμμετοχη ,την ιδιαιτερα επιμελημενη μταφορα του γνωστου puzzle παιχνιδιου Dots and Boxes στον C64 ,(εννοειται για 2 players)
##################################################################################################
Magic Duel (Jörn Ruchmann)
Eνα single screen 2 player arcade shooter οπου 2 μαγοι μονομαχουν μεχρι τελικης πτωσης απο ενα πρωτοεμφανιζομενο
δημιουργο που ταραζει τα νερα
#################################################################################
Micro Hexagon (Paul Koller & Mikkel Hastrup)
Απο τον Paulko μια ακομα σχεδον mission impossible μετατροπη/conversion και μαλιστα official του indie hit "Super Hexagon" του Terry Cavanagh .
#################################################################################
Monster Buster (p1x3l.net)
Ενα πανεμορφο και καλοφτιαγμενο Puzzle Bobble/Bust a Move on the C64 (απο τα φαβορι του διαγωνισμου)
RGCD2013 entries C64 new games d/load
Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR
RGCD2013 entries C64 new games d/load
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: RGCD2013 entries C64 new games d/load
Thanks. (πάντως η κλοπή στα γραφικά πάει σύννεφο)
---
NLS
www.ilogic.gr/blog
NLS
www.ilogic.gr/blog
Re: RGCD2013 entries C64 new games d/load
Για .... elaborate/γινε ποιο συγκεκριμμενος ....με παραδειγματα.NLS έγραψε:Thanks. (πάντως η κλοπή στα γραφικά πάει σύννεφο)
π.χ. το Arcanoid clone ..... ......
ή οι κρυσταλλοι απο το Magic Duel ......
etc
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: RGCD2013 entries C64 new games d/load
Δεν μπορώ να κάνω ακριβώς pin point.
Το bellringer 3 είναι σαφώς "επιρρεασμένο" από Quasimodo και Hatchback.
Οι χαρακτήρες στη δεύτερη οθόνη του Devil Ronin κάτι μου θυμίζουν επίσης.
Το Valation γενικώς φέρνει σε διάφορα (πχ. σε Cybernoid) αλλά το σκάφος κάτι μου θυμίζει και δεν ξέρω τι.
Όπως και να έχει δεν τα θεωρώ περίεργα αυτά.
Όπως το να κάνει rip κάποιος ένα έτοιμο sprite, να αλλάξει 5-6 pixel και χρώματα και τέλος.
Επίσης δεν ξέρω γιατί το post μου "εξαφανίστηκε" και ξανα-εμφανίστηκε.
Το bellringer 3 είναι σαφώς "επιρρεασμένο" από Quasimodo και Hatchback.
Οι χαρακτήρες στη δεύτερη οθόνη του Devil Ronin κάτι μου θυμίζουν επίσης.
Το Valation γενικώς φέρνει σε διάφορα (πχ. σε Cybernoid) αλλά το σκάφος κάτι μου θυμίζει και δεν ξέρω τι.
Όπως και να έχει δεν τα θεωρώ περίεργα αυτά.
Όπως το να κάνει rip κάποιος ένα έτοιμο sprite, να αλλάξει 5-6 pixel και χρώματα και τέλος.
Επίσης δεν ξέρω γιατί το post μου "εξαφανίστηκε" και ξανα-εμφανίστηκε.
---
NLS
www.ilogic.gr/blog
NLS
www.ilogic.gr/blog
Re: RGCD2013 entries C64 new games d/load
NLS έγραψε:Δεν μπορώ να κάνω ακριβώς pin point.
Το bellringer 3 είναι σαφώς "επιρρεασμένο" από Quasimodo και Hatchback.
Οι χαρακτήρες στη δεύτερη οθόνη του Devil Ronin κάτι μου θυμίζουν επίσης.
Το Valation γενικώς φέρνει σε διάφορα (πχ. σε Cybernoid) αλλά το σκάφος κάτι μου θυμίζει και δεν ξέρω τι.
Όπως και να έχει δεν τα θεωρώ περίεργα αυτά.
Όπως το να κάνει rip κάποιος ένα έτοιμο sprite, να αλλάξει 5-6 pixel και χρώματα και τέλος.
Επίσης δεν ξέρω γιατί το post μου "εξαφανίστηκε" και ξανα-εμφανίστηκε.
Δεν θα διαφωνησω γιαυτη την Dejavu/αισθηση κατι ηδη γνωριμου βλεποντας τα γραφικα και ειδικα bellringer 3 και Devil Ronin και Vallation. Αλλα ας ειμαστε λιγο ποιο επιεικεις μαζι τους ,αλλωστε συνηθως προκειτα για one man band δουλεια καποιου που ειναι coder κυριως και οχι graphic artist .
Ο δαιμων /καλλικαντζαρος του Software που κανει προβα για τα θεοφανια πιθανοτατα ????NLS έγραψε:
Επίσης δεν ξέρω γιατί το post μου "εξαφανίστηκε" και ξανα-εμφανίστηκε.
Κανεις αλλος απο εμας απο οσο γνωριζω παντως με σιγουρια.
Ο μονος λογος που μπορω να σκεφτω οι προσθηκες/αλλαγες στο τελευταιο δικο μου reply ,αλλα τι σχεση μπορει να εχουν με το δικο σου που επεται ?????????????? .
ΒΤ΅Αυτο τελικα εννουσες στο μονολεκτικο p.m. στο retromaniax να υποθεσω ?????
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: RGCD2013 entries C64 new games d/load
Κριμα παντως για 2-3 υποψηφιοτητες που δεν τα καταφεραν αλλα φαινονταν ικανες να κανουν την διαφορα και συγκεκριμμενα
#################################################################################################
-To πολλα υποσχομενο -πολυχρωμο platform The Blob (Working Title) του David Eriksson {γνωστου σε καποιους απο τα C64 Spike Dislike port (C64) & κατα το ημιση Driar (NES)}
#################################################################################################
- το high production values για puzzler Phase Out του Ernst Neubeck (με την βοηθεια του Simon Quernhorst)
#################################################################################################
ενω αξιζει μνειας και το ScrableRND 64 η μεταφορα του ScrambleRND(PC) και μαλιστα με την εμπλοκη του δημιουργου του original Weibo de Wit μαζι με τον Martin (Enthusi) Wendt .
H μεταφορα του randomly generated Scramble clone στο C64 απο το PC ειχε προχωρησει σημαντικα (το level generating algorithm ηταν ετοιμο) αλλα αποσυρθηκαν μια και δεν θα τα καταφερναν in time λογω αλλων projects ( η μεταφορα του Assembloids σε Atari 2600 ) οποτε ισως του χρονου επανελθουν δριμυτεροι
...
Η φωτο ειναι απλα ενδεικτικη απο το παιχνιδι σε πολυ πρωιμο σταδιο
#################################################################################################
-To πολλα υποσχομενο -πολυχρωμο platform The Blob (Working Title) του David Eriksson {γνωστου σε καποιους απο τα C64 Spike Dislike port (C64) & κατα το ημιση Driar (NES)}
#################################################################################################
- το high production values για puzzler Phase Out του Ernst Neubeck (με την βοηθεια του Simon Quernhorst)
#################################################################################################
ενω αξιζει μνειας και το ScrableRND 64 η μεταφορα του ScrambleRND(PC) και μαλιστα με την εμπλοκη του δημιουργου του original Weibo de Wit μαζι με τον Martin (Enthusi) Wendt .
H μεταφορα του randomly generated Scramble clone στο C64 απο το PC ειχε προχωρησει σημαντικα (το level generating algorithm ηταν ετοιμο) αλλα αποσυρθηκαν μια και δεν θα τα καταφερναν in time λογω αλλων projects ( η μεταφορα του Assembloids σε Atari 2600 ) οποτε ισως του χρονου επανελθουν δριμυτεροι
...
Η φωτο ειναι απλα ενδεικτικη απο το παιχνιδι σε πολυ πρωιμο σταδιο
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: RGCD2013 entries C64 new games d/load
Είναι απίστευτο που προγραμματίζουν ακόμα στο C64.
Βλέπω ότι στα πρόσφατα demo έχουν ξεκλειδώσει ασύλληπτες ικανότητες και το 8bit μηχάνημα το έχουν στραγγίξει.
Φυσικά και θα ήθελα να δω να φτιάχνουνε ένα Armalyte II ή ένα Mayhem in Monsterland II..
* το blob sprite θυμίζει τον τυπικό καλούλη εχθρό απο Creatures (ΑPEX) .. Καραμπινάτη επήρρεια.
Βλέπω ότι στα πρόσφατα demo έχουν ξεκλειδώσει ασύλληπτες ικανότητες και το 8bit μηχάνημα το έχουν στραγγίξει.
Φυσικά και θα ήθελα να δω να φτιάχνουνε ένα Armalyte II ή ένα Mayhem in Monsterland II..
* το blob sprite θυμίζει τον τυπικό καλούλη εχθρό απο Creatures (ΑPEX) .. Καραμπινάτη επήρρεια.
---> ! <---
Πρέπει να διαβάσουμε:
1) ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ!!! ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΕΣ
3)ΑΝΤΙ-ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ=ΕΓΚΛΗΜΑ ενάντια στους ΕΛΛΗΝΕΣ
Πρέπει να διαβάσουμε:
1) ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ!!! ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΕΣ
3)ΑΝΤΙ-ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ=ΕΓΚΛΗΜΑ ενάντια στους ΕΛΛΗΝΕΣ
Re: RGCD2013 entries C64 new games d/load
Nemo έγραψε:
(Kajtár Zsolt)
Αναμφιβολα απο τα φαβορι του διαγωνισμου το η μεταφορα /conversion του indie shoot em up Kobo Deluxe (PC/Mac/Linux)
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....