Άλλοι Arcade emulators πχ. Kawaks, FBA, Nebula, Zinc, Daphne κλπ
Συντονιστές: Nemo , Maddog , Whacker
Nemo
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798 Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Δημοσίευση
από Nemo » 21 Ιούλ 2015 15:24
GeoMan έγραψε: Unit3D Pinball Construction software: πιο ρεαλιστικο δεν νομιζω να γινεται... θελει ομως καλο hardware!
Η τελευταια εκδοση (Alpha) υποστηριζει και Future Pinball tables.
http://www.unit3dpinball.net/
GeoMan έγραψε: dukepapas έγραψε: Για πες μας βρε geo τι διαφορα εχει απο το futere pinball? απλα ειναι ενα exe που τρεχει και το προαναφερθεν και τα vpinball;
Εχει πολυ βελτιωμενα γραφικα/εφφε και μπολικες ρυθμισεις για να το φερεις στα μετρα σου (π.χ. με μια ρυθμιση στο γυρναει απο μερα σε νυχτα) καθως και βελτιωμενα physics (θεωρητικα παντα, σε σχεση με το Future Pinball physics 2.6 δεν μπορω να καταλαβω διαφορες).
Για να ειμαι ειλικρινης το εχουν παρακανει με τα εφφε: με το bloom ενεργοποιημενο και ολες τις αντανακλασεις (glass, playfiled) στο on, χανεις την μπιλια ευκολα αναμεσα στα φωτα που αναβοσβυνουν και τις δεκαδες αντανακλασεις, σε σημειο που σε δυσκολευει να παιξεις!
To Unit3D Pinbal για το οποιο μας πρωτομιλησε ο
GeoMan εδω
http://www.mame.gr/forum/viewtopic.php? ... %2A#p33205
αποκταει δικαιωματικα το δικο του αυτονομο thread
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Nemo
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798 Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Δημοσίευση
από Nemo » 21 Ιούλ 2015 15:31
https://www.youtube.com/watch?v=tgBIWXOrJjk
Beta (currently):
----------------
* Player
- DOF2 basic Support
- Minimal Launcher option
- New lighting shaders
- Difficulty adjustments
- Per table parameters
- Mood options (ambiant and main light)
- New Physics parameters:
> Ball speed limit
> Ball drag / angular drag
> timescale / timestep / max timestep
> Gravity
> Per table physics file (no need in scripting anymore)
- Collision meshes from FPM
- File browser
- VPM restart (in progress)
- Dynamic flipper sound volume
- DMD brightness and color can be tuned
- New reflection lights quality option
- New Ornaments hiding option
- Ball reflections can now be rendered at full refresh rate
- Table instructions viewer
* Scripting API / Table design
- Whole Original table API
> Table Specific options
> Light sequencers imported from FPT
> Music system
> High scores system
> STA
> Reels
> Segments
> Blinking
> ...
- Default sound customizable/desactivable
- Solenoids behaviour can be inverted
- material.xml was not generated
- Ballstack utility function not ease designing subway
- Difficulty adjustments
- Light importance (pixel/vertex) adjustable (improve performance)
- PNG textures support
- Speed limit zones
* Bugs fixed
- Cab calibration ghosting effect
- Cab calibration loading problem
- D-Pad in joysticks
- Physics parameters where not correctly loaded
- Joystick buttons swapping when multiple joysticks used
- Kickers orientation/depth now correct (harder to hit)
- Incorrect holes in playfield
- DMD missing line
- Debug shot buttons now working
- Front glass collision
- Automatic window focus
- Bllom saving problem fixed
- Powered gates problem
- Cab mode at loading
- VPM refresh rate fixed
- DirectQuit key disabled in input editor to prevent quiting while configuring
- Texture offset problem
- loading resources number fixed
- Nudge improved a little bit
- Carved light extrusion fixed
And a lot more, like all table physics/graphics reviewed, new tables coming, etc...
New tables available
-ABRACADABRA
-BABY PAC MAN
-ATTACK FROM MARS
-BAD CATS
-BLACK KNIGHT
-Q*BERT'S QUEST
-Terminator 2
Η νεα beta του Unit3D Pinball εδω και ~3 βδομαδες ειναι πλεον διαθεσιμη
http://www.unit3dpinball.net/index.php?pa=2&categ=0
Οπως και αρκετα καινουρια tables
http://www.unit3dpinball.net/index.php? ... m_tables=0
για να την δοκιμασετε μεχρι να κανετε tilt ...
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
dukepapas
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 322 Εγγραφή: 12 Φεβ 2006 11:34
Δημοσίευση
από dukepapas » 21 Ιούλ 2015 23:05
Καλησπερα να ρωτησω τι μηχανημα θελει αυτο για να τρεξει?
Nemo
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798 Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Δημοσίευση
από Nemo » 22 Ιούλ 2015 01:34
Λογικα θα ισχυουν οι
minimum hardware requirements της Unity Engine που χρησιμοποιει το
Unity3D Pinball Pinball sim
https://unity3d.com/unity/system-requirements
Δηλαδη πανω οι ελαχιστες απαιτησεις απλα για να τρεξει ειναι ...
OS: Windows XP+, Mac OS X 10.7+, Ubuntu 12.04+, SteamOS+
Graphics card: DX9 (shader model 2.0) capabilities; generally everything made since 2004 should work.
CPU: SSE2 instruction set support.
(Web player supports IE, Chrome, Firefox, Safari and others / WebGL: Desktop version of Firefox, Chrome or Safari)
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Karnov
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 405 Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005 20:11
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από Karnov » 30 Ιούλ 2015 16:24
Το χω, το χω.
dukepapas
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 322 Εγγραφή: 12 Φεβ 2006 11:34
Δημοσίευση
από dukepapas » 19 Δεκ 2017 21:19
Αμα δεν βγαίνει και κανα κερδος γιατι καποιος να κάτσει να ασχολιθει...... αν δεις το πινμπαλ αρκαιντ για ολη την σεζον στο στεαμ ζηταει 550 ευρω .