SSF v0.07 beta R4

Συζήτηση για Console Emulators.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, Scatman

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

SSF v0.07 beta R4

Δημοσίευση από Nemo »

μετα τις beta R1 και R1 fix
* VDP1 framebuffer processing was changed from Little Endian to Big Endian.
* The load screen of Dragon Force was fixed.
* Write-in processing of the Color Ram was updated.
* 68000 instructions were updated.
* SCSP was updated.
* Sound Effects in Advanced World War and Silhuette Mirage are now reproduced exactly.
* Music in Falcom Classics and Black Matrix are now fixed as well (the voices in Black Matrix are still strange)
* Even when it is soft, SE which is others and which was not sounding may be reproduced.
* Lock Processing of DirectSoundBuffer updated.
Backup Library updated.
* The Display on/off option of each screen was moved from 1-7 on the numeric keyboard.
* Snapshot was changed to backspace.
* An option for Screen rotation was added. It is only effective when Direct3d is being used.
* Changes in the order of 270° right rotation, 90° right rotation by pressing the 0 key on the side of the keyboard.
D/L SSF v0.07 beta R2
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nemo την 22 Απρ 2006 20:27, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Nemo »

* The address locked by DirectSoundBuffer was convinced that it is what is a 16-byte boundary.
* For the time being, since it corrected, it rises.
* It will become somewhat heavy if a 16-byte boundary is not suited.
* It seems that it becomes depending on a driver with the after buffer size 512 appropriate for a noise.


SSF 007 beta R2'
:arrow:
http://www7a.biglobe.ne.jp/~phantasy/ss ... ta_R2'.zip
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nemo την 22 Μαρ 2006 18:11, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Nemo »


* FRT processing of the SH2 was updated
* PCM sound generation of the SCSP was updated
* The missing Timer Starting Primary processing (???) was added to the SCU DMA
* The back screen of the VDP2 and the scroll processing was updated
* The button handling the screen rotation option was moved from regular 0 to the numeric 0
* The "System Program" was hooked up (usage is optional)
* BIOS file is not needed when its hooked
* However, software which uses the BIOS will not work if there is no BIOS.
* STV emulation was added
* STV mode is triggered by holding SHIFT while the emulator starts up, after specifying an STV BIOS.
* It is also possible to specify a ROM file directly via commandline, in this case it is not necessary to press Shift.
* BIOS is required to run STV.
D/L SSF v0.07 beta R3
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nemo την 23 Μαρ 2006 03:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Nemo »

Τα SΤV games (υπαρχει επιλογη για καθορισμο θεσης stv bios(*)), τα τρεχει

- αφου τρεξετε το ssf.exe κρατηστε αμεσως πατημενο
το shift και επιλεξτε τo .zip με τις rom τοy παιχνιδιου

ή
-(the hard way)απο command line .
Παραδειγμα εχοντας το golden axe duel (gaxeduel.zip) στο ιδιο φακελο
με το ssf.exe
πληκτρολογειτε "ssf gaxeduel.zip" και ειστε ετοιμοι(**) .


(*)αποσυμπιεστε το φακελλο stvbios.zip και επιλεξτε αναλογα με το παιχνιδι, το

καταλληλο bios(????) ,απο τα μενου του εξομοιωτη,

BIOSSETS:
Japan (bios epr19730)
Japan (bios mp17951a)
Japan (bios 20091)
USA (bios mp17952a)
Taiwan (bios mp17953a)
Europe (bios mp17954a)
stv110.bin unknown ( (debug?)

οσο για το ποιο bios ειναι καταλληλο με ποιο παιχνιδι

φαινεται εδω
http://www.mameworld.net/maws/romset/stvbios
στη λιστα που περιεχει

π.χ.
Columns '97 (JET 961209 V1.000) το JET αναφερεται προφανως σε Japan-Europe-Taiwan


(**) για command line αντιγραψτε το cmd.exe απο D:\WINDOWS\system32 (σε windows

Xp τουλαχιστον,γιατι σε win9x νομιζω ειναι σε αλλο φακελο (=> F3=αναζητηση)
και μετα καντε διπλο κλικ στο cmd.exe οπου και πληκτρολογειτε το
"ssf gaxeduel.zip"

απο μια πολυ γρηγορη ματια, ingame πανε τα:
golden axe the duel
cotton 2
Die hard
Power Instinct 3 - Groove On Fight
-upd-Soukyugurentai / Terra Diver-upd-

Παιχνιδια που δεν εξομοιωνεται η προστασια τους οπως το Radiant Silvergun δεν τρεχουν (οχι ακομα τουλαχιστον).
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nemo την 09 Αύγ 2006 14:32, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Maddog »

Nemo έγραψε: (**) για command line αντιγραψτε το cmd.exe απο D:\WINDOWS\system32 (σε windows

Xp τουλαχιστον,γιατι σε win9x νομιζω ειναι σε αλλο φακελο (=> F3=αναζητηση)
και μετα καντε διπλο κλικ στο cmd.exe οπου και πληκτρολογειτε το
"ssf gaxeduel.zip"
Θα συμπληρώσω εδώ ότι η Microsoft έχει κυκλοφορήσει ένα εξαιρετικά βολικό Powertoy για WinXP που ανοίγει command line σε οποιοδήποτε path μέσα από Windows Explorer με πρόσθετη εντολή "Open Command Window Here" με ένα απλό δεξί click. Αν χρησιμοποιείτε έστω και στοιχειωδώς την command line θα σας λύσει τα χέρια-γλυτώνετε από πολλά cd commands! :)
Open Command Window Here

This PowerToy adds an "Open Command Window Here" context menu option on file system folders, giving you a quick way to open a command window (cmd.exe) pointing at the selected folder.
http://www.microsoft.com/windowsxp/down ... rtoys.mspx

Όσο για τα Windows 98, το αντίστοιχο file είναι φυσικά το θρυλικό command.com που θα βρείτε στο root του C: :wink:

Και για να μείνω και λιγάκι on topic, μπορεί ο Nemo ή οποιοσδήποτε άλλος να μου πει αν απαιτεί ακόμα SSE2 command set ο SSF emu? Μου την σπάει που δεν τρέχει σε Athlon XP λόγω αυτού του "προβλήματος"!
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Nemo »

Maddog έγραψε: Και για να μείνω και λιγάκι on topic, μπορεί ο Nemo ή οποιοσδήποτε άλλος να μου πει αν απαιτεί ακόμα SSE2 command set ο SSF emu? Μου την σπάει που δεν τρέχει σε Athlon XP λόγω αυτού του "προβλήματος"!
Ναι απαιτει SSE2 δυστηχως ...
(και παιζει αψογα το Outrun, την κατα κοινη ομολογια και του <<σε παραθεση>> συμπεριλαμβανομενου ,καλυτερη και ποιο πιστη μεταφορα του θρυλικου Arcade)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nemo την 22 Απρ 2006 20:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Maddog »

Nemo έγραψε: Ναι απαιτει SSE2 δυστηχως ...
(και παιζει αψογα το Outrun, την κατα κοινη ομολογια και του <<σε παραθεση>> συμπεριλαμβανομενου ,καλυτερη και ποιο πιστη μεταφορα του θρυλικου Arcade)
Thanks Nemo, αν και η απάντηση δεν με χαροποιεί ιδιαίτερα (μέχρι να πάω σε Athlon64 τουλάχιστον...)
Όσο για το OutRun, σαν δηλωμένος maniac το έχω σε αυθεντικό και στο Ιαπωνικό stand alone release και στο PAL Sega Ages Vol.1 που δουλεύουν και τα δύο άψογα στο modded Saturn που έχω. Αλλά ο emu θα βόλευε για testing σε κάποια πραγματάκια...
Είναι όντως η πιο πιστή μεταφορά μακράν για το συγκεκριμένο παιχνίδι!
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Nemo »


SSF Ver0.07 beta R4
VDP1: Fixed the clipping check.
VDP2: Window fixed.
Bitmap timing's color ram address creation fixed
Sprite priority number creation fixed.
Rotation parameter coordinate calculation fixed.
Fixed the system program hook.
"Zengoku Blade", among others, works without a BIOS.
Tried to substitute keyboard side 9 keys (I assume he means the numpad) with ABC buttons and XYZ buttons.
STV's backup file destination changed to the Backup folder.
Tried to preserve the EEPROM's contents for each game.
Fixed the bug that caused dual core CPU's make the speed go crazy.

Since I no longer have my Windows 98 environment, I'm no longer supporting Win98.
:arrow:
SSF v0.07 beta R4
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Απάντηση