Pointers στο Zelda: Link’s Awakening για GB

H μεγαλύτερη Greek Translation Team !
http://www.greekroms.net

Συντονιστές: Maddog, Whacker, Vag, Giama

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Vrohopoios
Wonder Boy
Wonder Boy
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2005 01:53
Τοποθεσία: Πάτρα

Pointers στο Zelda: Link’s Awakening για GB

Δημοσίευση από Vrohopoios »

Γεια σας παιδιά

Δεν μπορώ να πω ότι το έψαξα πάρα πολύ (λόγω δουλειάς) αλλά έχω κολλήσει κάπου και θέλω την βοήθειά σας.
Λοιπόν προσπαθώ να μεταφράσω το “The Legend Of Zelda: Link’s Awakening” για Game Boy. Μπορώ να πω πως βρήκα και μετέτρεψα πολύ εύκολα τους Αγγλικούς χαρακτήρες σε Ελληνικούς με την βοήθεια του Tutorial σας αλλά και της μικρής εμπειρίας που έχω αποκτήσει “παίζοντας” με τις ROMs. Βρήκα επίσης τους διάλογους μέσα στην ROM με την βοήθεια του Hex Workshop. Και ερχόμαστε τώρα στους Pointers. Έκανα τα εξής:

α) Βρήκα τον πρώτο διάλογο του παιχνιδιού ο οποίος ξεκινάει στη θέση 051C59.
β) Το πρώτο Byte (05) δείχνει ότι ο Pointer βρίσκεται κάπου μεταξύ Offset 14000-17000.
γ) Εφόσον το κείμενο βρίσκεται μεταξύ $X0000-$X3FFF προσθέτω 4000 στον Pointer δηλαδή 1C59 + 4000 = 5C59.
δ) Άλλαξα τα δύο Byte και από 5C59 έγινε 595C

Και αυτός είναι ο Pointer μου 595C ο οποίος βρίσκεται κάπου μέσα στην ROM μεταξύ 14000-17000.

Στο βήμα (γ) είναι αυτή η κανονική διαδικασία ή θα έπρεπε να προσθέσω 40 στο τελευταίο Byte; Δηλαδή να είχα κάνει το εξής: 1C59 + 0040 = 1C99 και η μετατροπή 991C;
Βέβαια όποιον και από τους δύο Pointers να ψάξω δεν βρίσκω κάτι (βρίσκω κάποια μάλλον άσχετα Byte) ή δεν καταλαβαίνω πως ακριβώς θα “έμοιαζε” ο Pointer ακόμα και αν τον έβρισκα.
Διάβασα τον οδηγό σας, αλλά μάλλον τα έχω μπερδέψει λιγάκι. Ενώ κάποιες φορές καταλαβαίνω ότι η πρώτη είναι η σωστή διαδικασία, μετά συνεχίζω να διαβάζω τον οδηγώ και έχω την (λανθασμένη;) εντύπωση ότι η δεύτερη είναι η σωστή διαδικασία.

Παρακαλώ βοηθήστε με αν μπορείτε.

Καλές Γιορτές...

Vrohopoios
:angel2: :clapping: :bye:
Άβαταρ μέλους
Vrohopoios
Wonder Boy
Wonder Boy
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2005 01:53
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευση από Vrohopoios »

Τελικά μετά από κάποιους πειραματισμούς κατάλαβα ότι στο συγκεκριμένο παιχνίδι δεν χρειάζεται να αντιστρέψεις τα Bytes και ότι πρέπει να τα αφήσεις όπως είναι. Το μόνο που χρειάζεται είναι η αφαίρεση. Οπότε ο Pointer έχει ως εξής:

Pointer 051C59 + 4000 = 055C59. Βγάζουμε το πρώτο Byte οπότε μας μένει 5C59. Αυτός είναι ο Pointer!!! :clapping: Τον δοκίμασα, τον αύξησα κατά ένα (5C5A δηλαδή) και ο διάλογος ξεκίνησε από το δεύτερο γράμμα! :body-builder:

Κατά ένα περίεργο τρόπο όμως ο Pointer βρίσκεται στη θέση 070002 μέσα στη ROM δεν ξέρω γιατί, αλλά το ψάχνω. :dont-know: Όταν θα έχω νεότερα θα σας ενημερώσω.
Vag
Master Translator
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: 21 Απρ 2004 02:35
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Vag »

Vrohopoios έγραψε:Τελικά μετά από κάποιους πειραματισμούς κατάλαβα ότι στο συγκεκριμένο παιχνίδι δεν χρειάζεται να αντιστρέψεις τα Bytes και ότι πρέπει να τα αφήσεις όπως είναι.
Vrohopoios έγραψε:Αυτός είναι ο Pointer!!! :clapping: Τον δοκίμασα, τον αύξησα κατά ένα (5C5A δηλαδή) και ο διάλογος ξεκίνησε από το δεύτερο γράμμα!
Συγχαρητήρια!!!

Αν και είδα καί τα δύο μηνύματά σου μαζί, καλύτερα που δεν πρόλαβα να σου απαντήσω. Τώρα που τα κατάφερες, πιστεύω ότι θα συμφωνήσεις μαζί μου στο ότι όλη η ευχαρίστηση είναι να το καταφέρεις μόνος σου, μετά από πειραματισμό. Αν τελικά ασχοληθείς με κάμποσα παιχνίδια, θα δεις ότι υπάρχουν πολλά τρελά που θα συναντήσεις και σε κάθε παιχνίδι θα βλέπεις και κάτι καινούριο (στο rom hacking πάντα).
Καλά θυμόμουν πάντως ότι υπάρχουν και κάποια documents για το συγκεκριμένο παιχνίδι. Πήγαινε στο http://www.romhacking.net, στα documents και επίλεξε το παιχνίδι ή κατευθείαν στα links http://www.romhacking.net/docs/Legend%2 ... 20data.txt και http://www.romhacking.net/docs/lahack.txt. Αν κάνεις hack, θα σε βοηθήσουν σίγουρα πολύ. Αν κάνεις μετάφραση, ίσως να σε βοηθήσουν, ίσως όχι.

Πάντως, ξεκίνησες από μεγάλο παιχνίδι και ελπίζω οι δυσκολίες που θα συναντήσεις να μην σε απογοητεύσουν. Ένα τέτοιο παιχνίδι παίρνει καιρό και υπάρχει και ο κίνδυνος να το βαρεθείς στην πορεία. Πάντως είσαι σε πολύ καλό δρόμο, συνέχισε και τελείωσέ το.
Απάντηση