World Rally .... επιτελους!!!!11

Όλα σχετικά με τον αγαπημένο μας emulator.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR

Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

World Rally .... επιτελους!!!!11

Δημοσίευση από Nemo »

nikos έγραψε:http://haze.mameworld.info/
βεβαια λειπει πολυ δουλεια λενε!
ξερει κανενας ποια ειναι τα παιχνιδια που [οπως λεει στο τελος],εχουνε αυτη την προστασια kai ειναι απιθανο να εξομειωθουνε?[dallas mcu protection]!
nikos έγραψε:Γεια χαρα παιδες!μετα απο κανα χρονο και βαλε επανηλθα,στο κυνηγι των ρομς!

Επειδη σαφως εχω χασει παρα πολλα τευχη,και δυστυχως δεν εχω τον χρονο να ψαξω οπως παλια,απλα θελω να ρωτησω για καποια ρομακια που παλια ηταν no working αν αλλαξε κατι!

GAELCO
[καλα δεν περιμενω εξελιξη σε αυτα!λολ!]
ΤΗ strikes back
Glass
World rally championship


Να ειστε καλα!χαρηκα που ειστε εδω ακμαιοι και γεροι!
:D

Maddog έγραψε:Πολύ καλή ερώτηση grip! :D

Λοιπόοοοννν...
(χρησιμοποίησα την non-working λίστα του ΜΑΜΕ 0.114)



-World Rally (Gaelco, το τελευταίο παιχνίδι που είχα παίξει ΠΟΛΥ στα ουφάδικα και παραμένει unemulated-ανάθεμα το protection!!!)

Από όλα αυτά τα μοναδικά που είχα δει και "ταίσει" ήταν το World Rally (πολύ, το είχα τερματίσει αρκετές φορές) και τα Daytona/Sega Rally (αυτά βγήκαν την εποχή που ήδη είχα ψιλοκόψει τα arcades και τα έπαιξα μόνο περιστασιακά). Τα υπόλοιπα τα γνωρίζω κυρίως από ports σε κονσόλες κλπ. Άρα υποθέτω ότι σαν το περισσότερο most wanted, προσωπικά θα "ψηφίσω" το World Rally! 8)

Ταξε Νικο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nemo την 12 Μάιος 2008 00:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Maddog »

Ο Nemo συνεχίζει να έχει μνήμη ελέφαντα. :)
Είναι γεγονός ότι το World Rally είναι το τελευταίο παιχνίδι που περιμένω πραγματικά πολύ να δω emulated. Άντε να πέσει και αυτό το κάστρο...

Βέβαια μετά μπορεί και να έχω το κενό αυτού που δεν έχει τίποτα ιδιαίτερο να περιμένει πλέον, αλλά θα το αντέξω... :?
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Vag
Master Translator
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: 21 Απρ 2004 02:35
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Vag »

FOTAQ
Κάντε κλικ εδώ κι εδώ.
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Nemo »

Εικόνα

The Dallas DS5002FP core is complete. The additions to the 8051 core are:

Extra Special Function Registers
Byte-wide Bus Support
Memory Partition and Memory Range
Bootstrap Configuration
Power Fail Interrupt
Timed Access
Stop Mode
Idle Mode

I didn’t bother to add support for Peripherals, the Reprogrammable Peripheral Controller or CRC-16 support because it isn’t used by the game.

The communication between the Dallas and the main CPU seems to be working, however, the game writes some bytes to the encrypted Video RAM, it reads them back and then makes some calls based on the decrypted data. As the current decryption is wrong, the game doesn’t work yet and never uses the dallas for anything interesting right now.

The decryption of the Video RAM is in the same state as it was. However, ElSemi asked Javier for information about the decryption and he is trying to help us. He didn’t remember how it was performed but we send him the information we got about it in 2002 (when Mike connected the PCB to the fluke) to refresh a bit his memory. Thanks to that, he gave us another point of view about how the encryption may work. Even if he is right, we still need to get data from the original PCB. Hopefully, somewhere in the process we end up with a clean decrypt function that uses no tables.

Understanding some code I was able to guess some decrypted values and get this:



It looks really ugly as the colors for the tiles aren’t decrypted properly but this finally confirms that World Rally uses the same Video Hardware as Target Hits. The only change seems to be the additional palette entries for the night races. I have seen how the palette was configured in a night race and I have an idea of how the palette works for the night races (not very different from World Rally 2), but we’ll have to wait until the game works to implement it.

So, the current status is that if the Video RAM is decrypted properly and we are lucky, the game should work without the light effects (and maybe some priority problems) and be playable. If we are not that lucky, hopefully the problems are not difficult to find and fix.
:arrow: Προελευση
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Nemo »

Javier sent us (via ElSemi) detailed information about how the encryption process worked. However, he told us that the sheets of paper that contained the encryption info were a bit difficult to read in some places (remember that this protection was designed 15 years ago) so probably there was some mistakes in the excel file he sent us. ElSemi and I tried to add it with the information he gave us but we didn’t have success. Nicola Salmoria did an excellent work (as always) consolidating the information and obtaining the missing information. He generated a working decryption function that not only works for World Rally, but also for Squash and Thunder Hoop.

Mike Coates also completed the interface to get the data from a World Rally PCB, so he was able to supply the encrypted/decrypted data that was needed to get the specific details to decrypt World Rally properly.

Special mention to Andreas Naive too. The high level information Javier told us a few days ago was already discovered by Andreas and posted in his page a couple of months ago. Before Javier sent us detailed information about how the encryption worked I contacted Andreas Naive about the encryption and he told me that he didn’t have free time at the moment to look at it. However he told me an intuition he had about the algorithm:

"I remember that my last feeling was that to decipher each 16 bits block, it was done in 3 chunks: a first 6 bits chunk and then two 5 bits chunks, each of them based in a/some bits of the first chunk. I don't remember exactly which ones, but the first chunk was the one with a simple structure (based on the tables I published), while the other two were the ones that shown a more complex structure (and carry effects)".
He was completely right as that was how it worked the encryption that Javier sent us.

It is good to have geniouses around

After adding the decryption to the driver the game looks like this:


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα







:arrow: Προελευση
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
TallMan
Mame Maniac
Mame Maniac
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: 30 Απρ 2006 01:06
Τοποθεσία: Καπου μεταξυ Θεσσαλονικης Αθηνας Πατρας

Δημοσίευση από TallMan »

Τι παιχνίδι κι αυτό... Rally Acropolis stage FTW!
Nα'χα αλλο ενα δεκαρικο!Μου τελειωσαν τα credit!

My animals slow! ;)

F1 πιστα στην Ελλαδα ρεεεεε!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
grip
Emu Chief
Emu Chief
Δημοσιεύσεις: 2092
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005 21:45
Τοποθεσία: Τρίκαλα

Δημοσίευση από grip »

TallMan έγραψε:Τι παιχνίδι κι αυτό... Rally Acropolis stage FTW!
Αυτό Tallman,έχει φάει 20ρικά.... :cry2:
Long live the emulator!!!!
[url=http://ubanimator.com][img]http://img288.imageshack.us/img288/2192/userbar517432aj.gif[/img][/url]
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Maddog »

Υποθέτω ότι αφού το περίμενα, μου έλαχε να γράψω και την τελική ανακοίνωση. Χωρίς πολλά-πολλά:

World Rally emulation completed

Για τις λεπτομέρειες και μερικά πολύ όμορφα screenshots, πηγαίντε στο Blog του Manuel Abadia. Αξίζει.

Νομίζω ότι με αυτό τελειώνουν τα παιχνίδια που ήθελα να δω emulated από την προσωπική μου χρυσή 12ετία στα ουφάδικα (1981-1993). :D :D :D
Άντε και στα δικά σας παιδιά... :wink:

ΥΓ: Nemo, χίλια συγνώμη για το "ελαφρύ" edit στον τίτλο του post σου (άλλαξα τα ερωτηματικά με κάτι θαυμαστικά και...άσους) αλλά δεν κρατήθηκα μόλις είδα τα τελευταία screenshots...Ελπίζω να συγχωρείς τον υπέρμετρο ενθουσιασμό. :)
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Άβαταρ μέλους
grip
Emu Chief
Emu Chief
Δημοσιεύσεις: 2092
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005 21:45
Τοποθεσία: Τρίκαλα

Δημοσίευση από grip »

Τι να πω...
Μπράβο στα άτομα που οποία συνεχίζουν να κάνουν πραγματικότητα τα όνειρά μας. :clap: :clap: :clap:
Long live the emulator!!!!
[url=http://ubanimator.com][img]http://img288.imageshack.us/img288/2192/userbar517432aj.gif[/img][/url]
Άβαταρ μέλους
Spanos
Jr. Pacman
Jr. Pacman
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008 22:14
Τοποθεσία: Περιστέρι

Δημοσίευση από Spanos »

Γειά σας παιδιά και καλώς σας βρήκα :D

Είμαι και γω παλιός παίχτης απο την εποχή που οι καμπίνες υπήρχαν σε κάθε ψιλικατζίδικο, προποτζίδικο και καφενείο της γειτονιάς. Ξεκίνησα με exerion, phoenix, donkey kong, moon patrol, kung fu master, asteroids κλπ

Διαβάζοντας το θέμα είδα για το World Rally το οποίο έχω ταίσει αρκετά και χάρηκα ιδιαίτερα που επιτέλους έγινε emulated.

Τώρα τι γίνεται; Στα link που υπάρχουν δε βλέπω κάτι για κατέβασμα, τι κάνουμε περιμένουμε;
Vag
Master Translator
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: 21 Απρ 2004 02:35
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Vag »

Spanos έγραψε:Γειά σας παιδιά και καλώς σας βρήκα :D
Καλωσήρθες!
Spanos έγραψε:Ξεκίνησα με exerion, phoenix, donkey kong, moon patrol, kung fu master, asteroids κλπ
Μήπως είμαστε δίδυμοι;
Το avatar σου είναι από τα αγαπημένα μου! Ρίξε μια ματιά στο blog μου, Retrogamer, θα ξαφνιαστείς.
Κάντε κλικ εδώ κι εδώ.
Άβαταρ μέλους
Fotis_KFOR
Mame Maniac
Mame Maniac
Δημοσιεύσεις: 748
Εγγραφή: 13 Οκτ 2004 00:55
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Fotis_KFOR »

:yahoo: :yahoo: :yahoo:
Υπέροχο νέο doc, thanks!!!!
Το είχα ταίσει τρελά το συγκεκριμένο, αντε πάλι να πιάσουμε δουλειά !!!!




Welcome Spanos! :)
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Nemo »

Maddog έγραψε:Υποθέτω ότι αφού το περίμενα, μου έλαχε να γράψω και την τελική ανακοίνωση.
...............................

ΥΓ: Nemo, χίλια συγνώμη για το "ελαφρύ" edit στον τίτλο του post σου (άλλαξα τα ερωτηματικά με κάτι θαυμαστικά και...άσους) αλλά δεν κρατήθηκα μόλις είδα τα τελευταία screenshots...Ελπίζω να συγχωρείς τον υπέρμετρο ενθουσιασμό. :)
Kατανοητος ο ενθουσιασμος και κανενα προβλημα απο την μερια μου :) . Αλλωστε ειμαι σιγουρος οτι θα βρεις τον τροπο να <<εξιλεωθεις>> στο Αρχεια και ROMs section του φορουμ .
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Spanos
Jr. Pacman
Jr. Pacman
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008 22:14
Τοποθεσία: Περιστέρι

Δημοσίευση από Spanos »

Vag έγραψε: Μήπως είμαστε δίδυμοι;
Το avatar σου είναι από τα αγαπημένα μου! Ρίξε μια ματιά στο blog μου, Retrogamer, θα ξαφνιαστείς.
Ωραίo site και είχα ξεχάσει το Puzznic :good:

Πάντως αποκλείεται να είμαστε δίδυμοι γιατι εγω ήμουν κάτοχος cpc 6128 :spiteful:
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Nemo »

EΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ GAELCO
EΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ Manuel Abadia , Elsemi και σε ολους οσους συνετελεσαν



[quote=Manuel Abadia]The driver has been submitted to MAMEDev and it is the trunk. .... :arrow: for the next MAME release


BTW, I never told that the emulation is perfect. It seems to be working good but it may be a glitch somewhere. We can't never been sure that we have emulated it at 100%.[/quote]

Y.Γ. Kαλωσηρθες Spanos.
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Απάντηση