Εντωμεταξυ στην
Outrun Virtual Machine ο τυπος(
Chris White) εχει κανει θαυματα ,οσων αφορα τις προσθηκη νεων features
60 fps gameplay (smoother than the original game)
True widescreen mode (extend the play area by 25%)
High Resolution mode (improves sprite scaling)
Time Trial Mode
Cheats
Customisable Music
High Score Saving
Western, Japanese & prototype track support
Analog & Digital controllers supported
Force Feedback / Haptic support (Windows only)
Fixes bugs present in the original game
,οπως και στα πραγματακια που βρισκει ψαχνωντας στο ενδελεχως τον κωδικα του arcade
Tελος φτιαχνει ενα
track editor ,ναι καλα ακουσατε ,το οποιο θα εχει τα παρακατω χαρακτηριστικα Features :
Plan for the initial release is as follows:
The editor will be a separate application from Cannonball.
The editor will be developed in C++ and QT. This will support a solid cross-platform GUI.
The editor will use Cannonball to preview the final level in some kind of debug mode.
The editor will output to a format compatible with Cannonball, and the original OutRun hardware. So you could potentially play the best levels on original hardware.
The following features will be supported: Road path/direction, road width, road height, scenery & track debris placement, road palettes.
Future releases could include additions like:
Road texture editor.
Sprite editor.
Sprite palette editor.
Kαι στο παρακατω video βλεπετε την Wip λειτουργικοτατη εκδοση του editor αν και WIP ακομα, το οποιο μπορεις να εισαγεις και να μεταβαλεις κατατο δοκουν πιστες του Outrun ,τις οποιες κατοπιν μπορειτε να παιξετε στο Cannonball την OUTRUN Virtual Machine .
ΔΕΙΤΕ ΤΟ Video KAI ΠΑΘΕΤΕ