Supermodel 0.2a

Άλλοι Arcade emulators πχ. Kawaks, FBA, Nebula, Zinc, Daphne κλπ

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Supermodel 0.2a

Δημοσίευση από Maddog »

Νέα έκδοση του πολύ ενδιαφέροντος Sega Model 3 emulator.
Με πολύ σημαντικές βελτιώσεις.
Δεν χάνω άλλο χρόνο εδώ, πάω να το δοκιμάσω... :P
http://www.supermodel3.com/
Version 0.2a (September 24, 2011)
- New, fully customizable input system. Supports any combination of
keyboards, mice, and analog and digital controllers. [Nik Henson]
- Texture offsets. Fixes models in 'Fighting Vipers 2', 'Virtual On',
cars in the 'Scud Race' and 'Daytona USA 2' selection screens, etc.
- Fixed a 2D palette bug that would cause black pixels to occasionally
turn transparent.
- Added all remaining ROM sets. [krom]
- Got some new games to boot: 'Spikeout', 'Ski Champ', 'Sega Bass
Fishing', 'Dirt Devils', etc.
- Sound support. Special thanks to ElSemi for contributing his SCSP
emulator and Karl Stenerud for allowing us to use his 68K emulator.
- Multi-threading support. Sound and drive board emulation are off-
loaded to separate threads, substantially enhancing performance.
[Nik Henson]
- Z80 emulation based on code by Frank D. Cringle and YAZE-AG by
Andreas Gerlich.
- Digital Sound Board (MPEG music) emulation courtesy of R. Belmont and
the MPEG decoder library by Tomislav Uzelac.
- Improved ROM loader. It should no longer be as easily confused by
combined ROM sets as long as unused files are removed.
- Configuration file now supports more settings and allows game-
specific customization.
- Added light gun crosshairs ('The Lost World'), enabled by default in
full screen mode and selectable by pressing Alt-I.
- Drive board and force feedback emulation for 'Scud Race', 'Daytona
USA 2', and 'Sega Rally 2'. [Nik Henson]
- Viewable display area properly clipped. Ghost artifacts no longer
appear in border regions when the resolution exceeds the display
area.
- Changed gear shifting: added a dedicated neutral gear and sequential
shifting.
- Console-based debugger (not enabled by default, must be
enabled during compile-time). [Nik Henson]
- Source code and Makefile cleanup.
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Άβαταρ μέλους
grip
Emu Chief
Emu Chief
Δημοσιεύσεις: 2092
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005 21:45
Τοποθεσία: Τρίκαλα

Re: Supermodel 0.2a

Δημοσίευση από grip »

Αφού υπάρχει και ο originale ήχος μπορούμε να μιλάμε για μαγεία.
Δοκιμάζω ήδη την 64bit έκδοση και είναι απλά φοβερό.
Long live the emulator!!!!
[url=http://ubanimator.com][img]http://img288.imageshack.us/img288/2192/userbar517432aj.gif[/img][/url]
Άβαταρ μέλους
grip
Emu Chief
Emu Chief
Δημοσιεύσεις: 2092
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005 21:45
Τοποθεσία: Τρίκαλα

Re: Supermodel 0.2a

Δημοσίευση από grip »

Υπάρχει πουθενά κάποιο dat file για το crlmame για να έχουμε άλλο ένα πρασινάκι στην συλλογή μας?
Long live the emulator!!!!
[url=http://ubanimator.com][img]http://img288.imageshack.us/img288/2192/userbar517432aj.gif[/img][/url]
Άβαταρ μέλους
grip
Emu Chief
Emu Chief
Δημοσιεύσεις: 2092
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005 21:45
Τοποθεσία: Τρίκαλα

Re: Supermodel 0.2a

Δημοσίευση από grip »

Άκυρο.
Βρέθηκε θέλω να πιστεύω.
Long live the emulator!!!!
[url=http://ubanimator.com][img]http://img288.imageshack.us/img288/2192/userbar517432aj.gif[/img][/url]
Απάντηση