NICE64 v2.1.0 Final,πρωην(1964mod) Ν64 emu(Win)

Συζήτηση για Console Emulators.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, Scatman

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

NICE64 v2.1.0 Final,πρωην(1964mod) Ν64 emu(Win)

Δημοσίευση από Nemo »

Nice64v2.1.0mini racers jpg.jpg
Nice64v2.1.0mini racers jpg.jpg (253.97 KiB) Προβλήθηκε 1506 φορές
Core Changes & Fixes

Core:

Minor update to exception handling codes (experimental change)
fix set wrong status for CPU task
fix Banjo-Tooie(E) hang while doing continuous back jump in No Delay timing

Minor update to interrupt jump (experimental)
fix Banjo-Tooie(U) hang using No Delay timing

Audio:

Plugin Changes & Fixes

MyGlide64:

Re-design and re-write portion of framebuffer handling codes (experimental - phase I)

fix Glover2 missing intro photo frame image with max VI/s
fix 1080 SnowBoarding missing monitor image & save game framebuffer effect with max VI/s
remove tempfix
fix soft audio on certain games and clearer music and voice audio (overall) e.g. TGR, South Park etc
fix Mario Tennis missing opponent during intro cutscene, single and double
remove both tempfix for missing opponent & missing black texture pixel
update fill rect code
Remove "read every frame" from PPL and fix the following:
fix black transition image for Mimic mansion, SPA service, Oak's Lab
fix corrupt graphics on the top of Stadium battle
remove PPL hack
fix missing framebuffer effect for Stadium Battle when scoring combo hits
Remove TGR2 hack and fix the following:
fix TGR2 & Kirby64 frame flickering when switching between fullscreen and windowed mode
fix Pilot Wings text flickering at view photo when switching between fullscreen & windowed mode
Fix Pokemon Stadium 2
fix ugly line gap in intro pokemon stomach framebuffer effect
fix Pokemon Lab gfx corruption
fix missing pokemon portrait & oversized pokemon portrait in Stadium and Gym Castle battle
cleared 8 rounds in PokeBall, GreatBall and UltraBall battles
cleared 4 Gym in Castle battles
fix defence curl & related attacks that uses pokemon portrait to emulate correctly
fix missing pokemons transfer framebuffer effect between player 1 & 2
fix pokemon remain covered(only one is displayed) when same pokemon appear in opponent & your team
fix missing pokemons(some) in battle team frame slot when window resolution match your desktop resolution
fix corrupt mini game menu(still slow & partially broken again by missing portrait fix)

Remove "detect cpu write" and fix MIA corrupt & incorrect menu on Controller Pak screen

Fix weird HyperBike bootup crash if started after Paper Mario when certain global variable is initialized when video plugin is opened

Fix Last Legion UX wrong ucode

- can see intro graphics & go in-game (still missing menu text and certain graphics)

Fix Super Robot Spirit missing menu white bar(???)

Fix All-Star Baseball 2000 hang (playable at 1/2 max VI/s)

Fix Mini Racers missing ucode, missing menu framebuffer effect image and missing in-game menu

NICE64 Audio:

Other Changes & Fixes

Remove duplicate ini entry for Seeds of Evil(E)

Remove Speedup=3X from All-Star Baseball 99

Recheck ucode in MyGlide64.ini (in-progress)

some ucodes are comment out pending verification - uncomment if your game prompt for those ucode - drop me an email stating which game need which comment out ucode


Update MyROM_Properties.ini and MyGlide64.ini
:pac: Download :pac: NICE64 v2.1.0(Final) Distribution Package για WIN



Nice64 Download page
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Μετά από, προσωπικό, test drive...

Δημοσίευση από Ace »

...διαπίστωσα, ότι παίζει Resident Evil 2, άψογα και out of the box!
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Re: NICE64 v2.1.0 Final,πρωην(1964mod) Ν64 emu(Win)

Δημοσίευση από Maddog »

Ace, έλεγα μετά από χρόνια να ασχοληθώ ξανά με N64 emulation. Να συμπεράνω ότι αυτός εδώ είναι καλός δηλαδή; Η΄ποιόν θα πρότεινες εσύ σαν καλύτερο συνολικά;
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Όχι...

Δημοσίευση από Ace »

...όχι, δυστυχώς, για το βαλτωμένο N64 emulation, δεν θα συνιστούσα τον Nice64, ως πρώτη επιλογή: Αρκετά ασταθής, ανενημέρωτο "ini file", προς το παρόν, δεν στοχεύει σε νέα emulation features, αλλά σε περισσότερες ευκολίες και eye candy...

Έκπληξη μου προξένησε το γεγονός της άψογης εξομοίωσης του RE2 και αν και δεν σημείωσα μεγάλη πρόοδο, μέσα στο παιχνίδι, στην προκειμένη περίπτωση, δείχνει "πολλά υποσχόμενος".

Παραμένει δυστυχώς, ακόμα, πρώτη επιλογή μου, ο Project64, "ενισχυμένος" με το 1.6.1 patch του αποχωρήσαντα Jabo, το τελευταίο Glide64 Final, του επίσης παραιτηθέντα Gonetz, το v4.22 RDB file (ini file) των Nekokabu & MASA, το τελευταίο και αρκετά πρόσφατο Nrage v2.3b input plugin και προαιρετικά το τελευταίο sound plugin του Azimer.

Παράλληλα, χρησιμοποιώ και τον εξαιρετικά ασταθή Mupen64, μόνο με το Glide64 Final και μόνο για perfect εξομοίωση του Perfect Dark. Έχει μια επιλογή το Glide64, που συνεργάζεται μόνο με τον Mupen και σπιντάρει, κάποια hardware framebuffer effects, που έχουν να κάνουν με το pause menu του Perfect Dark.

Όπως και να έχει, Maddog, welcome back to N64 emulation!
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Re: NICE64 v2.1.0 Final,πρωην(1964mod) Ν64 emu(Win)

Δημοσίευση από Maddog »

Έλεγα και εγώ μήπως είχε βελτιωθεί κάπως το παλιό μπάχαλο, αλλά από ότι βλέπω καλά κρατεί ακόμα... :evil:
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Και όμως...

Δημοσίευση από Ace »

...βελτιώθηκε από μία άποψη: Αυτή των γραφικών!
Το Glide64, είναι για το N64, ότι και το Pete's OGL2, για το PSX. Απίστευτη δουλειά, το παλικάρι και στο plugin και στο Glide wrapper του!

Μερικά "highlights" του, οι πηγές φωτός, οι λάμψεις και το "fish eye camera" fx στο Perfect Dark, ο ουρανός στο GoldenEye 64, η σωστή απεικόνιση του φόντου στο Yoshi's Story, το "disolve effect" στο Super Mario 64, η pause screen στο Conker's Bad Fur Day, το perspective correction στο Earthworm Jim 3D, το Motion Blur γενικότερα και άλλα πολλά, που κανένα plugin δεν υποστηρίζει. Μεγάλη απώλεια, είναι αλήθεια, η αποχώρηση του Gonetz...

Μεγάλο ατού, τέλος, η υποστήριξη από το Glide64, των hires textures, που εισήγαγε το πάλαι ποτέ Rice plugin και μεταμορφώνουν, κυριολεκτικά, -ας μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι από τις μεγαλύτερες αδυναμίες του N64, ήταν η χαμηλή texture RAM- όσα παιχνίδια, έχουν κάνει τον κόπο, κάποια καλά παιδιά, να σχεδιάσουν γι' αυτά, hires texture packs, συμπεριλαμβανομένης και της μετάφρασης του Sin and Punishment, διότι το ιαπωνικό κείμενο, στο συγκεκριμένο παιχνίδι, είναι... textures!
Απάντηση