Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers
Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR
Specball 2016(spectrum)
Specball 2016(spectrum) ενα breakout/arkanoid clone απο την ZOSOSOFT που αποτελει port του "Εnterball" για το Enteprise 128
D/load link Specball 2016(Spectrum)
WOS forum link http://www.worldofspectrum.org/forums/d ... cball-2016
(Ο Enteprise 128 ηταν ενας βρεττανικης σχεδιασης Ζ80 powered υπολογιστηςπολυ κοντα στην σχεδιαση με τον 6128 και με εξομοιωτη μεσω software του ZX και γνωρισε ιδιαιτερη ανθιση/αποδοχη στην Ουγγαρια των 80ς και του πααραπετασματος ).
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Gradius II (Megadrive) Video Wip
https://www.youtube.com/watch?v=LOAvW2K87-4
O γιαπωνεζος Nendo16 ετοιμαζει με την βοηθεια του SGDK το Gradius II για το Megadrive
Προελευση
https://www.youtube.com/watch?v=c4T0Q8AZ5iI
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Platman Atari 8 bit
Nemo έγραψε:
https://www.youtube.com/watch?v=gwlXC8O5hGM
https://www.youtube.com/watch?v=P5MPxjCf1Xk
Video teaser του PlatmanC64 (=Platform Pacman) .
H RGCD 15 συμμετοχη των Andrea (Wanax)Schincaglia & Saul (saulc12)Cross (και port ??? του αντιστοιχου PD game της Amiga) .
To οποιο ετοιμαζεται και για 8bitους Atari απο τον Andrea (Wanax)Schincaglia & Jose Pereira στα γραφικα.
Atari age forums thread
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Pentagram (Atari 8bit) WIP
Nemo έγραψε:Nemo έγραψε:
Ο Mariuszw μετα τα Great Escape Fairlight: A Prelude (WIP), Bobby Bearing(WIP),Total Eclipse(WIP) συνεχιζει ακαταπαυστα αυτη τη φορα με το WIP του port του Saboteur (μεσω C64) στα 8bitα της AtariD/load Saboteur Atari 8bit port WIPMemory required: 64kb
Code: Mariusz and Tezz
Intro art: Ooz
Music: Miker
Atariage forums links
Game was ported from Spectrum. For the purpose of porting, I have developed simple static recompiler which takes Spectrum Z80 code and produces equivalent 6502 code. Created code is slow and unoptimized, but it is mostly working correctly. Recompiler is not designed to produce 100% correct 6502 code, but instead it can detect several situations which require manual intervention, like A register being read by Z80 instruction and not set by previous instruction. Also, I have developed a tool to verify correctness of the code. It runs both Spectrum and Atari versions in parallel using Z80 and 6502 emulators and compares memory accesses (read and writes) of both versions and reports differences. It skips all opcode reads (as these are obviously different) and for memory reads it checks if given address from Z80 version is properly mapped to 6502 version.
Game is slower at this moment as Spectrum version, but it is almost not optimized, so this is expected at this point. Hopefully it can be brought to better speeds later. Game is also not much tested, so there may be some gameplay issues.
To Pentagram (Ultimate) το 4o και τελευταιο της Sabreman σειρας παιχνιδιων ενα απο τα αγαπημενα παιχνιδια του Mariusz "mariusz" Wojcieszek ,ο οποιος κανει την υπερβαση και μετα απο 5 C64>Atari 8bit ports ,μεταφερει ενα παιχνιδι απο τον Spectrum ,το οποιο ειναι WIP .
D/load link Pentagram (Atari 8bit) WIP
Σχετικο Αtariage Thread
https://atariage.com/forums/topic/24732 ... pentagram/
Ενω προς τερψη οσων ασχολουνται με αναλογα projects
εκανε διαθεσιμο τον Z80 -> 6502 recompiler που ανεπτυξε για την δημιουργια Pentagram port
οπως και τα
For those interested in development, I included source code:
- pg_disassembly.txt:
Pentagram disassembly found here: http://retrospec.sgn.net/users/nwalker/filmation/
- z80.asm: defines and routines used by Z80 recompiler
- spectrum.asm: defines and routines used to emulate Spectrum I/O on Atari (at this moment screen, keyboard, joystick and buzzer are emulated, colours are not)
- pentagram_atari.asm: Atari 6502 code of Pentagram
- pg.asm: main asm file, assemble it with MADS to create game executable
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Karateka(Amiga)
https://www.youtube.com/watch?v=dqYkgdQ5q0E
O Philippe Guichardon [Meynaf] μετα τα Super Sprint, Joust , Gauntlet,OIDS,International Karate,Back to the Golden Age επανερχεται με ενα ακομα Atari ST > Amiga port ,το Karateka
Karateka(Adf)
Προελευση : http://eab.abime.net/showpost.php?p=106 ... count=114
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
RockMage(C64)
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: Hessian- WIP(C64)
Nemo έγραψε: http://code.google.com/p/hessian/
Back from the dead, μια και η αναπτυξη του ειχε ξεκινησει το 2005 αλλα "παγωσε"καποια στιγμη, απο τον δημιουργο Lasse(Cadaver)Öörni/Covert BitOps της κορυφαιας -μετα 2000 -σειρας games για τον C64 Metal Warrior 1-4 (οπως & τα BOFH:Servers Under Siege ,Escape From New York(Snake Plissken στον C64 ,etc )
μας ερχεται το Hessian,ο πνευματικος διαδοχος των Metal Warrior games, ενα sideview, multidirectionally scrolling, story-driven action / adventure game .
..............
..............
Nεα preview V2 διαθεσιμη για gametesting
D/load Hessian V2 Preview +2
Third and fourth levels done, bringing the total gameworld size to 130 screens. Also composed 8 short battle / cutscene / interlude songs.
At 430 screens and 281 free blocks on the diskside! Likely over a 2/3 of the game world done now, what practically remain are various endgame locations.
Planned or no, it seems that Hessian ends up tributing Fist II in some ways. Its manual promised underwater caves to be explored by swimming, while your energy (oxygen) depletes, but those were never included in the actual game. Now, almost 30 years later, Hessian will fulfill the promise. Also, whenever the air is poisonous, the background color will flash black...
0 blocks free, effect improved & data reshuffled. Some quite odd, but necessary data misuse occurred (placing ending sprites to a boss enemy spritefile, because they didn't fit anywhere else).
Now Hessian is feature-complete, and testing begins.
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: Bobby Bearing(Alpha) για Atari 8BIT
Nemo έγραψε:
Ο Mariuszw μετα το Great Escape και το Fairlight: A Prelude (WIP) επανερχεται με ενα ακομαHere comes my next C64 to Atari 8bit port: Bobby Bearing. This is a WIP version with some issues (for example incorrect graphics in first screen of the game) as well as missing optimizations, but at this moment game is fully playable. Developed and tested under Altirra only, but expected to work on real hardware too.
a) C64 b) ισομετρικό παιχνίδι c)που χρησιμοποιεί soft sprites d)που τρεχει σε bitmap mode
-το Bobby Bearing
και αυτο της The Edge (οπως και το προηγουμενο port Fairlight: A Prelude )
το οποιο μεταφερει -ακομα με αρκετα θεματα ομολογουμενως (missing graphics, slow downs)
Download Bobby Bearing (Alpha) για Atari 8 BIT
Προέλευση Αtariage forums
https://www.youtube.com/watch?v=YwwV7f9sS6Y[/VIDEO]
"The game requires 64K of RAM and comes with stereo sound."
"Compared with the draft , I fixed the speed of the game and now is synchronized, so that should not go too fast. In addition, some code has been optimized so you should be faster in those parts where it had been slowed"
Η τελικη εκδοση του Bobby Bearing (Atari 8bit)
D/load >>> Bobby Bearing (Atari)
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers
Maddog έγραψε:Μην φας, έχουμε γλάρο...GeoAnas έγραψε:Με όλα αυτά τα arcade perfect ports, μέχρι και ο Maddog θα γίνει Commodorάς !!
https://www.youtube.com/watch?v=Nt_B9fFIaNE
Mεγαλη μπουκια φαε ......
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
- GeoAnas
- Methuselah
- Δημοσιεύσεις: 1503
- Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
- Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
- Επικοινωνία:
Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers
Μπράβο Nemo !!! Θα μας τρελάνουν αυτοί οι Commodor-αδες !!!
Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers
Eτοιμάζεται και το Age of Empires για C64 όπου να ναι...
Αναμένεται να ανακοινωθεί προς το τέλος του Μαρτίου...
Αναμένεται να ανακοινωθεί προς το τέλος του Μαρτίου...
---> ! <---
Πρέπει να διαβάσουμε:
1) ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ!!! ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΕΣ
3)ΑΝΤΙ-ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ=ΕΓΚΛΗΜΑ ενάντια στους ΕΛΛΗΝΕΣ
Πρέπει να διαβάσουμε:
1) ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ!!! ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΕΣ
3)ΑΝΤΙ-ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ=ΕΓΚΛΗΜΑ ενάντια στους ΕΛΛΗΝΕΣ
- GeoAnas
- Methuselah
- Δημοσιεύσεις: 1503
- Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
- Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
- Επικοινωνία:
Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers
Me---drop dead !!!
Fatal Smarties( Sega Mega Drive)
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... u6vgSfhZbI
Το Fatal Smarties( Sega Mega Drive) ενα HOMEBREW 2p coop Scrolling Shooter , το οποιο ηταν η ευχαριστη εκπληξη συμμετοχη του University of Southampton στο Global Game Jam 2016 το εντυπωσιακο αποτελεσμα της συνεργασιας 4 φοιτητων του και μαλιστα δεδομενου του μικρου development cycle.
D/load
Fatal Smarties( Sega Mega Drive)
Source code
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Hessian
Nemo έγραψε:Nemo έγραψε: http://code.google.com/p/hessian/
Back from the dead, μια και η αναπτυξη του ειχε ξεκινησει το 2005 αλλα "παγωσε"καποια στιγμη, απο τον δημιουργο Lasse(Cadaver)Öörni/Covert BitOps της κορυφαιας -μετα 2000 -σειρας games για τον C64 Metal Warrior 1-4 (οπως & τα BOFH:Servers Under Siege ,Escape From New York(Snake Plissken στον C64 ,etc )
μας ερχεται το Hessian,ο πνευματικος διαδοχος των Metal Warrior games, ενα sideview, multidirectionally scrolling, story-driven action / adventure game .
..............
..............
Nεα preview V2 διαθεσιμη για gametesting
D/load Hessian V2 Preview +2
Third and fourth levels done, bringing the total gameworld size to 130 screens. Also composed 8 short battle / cutscene / interlude songs.
At 430 screens and 281 free blocks on the diskside! Likely over a 2/3 of the game world done now, what practically remain are various endgame locations.
Planned or no, it seems that Hessian ends up tributing Fist II in some ways. Its manual promised underwater caves to be explored by swimming, while your energy (oxygen) depletes, but those were never included in the actual game. Now, almost 30 years later, Hessian will fulfill the promise. Also, whenever the air is poisonous, the background color will flash black...0 blocks free, effect improved & data reshuffled. Some quite odd, but necessary data misuse occurred (placing ending sprites to a boss enemy spritefile, because they didn't fit anywhere else).
Now Hessian is feature-complete, and testing begins.
Κυκλοφόρησε παιδιά. Χαράς ευαγγέλια για τους Commodorάδες!