Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Οτιδήποτε εκτός θέματος εδώ.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR

Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Bomb Jack Beer Edition (Amiga500 )

Δημοσίευση από Nemo »




https://www.youtube.com/watch?v=fo-5cmtfxxo

Here it is, 6 months to the day in the making the final release of Bomb Jack Beer Edition, it has taken an enormous effort and I now need a long break and devote my time to my wife (Thanks Clare for being understanding) and 2 year old (You’ll see Leo is a top Bomb Jacker in the hi-score table)

In this release I’ve mostly fixed the Club enemy and the UFO, I’ve also adjusted all of the difficulty… easier earlier, much harder later (you’ll need a good trainer ahhahaha)

Although there is still bugs in the game I’m pretty happy with the result given it’s a homebrew game. As a gamer back in the day if I received this version of Bomb Jack for my £25, I think I would have been quite happy with it.

Here’s a list of bugs I know about – please don’t report them ;-)

A lit bomb sometimes appears in top left of the screen.
Using accelerator cards are known to freeze the game (don’t know why)
Getting killed and getting a bomb will skip the next round
You can’t remove initials when entering your name in the hi-score
You may experience odd graphics glitches here and there
Enemies don’t behave exactly like the arcade
Other things…
Η τελική έκδοση του Bomb Jack Beer Edition(Amiga500) από τους Graeme Cowie/mcgeezer(Code/Graphics) & Simone Bernacchia(Music/sounds effects).

D/load link Bomb Jack Beer Edition (Amiga500 ) τελική έκδοση


However, if any of the other coders want to pick up the project and fix the above then the source code is here.
It’s my hope and intention that I’ll be able to run through the source code with some YouTube tutorial videos on Amiga game coding, the scene at the moment is top heavy with C64 content and more focused on Amiga hardware. Hopefully I’ve given inspiration to would be Amiga coders that it is possible to make a decent game and you don’t need to be a great coder (I’m certainly not a great coder – just look at the source and you’ll see) to make a game.
Bomb Jack Beer Edition (Amiga500 ) Source Code
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computer

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:


https://www.youtube.com/watch?v=2XGGT5M76cM

EFMB C64 WIP video preview
youtube]2XGGT5M76cM[/youtube]

https://www.youtube.com/watch?v=2XGGT5M76cM

EFMB C64 WIP video preview 2

---------------------------------------------------



https://www.youtube.com/watch?v=BoxxX9RfZLM

Guy in a vest - C64 WIP από τον Antonio Savona
δημιουργό των εξαιρετικών Planet Golf, P0 Snake

---------------------------------------------------



https://www.youtube.com/watch?v=84D9JUy4-70

Laura64 (preview) C64 port του αντίστοιχου Atari

D/load link :arrow: Laura64 (preview) C64

--------------------------------------------------



https://www.youtube.com/watch?v=cTF1Zmx1aT4

Sizzler C64 Wip από τους (Stuart Collier - code /Trevor Storey -Art and design/Saul Cross - music and sound fx)
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Ace »

Για Commodore 64 και πάλι, τέσσερα πολύ κολλητικά 4K παιχνιδάκια, από τους Megastyle και Protovision, με τη μουσικούλα τους, το scrolling τους, τα ωραία χρωματάκια τους και τα απ' όλα τους!



Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Info & Download on CSDb:
Dodge
Spikes
Tacky
Vector Runner
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Ace έγραψε:Για Commodore 64 και πάλι, τέσσερα πολύ κολλητικά 4K παιχνιδάκια, από τους Megastyle και Protovision, με τη μουσικούλα τους, το scrolling τους, τα ωραία χρωματάκια τους [/b]και τα απ' όλα τους!


:roll:

:shock: ο Ace μας ενημερώνει για τέσσερα C64 games μιλώντας θετικά και για τα "ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑΚΙΑ ΤΟΥΣ και τα απ όλα τους "!!!! :shock:

Μάλιστα 29 Μαίου σήμερα ( Ξερετε >>> Η πόλις Εάλω) και μάλιστα .... Τρίτη 29 Μαίου.

Εντάξει ΔΕΝ γκρεμίστηκε και κανένας φούρνος.
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Ace »

Χα χα χα, βρε δαίμονα ΠΩΣ στο καλό σκέφτηκες ΚΑΙ συνδύασες, τον υποφαινόμενο, την Πόλη και τον C64 και τα μαγείρεψες όλα μαζί, ένας Z80 ξέρει!
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από GeoAnas »

Χα!Χα!Χα! Σωστός ο Nemo!!! :lol:
Ace..Thanks! Δεν τα έχω κατεβάσει ακόμη...
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=lJVLyih3osg


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Eye of the Beholder , C64,

Code : Andreas Larsson
Graphics Conversion : Micke Backlund/Ilkka Sjöstedt
Intro Picture : Oliver Lindau
UI-Components : Lars Verhoff
Intro Music - Linus

Two months ago I rebooted my efforts on porting Eye of the Beholder I to the C64. This time with Easy Flash as target HW. It has good emulator support and is widespread on the real HW due to the success of the 1541U cartridge. I've come so far into the development now that I'm confident it will get finished.
To εγχείρημα της μεταφοράς του Eye of the Beholder στον C64(Easy Flash Cartridge) που είχα ξεκινήσει το 2006 ο Andreas Larsson
https://csdb.dk/release/?id=38521 (Eye of the Beholder 2006 preview)
επανεκκινήθηκε και αυτή τη φορά φαίνεται αποφασισμένος να το ολοκληρώσει αυτός και η παρέα του.


//////////////////////////////

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

O Paco :arrow: https://www.pacoblog64.com/ ξεκίνησε εδώ και 3 χρόνια το υπερφιλόδοξο και τιτάνιο έργο κι
έχει βαλθεί εδώ να μεταφέρει το Street Fighter 2 Champion Edition στον C64, μάθαίνοντας να προγραμματίζει σε c64 assembler
και κατόπιν προστέθηκαν στην εργαλειοθήκη του
SpritePad, CharPad , Project One >(για sprites,characters &bitmaps), IDE Relaunch64 ACME compiler ..........


Εικόνα

To Demo που παρουσιάστηκε στην Explora Commodore 2018 έδινε την δυνατότητα για ματσάκια μεταξύ των Ryu and Ken, ενώ όταν ολοκληρωθεί
φιλοδοξεί η έκδοση για C64 να περιέχει και τους 12 του Street Fighter 2 Champion Edition .
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από GeoAnas »

Το ένα καλύτερο από το άλλο!....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:

https://www.youtube.com/watch?v=lJVLyih3osg


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Eye of the Beholder , C64,

Code : Andreas Larsson
Graphics Conversion : Micke Backlund/Ilkka Sjöstedt
Intro Picture : Oliver Lindau
UI-Components : Lars Verhoff
Intro Music - Linus

Two months ago I rebooted my efforts on porting Eye of the Beholder I to the C64. This time with Easy Flash as target HW. It has good emulator support and is widespread on the real HW due to the success of the 1541U cartridge. I've come so far into the development now that I'm confident it will get finished.
To εγχείρημα της μεταφοράς του Eye of the Beholder στον C64(Easy Flash Cartridge) που είχα ξεκινήσει το 2006 ο Andreas Larsson
https://csdb.dk/release/?id=38521 (Eye of the Beholder 2006 preview)
επανεκκινήθηκε και αυτή τη φορά φαίνεται αποφασισμένος να το ολοκληρώσει αυτός και η παρέα του.



https://www.youtube.com/watch?v=yZuSxBN0zoE
A preview showing a play through levels 1 to 3 including special quests.

New features:
* Audio subsystem implemented. Audio quality will be improved later.
* 50% done with the spell casting.
* No known bugs left.
* New UI
........................


https://www.youtube.com/watch?v=_zha5HKG1y0


[/quote]

Ενώ ο Lasse "Cadaver" Oorni(/Covert BitOps) της περίφημης τετραλογίας των Metal Warrior εξέλιξη των οποίων ήταν τα πρόσφατα Steel Ranger,Hessian ( αλλά και τα παλαιότερα ΒOFH:Servers Under Siege ,Escape From New York )
αποφάσισε να επανεκκινήσει την σειρά των Metal Warrior με ένα όχι νέο αλλά ανα-νεω-μένο παιχνίδι ονόματι M(etal)W(arrior) ULTRA.

Μάλιστα όπως λέει ο ίδιος ήθελε να κάνει την επανεκκίνηση σε νέα πλατφόρμα σε νέα πλατφόρμα αλλά διαπίστωσε ότι
ο C64 έχει να ακόμα κρυμμένους άσσους στο μανίκι
ή με τα δικά του λόγια
the next Covert Bitops Commodore64 game being worked on, called MW ULTRA. It's a reinterpretation / reboot of the first Metal Warrior game. There were long-standing plans to do that on some more powerful platform, but turns out the C64 still has untapped potential! :wizard: :wizard: :wizard:
ενώ το τελευταίο 15ήμερο γίνεται οργασμός από νέες C64 κυκλοφορίες στα πλαίσια της F64PGC2017 κι όχι μόνο ....
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Εικόνα

Το Toki μπορεί να μην δέησε να κυκλοφορήσει ως cartridge στον AmstradPlus στον καιρό του (κυκλοφόρησε σε ένα και μόνο 8bito η/υ :P ) ,φαίνεται όμως
ότι θα αφιχθεί του χρόνου στα πλαίσια των 30χρονων του παιχνιδιού στα Amstradακια (τώρα για όλους τους Amstrad θα είναι,για τους 6128 θα είναι ,για τους Gx4000/plus θα είναι ,θα φανεί σύντομα όταν δωθούν περισσότερες πληροφορίες οι δημιουργοί "GGP" )

https://twitter.com/amstradggp
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:


https://www.youtube.com/watch?v=rP1u2cRZltw



https://www.youtube.com/watch?v=nzGwe0s8ujw




https://www.youtube.com/watch?v=Vz25D--uhkA




https://www.youtube.com/watch?v=B0qNwkGBDl4


This an intermediary step to finally make a C64 conversion after all these years.
O Deadliine "μουλωχτα" τα τελευταια 2 χρονια αναπτυσει εξαιρετικα πιστο port του Knightmare για τον C64 !!!!!
Αν καταλαβα καλα εφτιαξε ενα πληρη σε C++ emulator του παιχνιδιου και παραλληλα ενα VIC εξομοιωτη renderer για αυτον .
Σας προτεινω να δειτε και 14 video
του Channel του Deadline
https://www.youtube.com/user/deadliine/ ... shelf_id=0
οπου μπορειτε ακολουθησετε το καθε εντυπωσιακο τεχνικα βημα στην δημιουργια του Port.

Tα όχι και εξαιρετικά ευχάριστα νέα
Unfortunately this project is currently somewhere at the bottom of the pile, but I hope to be able to get back to it in a few months.

If I were to ever finish it I was planning to do smooth scrolling; shouldn't be too difficult in itself, none of the regular enemies depend on it anyway, just the [?] tiles and player collision.

My biggest problem (and cause of motivation drop) was that in my case the CC65 compiler adds so much overhead that I can't really use any of the C code. It compiles and runs, but way too slow.

So I'll have a very tedious job of hand-assembling the entire thing, unless I can find a way around it like write my own (pseudo)compiler.

This is the state in which I left it (you can run it with VICE, not much works yet unfortunately):
Από το ολότελα D/load :arrow: >>> πολύ πρώιμο (proof of concept) knightmare Wip
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Ace έγραψε:Για Commodore 64 και πάλι, τέσσερα πολύ κολλητικά 4K παιχνιδάκια, από τους Megastyle και Protovision
, "με τη μουσικούλα τους, το scrolling τους, τα ωραία χρωματάκια τους και τα απ' όλα τους"!



Spikes


https://www.youtube.com/watch?v=YgVkmu8U09g

Το Spikes -με τη (~αλα detuned Bubble Bobble)μουσικούλα του, το scrolling του, τα ωραία χρωματάκια του και τα απ' όλα του - και σε Vic20

Offiial Site δημιουργού :arrow: http://majikeyric.free.fr/wordpress/?p=1070

D/load :arrow: Spikes (Vic20)
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Ace »

Είσαι μια αλεπού εσύ... :P
Πέρα από τα αστεία, ωραίο το Spikes ΑΚΑ flappy-bird-in-a-box και ακόμα πιο ωραίο βέβαια, να βλέπεις τέτοια παιχνιδάκια σε unexpanded VIC 20.
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Ace »

Ace έγραψε:...ωραίο το Spikes και ακόμα πιο ωραίο βέβαια, να βλέπεις τέτοια παιχνιδάκια σε unexpanded VIC 20.
I have ported my C64 4K game Spikes to the VIC20.

It requires a 16K RAM expansion.
Ουπς!
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computer

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=11UkjTFDzeU

Tο Barnarian+ -μια βελτιωμένη έκδοση του Barbarian/Death by swordσε επίπεδο γραφικών, animation,ποικιλίας σε μουσικά θέματα ετοιμάζεται για Amiga μεριά μέσω Amos pro .

////////////////////////////

Btw θυμάστε επίσης το
Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε: Εικόνα

Κεφαλια μεσα .

Ο Κιμμέριος -οπως ονομαζεται η μεταφορα του Barbarian/Death by sword- ερχεται στον Sega Master System.

Λεπτομερειες :arrow: http://www.gamopat-forum.com/t85517-sms ... an-tribute#


Εικόνα


D/load :arrow: CIMMERIAN - 1.02 (SMS) DEMO

-Παράλληλα και το Cimmerian το αντίστοιχο Barbarian/(Death sword) port για Sega Master System θα αφιχθεί εκτός από την 8 bit-η και στην 16bit-η κονσόλα της Sega το Mega Drive.


//////////////////////////////////////////////////////////

Ενώ ένα άλλο κλασσικό 8/16bito fighter είναι ήδη εδώ έστω και ως beta



https://www.youtube.com/watch?v=mcm0TRsOwuw

IK+ Deluxe (MegaDrive) και συγκεκριμμενά η 0.92 beta version το οποίο αναπτύχθηκε με το ιδιαίτερα δημοφιλές SGDK 1.3 από την Z-team

Direct D/load link :arrow: IK+ Deluxe (MegaDrive)0.92 beta
Οfficial site :arrow: http://www.z-team.fr/international-karate-.html
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Απάντηση