Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Οτιδήποτε εκτός θέματος εδώ.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR

Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computer

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:
Magot : ενα single screen platform/shoot em up που "ψηνεται" -απο τους Daddy Santoro (Coder) & Wizkid (Pixel Artist)- στον C64 και αναμενεται μεχρι μεσα στο 2015 σε μορφη cartridge/disk .
:arrow: http://magot64.blogspot.it/



https://www.youtube.com/watch?v=HLim3qdf2KE

Eντωμεταξύ οι δημιουργοί του Magot δείνουν να έχουν παράλληλα εμπλακεί και σε ένα νέο project ....


https://www.youtube.com/watch?v=ZY2FifCLxLQ


https://www.youtube.com/watch?v=-6Vx7pYeA8M

Νέο video από το "Raging Orlando/ project Ildebran"

///////////////////
Nemo έγραψε:


https://www.youtube.com/watch?v=3_cRIXMib7I


To Wolflingεκτός της Nes έκδοσης στα πλαίσια της συμμετοχής του Matthias " Lazycow" Bock στην 2017 NESdev Competition έρχεται και στο C64

D/load :arrow: Wolfling (C64) Preview



https://www.youtube.com/watch?v=GpBd3Ai7cVc
Εικόνα
controls :
left/right: move / up: jump / button: punch
additional controls for wolf: down: roll-attack / hold button: morph
D/load :arrow: Wolfling Preview V2(c64)

:arrow: Προέλευση


///////////

Nemo έγραψε:Εικόνα

Το Toki μπορεί να μην δέησε να κυκλοφορήσει ως cartridge στον AmstradPlus στον καιρό του (κυκλοφόρησε σε ένα και μόνο 8bito η/υ :P ) ,φαίνεται όμως
ότι θα αφιχθεί του χρόνου στα πλαίσια των 30χρονων του παιχνιδιού στα Amstradακια (τώρα για όλους τους Amstrad θα είναι,για τους 6128 θα είναι ,για τους Gx4000/plus θα είναι ,θα φανεί σύντομα όταν δωθούν περισσότερες πληροφορίες οι δημιουργοί "GGP" )

https://twitter.com/amstradggp


https://www.youtube.com/watch?v=nIKF_G-pFZA

TOKI (CPC128K) Alpha Version Video
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:


https://www.youtube.com/watch?v=zPjUh8GBJbU
Programming : Antonio Savona
Graphics, music and sfx: Saul Cross
L'abbaye des morts - (C64)


https://www.youtube.com/watch?v=DKKEq6MG1Lc


///////////////////////////
Nemo έγραψε:
....δια χειρός Jamie Fuller που ετοιμάζει το demake PORTAL για τον C64 ...
κι ενώ η ανάπτυξη του demake PORTAL για τον C64 συνεχίζεται



https://www.youtube.com/watch?v=Cs2WmQtt1eQ


https://www.youtube.com/watch?v=frxiq6xGT7o
Current state of my fan-homage c64 version of Portal.
Still a few things to add and need to replace some of the "debug" graphics.
Then comes the level design!
You can see multiple levels in this short video.

Code by Jamie Fuller
Music by Roy Widding (the music playing is the intro level music, there will be different music in game when finished)
Graphics by Del Seymour


///////////////////
Nemo έγραψε: Eνώ παράλληλα όσον αφορά το Scramble



https://www.youtube.com/watch?v=5loDzYADxsg

υπάρχει κινητικότητα κι από ΒΒC μεριά

D/load :arrow: Scramble (BBC) Wip

https://stardot.org.uk/forums/viewtopic ... 57&t=14988


https://www.youtube.com/watch?v=_EvKYgXitcE


Direct D/load link Scramble ( BBC Micro) Demo4

///////////



https://www.youtube.com/watch?v=S-OZs2vX7-I

Η ομάδα (Alexander "Sanchez" Udotov /code, Eugene "ER" Rogulin/graphics ,Oleg "n1k-o" Nikitin /sound) που έδωσε το Mighty Final Fight
(ειδικά ο Alexander "Sanchez" Udotov είναι πίσω απο τo εντυπωσιακότατo Castlevania: Spectral Interlude αλλά και το Survivisection)
επανέρχεται με ένα εντυπωσιακό rogue-ειδές RPG
Vradark's Sphere 1.2 demo

To πλήρες game
The unique in-game features:
– 9 randomly generated levels;
– Over a dozen unique monsters to beat;
– The battle of minds with powerful Vradark accompanied by the enchanting soundtrack;
– Switch the mini-map to a colorful mode thanks to GIGASCREEN option;
– Simple controls + support of Kempston Joystick;
– The owners of a disc version for TR-DOS can save their progress when leaving the game
;

μπορείτε να αγοράσετε από εδώ

:arrow: https://zxonline.net/game/vradarks-sphe ... %27sSphere

για το ιλιγγιώδες ποσό του 1€ .
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Shinobi (Mega Drive) port

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:Videακι
:arrow: http://www.dailymotion.com/video/x37hky ... videogames

του Shinobi port για Mega Drive / Genesis που ειναι στα σκαρια ακομα....

1) Colors are wrong
I coded a quick and dirty converter for the arcade arts, and it messes colors (more exactly, some different colors are converted to the same MD color). I'll rewrite that later.
Moreover, for the moment I still haven't decided how to handle palettes. I think I'll use palette 1 for Musashi, HUD, and maybe hostages, palettes 2 & 3 for ennemies, and palette 3 for backgrounds. Unfortunately, that's much less than the arcade, so I can't be sure that the final result will be nicer, just different (brighter and more contrasted)

2) There's no collisions between sprites
That's my next job.

3) Some hotspots are misplaced
I'll do that when I'll be in testing phase.

4) The engine is still not optimized
Because "premature optimization is the root of all Evil". That said, some optimization will be easy. If it isn't sufficient, I'll rewrite routines in pure asm (should not be too hard once the engine architecture will be stable, and it's easier to design in C)

5) There are sometimes one quick ghost frame here and there
It's hard to debug, because it happens rarely, it lasts only one frame and is hardly noticeable, and it's not reproductible.
I bet it's due to a too long VBLANK, so it should be fixed with optimization. If not, I'll have a deeper look inside.

6) Other than that
Musashi can move (all his moveset is implemented, with the exception of magic), the background scrolls, the ennemy has an AI similar to the arcade (the simplest AI of the game).
In fact, I intend to propose 2 different games (in the same cart) selectable at start menu :
* the arcade game (as close as possible)
* a console special, inspired by the SMS one (with a life bar, but also other differences)

:arrow: http://www.sega-16.com/forum/showthread ... bi-MD-port


https://www.youtube.com/watch?v=In6onVuz5nA
Shinobi Demo 1.0 (MegaDrive)
-very few game mechanics are implemented no title screen, no music, no scoring, no bonus (in particular you always shoot shuriken)
-only one level you can't finish. If you die, you simply start again ,
-But all enemy types you can encounter in this level are implemented, and Musashi moveset is complete (except magics).
-Button start toggles an autofire (helped me to spot some bugs).
-It should give a good idea of the final product.
D/load :arrow: Shinobi Demo 1.0 (MegaDrive)
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=47ZuQm4XWew

-Code: François Mouret (Préhisto)
-Graphics: Hervé Piton (Exocet)
-Music: Benoît Charcosset (Maf)
-Sound FX: freesfx.co.uk

Lost and stranded on a hostile planet, your mission is to collect rocket parts and fuel cells so you can take off and fly on to the next level. Make generous use of your powerful laser gun to dispose of the enemy lifeforms you will encounter. Bonus will appear randomly and can be collected by just getting in contact with them.

Features:
-Constant 25 frames per second•Full screen, double buffered display in Bitmap 16 mode
-Digitized sound effects•Full Motion Video introduction (512 KB RAM only)
-CD-quality soundtrack on main menu (512 KB RAM only)
-Save game function
-Disk 100% packed with content!

MISSION: LIFTOFF ένα νέο παιχνίδι για Thomson TO8/TO8D/TO9+ :!: :!: :!: με ολοφάνερες Jetpac καταβολές για το οποίο χρειάστηκαν 4 χρόνια δουλειάς και βέβαια το super εντυπωσιακό για την πλατφόρμα αποτέλεσμα δικαιώνει τον κόπο τους.

D/load :arrow: MISSION: LIFTOFF (TO8/TO8D/TO9+)

Eπίσημη σελίδα :arrow: http://www.seize-color.net/liftoff/

////////////////////////////

Εικόνα


I have arrived at Version 1.0 of my new game, Planet Nubium!
Everything on Planet Nubium, from the weather, economy, transport systems and a myriad of gadgets are controlled by a malfunctioning supercomputer. To reboot the supercomputer control 'Rocketman', negotiating 24 different levels to collect objects to make the password to reset the machine. A rocket will propel your character upwards, and (s)he falls back down again under gravity. Avoid the guardians and keep an eye on the limited amount of fuel! After collecting all objects return to the spaceship to advance to the next level.

The game is a vehicle for my interest in Spectrum games and graphics, so many of my favourite sprites from ZX Spectrum games by Matthew Smith and others have been borrowed, copied and modified for 4 colour Mode 1.

The game has been written for the BBC MASTER as this machine can support double buffering in MODE 1. The code and graphics take up all four banks of sideways RAM.


Type ' CHAIN"NUBIUM" ' to run the game.
και ένα ακόμα single screen collect them up το Planet Nubium για BBC Master

D/load :arrow:Planet Nubium (BBC Master)

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Ace »

^Κατ' αρχήν εξαιρετικά παίγνια και τα δύο, ευχαριστούμε για την ενημέρωση Nemo!

Το μεν Mission: Liftoff, δανειζόμενο το Jet-Pac concept, «ξεζουμίζει» τα ξεχασμένα Thomson, πουσάροντας γραφικά, ήχο και animation, σε επίπεδα άγνωστα για τα Γαλλικά μηχανάκια. Μου άρεσαν τα χρώματα, η sampled κραυγή όταν χάνεται μία ζωή και το silky smooth animation. Ωραίες λεπτομέρειες επίσης υπάρχουν παντού, όπως το animated intro, η προοδευτική ταχύτητα του πυραύλου κατά την προσγείωση ή την απογείωση και τα διαφορετικά backgrounds ανάλογα την πίστα.
Αλλά δυστυχώς, υπάρχει ένα μεγάλο αλλά: Ενώ στο Jet-Pac γίνεται της μουρλής από δράση, το Mission: Liftoff τραβάει χειρόφρενο και παίζει σε πολύ χαλαρότερους ρυθμούς. Έξι (6) sprites όλα κι όλα, συμπεριλαμβανομένων των δύο bonus items και του ήρωα που χειριζόμαστε, δεν φτάνουν για να αποδώσουν την ένταση που χρειάζεται ένα τέτοιο game. Προσωπικά έφτασα με ευκολία στην δέκατη πίστα πριν το κλείσω και ο μόνος τρόπος να χάσω ζωή, ήταν ή από απροσεξία ή από βιασύνη ή από... βαρεμάρα. Πολύ καλοδεχούμενο ένα νέο game για τα ξεχασμένα TO8/9 αλλά... κρίμα.

Το δε Planet Nubium, ενώ στο screenshot θυμίζει Manic Miner ή Jet Set Willy, στην πραγματικότητα ο χειρισμός του είναι Jet-Pac. Έχουμε ένα πάντρεμα λοιπόν, Manic Miner με Jet-Pac που τελικά αποδεικνύεται αλάνθαστη συνταγή, καθώς είναι αρκετά εθιστικό. Θα μπορούσε πάντως να είχε λίγο ακόμα καλύτερα γραφικά...
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:

Mariuszw has done another excellent Z80 to 6502 conversion for the Atari 800 which this is based on.
..

Εικόνα
I’ve been working on a full Z80 to 6502 conversion of Knight Lore for the last couple of months and I now have a version that more or less works. Many thanks to Mariuszw for his Recomplier and lots of help.

There are still a number bugs to fix and some routines to re-write where self-modifying code has been used on the Z80 side but you can move Sabreman around, the day to night transformation works fine, all the menus work and it doesn’t crash!

Once the bugs are fixed I’ll then look to add the Pentagram optimisations.

Still a lot of work to do so it will be a good few months before it’s completed

.....

The code is very similar to Pentagram so it should be up to the same standard and IMO it's a better game too.

.....

There will be a 128/VDC and and a Plus4 version again this time .

Mετά το Pentagram και Gunfright , και το Κnight Lore ακόμα ένα βασισμένο στην Filmation engine της Ultimate/Rare
βρίσκει σιγά τον δρόμο του για τα commodorάκια .

Oταν ευωδοθεί κι αυτό -σε μερικούς μήνες- μένει μόνο το Alien 8
που είναι στα todo του Commodorοπρογραμματιστή "Emu"
για να ακολουθήσει .


https://www.youtube.com/watch?v=J7s8k3mKBbg
Many thanks to Mariusz for the Re-Complier, optimisations and help. Saul for the music and STE for the loading screen picture.

This is I believe the first, full Z80 to 6502 conversion of Knight Lore and includes all of the features from the original Spectrum game (plus a few more!)

The performance of the game is very good and in line with the other 8 bit versions released in the 80’s and faster than some of them
For example, compared to the Amstrad version this version is faster in all the screens I tested (busy and non-busy).
It’s faster than the BBC B version in a lot of the busy screens and slightly faster than the Spectrum & MSX versions in the non-busy screens.
It does slow down a bit in the busy screens but all the other version do as well. Play it on a C128 in C64 mode and it’s fastest of them all.

To help to even out the speed difference between the busy and non-busy screens there is an option to Lock the Maximum Game Speed (FPS) in the Setting & Cheat Screen in the Front End. (This option won’t slow down the busy screens at all on a stock machine). It will default to On if an accelerated machine is detected. It will also default to On if a C128 has been detected (The C128 version was running too fast for the sound fx to keep up!). There are a number of different speeds that can be selected or it can be switched off altogether.

All the instructions including controls details are in the View Instructions & Info Screens option on the front end title screen.

Native C128 Vic II & VDC and Plus4 versions and source code will follow.

Code .... Emu of Rod & Emu
Music .... Saul Cross of RGCD
Graphics ... STE'86
Direct D/load link :arrow: Κnight Lore (C64)
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από GeoAnas »

Ανακοινώνω - Κοινοποιώ και ...ξεκινάω γλέντι! ;-)
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

GeoAnas έγραψε:Ανακοινώνω - Κοινοποιώ
Ευχαριστούμε με την ευκαιρία για τις συχνές αναφορές
π.χ
http://www.iamretro.gr/forum/index.php? ... ost-144092
στο παρών thread και στο mame.gr γενικότερα . :)
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:
Programming : Antonio Savona
Graphics, music and sfx: Saul Cross
L'abbaye des morts - (C64)


https://www.youtube.com/watch?v=DKKEq6MG1Lc


https://www.youtube.com/watch?v=3oqkGUVAUrk

//////////////////////////////////////////////////////////

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:


https://www.youtube.com/watch?v=lJVLyih3osg
Eye of the Beholder , C64,

Code : Andreas Larsson
Graphics Conversion : Micke Backlund/Ilkka Sjöstedt
Intro Picture : Oliver Lindau
UI-Components : Lars Verhoff
Intro Music - Linus


Two months ago I rebooted my efforts on porting Eye of the Beholder I to the C64. This time with Easy Flash as target HW. It has good emulator support and is widespread on the real HW due to the success of the 1541U cartridge. I've come so far into the development now that I'm confident it will get finished.
To εγχείρημα της μεταφοράς του Eye of the Beholder στον C64(Easy Flash Cartridge) που είχα ξεκινήσει το 2006 ο Andreas Larsson
https://csdb.dk/release/?id=38521 (Eye of the Beholder 2006 preview)
επανεκκινήθηκε και αυτή τη φορά φαίνεται αποφασισμένος να το ολοκληρώσει αυτός και η παρέα του.



//////////////////////



https://www.youtube.com/watch?v=yZuSxBN0zoE
A preview showing a play through levels 1 to 3 including special quests.

New features:
* Audio subsystem implemented. Audio quality will be improved later.
* 50% done with the spell casting.
* No known bugs left.
* New UI
........................
////////////////////////////////



https://www.youtube.com/watch?v=dvWrimZUk40

Lot's of progress:

* AI implemented (but not connected to the RPG engine so monsters won't hurt you).
* Spells implemented.
* Refactored input system that is responsive even when there are alot of action on screen.
* Updated graphics here and there.
* Teleporters implemented.
* Many bug fixes.

This video shows a walkthrough level 1 - 3. On level 4 the engine halts due to a missing opcode (Create Monster script). You can also see two places where there is a log "Play encounter $xx". On level 1 this would have been the copy protection. On level 4 it's the encounter with an NPC who can join the party. These encounters will probably be implemented next.
-upd-



https://www.youtube.com/watch?v=TgYvU_ac0hs


------------------------------------------------------------------


https://www.youtube.com/watch?v=Ej5INd5P8yU
Update
-------

Highlights are:
* Character generation completed
* Load and Save to disk completed
* 48k lines of code

Unfiltered git-log since last update just to show you what I'm going through here:
* Added load and save facilities.
* Simplified kernel mode and optimized buffers. Added proper directory scanning.
* Moved io code to own segment. Asserts for start segment going outside ultimax range. Added error handling to saveing. Fixed drive motor stuck problem.
* Shuffled banks around to free up some memory on the cart.
* Restructured the memory layout so that all gamestate that has to be saved is continious. Added kernel save. Relocated sids to not collide with BSS.
* Optimized rendering and memory consumption of the big glimmer effect.
* More bugs found.
* Fix big glimmer animation when casting Wand of Silvas and Turn Undead
* Regression with item throwing, items are duped on throw
* Why can't rangers use the knife?
* NPC Dialogue crashes when pressing keys that are not part of the 1/2/3 menu
* Fixed further bugs
* Spears flying towards the party are rendered flat which is a bug
* Improved 6581 sounds
* Character generation play button
* Pressing camp->pray for spells w/o clerics and the click to dismiss the popup won't dismiss it visually.
* Improved Drow doors
* Fixed severe buffer overrun bug in memorize menu.
* Added default party to a fake load game function.
* Character geneation complete except for the play button.
* Fixed the flip with floor render bug. Fixed overlay ui render bugs.
* Began party finalization on creation
* Fixed bug with extra strength accidently was available to all classes.
* Simplified text rendering.
* Adjusted character name boxes in character generation
* Added tool to generate ascii to font index mapping
* Added name rendering on the character generation. Expanded the font to include more characters.
* Continue on the character generator
* Modify stats almost complete
* Restructured the makefile to use the new dog-tool. Fixed centering of class and race strings.
* Added the fadetab tool
* Massive work on the character generator
* Found two more bugs, added to the list.
* More of chargen implemented. Gamestate now cleared before chargen instead of after.
* Fixed alignment values
* Fixed jitter filtering.
* Fixed allowing n
ew events to be generated even when shift and other modifiers are pressed
* Added support for frame wait. Refactored the keyboard handler to support arrow keys etc. Created the menu handler for the chargen. Added the three menus to chargen.
* Respond to mouse buttons during the intro.
* Bug when HP is >255
* Optimized framebuffer blitting a bit
* Restructured the TODO-file
* Fixed game screenmode sprite multiplex timing bug
* Fix flip-with-floor status on floor decorations
* Added proper launch sequence
* Added new chargen graphics and began text rendering.

....
Main game in a month or two.

Then intro and ending might take a while since they're extremely graphics heavy.
*** - upd - ***



https://www.youtube.com/watch?v=SEWrACmFRGw
Just showing the complete character generation screen and then a play through the first level.
Spells are not rested because there is currently a bug with them that will be fixed shortly.
///////////////////////////////////
Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:



https://www.youtube.com/watch?v=Gymi4jw2_hg


Η ανάπτυξη του Space Moguls φόρου τιμής στο M.U.L.E. από τον Carl-Henrik Skårstedt συνεχίζεται.


Εικόνα

Εικόνα


https://www.youtube.com/watch?v=HjXDtiNTFMQ

Ένα ακόμα video WIP δείγμα της προόδου του Space Moguls από τον Carl-Henrik Skårstedt


https://www.youtube.com/watch?v=a81Rvt369Zs

Άλλο ένα video WIP του του Space Moguls που μια και αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2018 δηλαδή το πολύ σε 2 1/2 μήνες ....
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε: Magot : ενα single screen platform/shoot em up που "ψηνεται" -απο τους Daddy Santoro (Coder) & Wizkid (Pixel Artist)- στον C64 και αναμενεται μεχρι μεσα στο 2015 σε μορφη cartridge/disk .
:arrow: http://magot64.blogspot.it/



https://www.youtube.com/watch?v=3rH3X3kcpSE


https://www.youtube.com/watch?v=_jnQDJJnX6c

Ακόμα ένα WIP video Magot C64 που ακόμα το περιμένουμε ....



https://www.youtube.com/watch?v=OvJwTgYx_Wc


Μagot intro για MegaDrive !

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:


Eντωμεταξύ οι δημιουργοί του Magot δείνουν να έχουν παράλληλα εμπλακεί και σε ένα νέο project ....




https://www.youtube.com/watch?v=ZY2FifCLxLQ


https://www.youtube.com/watch?v=-6Vx7pYeA8M

Νέο video από το "Raging Orlando/ project Ildebran"


https://www.youtube.com/watch?v=XqbbQ_CK_Ww

και ακόμα ένα "Raging Orlando/ project Ildebran"(/Μαινόμενου Ορλάνδου) WIP video

//////////////////



https://www.youtube.com/watch?v=LpR7JYc8D7E



https://www.youtube.com/watch?v=jhMzZSe3kX0

Το Colony (C64) το εντυπωσιακό shoot em up με τα πολλαπλά επίπεδα scrolling που ετοιμαζει ο J. Woods -όχι το arcade/strategy της Mastertronic-
επανέρχεται από τα μέσα των 90ς και μετά την επιτυχία του ...
Given the resurgence of interest in the C64 of late and the release of some stunning new products (most notably Sam’s Journey), I made the decision to revisit my old stomping ground after almost a quarter of a century in absentia.

Accordingly, I have been working secretly on a new game that uses some of the techniques featured in this demo (the colour-blending, the parallax scrolling, etc.), but it is much more ambitious than a mere shoot-em-up. It will hopefully be an ambitious, feature-rich arcadeRPG, for want of a better term, designed for the retro consumer market.

There will be no seizure-inducing colour-dithering such as that used in this horribly rendered emulator clip.

Colony as it was / is, was more of a technology demonstrator than a genuinely playable game. The on-the-ground elements of gameplay were poorly executed and too extensive, while the airspace was too cluttered. The new game – codename “Grand Teton” – will suffer from none of those flaws, I trust.
ενώ η μεγάλη c64 gaming είδηση που προκύπτει από όσα είδα δεν είναι η επαναφορά του Colony αλλά νομίζω το


επερχόμενο Grand Teton (C64)

Εικόνα

/////////////////////////////

Εικόνα

Εικόνα

κι ένα concept πιθανά επερχόμενου παιχνιδιού ενός ισομετρικού lastninj-οειδές με Aztec/Mayan setting από τo twitter του Trevor "Smila" Storey

Και επειδή δεν μπορεί κάποιοι θα έχετε ξινίσει λόγου του μπαράζ αναφορών μελλοντικών κυκλοφοριών παιχνιδιών για C64

να ετοιμάζεστε για τέσσερα 8bit ataroπαίχνιδα που μόλις σκάσαν μύτη +++ BONUS ...
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Εικόνα

Και τα 8bitα Ataroπαίχνιδα κυοφορήματα της γνωστής ετήσιας ABBUC Ataroδιοργάνωσης

με βάση την ψηφοφορία-αποτελέσματα του σχετικού διαγωνισμού

1) Millionaire



https://www.youtube.com/watch?v=-fLk7VRzwNk
code: Marek "MaPa" Pavlík
graphics, music: Zdeněk "PG" Eisenhammer (& questions in the English version)
(questions in the German version: Andreas "CharlieChaplin" Koch)
D/load :arrow: Milionaire (Atari 8bit)

ενώ έκαναν διαθέσιμο τόσο τον πηγαίο κώδικα
και :arrow: Milionaire source code

όσο και έναν Game Builder για να φτιάξετε ένα με δικές σας ερωτήσεις
:arrow: Milionaire Custom Game Builder

:arrow: Σχετικό Atariage forum thread


////////////////////////////////////

2) " Kowalsky's Fury "



https://www.youtube.com/watch?v=iIENoKhOFjs
Idea, code, graphics: Kamil "Gorgh" Trzaska ,
music: Michał "Caruso" Brzezicki ,
title screen: Raphis

Kowalsky's Fury : το action platorm με random διαφορετικό κάθε φορά χάρτη με ενδιαφέρουσα γραφική απεικόνιση η οποία παράλληλα με την απλότητά της διευκόλυνε και στην δημιουργία όμορφου -λόγω πολλών frames- animation.
Καλείστε να εντοπίσετε και να κατατρέψετε 7 Servers καιέτσι να αχρηστεύσετε τις εγκαταστάσεις όπου εκκολάπτονται ανθρωποειδή υβρίδια αποτέλεσμα ανάμειξης ανθρώπινου Dna με DNA ζώων.


Download :arrow: Kowalsky's Fury (Atari 8Βit)

:arrow: Σχετική καταχώρηση από το blog δημιουργού

////////////////////////

3) Ski-It

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Jason "TheRealBountyBob" Kendall : idea, code, design
Eric Henneke : music
Το παιχνίδι θα υποστηρίζει three game modes: the traditional slalom, downhill κι ένα ειδικό SkiQuest mode me 20 γύρους challenges/δοκιμασιών.

Download :arrow:   Ski-It (Atari 8Βit)


όσο και  δυνατότητα να φτιάξετε δικές σας πίστες


:arrow:   Σχετικό Atariage forum thread


///////////////////////////

4)" Black Bouncy Blob"




https://youtu.be/6S5ZjADcnnA
Martin "MatoSimi" Simecek¨¨ idea, code, graphics, working music,
José Pereira title screen
΄Οπως μας πληροφορεί ο δημιουργός του παιχνιδιού Martin "MatoSimi" Simecek
I'm working on extended version
οπότε θα υπάρξουν νέες πλουσιότερες ,βελτιωμένες εκδόσεις του "Black Bouncy Blob"

D/load :arrow: Black Bouncy Blob (Atari 8bit)

:arrow: Σχετικό Atariage forum thread
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Πάμε και στο προαναφερθέν +++ BONUS ...



https://www.youtube.com/watch?v=6RAihR6C9-k
Changes since 2011 release, in no particular order:

-RastaConverter based title screen
-Object shadows
-5-bit samples with higher sample rate
-More continues allowed
-Boss names show on stage 18
-Fix crash/corruption that can happen if a bullet homing onto a ground robot bounces down off hitting indestructible scenery
-Updated WiWi Jumbo end boss graphics
-Saves Stage unlocking back to Cart
-Start key works as start(!)
-Cheat Easter egg
-The big "nuke" explosions
-More attract/demo stages
Update/fixes για το Atari 8-bit conversion από τον Chris Hutt του "Space Harrier" που έγινε διαθέσιμο το 2011 .

D/load :arrow: Space Harrier 2018 Atari 8-bit

:arrow: Σχετικό Atariage forum thread

Εικόνα

////////////

ενώ όσο αφορά τα atari 8bit news

o -γνωστός από τα 9 πρόσφατα Atari ports
Great Escape ,Fairlight: A Prelude, Bobby Bearing,Total Eclipse, Saboteur(WIP) , Gunfright, Pentagram ,Skool Daze ,Jack the nipper.
- Mariusz Wojcieszek
καιμε την συνδρομή του Jose Pereira στα graphics

Εικόνα

-για το 10ο port έχει βάλει στο μάτι να μεταφέρει τo περίφημο Laser Squad του Julian Nick Gollop έκανε gametesting ενεργοποιήθηκε προγραμματιστικά αμέσως μετά ) από την έκδοση για C64 με τις 7 αποστολές του
(και πρόδομο των εμβληματικών strategie της -original- X-CΟΜ σειράς από την MicroProse των οποίων το πρώτο UFO: Enemy Unknown προριζόταν αρχικά για sequel του Laser Squad ) .

Από ότι φαίνεται θα απαιτήται η ύπαρξη του VBXE addon.




https://www.youtube.com/watch?v=S3vTCgDmIwk
Code: Mariusz Wojcieszek
Graphics: Adam Wachowski
Music and sound effects: Michał 'stRing' Radecki
Additional graphics: Jose Pereira.
" Today is October 26, 1930.
Many moons have passed since the ancient
prophecy, and Ardognus has all but been forgotten over the centuries .
However, you, still have vivid memories of yourfirst Egyptian expedition,
..
Then you read yesterday's fateful newspaper headline, TOTAL ECLIPSE OF
THE SUN DUE OVER CAIRO! Tendrils of fear still grasp your insides with the
knowledge of the meaning of that headline.
The moon, as the object coming
between Ra's shrine and the sun, will be utterly destroyed when the eclipse
is full ..
Two hours remain before the eclipse is total..."
Εντω μεταξύ  σήμερα  
-88 χρονια ακριβώς μετά την 26η οκτωβρίου 1930
ημέρα που νοητά εκτυλίσσεται το παιχνίδι  -

κυκλοφόρησε η τελική έκδοση του Total Eclipse για τα  8bitα Atar-ακια

 με παρεμβάσεις/βελτιώσεις/  προσθήκεςστον τομέα των  γραφικών  και όχι μόνο.
Game is built upon binary image of C64 version, with Atari routines replacing C64-specific stuff. Atari version also feature several optimizations, which make the game faster than C64 original: fast table-based multiplication, optimized integer division, optimized polygon rendering and polygon sorting. Ornaments on game screen are built with PM/G graphics, which allow to use different colours in different sections of the screen (i.e. upper panel, game 3d view and bottom panel). Game also supports stereo Atari with extending mono sound to sound channel ...
Υποστηρίζει PAL,NTSC, NTSC-50 , PAL-60 και τον Rapidus accelerator και προαπαιτεί 64KB RAM .


D/load :arrow:   Total Eclipse(Atari 8bit/64K) σε .atr μορφή   &&&   Total Eclipse(Atari 8bit/64K)  σε .xex μορφή



και ο  source /πηγαίος κώδικας  του παιχνιδιού.
//////////

Και για το τέλος ένα C64 game μέσω Atari 8bit για το οποίο έχουμε ξανααναφερθεί κι εδώ έχουμε να κάνουμε με την δεύτερη preview του
Nemo έγραψε: Laura64 (preview) C64 port του αντίστοιχου Atari

D/load link :arrow: Laura64 (preview) C64



https://www.youtube.com/watch?v=R9F-wq8NnhQ

D/load :arrow: Laura64 Preview V2
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=Ux66E6l6XJg
Toni Ramirez (Code)
Alejandro (Alxinho) Layunta (Grafics)
Jose A. Martin (Music/Fx)
Jarlac(CPC) από την ομάδα Devs/ Retrobytes Productions που έδωσε τα τα ποιοτικά Οutlaws και The World War Simulator Part II για Cpc αποκλειστικά
και θα δώσει συμμετοχή στον σχετικό διαγωνισμό CPCRETRODEV 2018

//////////



https://www.youtube.com/watch?v=9RmAoOe6Udc

Legend of Steel (CPC) video PREVIEW (TOD STUDIOS)
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Karnov
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005 20:11
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Limbo WIP [C64]

Δημοσίευση από Karnov »

Ace έγραψε:Limbo σε Commodore 64! :shock:

Εικόνα



Γάντι η γκριζωπή παλέτα του C64, smooth scrolling, καλό animation του sprite και του rope, καθόλου ήχος... Φαντάζομαι ότι το βίντεο έχει διάρκεια μόνο 1:03, διότι για να δούμε άλλο τόσο, θα αρχίσει να γρατζουνάει για κάνα πεντάλεπτο το drive; :lol:


Εικόνα


Χαράς ευαγγέλια.. Έχουμε Limbo (C64) Preview [2018].

Απίστευτη δουλειά απο τους Excess ... Παίζοντας μέχρι το τέλος του demo, συγκλονίστηκα..
Κάτι σε Physics engine σe 8bit μηχάνημα (δείτε την ταλάντωση στο σχοινί)

Το 2024 πρώτα ο θεός θα το δούμε ολοκληρωμένο. Θα είναι το καλύτερο παιχνίδι στο C64 που θα έχει βγει ποτέ.
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:

Εικόνα

The Collector’s Edition of Farming Simulator 19 thus contains the following :

..................
Farming Simulator 19 Commodore 64 Edition (Emulator version for the PC),
http://www.farmingsimulator19mods.com/f ... order-now/
:arrow: viewtopic.php?p=38238#p38238


https://www.youtube.com/watch?v=i2nnmb7d0K4

//////////////



https://youtu.be/7_UauXG5WY4?t=179

Για την C64 έκδοση από 2.55 εώς το 11.14
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Απάντηση