Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Οτιδήποτε εκτός θέματος εδώ.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR

Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Specball 2016(spectrum)

Δημοσίευση από Nemo »

Εικόνα


Specball 2016(spectrum) ενα breakout/arkanoid clone απο την ZOSOSOFT που αποτελει port του "Εnterball" για το Enteprise 128

D/load link :arrow: Specball 2016(Spectrum)
WOS forum link :arrow: http://www.worldofspectrum.org/forums/d ... cball-2016

(Ο Enteprise 128 ηταν ενας βρεττανικης σχεδιασης Ζ80 powered υπολογιστηςπολυ κοντα στην σχεδιαση με τον 6128 και με εξομοιωτη μεσω software του ZX και γνωρισε ιδιαιτερη ανθιση/αποδοχη στην Ουγγαρια των 80ς και του πααραπετασματος ).


Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »




https://www.youtube.com/watch?v=rP1u2cRZltw



https://www.youtube.com/watch?v=nzGwe0s8ujw




https://www.youtube.com/watch?v=Vz25D--uhkA




https://www.youtube.com/watch?v=B0qNwkGBDl4


This an intermediary step to finally make a C64 conversion after all these years.
O Deadliine "μουλωχτα" τα τελευταια 2 χρονια αναπτυσει εξαιρετικα πιστο port του Knightmare για τον C64 !!!!!
Αν καταλαβα καλα εφτιαξε ενα πληρη σε C++ emulator του παιχνιδιου και παραλληλα ενα VIC εξομοιωτη renderer για αυτον .
Σας προτεινω να δειτε και 14 video
του Channel του Deadline
https://www.youtube.com/user/deadliine/ ... shelf_id=0
οπου μπορειτε ακολουθησετε το καθε εντυπωσιακο τεχνικα βημα στην δημιουργια του Port.
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Gradius II (Megadrive) Video Wip

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=LOAvW2K87-4

O γιαπωνεζος Nendo16 ετοιμαζει με την βοηθεια του SGDK το Gradius II για το Megadrive

:arrow: Προελευση



https://www.youtube.com/watch?v=c4T0Q8AZ5iI
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Platman Atari 8 bit

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:

https://www.youtube.com/watch?v=gwlXC8O5hGM



https://www.youtube.com/watch?v=P5MPxjCf1Xk

Video teaser του PlatmanC64 (=Platform Pacman) .

H RGCD 15 συμμετοχη των Andrea (Wanax)Schincaglia & Saul (saulc12)Cross (και port ??? του αντιστοιχου PD game της Amiga) .

Εικόνα
Εικόνα

Εικόνα


To οποιο ετοιμαζεται και για 8bitους Atari απο τον Andrea (Wanax)Schincaglia & Jose Pereira στα γραφικα.

:arrow: Atari age forums thread
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Pentagram (Atari 8bit) WIP

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:
Ο Mariuszw μετα τα Great Escape Fairlight: A Prelude (WIP), Bobby Bearing(WIP),Total Eclipse(WIP) συνεχιζει ακαταπαυστα αυτη τη φορα με το WIP του port του Saboteur (μεσω C64) στα 8bitα της Atari
Memory required: 64kb
Code: Mariusz and Tezz
Intro art: Ooz
Music: Miker
D/load :arrow: Saboteur Atari 8bit port WIP
:arrow: Atariage forums links

Εικόνα
Εικόνα

Εικόνα
Game was ported from Spectrum. For the purpose of porting, I have developed simple static recompiler which takes Spectrum Z80 code and produces equivalent 6502 code. Created code is slow and unoptimized, but it is mostly working correctly. Recompiler is not designed to produce 100% correct 6502 code, but instead it can detect several situations which require manual intervention, like A register being read by Z80 instruction and not set by previous instruction. Also, I have developed a tool to verify correctness of the code. It runs both Spectrum and Atari versions in parallel using Z80 and 6502 emulators and compares memory accesses (read and writes) of both versions and reports differences. It skips all opcode reads (as these are obviously different) and for memory reads it checks if given address from Z80 version is properly mapped to 6502 version.

Game is slower at this moment as Spectrum version, but it is almost not optimized, so this is expected at this point. Hopefully it can be brought to better speeds later. Game is also not much tested, so there may be some gameplay issues.

To Pentagram (Ultimate) το 4o και τελευταιο της Sabreman σειρας παιχνιδιων ενα απο τα αγαπημενα παιχνιδια του Mariusz "mariusz" Wojcieszek ,ο οποιος κανει την υπερβαση και μετα απο 5 C64>Atari 8bit ports ,μεταφερει ενα παιχνιδι απο τον Spectrum ,το οποιο ειναι WIP .

D/load link :arrow: Pentagram (Atari 8bit) WIP

Σχετικο Αtariage Thread
https://atariage.com/forums/topic/24732 ... pentagram/


Ενω προς τερψη οσων ασχολουνται με αναλογα projects

εκανε διαθεσιμο τον Z80 -> 6502 recompiler που ανεπτυξε για την δημιουργια Pentagram port

οπως και τα
For those interested in development, I included source code:
- pg_disassembly.txt:
Pentagram disassembly found here: http://retrospec.sgn.net/users/nwalker/filmation/
- z80.asm: defines and routines used by Z80 recompiler
- spectrum.asm: defines and routines used to emulate Spectrum I/O on Atari (at this moment screen, keyboard, joystick and buzzer are emulated, colours are not)
- pentagram_atari.asm: Atari 6502 code of Pentagram
- pg.asm: main asm file, assemble it with MADS to create game executable
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Karateka(Amiga)

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=dqYkgdQ5q0E

O Philippe Guichardon [Meynaf] μετα τα Super Sprint, Joust , Gauntlet,OIDS,International Karate,Back to the Golden Age επανερχεται με ενα ακομα Atari ST > Amiga port ,το Karateka

Karateka(Adf)

Προελευση : http://eab.abime.net/showpost.php?p=106 ... count=114​


Εικόνα

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

RockMage(C64)

Δημοσίευση από Nemo »

Εικόνα

Μαζι με το καινουριο 8ο τευχος του C64 Fanzine Reset ηλθε και το RockMage

D/load :arrow: RockMage(C64)
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Hessian- WIP(C64)

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε: http://code.google.com/p/hessian/

Back from the dead, μια και η αναπτυξη του ειχε ξεκινησει το 2005 αλλα "παγωσε"καποια στιγμη, απο τον δημιουργο Lasse(Cadaver)Öörni/Covert BitOps της κορυφαιας -μετα 2000 -σειρας games για τον C64 Metal Warrior 1-4 (οπως & τα BOFH:Servers Under Siege ,Escape From New York(Snake Plissken στον C64 :P ,etc )
μας ερχεται το Hessian,ο πνευματικος διαδοχος των Metal Warrior games, ενα sideview, multidirectionally scrolling, story-driven action / adventure game .

..............
..............
Nεα preview V2 διαθεσιμη για gametesting

D/load :arrow: :arrow: :arrow: Hessian V2 Preview +2


Εικόνα


Εικόνα
Third and fourth levels done, bringing the total gameworld size to 130 screens. Also composed 8 short battle / cutscene / interlude songs.

At 430 screens and 281 free blocks on the diskside! Likely over a 2/3 of the game world done now, what practically remain are various endgame locations.

Planned or no, it seems that Hessian ends up tributing Fist II in some ways. Its manual promised underwater caves to be explored by swimming, while your energy (oxygen) depletes, but those were never included in the actual game. Now, almost 30 years later, Hessian will fulfill the promise. Also, whenever the air is poisonous, the background color will flash black...
0 blocks free, effect improved & data reshuffled. Some quite odd, but necessary data misuse occurred (placing ending sprites to a boss enemy spritefile, because they didn't fit anywhere else).

Now Hessian is feature-complete, and testing begins.
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Bobby Bearing(Alpha) για Atari 8BIT

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:Εικόνα


Here comes my next C64 to Atari 8bit port: Bobby Bearing. This is a WIP version with some issues (for example incorrect graphics in first screen of the game) as well as missing optimizations, but at this moment game is fully playable. Developed and tested under Altirra only, but expected to work on real hardware too.
Ο Mariuszw μετα το Great Escape και το Fairlight: A Prelude (WIP) επανερχεται με ενα ακομα
a) C64 b) ισομετρικό παιχνίδι c)που χρησιμοποιεί soft sprites d)που τρεχει σε bitmap mode
-το Bobby Bearing
και αυτο της The Edge (οπως και το προηγουμενο port Fairlight: A Prelude )
το οποιο μεταφερει -ακομα με αρκετα θεματα ομολογουμενως (missing graphics, slow downs)


Download :arrow: Bobby Bearing (Alpha) για Atari 8 BIT

Προέλευση :arrow: Αtariage forums


Εικόνα


https://www.youtube.com/watch?v=YwwV7f9sS6Y[/VIDEO]
"The game requires 64K of RAM and comes with stereo sound."

"Compared with the draft , I fixed the speed of the game and now is synchronized, so that should not go too fast. In addition, some code has been optimized so you should be faster in those parts where it had been slowed"


Η τελικη εκδοση του Bobby Bearing (Atari 8bit)

D/load >>> Bobby Bearing (Atari)
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Maddog έγραψε:
GeoAnas έγραψε:Με όλα αυτά τα arcade perfect ports, μέχρι και ο Maddog θα γίνει Commodorάς !! :angel: :mrgreen:
Μην φας, έχουμε γλάρο... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


https://www.youtube.com/watch?v=Nt_B9fFIaNE

Mεγαλη μπουκια φαε ......
:twisted:
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από GeoAnas »

Μπράβο Nemo !!! Θα μας τρελάνουν αυτοί οι Commodor-αδες !!! :lol: :dance: :clap:
Άβαταρ μέλους
Karnov
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005 20:11
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Karnov »

Eτοιμάζεται και το Age of Empires για C64 όπου να ναι...

Αναμένεται να ανακοινωθεί προς το τέλος του Μαρτίου...

;-)
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από GeoAnas »

Me---drop dead !!! :alcoholic: :spiteful:
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Fatal Smarties( Sega Mega Drive)

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?time_cont ... u6vgSfhZbI


Το Fatal Smarties( Sega Mega Drive) ενα HOMEBREW 2p coop Scrolling Shooter , το οποιο ηταν η ευχαριστη εκπληξη συμμετοχη του University of Southampton στο Global Game Jam 2016 το εντυπωσιακο αποτελεσμα της συνεργασιας 4 φοιτητων του και μαλιστα δεδομενου του μικρου development cycle.

D/load
:arrow: Fatal Smarties( Sega Mega Drive)
:arrow: Source code


Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Hessian

Δημοσίευση από Ace »

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε: http://code.google.com/p/hessian/

Back from the dead, μια και η αναπτυξη του ειχε ξεκινησει το 2005 αλλα "παγωσε"καποια στιγμη, απο τον δημιουργο Lasse(Cadaver)Öörni/Covert BitOps της κορυφαιας -μετα 2000 -σειρας games για τον C64 Metal Warrior 1-4 (οπως & τα BOFH:Servers Under Siege ,Escape From New York(Snake Plissken στον C64 :P ,etc )
μας ερχεται το Hessian,ο πνευματικος διαδοχος των Metal Warrior games, ενα sideview, multidirectionally scrolling, story-driven action / adventure game .

..............
..............
Nεα preview V2 διαθεσιμη για gametesting

D/load :arrow: :arrow: :arrow: Hessian V2 Preview +2


Εικόνα


Εικόνα
Third and fourth levels done, bringing the total gameworld size to 130 screens. Also composed 8 short battle / cutscene / interlude songs.

At 430 screens and 281 free blocks on the diskside! Likely over a 2/3 of the game world done now, what practically remain are various endgame locations.

Planned or no, it seems that Hessian ends up tributing Fist II in some ways. Its manual promised underwater caves to be explored by swimming, while your energy (oxygen) depletes, but those were never included in the actual game. Now, almost 30 years later, Hessian will fulfill the promise. Also, whenever the air is poisonous, the background color will flash black...
0 blocks free, effect improved & data reshuffled. Some quite odd, but necessary data misuse occurred (placing ending sprites to a boss enemy spritefile, because they didn't fit anywhere else).

Now Hessian is feature-complete, and testing begins.

Κυκλοφόρησε παιδιά. Χαράς ευαγγέλια για τους Commodorάδες!
Απάντηση