http://www.mame.gr/forum/viewtopic.php?p=35397#p35397Nemo έγραψε:
ενω για τα Spectrumακια ετοιμαζεται σιγα σιγα και Kingdom Dizzy Crystal (remake)
Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers
Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR
Re: Spectrum game video previews
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: THE GREAT ESCAPE- WIP(Atari 8bit)
Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:
After 20 years since I last coded anything on 8bit Atari, I decided to try again to play with some 6502 assembly.
The result you will find in attachment - a WIP of Great Escape game ported to Atari 8bit from C64. Game seems to be quite playable, but there are still various issues, so it is considered "alpha" now.
...
Game screen will be also improved to follow C64 look. Hopefully PMG coloring on inverse hires will do the job. If you have some better ideas, please let me know.
Attached ge.obx will work only on Altirra, as it loads directly under OS ROM in current form, so it will not work on real Atari. This issue will be addressed later.
Enjoy Great Escape!
Mariusz.
WIP του Great Escape το οποιο κανει port o Mariuszw στα 8bitα Atari χρησιμοποιωντας την C64 εκδοση μια και ATARI και C64 μοιραζονται την ιδια -6502- CPU και το γεγονος λογω οτι ειναι ισομετρικο και port απο Spectrum /χρησιμοποιει soft sprites ,διευκολυνει την μεταφορα -port μια και η CPU κανει ολο "το σαματα" και μαλιστα μια και η CPU -6502- στο Atari τρεχει σχεδον στην διπλασια(~180%) συχνοτητα αποτι του C64 τα πραγματα βαινουν καλως
,εκτος απο 2-3-4 προσωρινα θεματακια ....
1. I need sound effects for the game. It looks that there are not many, but roll call is definitely required. Since I am not musician or sfx composer, I need somebody with proper skills to get the job done.
2. Music for the game. The problem is that there is only 4KB of RAM free and there is not much time in frame left for player (actually there is no time, as game is pretty slow, but still faster than on C64) but music may improve the gameplay.
3. Loading picture. C64 picture would be probably easy to convert, but it doesn't look good in my opinion. ZX-Spectrum title screen is much better, but my preferred one is here: http://speccy-live.untergrund.net/2013/ ... stevenson/ Not sure if it is possible on Atari.
4. Hints on possible optimizations and bugfixes are also welcome!
Το κατεβαζετε απο THE GREAT ESCAPE- WIP(Atari 8 bit)
Προέλευση : http://atariage.com/forums/topic/239167 ... at-escape/
και η τελικη εκδοση του Great Escape για στα 8bitα Atari
http://atariage.com/forums/index.php?ap ... _id=417655
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers
O johnnywc John W. Champeau (Conquest of Mars,Lady bug) εκανε port to Scramble - για το Atari VCS2600 το οποιο κρινωντας απο τις screenshots δειχνει εντυπωσιακοFeatures:
- one player, 3 skill levels (NOVICE, ARCADE, EXPERT)
- one button alternating missiles/bombs or two-button gamepads (Sega Genesis). Gamepad must be plugged in prior to turning on the game since it is auto-detected.
- Stores up 10 hiscores during the game. If you have a SaveKey or AtariVox, it will save your high scores so they will be available the next time you play. To reset the high score table, press the button and move the joystick right on startup.
- Pause a game using the Color/BW switch or Pause button on a 7800. Press the joystick button to resume the game or flip the Color/BW switch (Pause button on 7800)
- While a game is Paused, if the RIGHT DIFFICULTLY is in the A position, you can use the joystick to change the current stage or level (left/right for stage, up/down for level). Score is reset to 0. Unpause to start a new game from the stage/level selected (good for practice and testing)
- 8 increasing levels of difficultly
D/load Scramble - για το Atari VCS2600
Atariage forums link
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
- GeoAnas
- Methuselah
- Δημοσιεύσεις: 1503
- Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
- Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
- Επικοινωνία:
Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers
Αυτό είναι για Atari 2600 ??? Απίστευτο (και υπέροχο) μαζί !!!
Saboteur Atari 8bit port WIP
Nemo έγραψε:http://www.mame.gr/forum/viewtopic.php?p=35325#p35325Nemo έγραψε:
Ο Mariuszw μετα το Great Escape και το Fairlight: A Prelude (WIP) επανερχεται με ενα ακομα
a) C64 b) ισομετρικό παιχνίδι c)που χρησιμοποιεί soft sprites d)που τρεχει σε bitmap mode
-το Bobby Bearing
Y.Γ.1 Το επομενο C64 ισομετρικό soft sprites based που θα μεταφερει πιθανοτατα o Mariuszw ειναι το Nosferatu
Y.Γ.2 Ο Mariuszw ειναι (99%) ο ομωνυμος contributor που συνανταμε στα changelog των updates του mame
Tελικα το επομενο game του Mariuszw που μεταφερει απο τον C64 στα 8bita Atari ,δεν ηταν το Nosferatu,ουτε καν ισομετρικο
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Popeye for the Vic 20
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers
Nemo έγραψε:Scramble - για το Atari VCS2600 το οποιο κρινωντας απο τις screenshots δειχνει εντυπωσιακο
Διαβαζοντας καλυτερα ολες τις σελιδες του Atariage thread (του οποιο το link παρατιθεται παραπανω)GeoAnas έγραψε:Αυτό είναι για Atari 2600 ??? Απίστευτο (και υπέροχο) μαζί !!!
To Scramble's ειναι ενα DPC+ ARM game αρα για 2600Atarακια εξοπλισμενα με Harmony Cartrιdge- for helping me get up to speed on the DPC+/ARM.
- Just downloaded it to my Harmony and played a few games
- I'll try it on Harmony cart later. Scramble on 2600
- . it plays great. I'll put it on my Harmony
- Scramble's is a DPC+ ARM game ,
.....
- this is my first DPC+/ARM game, but the reason I chose to go the ARM route was to implement the scrolling (it was taking almost all of vblank in my initial proof-of-concept). After I got comfortable with the ARM and how it interacted with the 6507 code, I ended up writing all of the game logic in C using the ARM. It was very much like writing my old CHAMP games from the 90s (all written in C/assembly) so it was a welcome change. Plus the faster ARM processor means you can do more during VBLANK (and overscan).
The ROM is shared between the ARM code (C code) and the 6507 code. I'm actually still using the 6507 code for a lot of the display (score, progress, fuel, reserve ships are all straight 6507, no dpc), the title screens are a mix of 6507 and DPC+. The sound and sound driver are all 6507, lifted directly from Bob's 7800 Scramble (with Bob's permission, of course ).
So, the ARM really helps with game logic (at least for me), and the DPC+ data buffers and 4K of RAM helps immensely with the graphics. You are still limited by the 6507 for display (2 sprites, 2 missiles, 1 ball, PF, etc) and you still only have 76 cycles per line, but what you can do in that 76 cycles and how you can easily access data is what the huge difference is.
......
οπου DPC απο το extra custom Chip που ειχε το Pitfal 2 cartridge (1984) και εδινε extra δυνατοτητες σε γραφικα αλλα και ηχο (3 καναλια & κρουστα)
το DPC+ ειναι μια θεωρητικη/υποθετικη ακομα πιο εμπλουτισμενη μορφη του που αναπτυσσεται απο το 2010 και μετα
ενω το Arm κολλαει στην παραλληλη χρηση του Arm επεξεργαστη που εχει το Harmony cartridge .
Το 6507 ειναι η cpu του Atari (μια κομμενη εκδοση του περιφημου 6502)
Επομενως το οντως εκπληκτικο/εξωπραγματικο αποτελεσμα οφειλεται περα απο την αναμφισβητητη δεινοτητα του προγραμματιστη
στα εξωτικo Arm Chipακι/hardware του Harmony Cartrιdge.
Περισσοτερα για Harmony Cartridge/DPC+ (προς στο τελος της σελιδας ) http://www.2600connection.com/articles/ ... evity.html
Δυστηχως ακομα ποιο εντυπωσιακο /εξωπραγματικο απο το ιδιο το παιχνιδι και τις screenshots του
αποδυκνειεται η αμαθεια (του γραφωντος- που επρεπε να το ειχε επισημανει στο αρχικο σχετικο post) .
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
- GeoAnas
- Methuselah
- Δημοσιεύσεις: 1503
- Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
- Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
- Επικοινωνία:
Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers
Χα!Χα! Έφαγα μεγάλη πίκρα με δαύτο ...Να είσαι καλά που μας ειδοποίησες εγκαίρως και δεν προχωρήσαμε σε αγορές ...Όχι ότι θα μας κακόπεφταν, βεβαίως...βεβαίως !!!!
Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers
Αν και τις συμμετοχες της MSXdev’15 competition παραδοσιακα θα παρουσιαστουν στο δικο τους thread εν καιρω ,μεχρι τοτε
ας παρουμε μια εικονα αποτην πρωτη που εσκασε μυτη
ας παρουμε μια εικονα αποτην πρωτη που εσκασε μυτη
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: Sam's Journey ( C64 )
Nemo έγραψε:Nemo έγραψε:
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers
To 8bit μαγικό κουτί..
Μόνο 16 χρώματα διαθέσιμα και όμως πάλι δεν υπάρχει πρόβλημα για να φτιαχτεί κάτι πιο πολύχρωμο.
Tι χρώματα είναι αυτά;
....... Τι χρώματα είναι αυτά;
.....................................Όμορφο κομοντοράκι μου !
Τι είναι;
FLI? Μου θύμισε τη χρωματική μαγεία του Mayhem in Monsterland των αδελφών Rowlands.
Μόνο 16 χρώματα διαθέσιμα και όμως πάλι δεν υπάρχει πρόβλημα για να φτιαχτεί κάτι πιο πολύχρωμο.
Tι χρώματα είναι αυτά;
....... Τι χρώματα είναι αυτά;
.....................................Όμορφο κομοντοράκι μου !
Τι είναι;
FLI? Μου θύμισε τη χρωματική μαγεία του Mayhem in Monsterland των αδελφών Rowlands.
---> ! <---
Πρέπει να διαβάσουμε:
1) ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ!!! ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΕΣ
3)ΑΝΤΙ-ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ=ΕΓΚΛΗΜΑ ενάντια στους ΕΛΛΗΝΕΣ
Πρέπει να διαβάσουμε:
1) ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ!!! ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΕΣ
3)ΑΝΤΙ-ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ=ΕΓΚΛΗΜΑ ενάντια στους ΕΛΛΗΝΕΣ
The Royal Lineage(WIP) Amstrad CPC
Nemo έγραψε:
The War of Gamber/La Guerra de Gamber :
CONCEPT, AND PROGRAM IDEA: gg
GRAPHICS: gg and Litos
LOADING SCREEN: 6128
And SOUND FX: McKlain
TESTING AND IDEAS: gg, 6128, Litos, MiguelSky, McKlain
Ενα καινουριο παιχνιδακι για τους Cpc απο τους γνωστους Amstrad-εια αισθηματα ισπανους της Esp Soft .
.....
.....
Προέλευση http://www.amstrad.es/juegosamstrad/dec ... gamber.php
D/load The War Gamber (dsk) [50 KB]
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers
Nemo έγραψε:
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Re: Saboteur Atari 8bit port WIP
Nemo έγραψε:Nemo έγραψε:http://www.mame.gr/forum/viewtopic.php?p=35325#p35325Nemo έγραψε:
Ο Mariuszw μετα το Great Escape και το Fairlight: A Prelude (WIP) επανερχεται με ενα ακομα
a) C64 b) ισομετρικό παιχνίδι c)που χρησιμοποιεί soft sprites d)που τρεχει σε bitmap mode
-το Bobby Bearing
Y.Γ.1 Το επομενο C64 ισομετρικό soft sprites based που θα μεταφερει πιθανοτατα o Mariuszw ειναι το Nosferatu
Y.Γ.2 Ο Mariuszw ειναι (99%) ο ομωνυμος contributor που συνανταμε στα changelog των updates του mame
Tελικα το επομενο game του Mariuszw που μεταφερει απο τον C64 στα 8bita Atari ,δεν ηταν το Nosferatu,ουτε καν ισομετρικο
https://youtu.be/9tEK6csYPQo
αλλα το πληρες 3D game της Ιncentive Software .... Total Eclipse .
Βεβαια ακομα ειναι σε κατασταση WIP και προποθετει 8bito Atari με τουλαχιστον 64K(blame it on C64 ).Game quite working, so you can make Egypt trip on your Atari in full 3D (tested on Altirra only, but I believe it will work on real Atari). Requires 64KB RAM.
For now 3D view should be correct - status area in game window is not updated at all at the moment.
To κατεβαζετε απο εδω
Total Eclipse(Wip) για Atari 8BIT
Προελευση Αtariage forums
Να υποθεσουμε οτι ανοιξε η πορτα και για τα υπολοιπα C64 games ,που βασιζονται στην Freescape της Ιncentive Software για τα 8bit Ataris ????
https://www.youtube.com/watch?v=IF0fXi5XffM
Ο Mariuszw μετα τα Great Escape Fairlight: A Prelude (WIP), Bobby Bearing(WIP),Total Eclipse(WIP) συνεχιζει ακαταπαυστα αυτη τη φορα με το WIP του port του Saboteur (μεσω C64) στα 8bitα της AtariGame is ported (as usual) from C64. Game is playable now, although since it is very early version (literally two evenings of hacking) there are few issues:
- game is little too fast on Atari (first time no optimization required )
- hall of fame and difficulty selection screen is missing (code for these is located in $d000-$dfff on C64, will need to relocate it)
- color is missing (need to create some smart mapping between C64 room data and Atari PM/G)
- sound and sound effects are missing
Anyway, enjoy the game!
D/load Saboteur Atari 8bit port WIP
Atariage forums links
Και με την συνδρομη του Terrence "Tezz" Derby ,που ηρθε να συμβαλλει τον Mariusz "mariuszw" Wojcieszek στην μεταφορα του Saboteur! στα 8bita Atari computers ,το παιχνιδι αποκτα χρωμα ,ενω ακομα περισσοτερες βελτιωσεις ειναι προ των πυλων μια και το παιχνιδι αναπτυσσεται/ειναι ακομα W.I.P.
D/load Saboteur Atari 8bit port WIP
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....
Ninja Savior (MSX)
Δια χειρος Jon Cortαza/RELEVO Videogames ερχεται ενα νεο παιχνιδακι το Ninja Savior για MSXHOW TO PLAY
You find yourself climbing the walls of the houses, trying to defeat the evil forces with spells. Your character will slowly fall down, so you must be quick
and jump to the other wall in front of you not to be burnt with the fire beneath!
In your jump you’ll need to evade ghosts and mosters that can hurt you and try to pick up paper spells and scrolls to damage the big enemy at the top. You’ll succeed when the energy bar at the bottom reaches the “O” symbol in the right side.
Beware being hurt because the energy bar will reduce. Also, when you land on a wall, you will be damaged. If the energy bar at the bottom reaches the “X” symbol in the right side, you’ll lose a live! Try defeating big enemies for extended play!
D/load Ninja Savior (MSX)
Επισημη σελιδα http://www.relevovideogames.com/ninja-savior/
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
imagine emulating ....