Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Οτιδήποτε εκτός θέματος εδώ.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR

Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Spectrum game video previews

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:

ενω για τα Spectrumακια ετοιμαζεται σιγα σιγα και Kingdom Dizzy Crystal (remake)
:arrow: :arrow: http://www.mame.gr/forum/viewtopic.php?p=35397#p35397



https://www.youtube.com/watch?v=3X5PxdxeFVQ

(demo longplay of level 3)
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: THE GREAT ESCAPE- WIP(Atari 8bit)

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:

Nemo έγραψε:Εικόνα

After 20 years since I last coded anything on 8bit Atari, I decided to try again to play with some 6502 assembly.

The result you will find in attachment - a WIP of Great Escape game ported to Atari 8bit from C64. Game seems to be quite playable, but there are still various issues, so it is considered "alpha" now.
...
Game screen will be also improved to follow C64 look. Hopefully PMG coloring on inverse hires will do the job. If you have some better ideas, please let me know.

Attached ge.obx will work only on Altirra, as it loads directly under OS ROM in current form, so it will not work on real Atari. This issue will be addressed later.

Enjoy Great Escape!

Mariusz.

WIP του Great Escape το οποιο κανει port o Mariuszw στα 8bitα Atari χρησιμοποιωντας την C64 εκδοση μια και ATARI και C64 μοιραζονται την ιδια -6502- CPU και το γεγονος λογω οτι ειναι ισομετρικο και port απο Spectrum /χρησιμοποιει soft sprites ,διευκολυνει την μεταφορα -port μια και η CPU κανει ολο "το σαματα" και μαλιστα μια και η CPU -6502- στο Atari τρεχει σχεδον στην διπλασια(~180%) συχνοτητα αποτι του C64 τα πραγματα βαινουν καλως
,εκτος απο 2-3-4 προσωρινα θεματακια ....
1. I need sound effects for the game. It looks that there are not many, but roll call is definitely required. Since I am not musician or sfx composer, I need somebody with proper skills to get the job done.
2. Music for the game. The problem is that there is only 4KB of RAM free and there is not much time in frame left for player (actually there is no time, as game is pretty slow, but still faster than on C64) but music may improve the gameplay.
3. Loading picture. C64 picture would be probably easy to convert, but it doesn't look good in my opinion. ZX-Spectrum title screen is much better, but my preferred one is here: http://speccy-live.untergrund.net/2013/ ... stevenson/ Not sure if it is possible on Atari.
4. Hints on possible optimizations and bugfixes are also welcome!

Το κατεβαζετε απο THE GREAT ESCAPE- WIP(Atari 8 bit)

Προέλευση : http://atariage.com/forums/topic/239167 ... at-escape/



https://www.youtube.com/watch?v=yRaZrv2EKxk

O δημιουργος Mariuszw με την συνδρομη των Jose Pereira (εγχρωμες σκηνες) , Filippo "Philsan" Santellocco &&& Christian "irgendwer" Krüger (intro)& Andreas "Charlie Chaplin" Koch (μειωσh το μεγεθος μεσω του compresor Code3 Cruncher),
βελτιωσε ακομη περισσοτερο το
:arrow: THE GREAT ESCAPE (COLOURED VER.) για Atari 8bit


Εικόνα
Εικόνα


και η τελικη εκδοση του Great Escape για στα 8bitα Atari

:arrow: :arrow: :arrow: http://atariage.com/forums/index.php?ap ... _id=417655


Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Εικόνα

Features:

- one player, 3 skill levels (NOVICE, ARCADE, EXPERT)
- one button alternating missiles/bombs or two-button gamepads (Sega Genesis). Gamepad must be plugged in prior to turning on the game since it is auto-detected.
- Stores up 10 hiscores during the game. If you have a SaveKey or AtariVox, it will save your high scores so they will be available the next time you play. To reset the high score table, press the button and move the joystick right on startup.
- Pause a game using the Color/BW switch or Pause button on a 7800. Press the joystick button to resume the game or flip the Color/BW switch (Pause button on 7800)
- While a game is Paused, if the RIGHT DIFFICULTLY is in the A position, you can use the joystick to change the current stage or level (left/right for stage, up/down for level). Score is reset to 0. Unpause to start a new game from the stage/level selected (good for practice and testing)
- 8 increasing levels of difficultly
O johnnywc John W. Champeau (Conquest of Mars,Lady bug) εκανε port to Scramble - για το Atari VCS2600 το οποιο κρινωντας απο τις screenshots δειχνει εντυπωσιακο

D/load :arrow: Scramble - για το Atari VCS2600

:arrow: Atariage forums link


Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από GeoAnas »

Αυτό είναι για Atari 2600 ??? Απίστευτο (και υπέροχο) μαζί !!! :shock:
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Saboteur Atari 8bit port WIP

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:Εικόνα


Ο Mariuszw μετα το Great Escape και το Fairlight: A Prelude (WIP) επανερχεται με ενα ακομα
a) C64 b) ισομετρικό παιχνίδι c)που χρησιμοποιεί soft sprites d)που τρεχει σε bitmap mode
-το Bobby Bearing
Y.Γ.1 Το επομενο C64 ισομετρικό soft sprites based που θα μεταφερει πιθανοτατα o Mariuszw ειναι το Nosferatu

Y.Γ.2 Ο Mariuszw ειναι (99%) ο ομωνυμος contributor που συνανταμε στα changelog των updates του mame
:arrow: http://www.mame.gr/forum/viewtopic.php?p=35325#p35325

Tελικα το επομενο game του Mariuszw που μεταφερει απο τον C64 στα 8bita Atari ,δεν ηταν το Nosferatu,ουτε καν ισομετρικο





https://youtu.be/9tEK6csYPQo

αλλα το πληρες 3D game της Ιncentive Software .... Total Eclipse .
Game quite working, so you can make Egypt trip on your Atari in full 3D (tested on Altirra only, but I believe it will work on real Atari). Requires 64KB RAM.
For now 3D view should be correct - status area in game window is not updated at all at the moment.
Βεβαια ακομα ειναι σε κατασταση WIP και προποθετει 8bito Atari με τουλαχιστον 64K(blame it on C64 :P ).

To κατεβαζετε απο εδω
:arrow: Total Eclipse(Wip) για Atari 8BIT

Προελευση :arrow: Αtariage forums


Να υποθεσουμε οτι ανοιξε η πορτα και για τα υπολοιπα C64 games ,που βασιζονται στην Freescape της Ιncentive Software για τα 8bit Ataris ????


https://www.youtube.com/watch?v=IF0fXi5XffM

Game is ported (as usual) from C64. Game is playable now, although since it is very early version (literally two evenings of hacking) there are few issues:
- game is little too fast on Atari (first time no optimization required ;) )
- hall of fame and difficulty selection screen is missing (code for these is located in $d000-$dfff on C64, will need to relocate it)
- color is missing (need to create some smart mapping between C64 room data and Atari PM/G)
- sound and sound effects are missing

Anyway, enjoy the game!
Ο Mariuszw μετα τα Great Escape Fairlight: A Prelude (WIP), Bobby Bearing(WIP),Total Eclipse(WIP) συνεχιζει ακαταπαυστα αυτη τη φορα με το WIP του port του Saboteur (μεσω C64) στα 8bitα της Atari

D/load :arrow: Saboteur Atari 8bit port WIP

:arrow: Atariage forums links


Εικόνα

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Popeye for the Vic 20

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=mOxkzyftRR0
Requires 32K! expansion memory to run

Notes about the game:

- Features most things and visual effects from the Arcade (except skulls and popeye turning red)
- Extra life at 20,000 points !!
- Difficulty is set fairly easy at the moment but ramps up quickly once you pass the first 3 stages, (so you should be able to complete all 3 stages and observe the final cut-scene).
- Built on top of the Pooyan codebase, (in assembler) with a forked version of R.Hurst's SSS library
D/load :arrow: Popeye για το Vic 20 (προυποθετει 32K expansion)

Προελευση : : arrow: http://sleepingelephant.com/ipw-web/bul ... =10&t=7630

Εικόνα

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:Scramble - για το Atari VCS2600 το οποιο κρινωντας απο τις screenshots δειχνει εντυπωσιακο
GeoAnas έγραψε:Αυτό είναι για Atari 2600 ??? Απίστευτο (και υπέροχο) μαζί !!! :shock:
Διαβαζοντας καλυτερα ολες τις σελιδες του Atariage thread (του οποιο το link παρατιθεται παραπανω)
- for helping me get up to speed on the DPC+/ARM.
- Just downloaded it to my Harmony and played a few games
- I'll try it on Harmony cart later. Scramble on 2600
- . it plays great. I'll put it on my Harmony
- Scramble's is a DPC+ ARM game ,
.....
- this is my first DPC+/ARM game, but the reason I chose to go the ARM route was to implement the scrolling (it was taking almost all of vblank in my initial proof-of-concept). After I got comfortable with the ARM and how it interacted with the 6507 code, I ended up writing all of the game logic in C using the ARM. It was very much like writing my old CHAMP games from the 90s (all written in C/assembly) so it was a welcome change. Plus the faster ARM processor means you can do more during VBLANK (and overscan).

The ROM is shared between the ARM code (C code) and the 6507 code. I'm actually still using the 6507 code for a lot of the display (score, progress, fuel, reserve ships are all straight 6507, no dpc), the title screens are a mix of 6507 and DPC+. The sound and sound driver are all 6507, lifted directly from Bob's 7800 Scramble (with Bob's permission, of course :)).

So, the ARM really helps with game logic (at least for me), and the DPC+ data buffers and 4K of RAM helps immensely with the graphics. You are still limited by the 6507 for display (2 sprites, 2 missiles, 1 ball, PF, etc) and you still only have 76 cycles per line, but what you can do in that 76 cycles and how you can easily access data is what the huge difference is.
......
To Scramble's ειναι ενα DPC+ ARM game αρα για 2600Atarακια εξοπλισμενα με Harmony Cartrιdge

οπου DPC απο το extra custom Chip που ειχε το Pitfal 2 cartridge (1984) και εδινε extra δυνατοτητες σε γραφικα αλλα και ηχο (3 καναλια & κρουστα)
το DPC+ ειναι μια θεωρητικη/υποθετικη ακομα πιο εμπλουτισμενη μορφη του που αναπτυσσεται απο το 2010 και μετα
ενω το Arm κολλαει στην παραλληλη χρηση του Arm επεξεργαστη που εχει το Harmony cartridge .
Το 6507 ειναι η cpu του Atari (μια κομμενη εκδοση του περιφημου 6502)

Επομενως το οντως εκπληκτικο/εξωπραγματικο αποτελεσμα οφειλεται περα απο την αναμφισβητητη δεινοτητα του προγραμματιστη
στα εξωτικo Arm Chipακι/hardware του Harmony Cartrιdge.

Περισσοτερα για Harmony Cartridge/DPC+ (προς στο τελος της σελιδας ) :arrow: http://www.2600connection.com/articles/ ... evity.html

Δυστηχως ακομα ποιο εντυπωσιακο /εξωπραγματικο απο το ιδιο το παιχνιδι και τις screenshots του
αποδυκνειεται :oops: η αμαθεια :oops: (του γραφωντος- που επρεπε να το ειχε επισημανει στο αρχικο σχετικο post) .
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από GeoAnas »

Χα!Χα! Έφαγα μεγάλη πίκρα με δαύτο :D ...Να είσαι καλά που μας ειδοποίησες εγκαίρως και δεν προχωρήσαμε σε αγορές ...Όχι ότι θα μας κακόπεφταν, βεβαίως...βεβαίως !!!! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Αν και τις συμμετοχες της MSXdev’15 competition παραδοσιακα θα παρουσιαστουν στο δικο τους thread εν καιρω ,μεχρι τοτε
ας παρουμε μια εικονα αποτην πρωτη που εσκασε μυτη



https://www.youtube.com/watch?v=PFHiyc_5Xrk

Το πρωτο ενα τυπικο vertical scrolling shooter το Wing Warriors
ROM size: 32Kb ,Team: EGS/Kitmaker Code and graphics: Francisco Javier Del Pino Cuesta Music: Bruno Boselli
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Sam's Journey ( C64 )

Δημοσίευση από Nemo »

if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Karnov
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005 20:11
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Karnov »

To 8bit μαγικό κουτί..

Μόνο 16 χρώματα διαθέσιμα και όμως πάλι δεν υπάρχει πρόβλημα για να φτιαχτεί κάτι πιο πολύχρωμο.

Tι χρώματα είναι αυτά;

....... Τι χρώματα είναι αυτά;

.....................................Όμορφο κομοντοράκι μου !

Τι είναι;

FLI? Μου θύμισε τη χρωματική μαγεία του Mayhem in Monsterland των αδελφών Rowlands.
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

The Royal Lineage(WIP) Amstrad CPC

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:Εικόνα

CONCEPT, AND PROGRAM IDEA: gg
GRAPHICS: gg and Litos
LOADING SCREEN: 6128
And SOUND FX: McKlain
TESTING AND IDEAS: gg, 6128, Litos, MiguelSky, McKlain
The War of Gamber/La Guerra de Gamber :
Ενα καινουριο παιχνιδακι για τους Cpc απο τους γνωστους Amstrad-εια αισθηματα ισπανους της Esp Soft .
.....
.....

Προέλευση :arrow: http://www.amstrad.es/juegosamstrad/dec ... gamber.php
D/load :arrow: The War Gamber (dsk) [50 KB]


https://www.youtube.com/watch?v=IJcUgTU6FhM

Aπο την ομαδα που μας εδωσε το The War of Gamber/La Guerra de Gamber οπως βλεπουμε πιο πανω
αναπτυσσεται για Amstrad CPC και παλι το El Linaje Real/The Royal Lineage του οποιου
το Videακι απο το Preview/Wip μπορουμε να δουμε ...

Προελευση :arrow: http://espsoft.blogspot.com.es/2015/11/ ... mente.html
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:

https://www.youtube.com/watch?v=L15szkZBcRc

Use the tractor beam to move blocks into the bay, and fire to throw back the top-most block.
Match 3 or more blocks to destroy them before they reach to your defence line.
You can throw more blocks into already exploding blocks and if the colour matches, it'll score extra (combo).
When a block is not attached to the top of the playing area or to another block, it will fall. You can use that to help you to clear the board.
blocks can be thrown to any block type and they will turn into that type.
When the board is cleared, you'll get extra bonus points and immediately level up.
There are 25 levels!
To κατεβαζετε απο εδω :arrow: traxtor2.zip(.tap ).

Επισημη σελιδα : http://www.usebox.net/jjm/return-of-traxtor/

Ενω μπορειτε να το δοκιμασετε/παιξετε online εδω >>> μεσω Qaop/JS


https://www.youtube.com/watch?v=tfeCK5MEe9c


https://www.youtube.com/watch?v=4IDufQJW89k
CONTROLS

The game can be controlled with the keyboard or a joystick (GX4000 gamepads should work nicely).

Default controls are:

Keyboard Joystick Action
cursor left left move spaceship to the left
cursor right right move spaceship to the right
cursor down fire 2 or space beam a block into the bay
space fire 1 fire the top-most block from the bay
h h pause/resume the game
Default keys can be redefined in the main menu. Select joystick and keyboard again to reset configuration to the default keys.

During the game, press ESC to leave the game and return to the menu.

HOW TO PLAY

Use the tractor beam to move blocks into the bay, and fire to throw back the top-most block to the board.
Match 3 or more blocks to destroy them before they reach to your defence line.
Wildcard blocks can be thrown to any block type and they will turn into that type.
O δημιουργος του "The Return of Traxtor" Juan J. Martinez το μετεφερε και σε Amstrad CPC
D/load >>> The Return of Traxtor (Amstrad CPC)

Επισημη σελιδα παιχνιδιου :arrow: http://www.usebox.net/jjm/return-of-traxtor-cpc/

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Saboteur Atari 8bit port WIP

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:Εικόνα


Ο Mariuszw μετα το Great Escape και το Fairlight: A Prelude (WIP) επανερχεται με ενα ακομα
a) C64 b) ισομετρικό παιχνίδι c)που χρησιμοποιεί soft sprites d)που τρεχει σε bitmap mode
-το Bobby Bearing
Y.Γ.1 Το επομενο C64 ισομετρικό soft sprites based που θα μεταφερει πιθανοτατα o Mariuszw ειναι το Nosferatu

Y.Γ.2 Ο Mariuszw ειναι (99%) ο ομωνυμος contributor που συνανταμε στα changelog των updates του mame
:arrow: http://www.mame.gr/forum/viewtopic.php?p=35325#p35325

Tελικα το επομενο game του Mariuszw που μεταφερει απο τον C64 στα 8bita Atari ,δεν ηταν το Nosferatu,ουτε καν ισομετρικο





https://youtu.be/9tEK6csYPQo

αλλα το πληρες 3D game της Ιncentive Software .... Total Eclipse .
Game quite working, so you can make Egypt trip on your Atari in full 3D (tested on Altirra only, but I believe it will work on real Atari). Requires 64KB RAM.
For now 3D view should be correct - status area in game window is not updated at all at the moment.
Βεβαια ακομα ειναι σε κατασταση WIP και προποθετει 8bito Atari με τουλαχιστον 64K(blame it on C64 :P ).

To κατεβαζετε απο εδω
:arrow: Total Eclipse(Wip) για Atari 8BIT

Προελευση :arrow: Αtariage forums


Να υποθεσουμε οτι ανοιξε η πορτα και για τα υπολοιπα C64 games ,που βασιζονται στην Freescape της Ιncentive Software για τα 8bit Ataris ????


https://www.youtube.com/watch?v=IF0fXi5XffM

Game is ported (as usual) from C64. Game is playable now, although since it is very early version (literally two evenings of hacking) there are few issues:
- game is little too fast on Atari (first time no optimization required ;) )
- hall of fame and difficulty selection screen is missing (code for these is located in $d000-$dfff on C64, will need to relocate it)
- color is missing (need to create some smart mapping between C64 room data and Atari PM/G)
- sound and sound effects are missing

Anyway, enjoy the game!
Ο Mariuszw μετα τα Great Escape Fairlight: A Prelude (WIP), Bobby Bearing(WIP),Total Eclipse(WIP) συνεχιζει ακαταπαυστα αυτη τη φορα με το WIP του port του Saboteur (μεσω C64) στα 8bitα της Atari

D/load :arrow: Saboteur Atari 8bit port WIP

:arrow: Atariage forums links


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Και με την συνδρομη του Terrence "Tezz" Derby ,που ηρθε να συμβαλλει τον Mariusz "mariuszw" Wojcieszek στην μεταφορα του Saboteur! στα 8bita Atari computers ,το παιχνιδι αποκτα χρωμα ,ενω ακομα περισσοτερες βελτιωσεις ειναι προ των πυλων μια και το παιχνιδι αναπτυσσεται/ειναι ακομα W.I.P.


D/load :arrow: Saboteur Atari 8bit port WIP
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Ninja Savior (MSX)

Δημοσίευση από Nemo »

Εικόνα
Εικόνα
HOW TO PLAY
You find yourself climbing the walls of the houses, trying to defeat the evil forces with spells. Your character will slowly fall down, so you must be quick
and jump to the other wall in front of you not to be burnt with the fire beneath!

In your jump you’ll need to evade ghosts and mosters that can hurt you and try to pick up paper spells and scrolls to damage the big enemy at the top. You’ll succeed when the energy bar at the bottom reaches the “O” symbol in the right side.

Beware being hurt because the energy bar will reduce. Also, when you land on a wall, you will be damaged. If the energy bar at the bottom reaches the “X” symbol in the right side, you’ll lose a live! Try defeating big enemies for extended play!
Δια χειρος Jon Cortαza/RELEVO Videogames ερχεται ενα νεο παιχνιδακι το Ninja Savior για MSX

D/load :arrow: Ninja Savior (MSX)

Επισημη σελιδα :arrow: http://www.relevovideogames.com/ninja-savior/


Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Απάντηση