Σελίδα 51 από 63

Re: Limbo WIP [C64]

Δημοσιεύτηκε: 22 Απρ 2017 09:00
από GeoAnas
Ace έγραψε:.. Φαντάζομαι ότι το βίντεο έχει διάρκεια μόνο 1:03, διότι για να δούμε άλλο τόσο, θα αρχίσει να γρατζουνάει για κάνα πεντάλεπτο το drive; :lol:
Πφφφ...κακίες! :P :lol: Εξάλλου υπάρχουμε κι εμείς που έχουμε τα ultimate ή τα SD παραφερνάλια και δεν μασάμε από "γρατζουνιές" :lol: :lol:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσιεύτηκε: 22 Απρ 2017 15:44
από Ace
Δεν μετράς εσύ, George, εσύ είσαι η... επιτομή του cheating! :P

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσιεύτηκε: 22 Απρ 2017 22:03
από GeoAnas
Έτσι! Έτσι! :lol: :lol:... cheating, moding, hacking... γούστα να βγαίνουν για να ανεβαίνει λίγο το ηθικό και η ψυχολογία μας, στους χαλεπους καιρούς που ζούμε :D

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2017 21:54
από Nemo
Nemo έγραψε: και οι C=άδες δεν πρέπει να μένουν παραπανούμενοι από τους Ισπανούς retro coders
,"προσεχώς"
Ace έγραψε:
Nemo έγραψε:
Pyjamarama έγραψε:Abu Simbel σε C64?
:good:
Μα φυσικά... Τι, μόνο για Amstrad και Spectrum; Οι καημένοι C64 users; Δεν έχουν νεύρα -για σπάσιμο- αυτοί; Μανούλα δεν τους γέννησε; :lol:



https://www.youtube.com/watch?v=MT1riHRcujQ


κι όχι μόνο το Abu Simbel

και το La Abadía del Crimen προσεχώς σε C64, P500(~Commodore Pet 2) και τα 8bitα Atarακια.

Re: PlanetGolf (WIP) για C64-video

Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2017 22:02
από Nemo
Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:

https://www.youtube.com/watch?v=NGQ1rmICCzw


Wip video του PlanetGolf για C64 ετοιμαζει ο Antonio Savona (γνωστος απο το - P0 Snake (C64 ) - που ηρθε πρωτο στην Rgcd 2014

Εικόνα


D/load :arrow: Planet Golf (C64)Preview

(Ας ελπίσουμε ότι θα ξεφύγει από την κατάρα των previews - δηλ να μείνει μόνο preview )

UPD-
FEATURES

PREVIEW
- Three different planets with unique physics
- Realtime floating point physics simulation, with sub-pixel accuracy
- 8 bit in-game digitized sound effects and speech

FULL VERSION (ready when it's ready):
- 100+ holes for hours of puzzle fun
- Enemies, black holes, obstacles and all kind of space junk
- 3 different game modes
- Galactic Leaderboard
- FMV intro. Yes, you read it right.


https://www.youtube.com/watch?v=GeYe1_HQXNo

...targeting spring 2017. .
Currently working on the FMV intro, the code more than the actual footage.
Here is what video at 25fps with compressed 8bit digi looks/sounds like on a plain c64 streaming from floppy.
Planet golf intro (WIP) FMV+digitised audio+I/O from floppy αόλα αυτά σε 1mhz CPU
:arrow: http://www.lemon64.com/forum/viewtopic. ... 109#758109


https://www.youtube.com/watch?v=5ote5Jqpkgs
5 πλανήτες ,99 levels,digitised speech και sfx , 8 sid tracks ......




https://www.youtube.com/watch?v=mJmuAt3Cm1I
Εικόνα
Εικόνα
I herby declare PlanetGolf code complete!
Only pending some level and gfx tweaks and then we get this little thing out.

Gunfright C64/C128/Plus4(μέσω Atari8bit)

Δημοσιεύτηκε: 30 Απρ 2017 22:14
από Nemo
Nemo έγραψε:



https://www.youtube.com/watch?v=uzYmgaFD83A
Mariuszw has done another excellent Z80 to 6502 conversion for the Atari 800 which this is based on.

Again this is all CPU grunt (the only hardware sprite is used on the title screen and no hardware scrolling is used) but the speed is still very good. The C64 version is around the speed of the Amstrad & MSX versions and the C128 version is around the speed of the Spectrum version. The Plus4 versions speed sits between the C64 & C128 versions.

Saulc has supplied some great SID music & sfx which really add to the game.

To keep the C64 versions gameplay and speed the same as the C128 version I have increased the scroll speed of the C64 version slightly.
This can be adjusted in the main game menu by pressing ‘S’ (red border flash) for the slower/standard scroll speed and ‘F’ (green border flash) for the faster scroll speed

I’ve tested it on as much hardware as I can and it should work okay on PAL & NTSC machines and it fully supports SuperCPU & TC64 (by using frame syncing to slow the game down to a manageable speed). Mariuszw has also kept all the 6502 code accelerator safe, no illegal ops used.

The second fire button of the C64GS joystick is also supported for view change (not Plus4 version). The front end will automatically turn this feature off if a problem is detected, as not all modern hardware supports the extra joystick lines. The Space Bar can also be used in joystick mode to change the view or the ‘Z’ key in keyboard mode.

A number of cheats have been added in the front end (press ‘E’). Please note that selecting a game start level greater than 8 will screw up the bonus game but the game will remain playable.

The C128 VDC version runs well but is just a modification of the C128 Vic-II version really. Trying to find a configuration that worked on all the various VDC versions wasn’t easy so I just used the standard configuration with double pixel mode and the 8502 CPU set to 2Mhz (no tricks have been used) so it doesn’t run as fast as it could have. I went for compatibility over performance. It still runs at about the same speed as the C128 Vic-II version anyway.

I’ve included the source code in the build folder. Please note that some of my “outside of game” code is a bit hacky as I just wanted to get the game converted as quickly as possible. I will look to improve it in any future versions.

Download link :arrow: Gunfright C64, C128 (Vic-II & VDC) , Plus4 (TED & SID sound).


Προέλευση :arrow: http://csdb.dk/release/?id=155046

Εικόνα


Εικόνα
Version 1.10

Changes:

Slowed down Bandit Draw speed slightly if you draw first, so it’s the same as the Spectrum version. (The best tactic is still to let him draw first in most cases).

The C128 versions are now both SuperCPU compatible. Many thanks to Redrumloa and Mirkosoft for testing with the SuperCPU.

New loading screen by STE. Many thanks to Luca for converting the Plus4 screen.

New front end for the C128 VDC version. More inline with the other versions.

Please note that if you play the C128 VDC version with WinVice then please turn off “Video cache” in the Video settings/VDC render box, as you might get video corruption if you don’t.

Kαι H 1.10 version του Gunfright πλέον διαθέσιμη για C64


Download link :arrow: Gunfright 1.10 για C64,.


Προέλευση :arrow: http://csdb.dk/release/?id=155861

Re: Gunfright C64/C128/Commodore +4

Δημοσιεύτηκε: 01 Μάιος 2017 00:35
από Ace
Ace έγραψε: Για το Gunfright [...] να αναφέρω εδώ ότι μέσω emulation, δεν κατάφερα να τρέξω σωστά την VDC έκδοση, καθώς και ο VICE και ο MAME, εμφανίζουν artifacts και σκουπίδια κατά την κίνηση στην οθόνη...
Nemo έγραψε:
Version 1.10

Changes:

Slowed down Bandit Draw speed slightly if you draw first, so it’s the same as the Spectrum version. (The best tactic is still to let him draw first in most cases).

The C128 versions are now both SuperCPU compatible. Many thanks to Redrumloa and Mirkosoft for testing with the SuperCPU.

New loading screen by STE. Many thanks to Luca for converting the Plus4 screen.

New front end for the C128 VDC version. More inline with the other versions.

Please note that if you play the C128 VDC version with WinVice then please turn off “Video cache” in the Video settings/VDC render box, as you might get video corruption if you don’t.
Ενδιαφέρουσα πληροφορία! Φαίνεται κόλλησαν κι άλλοι με την VDC version...


ΥΓ: BTW, Nemo, διόρθωσε τα link, δεν υποστηρίζει https η CSDb, θέλει απλό http... (Commodore database είναι, τι περίμενες; :lol: )

Re: Gunfright Preview για τα Atari 8bit

Δημοσιεύτηκε: 02 Μάιος 2017 23:02
από Nemo
Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:
Ο Mariuszw μετα τα Great Escape Fairlight: A Prelude (WIP), Bobby Bearing(WIP),Total Eclipse(WIP) συνεχιζει ακαταπαυστα αυτη τη φορα με το WIP του port του Saboteur (μεσω C64) στα 8bitα της Atari
......


Εικόνα


To Pentagram (Ultimate) το 4o και τελευταιο της Sabreman σειρας παιχνιδιων ενα απο τα αγαπημενα παιχνιδια του Mariusz "mariusz" Wojcieszek ,ο οποιος κανει την υπερβαση και μετα απο 5 C64>Atari 8bit ports ,μεταφερει ενα παιχνιδι απο τον Spectrum ,το οποιο ειναι WIP .

D/load link :arrow: Pentagram (Atari 8bit) WIP

Σχετικο Αtariage Thread
https://atariage.com/forums/topic/24732 ... pentagram/


Ενω προς τερψη οσων ασχολουνται με αναλογα projects

εκανε διαθεσιμο τον Z80 -> 6502 recompiler που ανεπτυξε για την δημιουργια Pentagram port

οπως και τα


For those interested in development, I included source code:
- pg_disassembly.txt:
Pentagram disassembly found here: http://retrospec.sgn.net/users/nwalker/filmation/
- z80.asm: defines and routines used by Z80 recompiler
- spectrum.asm: defines and routines used to emulate Spectrum I/O on Atari (at this moment screen, keyboard, joystick and buzzer are emulated, colours are not)
- pentagram_atari.asm: Atari 6502 code of Pentagram
- pg.asm: main asm file, assemble it with MADS to create game executable
Εικόνα



O Mariusz "Mariusz" Wojcieszek εκανε διαθεσιμη το περασμενο Σαβ/κο την τελικη εκδοση του παιχνιδιου η οποια εντωμεταξυ εχει γινει ταχυτερη ,ενω εμπεριεχει trainer , μουσική (by Michal "Miker" Szpilowski) ,loading screen/επιχρωματισμος γραφικων (by Jose Pereira) και προαπαιτει 8bito Atari με 64ΚΒ μνημη ,ενω ειναι διαθεσιμος και ο πηγαιος κωδικας .

D/load :arrow: Pentagram (Atari 8bit) final release

:arrow: Atariage Forums thread




Εικόνα


https://www.youtube.com/watch?v=VcJdUJ9qVOs


Here is preview version of my next game for Atari 8bit: Gunfright. This is ported from Spectrum, using my Z80 -> 6502 recompiler. Current version is playable, and (hopefully all) bugs are found and fixed. There are graphics glitches (no display of bullets in cartridge, incorrect display of lives, glitches on title screen) - they all are caused by Spectrum attribute used in these places which are not yet redone for Atari. The speed is also slightly worse than Spectrum original. Game features original music and sound effect (with the exception of footsteps sound which was affecting performance too much), but this will be likely replaced with proper Pokey sounds in final version.

I am also releasing current source code if you are interested how it was done.

Mariusz.
Preview του Gunfright για τα Atari 8bit από τον συνήθη ύποπτο Mariusz "Mariusz" Wojcieszek το οποίο έγινε port μέσω Spectrum, χρησιμοποιώντας τον Z80 -> 6502 recompiler,που ανεπτυξε για την δημιουργια Pentagram port και έχει κάνει ήδη διαθέσιμο .


Ως preview έχει τα θέματά του
- graphics glitches
-ταχύτητα εκαφριά πιο αργή από αυτή του Spectrum .
- ενώ η μουσική/sound effect θα έχουν μια περισσότερο Pokey-ish προσέγγιση στην τελική έκδοση.



D/load link :arrow: Gunfright Preview για τα Atari 8bit

Gunfright Preview Source (Atari 8bit)

Σχετικό Atariage Forums


Εικόνα




Gunfright was one of my favourites back in 80s, so I am happy that game finally reaches my favourite platform from 80s!.

Enjoy as much as I do!




https://www.youtube.com/watch?v=DUPetJUIAz4

Kαι η τελική 1.1 έκδοση του Gunfright για τα Atari 8bit από τον Mariusz "Mariusz" Wojcieszek (με την συνδρομή των Jose Pereira στα γραφικά και του commodor-ά Saul Cross στον ηχητικό τομέα).



Προαπαιτεί 64kb ,δουλεύει σε PAL και NTSC υποστηρίζει Ataris CPU-upgrades properly ενώ εμπεριέχει trainer για τους πιο βιαστικούς(/φυγόπονους).

D/load :arrow: Gunfright - Final 1.1 version (Atari 8bit 64kb)

:arrow: Gunfright - Final version (Atari 8bit ) Source code

Σχετικό :arrow: Αtariage forum thread

Εικόνα

Εικόνα

Υ.Γ.

H τελική έκδοση μπορεί άργησε αρκετά σε σχέση με την preview -~9 μήνες- και "ταλαιπώρησε" τον Mariusz "Mariusz" Wojcieszek
with Gunfright I have very annoying problem that code used cmp/rol instructions and I forgot that carry flag has inverted polarity between Z80 and 6502 for comparison/subtraction. Then you need to optimize code size - automatic translation create code 2x as big, and since original code had ~14KB, translated code used whole ram leaving no space for Atari specific code. Last, but not least, you need to optimize the game - with Gunfright it was a quite a lots of work, as they optimized every piece of code which did rendering, erasing and copying to achieve good performance, and I had to do the same for 6502 (just compare speed of preview version posted last year with speed of final release)
αλλά αυτό
. But I really enjoyed whole process and I certainly want to continue with other Z80 -> 6502 conversions.
προς τέρψη όλων μας δεν φαίνεται ουδόλως να είναι κάτι που θα τον κάνει να τα βάλει κάτω .

("Λέγεται" ότι το ισομετρικό Batman της Ocean/John Ritman είναι στα μελλοντικά σχεδιά αλλά άμεσα θέλει να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό μη ισομετρικό....)

Fall of Prometheus (MSX)

Δημοσιεύτηκε: 04 Μάιος 2017 01:26
από Nemo
Nemo έγραψε:

https://www.youtube.com/watch?v=xaNX8i5f4pc


Tales of Popolon (MSX) : ένα 3D styled Dungeon Crawler υπό ανάπτυξη για MSX με 16kb !!! :shock: από τον Santiago Ontanon
και σε όσους το όνομα Popolon θυμίζει κάτι είναι ο ( αρχαίος έλληνας :mrgreen: ) πρωταγωνιστής από τα Knightmare/Parodius

Εικόνα

Εικόνα


Fall of Prometheus (MSX) : Φαίνεται ότι οι MSX devs έχουν αυτήν την περίοδο κάποιο soft spot με την αρχαία ελληνική μυθολογία, μια και είναι στα σκαριά από την "Mystery Labs" development team σε ένα arcade puzzler ,όπου υποδύεστε τον Προμηθέα, τον οποίο καταδιώκουν οι θεοί, γιατί έδωσε την φωτιά στους θνητούς και τους οποίους θα αντιμετωπίσετε ως bosses .

Castle Defender (BBC Micro//Master)

Δημοσιεύτηκε: 04 Μάιος 2017 01:51
από Nemo
Εικόνα


Castle Defender ένα νέο tower defence game για τους BBC Micro/Master από τους Chris Bradburne(code) και John Blythe (graphics)
,όπου σας περιμένουν 4 levels από high-resolution MODE 1 graphics.

Download :arrow: Castle Defender V2 (BBC Micro//Master)

Προέλευση : http://www.stardot.org.uk/forums/viewto ... =1&t=12894

Και για να to παίξετε και online
:arrow: :arrow: :arrow: http://bbcmicro.co.uk/jsbeeb/play.php?a ... nderV2.ssd


Εικόνα

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσιεύτηκε: 04 Μάιος 2017 03:55
από Ace
^Castle Defender=Κόλλημα! :D

Mr. Mind(Plus/4)

Δημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2017 02:39
από Nemo


https://www.youtube.com/watch?v=2fNIvBuHOe4
Written by Skoro of Assassins (ASN).
Graphics by Kichy of Assassins (ASN).
Music and sfx by Csabo of Legion Of Doom.
Mr. Mind (Plus/4) μια παραλλαγή του mastermind (όπως υπαινίσσεται κι ο τίτλος)από το ουγκρικό group Assassins (ASN)

D/L :arrow: Mr. Mind(Plus/4)

Πηγή :arrow: http://plus4world.powweb.com/software/Mr_Mind &&& :arrow: http://www.pouet.net/prod.php?which=69810

Εικόνα

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσιεύτηκε: 17 Μάιος 2017 03:28
από Nemo


https://www.youtube.com/watch?v=HDqsmSan-Eg
Programming Zub
Graphics Errazking & Zubb
Music Baron Ashler
D/load :arrow: Mazinger Z C64 Wip/Alpha




https://www.youtube.com/watch?v=yWGenWo81GM

Galencia (V0.11) για C64 WIP ένας υπό ανάπτυξη Galaxian κλώνος

και επίσης

Εικόνα

και το L'Abbaye des Morts του Locomalito ως γνωστόν ετοιμάζεται για τον C64

Εικόνα

αλλά και για Mega Drive όπου ανάμεσα στα άλλα θα μπορείτε να το παίξετε με τα γραφικά(skins) διαφορετικών retro πλατφορμών
εκτός του original συμπεριλαμβανομένου C64 "skin " γραφικών

Oι commodoreros σαν να έχουν βαλθεί να εξιλεωθούν για τον παλαιότερο C64 σνομπισμό τους (?) .

Ενώ


https://www.youtube.com/watch?v=M1onnXwVyTU

Video teaser για το υπό ανάπτυξη HERO 2 συνέχεια του H.E.R.O για C64 από τον δημιουργό του επερχόμενοy Bomb Jack DX

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2017 03:22
από Nemo
Nemo έγραψε: Υ.Γ. κι ενώ έρχεται πολύ σύντομα

Εικόνα

για τους Amstrad-αδες και το El linaje Real/The Royal Lineage από την ESP SOFT


https://www.youtube.com/watch?v=IJcUgTU6FhM
Concept ,code: gg
Graphics: gg
Music: McKlain
D/load :arrow: The Royal Lineage (Cpc 6128)

Πηγή : :arrow: http://espsoft.blogspot.gr/2017/05/el-linaje-real.html

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2017 23:24
από Nemo
Nemo έγραψε:
Ενώ


https://www.youtube.com/watch?v=M1onnXwVyTU

Video teaser για το υπό ανάπτυξη HERO 2 συνέχεια του H.E.R.O για C64 από τον δημιουργό του επερχόμενοy Bomb Jack DX

D/load HERO 2 preview (C64) :arrow: http://csdb.dk/getinternalfile.php/1583 ... review.d64 :arrow: http://csdb.dk/getinternalfile.php/158378/hero ii prv.{ex}.PRG

Προέλευση :arrow: http://csdb.dk/release/?id=156394