Σελίδα 11 από 14

Zelda30Tribute: 3DΖelda voxel-ο-remake

Δημοσιεύτηκε: 05 Απρ 2016 22:28
από Nemo
Εικόνα



https://www.youtube.com/watch?v=PMit0tv-mgc



Zelda30Tribute : Ενα remake του Ζelda για τα 30 χρονα του σε 2.5D voxelized graphics online μεσα απο το browser σας .

:arrow: :arrow: :arrow: http://zelda30tribute.com/ :!: :!: :!:

Και αν και ακολουθει την ταση τελευταια 2D > 2.5D επειδη ειναι topdown game το παιχνιδι που η 2D(αντι π.χ. για ισομετρικη) απεικονιση
οφειλετε στους περιορισμους του hardware που ετρεχε ,πραγματικα κερδιζει και αναβαθμιζεται απο την καινουρια οπτικη πολυ περισσοτερο
απο αλλα στην πλειοψηφια των παιχνιδιων , που εχει δοκιμαστει αυτη η νεα voxelised οπτικη .

Σε συνδιασμο με την επιτυχια του Minecraft και της αισθητικης που λανσαρισε και εδραιωσε ειναι περα απο βεβαιο οτι προκειται για ενα trend
που ηρθε για να μεινει στο χωρο του emulation και του retro gaming .


Εικόνα
Εικόνα


Υ.Γ. Οσοι σκεφτεστε να δοκιμασετε μην το πολυαναβαλλετε γιατι η αNοitendo ειναι
διαβοητη για το ποσο ανοιχτομυαλη και θετικη ειναι διαχρονικα απεναντι σε παρομοια
εγχειρηματα ....
:roll:

Re: Zelda30Tribute [/b]: 3DΖelda voxelοremake

Δημοσιεύτηκε: 07 Απρ 2016 00:20
από Nemo
Nemo έγραψε:
Υ.Γ. Οσοι σκεφτεστε να δοκιμασετε μην το πολυαναβαλλετε γιατι
η αNοitendo
ειναι διαβοητη για τοποσο ανοιχτομυαλη και θετικη ειναι διαχρονικα
απεναντι σε παρομοια εγχειρηματα ....
:roll:

Tουλαχιστον δεν μπορειτε να ισχυριστειτε οτι " u did nt see that coming "

SORRY, FOLKS.

Nintendo asked us to remove this site for copyright infringement. I guess Zelda30Tribute was a little too pixel perfect :-) We're sad about that, but we get it. We started this project because we love Nintendo and the joy they have given us throughout the years. From the start of development, we knew this result could potentially happen.

Re: Fanmade Sequels & fanmade remakes

Δημοσιεύτηκε: 07 Απρ 2016 09:27
από Maddog
Πάντα εξαιρετικά συμπαθής και φιλική με το community εταιρία... :twisted:

Re: Fanmade Sequels & fanmade remakes

Δημοσιεύτηκε: 07 Απρ 2016 19:50
από GeoMan
Maddog έγραψε:Πάντα εξαιρετικά συμπαθής και φιλική με το community εταιρία... :twisted:
Να σταματησετε να την συντηρειτε με αγορες... Φορτωστε ενα Dolphin (και προσεχως ενα βελτιωμενο Cemu και Citra) στο PC σας και ειστε οκ! :mrgreen:

Return of the Tentacle(Fanmade Sequel)

Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2016 17:07
από Nemo


https://www.youtube.com/watch?v=2PnXhGB7N_8
"Return of the Tentacle" we want to make a worthy sequel to the former point-and-click successor!

The story of the new Adventure is linked to the predecessor: Purple Tentacle is back and wants to take on the world and enslave humankind again. Will Bernard and his friends defeat Purple and save the world? It's up to you!

Another time megalomaniac tentacles have to be hunted, insane dialogues will make you laugh and crazy puzzles want to be solved. Control the characters Bernard, Hoagie and Laverne like in good old 2D Adventure times using your mouse and a modern interface. You will walk through hand-drawn backgrounds with lovingly animated characters, mood music and soundscape. We do our best to bring the atmosphere and the fun of the old classic to the 21st century.

Besides familiar faces from the predecessors, you'll also meet guests which actually do their mischief in other games.

The prologue of our Fan Adventures will be released this summer for Windows, Mac and Linux.
Official Site :arrow: http://returnofthetentacle.de/en

To Return of the Tentacle το fan made sequel -που btw παταει στην Unity engine- προβλεπεται να αριβαρει το καλοκαιρακι για Windows, Mac αλλα και Linux .

V*bert ( Q*Bert )remake

Δημοσιεύτηκε: 30 Απρ 2016 03:16
από Nemo


https://www.youtube.com/watch?v=aDyy0IeNfP8

V*bert -ενα Q*Bert remake για παιξεται online ή και να το κατεβασετε απο

:arrow: ΕΔΩ

Εικόνα

SkyKid- early aplha PC remake

Δημοσιεύτηκε: 01 Μάιος 2016 11:54
από Nemo


https://www.youtube.com/watch?v=1pwx5UI7h94


SkyKid - early aplha/πρωιμο PC remake (μεσω Gamemaker Studio) του Namco arcade classic .

D/load :arrow: SkyKid - early aplha/πρωιμο PC remake

Highway Encounter remake

Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2016 21:13
από Nemo
Εικόνα
My first remake of an isometric 3D game. I chose Highway Encounter because, firstly, it was one of my all-time favourite games on the Spectrum, and secondly because it’s a bit easier to make than other isometric games as there is no “height” or jumping involved - I haven’t worked out how to do that yet!
To σημερινο menu εχει το remake του θρυλλικου Highway Encounter (Spectrum) του ελληνοκυπριου Costa Panayi και της εταιριας του Vortex Software απο το μακρινο 1985.Το remake ερχεται απο την Langford Productions γνωστη για τα remakes της (Jumping Jack,Cookie and Pssst,Green Beret,Frank N Stein,The Hunch ,Αutomania)

http://www.langfordproductions.com/High ... ounter.zip

Official site του Remake :arrow: http://www.langfordproductions.com/encounterbear.html

Oh mummy remake ...

Δημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2016 22:16
από Nemo
Εικόνα

Remake του CPC classic "Oh mummy "

D/load :arrow: http://pjsfreeware.synthasite.com/resources/mummy.zip

Demo του Remake του AGONY

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2016 16:42
από Nemo


https://www.youtube.com/watch?v=xJLnC88JhDs



https://www.youtube.com/watch?v=E2WcgH0Omxg

Demo της (Alpha) του Remake του περίφημου AGONY της Psygnosis φτιαγμένο με την Unreal Engine 4 από τον Ozan Temelli και διαθέσιμο για 64bitα Windows .

Direct download link του AGONY - Remake (Alpha) Demo (Winx64) στo :arrow: Official site:

Re: Fanmade Sequels & fanmade remakes

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2016 18:17
από Ace
Nemo έγραψε: Demo της (Alpha) του Remake του περίφημου AGONY της Psygnosis φτιαγμένο με την Unreal Engine 4 από τον Ozan Temelli και διαθέσιμο για 64bitα Windows .
Τι απέγινε το original soundtrack; :cry: :qb:

Re: Fanmade Sequels & fanmade remakes

Δημοσιεύτηκε: 30 Ιουν 2016 20:22
από Nemo
metalcandyman έγραψε:Αντε να παιξουμε να γουσταρουμε γιατι βαρεθηκα και ξενερωσα τοσα χρονια με τον Davidy και το Ghosts'n Goblins 2 που μας τα εχει κανει μπαλονια απο τον μαιο εχει να βαλει νεα για το παιχνιδι.
Εικόνα



Hi everybody !

Missing some connections between levels. 11 levels x 2 : yes, always one loop more to finish the game : what did you expect, this game is only for hardcore gamers !

The finishes are longer than planned, BUT the work is ongoing !

Target date ? "When it's done"



:arrow: http://davidyplatformgames.blogspot.gr/ ... /news.html

Μετά από πολύ καιρό έχουμε νεώτερα ,τον αριθμό αριθμό των levels ,ότι ο developer συνεχίζει αθόρυβα έχοντας ως στόχο τους hardcore gamers κι ας γκρινιάζουν κάποιοι από αυτούς
και τέλος ότι αν και βρισκόμαστε στην τελική ευθεία , το καλό πράγμα αργεί να "γίνει" και θα είναι έτοιμο όταν το αποτέλεσμα ικανοποιεί τον Developer-δημιουργό.

Re: Fallout 1.5:Resurrection(Total conversion)

Δημοσιεύτηκε: 30 Ιουν 2016 21:50
από Nemo
Nemo έγραψε:Εικόνα


Fallout 1.5: Resurrection ενα τσεχικης προέλευσης Total conversion mod(ification) για το Fallout 2 (το οποιο και προαπαιτει για να τρεξει) εγινε μολις release στα τσεχικα,ενω περιμενουμε την αγγλικη εκδοση καποια στιγμη στο 2014 .

Το σχετικο νεο στα τσεχικα
http://www.resurrection.cz/65-fallout-byl-vzkrisen/

και μεταφρασμενο απο το Google
http://translate.google.com/translate?s ... zkrisen%2F

οι ενδιαφερομενοι το κατεβαζετε απο
http://www.onlinegamesector.com/onlinef ... ection.htm
http://www.fullgames.sk/hra.asp?id=23207


και μερικες απαντησειςαπο το Faq
When will it be released?
The Czech version is coming out on October 3rd, 2013, the English one sometime in 2014 (we'll clarify this later).

Where and when does it take place?
Time-wise it's set between Fallout 1 and 2. Geographically it takes place in New Mexico, therefore east of the future NCR, and the Fallout 1 map.

How big is the game?
Number and size of locations is similar to Fallout 1, however the number of quests, and especially number of ways to solve them, is much greater than in Fallout 1.

What is the estimated play time?
Betatesters, who had the chance to play through the game, estimate it to be around 25 hours of normal gameplay. But just like in the original Fallout games, there are many ways to solve quests and many other quests you can get to instead. Therefore the play time will be different for every player and it's worthwhile to play through it several times.

Are there any new graphics?
Yes, there are.


Are there companions (NPCs following the player)?
Yes, there are. There are less of them than in Fallout 2, but their characters are a lot more developed.
.
Εικόνα
Εικόνα
It's so Resurrection is translated into English and we started testing. We want to dedicate a month to test the English version and tuning of last novelties that even English-speaking players have the opportunity to enjoy the game in an appropriate quality.

Publication of an English version will be in the Friday, July 15 2016.

The game will be fully translated and released in version 1.4
:arrow: http://www.resurrection.cz/94-resurrect ... -cervenec/

Re: Fallout 1.5:Resurrection(Total conversion)

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιούλ 2016 01:37
από Nemo
Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:Εικόνα


Fallout 1.5: Resurrection ενα τσεχικης προέλευσης Total conversion mod(ification) για το Fallout 2 (το οποιο και προαπαιτει για να τρεξει) εγινε μολις release στα τσεχικα,ενω περιμενουμε την αγγλικη εκδοση καποια στιγμη στο 2014 .

Το σχετικο νεο στα τσεχικα
http://www.resurrection.cz/65-fallout-byl-vzkrisen/

και μεταφρασμενο απο το Google
http://translate.google.com/translate?s ... zkrisen%2F

οι ενδιαφερομενοι το κατεβαζετε απο
http://www.onlinegamesector.com/onlinef ... ection.htm
http://www.fullgames.sk/hra.asp?id=23207


και μερικες απαντησειςαπο το Faq
When will it be released?
The Czech version is coming out on October 3rd, 2013, the English one sometime in 2014 (we'll clarify this later).

Where and when does it take place?
Time-wise it's set between Fallout 1 and 2. Geographically it takes place in New Mexico, therefore east of the future NCR, and the Fallout 1 map.

How big is the game?
Number and size of locations is similar to Fallout 1, however the number of quests, and especially number of ways to solve them, is much greater than in Fallout 1.

What is the estimated play time?
Betatesters, who had the chance to play through the game, estimate it to be around 25 hours of normal gameplay. But just like in the original Fallout games, there are many ways to solve quests and many other quests you can get to instead. Therefore the play time will be different for every player and it's worthwhile to play through it several times.

Are there any new graphics?
Yes, there are.


Are there companions (NPCs following the player)?
Yes, there are. There are less of them than in Fallout 2, but their characters are a lot more developed.
.
Εικόνα
Εικόνα
It's so Resurrection is translated into English and we started testing. We want to dedicate a month to test the English version and tuning of last novelties that even English-speaking players have the opportunity to enjoy the game in an appropriate quality.

Publication of an English version will be in the Friday, July 15 2016.

The game will be fully translated and released in version 1.4
:arrow: http://www.resurrection.cz/94-resurrect ... -cervenec/


https://www.youtube.com/watch?v=OL716Z1J7cw


H αγγλική έκδοση του Fallout 1.5: Resurrection του Total conversion mod για το Fallout 2 (το οποιο και προαπαιτει για να τρεξει) έγινε διαθέσιμη στις 15 Ιουλίου
όπως έιχε προαναγγελθεί .

Το Total Conversion "ζυγίζει"

282MΒ σε μορφή εκτελέσιμου install
D/load :arrow: Fallout 1.5: Resurrection[/b] του Total conversion

και 383ΜΒ σε μορφή archive Zip
D/load :arrow: Fallout 1.5: Resurrection[/b] του Total conversion

ενώ το απαραίτητο manual είναι κι αυτό :arrow: διαθέσιμο εδώ

Eπίσημη σελίδα Fallout 1.5: Resurrection :arrow: http://www.resurrection.cz/en/


Εικόνα

Κudoz σε όλη την ομάδα και για το μέγεθος του εγχειρήματος και ειδικά στους συντονιστές οι οποίοι κατάφεραν να συντονίσουν αποτελεσματικά μια τόσο μεγάλη ομάδα η οποία δούλευε σε σε ένα εθελοντικό/ερασιτεχνικό πλαίσιο

Re: Fanmade Sequels & fanmade remakes

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιούλ 2016 19:25
από Nemo


https://www.youtube.com/watch?v=ytfvs_0iqJo



18 μέρες έμειναν για τo release του Project AM2R (το video από την πιο πρόσφατη 1.41 Demo έκδοση)

:arrow: http://metroid2remake.blogspot.gr/2016/ ... retch.html