ICE64 v3.5 Final,ο ~νεος Ν64 emu (Win)

Συζήτηση για Console Emulators.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, Scatman

Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ICE64 v3.5 Final,ο ~νεος Ν64 emu (Win)

Δημοσίευση από Nemo »

After 10 days of reconstruction, I have recovered most of my lost gfx plugin source!
This is an intermediate final release for all ICE64 users and users are strongly encourage to upgrade to this new release.
All users must read the posts, especially "tips & tricks" - 1st time users is a MUST, on ICE64 forum before you start using the emulator.
consolidate changes from v3.1 to v3.4 beta releases
speed and memory optimization to offset better games stability
implement new logic for fb previous count and status
rewrite and refactor portion of ignore aux copy and useless is useless codes
remove RE2 top and bottom black bar for gameplay cutscene transition (game is slightly "broken")
remove RE2 hack from change size function
fix RE2 glitch intro video for non-expansion pak
fix Majora's Mask bomber notebook flickering (never handled when change size function was rewritten, thanks to ApplePeachBanana bug report)
fix TGR2, Kirby64 and Pilot Wings64 frame flickering when switching window mode
fix Perfect Dark night vision(broken in NICE64 v2.1.0, thanks to ApplePeachBanana bug report)
fix Pokemon Stadium lab slowdown and merge into Pokemon Stadium 2 solution
fix game crash when a mempak game is started after a flashram game if mempak used is not empty
fix mempak and transfer pak handling codes for flashram
minor fix on eeprom bug
fix Body Harvest vehicle shadow regression
fix V-Rally 99(U) width issue during intro cutscene and gameplay
fix Photopie ucode conflict with Mystical Ninja, now 1st display image for Photopie will always appear
fix Mario Tennis trophy missing the shiny gold color when Wario steals trophy from Mario after winning Mushroom Cup and intro fmv
implement new speedup for games using "read every frame"
add Bomberman64 for intro frame transition effect (fast enough for good sound - recommend E version)
add Ridge Racers for missing monitor image and getting max VI/s for intro fmv
add Body Harvest for missing frame transition image and good speed on intro menu and cutscene
implement new address boundary calculation for cpu framebuffer protection
GT64 no longer loses input control after doing multiple switch between fullscreen & windowed, especially after a MusyX game
multiple switching between fullscreen & windowed in a game or between several games in an emu session no longer causes random hang, exception - don't try on Bottom of the 9th(which has framebuffer issue during switching)
fix Getter Love flickering for the bathtub scene in player1 room
fix GoldenEye Depot mission, changing Speedup to 2X as default (thanks to malfy)
change Extreme-G settings to get rid of minor popping noise
fix random game hang e.g. Zelda - OOT, when presss "START" button at Hyrule field - sram bug
completely break HyperBike in v3.4(black screen)
fix regression in v3.5
update "Save Fix" for Derby Stallion and the end of day save is now working (from Nekokabu RDB)
add "Subscreen Delay Fix" cheat for Animal Forest and Doubutsunomori (from Nekokabu RDB)
O ICE64 ,o Ν64 εξομοιωτης βασισμενος στον NICE64 v2.1.2 ,ο οποιος προερχεται απο το 1964mod, ο οποιος ειναι βασισμενος στο 1964, ο οποιος το γυρισε στη javascript

Το κατεβαζεται απο εδω >>>>> ICE64 v3.5 Final


https://sites.google.com/site/ice64n64/home
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Karnov
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005 20:11
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ICE64 v3.5 Final,ο ~νεος Ν64 emu (Win)

Δημοσίευση από Karnov »

Τα παιδιά γαζώνουνε... Δεν σταματάνε να ξεκλειδώνουνε κώδικες

Τι λέει σε σχέση με τον Project64?

Aξίζει για κάποιον λόγο να τον δοκιμάσουμε;
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ICE64 v3.5 Final,ο ~νεος Ν64 emu (Win)

Δημοσίευση από Nemo »

Η τελευταια εκδοση του ICE64 ειναι η v3.7 Beta ,και μια και οπως ειπαμε ,ειναι ενα mod βασιζεται στο 1964 mod e.t.c. απο τον οποιο πρεπει να περιμενεις , καποια fixes σε καποια games ,οπου ειναι εφικτο optimisation /βελτιστοποιηση της αποδοσης, και απομειωση των crashes ,
που ειναι και οι δεδομενοι στοχοι του προγραμματιστη του .
The main objectives are listed below :
fix known bugs
review original source codes for learning purpose
replace existing functions where possible
implement new logic / algorithm to improve game speed, new functionality or bug fix
maintain overall stability
To καινουριο ονομα του εξομοιωτη ειναι STX64 και το καινουριο (ακομα εκτος ) site
https://sites.google.com/site/stx64home/home
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Η γνώμη μου για τον ICE64 είναι ότι...

Δημοσίευση από Ace »

...αξίζει να τον δοκιμάσετε!

Μέχρι τώρα έχω παρατηρήσει την σχεδόν bug free emulation του ανέκαθεν προβληματικού Mario Tennis και την αρκετά καλή εξομοίωση του Perfect Dark pause effect, χωρίς χρήση της επιλογής Read every frame (slow!), με αποτέλεσμα να μην παρατηρείται κανένα speed impact.


Την 100% πιστή εξομοίωση της pause screen του Perfect Dark, χωρίς speed impact, επιτυγχάνει μόνο ο Mupen64, ενώ ο Project64 έχει μεγάλο speed impact, κατά την εξομοίωση του ανωτέρω effect...
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Edit:

Δημοσίευση από Ace »

Άκυρη η παραπάνω δήλωση, σχετικά με την pause screen του Perfect Dark, στον ICE64. Σε μεγαλύτερες πίστες, μετά την πρώτη δηλαδή, ο emulator γονατίζει. Η καλύτερη επιλογή, αν κάποιος ανέχεται την ασταθή συμπεριφορά του, παραμένει ο Mupen64.

Συνεχίζει να είναι όμως, προς το παρόν, το καλύτερο emulation software, για το Mario Tennis. Κάτι είναι κι αυτό...
Άβαταρ μέλους
Karnov
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005 20:11
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Edit:

Δημοσίευση από Karnov »

Ace έγραψε:Άκυρη η παραπάνω δήλωση, σχετικά με την pause screen του Perfect Dark, στον ICE64. Σε μεγαλύτερες πίστες, μετά την πρώτη δηλαδή, ο emulator γονατίζει. Η καλύτερη επιλογή, αν κάποιος ανέχεται την ασταθή συμπεριφορά του, παραμένει ο Mupen64.

Συνεχίζει να είναι όμως, προς το παρόν, το καλύτερο emulation software, για το Mario Tennis. Κάτι είναι κι αυτό...
Μια χαρά δηλαδή... Πολύ όμορφες πληροφορίες φίλε..
Να σε ρωτήσω, αν ξέρεις:
Την καλύτερη ποιότητα γραφικών, με anti-aliasing κτλ σε mainstream παιχνίδια όπως Mario64, Zelda, με ποιόν εξομοιωτή και ποιό plugin, την έχεις δει;
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος...

Δημοσίευση από Ace »

...με το Glide64 Final. Antialiasing δεν υποστηρίζει λόγω περιορισμών του Glide API, όμως με Anisotropic filtering, HD ανάλυση και τα High Resolution Texture Packs που υποστηρίζει, προσφέρει τον υψηλότερο δείκτη συμβατότητας και ποιότητας γραφικών. Κρατάς βέβαια και το JaboD3D8 σαν δεύτερη επιλογή για κάποια παιχνίδια, που παρουσιάζουν προβλήματα με το Glide...
Άβαταρ μέλους
Karnov
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005 20:11
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ICE64 v3.5 Final,ο ~νεος Ν64 emu (Win)

Δημοσίευση από Karnov »

Glide64 Final? Δεν το περίμενα η αρχαία μαγεία Voodoo να νικάει τα Full Screen Anti-aliasing κόλπα.

Βρήκα αυτό:
http://www.emucr.com/2011/12/glide64-fi ... rsary.html <-- Κάνει;

Κάτι θυμάμαι απο τα παλια Glide Wrappers.
Βάζουμε τα αρχεία Glide στο φάκελο του εξομοιωτή ε;
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Νέα info...

Δημοσίευση από Ace »

...ο emulator τρέχει στο 100% της ταχύτητας, στις μεγαλύτερες πίστες του Perfect Dark και με το pause screen effect, ενεργοποιημένο. Το θέμα που είχε με την ταχύτητα, δεν υφίσταται πλέον, μετά από αλλαγή GPU drivers και επεξεργαστή στον υπολογιστή μου (2,53GHz C2D με υψηλότερο Tjmax, από 2,13GHz), χωρίς να ξέρω σε ποιο από τα δύο οφειλόταν το slowdown.

Τα mini games του Pokemon Stadium 2, εξομοιώνονται τέλεια, χωρίς graphic glitches στα menu, ενώ στον PJ64 με το μεν Jabo Direct3D8 1.6.1 παρουσιάζονται κάποια glitches, με το δε Glide64 final, παρουσιάζονται πολλά. Με τον ICE64 και τα default plugins, έχουμε πλέον τέλεια εξομοίωση των menu του Pokemon Stadium 2...

Στα παραπάνω, προσθέστε και το Mario Tennis το οποίο, ο ICE64 είναι ο μοναδικός emu, που παίζει 99% glitch free και τα σκήπτρα του Best N64 emulator, οδεύουν προς παράδοση...
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Re: ICE64 v3.5 Final,ο ~νεος Ν64 emu (Win)

Δημοσίευση από Maddog »

Κοίτα να δεις που με βλέπω να ξαναδοκιμάζω N64 emu μετά από 5+ χρόνια... :roll:
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Πραγματικά...

Δημοσίευση από Ace »

...αν έχεις να δοκιμάσεις πάνω από 5 χρόνια N64 emulation, τότε θα λάβεις μεγάλο "δωροπακέτο" μαζί με τις βελτιώσεις που έφερε το Glide64, όπως το Dynamic Lighting του Perfect Dark, τον ουρανό που γίνεται κανονικά rendering πλέον, στο Goldeneye, το Depth Buffer emulation που έκανε playable το Earthworm Jim, το σωστό rendering στα backgrounds και κάποια "sprites" του Yoshi's Story, το pause screen του Conker BFD και άλλα πολλά.
Για να μην πάμε και στα Hi Res Texture Packs, με αποκορύφωμα αυτό που προσφέρει αγγλικούς υπότιτλους, στο Tsumi to Batsu...

Welcome to the Magic world of the N64 Emulation, τρελόσκυλο!
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ICE64 v3.5 Final,ο ~νεος Ν64 emu (Win)

Δημοσίευση από Nemo »

Απαιτω να κανετε τον Αυθαδη κυριο Ace moderator
,για να μαθει να μας κανει τον εξυπνο :P
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Γιατί παρακαλώ;

Δημοσίευση από Ace »

Τι έκανα πάλι; :P
Άβαταρ μέλους
Karnov
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005 20:11
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ICE64 v3.5 Final,ο ~νεος Ν64 emu (Win)

Δημοσίευση από Karnov »

Maddog έγραψε:Κοίτα να δεις που με βλέπω να ξαναδοκιμάζω N64 emu μετά από 5+ χρόνια... :roll:
Εγώ τι να πω, που είδα Ν64 emulation μετά απο 11 χρόνια;

Τελευταία φορά ήταν με την επανάσταση του UltraHLE με κάρτα Voodoo3 και Pentium III @ 1000 Mhz on Win98SE!

Αυτό τώρα πως λέγεται; Retro-emulation? :D
Άβαταρ μέλους
Karnov
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005 20:11
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ICE64 v3.5 Final,ο ~νεος Ν64 emu (Win)

Δημοσίευση από Karnov »

Αce τα λινκς δεν δουλεύουν.

Επιπλέον θέλω να παίξω Conkers Bad Fur Day, SuperMario64, Zelda MM, Zelda OOT με την υπέρτατη γραφική ανάλυση.
Τι προτείνεις;

Τι είναι τα high res texture packs? Που και πως;
Απάντηση