Pointers για pc games;;

H μεγαλύτερη Greek Translation Team !
http://www.greekroms.net

Συντονιστές: Maddog, Whacker, Vag, Giama

Agahnim
Crazy Kong
Crazy Kong
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2011 22:25

Pointers για pc games;;

Δημοσίευση από Agahnim »

προσπαθω εδω και μερες να βρω καποιο tutorial σχετικα με την αλλαγή pointers σε pc games χωρις επιτυχια.. απ οτι ειδα η διαδικασια ευρεσης pointer δεν ειναι ιδια σε καθε συστημα (μαλλον ουτε σε καθε game). υποψιάζομαι οτι πρεπει να μαθω assembly για να το καταφερω. γνωριζει κανείς κανεναν αλλον τροπο;
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Re: Pointers για pc games;;

Δημοσίευση από Maddog »

Τα PC games μπορεί να είναι από πανεύκολα μέχρι και πολύ δύσκολα.
Υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις που τα resources τους (διάλογοι κλπ) είναι φτιαγμένα σε απλά κείμενα, οπότε και αλλάζουν χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Αλλά σίγουρα κάθε παιχνίδι θα είναι μια μοναδική περίπτωση και αν είναι hardcoded στο .exe τότε τα πράγματα θα είναι σαφώς δυσκολότερα...

Έχεις κάτι συγκεκριμένο στο νου σου;
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Agahnim
Crazy Kong
Crazy Kong
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2011 22:25

Re: Pointers για pc games;;

Δημοσίευση από Agahnim »

thanx for your answer :) το mortal kombat 4 μεταφραζω εδω και κατι μερες, και εχω ηδη μεταφράσει γυρω στο 20-30% χωρίς να αλλαξω καθολου τους pointers. ομως διστυχως ειναι αναποφευκτο καθώς μερικές ελληνικες λεξεις ειναι μεγαλύτερες απ τις αντιστοιχες αγγλικες. συγκεκριμένα στο ΜΚ4 ολο το text το επεξεργάζομαι απ'το exe με hex editor.το μονο προβλημα μου ειναι η μετακίνηση των pointers so οποιαδήποτε βοηθεια ευπροσδεκτη!! παρακάτω ακολουθούν pics:

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Re: Pointers για pc games;;

Δημοσίευση από Maddog »

Ενδιαφέρον!
Δυστυχώς δεν έχω το παιχνίδι, οπότε δεν μπορώ να βοηθήσω παραπέρα. :?
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Agahnim
Crazy Kong
Crazy Kong
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2011 22:25

Re: Pointers για pc games;;

Δημοσίευση από Agahnim »

δεν ζηταω βοηθεια πανω στο mk4 αλλα γενικά για καποιο tutorial(or anything) σχετικο με τους Pointers των pc games(κατι αντιστοιχο με τους οδηγους που εχετε για το snes) ωστε να ξεκινησω το διαβασμα απο καπου
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Re: Pointers για pc games;;

Δημοσίευση από Maddog »

Δεν έχω υπόψη μου κάτι συγκεκριμένο...
Πάντως η λογική πίσω από τους pointers είναι πρακτικά η ίδια ανεξαρτήτως συστήματος, οπότε ακόμα και τα tutorials για το SNES δεν είναι άχρηστα. Απλά αντί να κάνεις edit την rom, θα πρέπει να κάνεις edit το .exe ή όποιο άλλο resource αρχείο περιέχει τα στοιχεία που θέλεις να αλλάξεις.
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Agahnim
Crazy Kong
Crazy Kong
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2011 22:25

Re: Pointers για pc games;;

Δημοσίευση από Agahnim »

λοιπον ακολουθισα την μεθοδο BRUTE FORCE POINTER LOCATION απ το tutorial του madhacker 2 ΦΟΡΕΣ (pain in the ass :oops: ) και....... ΤΙΠΟΤΑ δεν βρεθηκε :evil: !

τι πιστευω οτι φταιει:

1) οι pointers δεν ειναι στο .exe αλλα στο filesys.dat οπου βρησκονται και τα γραφικα του παιχνιδιου, ηχοι κλπ. (το οποιο .dat αν το πειραξω με hex editor μετα δε λειτουργει.. τι μπορω να κανω γι αυτο;)

2) φταιει το γεγονος οτι δεν υπολογιζω τον/τους headers επειδη διαβασα στου μαδχακερ οτι οι headers υπολογιζονται μονο στα roms. so.. πως θα μαθω αν πρεπει η οχι να υπολογισω τους headers ωστε να βρω επιτελους τους κολοpointers? επισης με το hex editor βλεπω οτι υπαρχουν 3-4 headers.. και με το ματι ακομα παραπανω (μηδενικα που τελιωνουν αποτομα στο offset400(1024 σε δεκαδικο αρα διχνει λογικο)
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Re: Pointers για pc games;;

Δημοσίευση από Maddog »

Δύσκολα τα πράγματα και οι γνώσεις μου περιορισμένες... :?
1) Αν οποιαδήποτε αλλαγή στο filesys.dat το κάνει να μην λειτουργεί (δοκιμάζεις απλά αλλάζοντας ένα και μοναδικό τυχαίο byte), τότε υπάρχει κάποιο είδος watchdog/προστασίας που υπολογίζει το checksum του αρχείου. Άντε τώρα βρες που μέσα στον κώδικα το κάνει αυτό για να το αλλάξεις...αν ο έλεγχος είναι crc32 based, τότε ίσως έχει νόημα να ψάξεις αν υπάρχει κάπου στο .exe αυτός ο αριθμός. Σε άλλη περίπτωση δεν έχω ιδέα. :x

2) Δεν έχω διαβάσει το tutorial που λες. Αν οι headers είναι τα αρχικά bytes μιας rom που συνήθως περιέχουν πληροφορίες για τον emulator (συχνό σε roms για Megadrive/SNES κλπ και συνήθως ο όρος header σε αυτό αναφέρεται) τότε όντως δεν έχει σημασία γιατί τέτοιο πράγμα δεν υπάρχει σε άλλες περιπτώσεις όπως το PC game που ασχολείσαι.
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Pointers για pc games;;

Δημοσίευση από Nemo »

Step 1: First, copy your filesys.dat in the directory of MK4Strip.
Step 2: Double click on BEGIN.BAT. The information is being extracted from filesys.dat and put in the RAW directory.
Step 3: Double click on CONTINUE.BAT. This will convert all files into well known formats. These will be placed in the VIEW directory for 3DModels and Textures and in the WAV directory for the sound files. This will probably take a while. Don't close the window, it will close itself when done.
Step 4: Now open and edit the textures you want with an image editing tool (PhotoShop, Gimp, Paint... ).
Note: Only 256*256 TrueColor BMPs are supported!
Step 5: Put the edited file in the VIEW directory and replace the original one.
Step 6: Use Command Prompt (StartMenu --> All Programs --> Accessories --> Command Prompt) to start BMP2GFX.BAT. With it you can convert the edited BMP files back to their original GFX format. Use bmp2gfx filename.bmp to convert a file. The new file will automatically replace the old one in the RAW directory.
Step 7: Finally double click on COMPILE.BAT to build the new filesys.dat. The old one will be autamotically backed up.
Step 8: Copy the new filesys.dat file in the Mortal Kombat 4 directory and replace the old one.
Step 9: Start the game.
Step 10: Have Fun.
http://www.mksecrets.net/forums/eng/vie ... =52&t=2120
mk4edit.jpg
mk4edit.jpg (225.37 KiB) Προβλήθηκε 3717 φορές
Μια σκεψη ....Μηπως θα πρεπει να προσπαθησεις αλλη προσεγγιση ????
Συνημμένα
mk4strip.zip
(32.69 KiB) Μεταφορτώθηκε 111 φορές
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Agahnim
Crazy Kong
Crazy Kong
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2011 22:25

Re: Pointers για pc games;;

Δημοσίευση από Agahnim »

yeap nemo, το mk4strip χρησιμοποιο, ομως αν διαβασες παραπανω, το προβλημα που αντιμετοπιζω βρησκεται στους pointers κειμενου ωστε να επεκτεινω μερικες λεξεις. Όχι στο πως θα κανω export/import τα νεα fonts.



@maddog: 1) χμμ και γω δεν εχω πολλες γνωσεις περι προστασιας αρχειων! παρατηρισα ομως κατι πολυ περιεργο: αν αλλαξω ενα byte και κανω save τοτε δε δουλευει. αν μετα πατησω αναιρεση (ωστε να επιστρεψει το αρχικο byte στη θεση του) και κανω save τοτε επισης δε δουλευει! παντως αν καταλαβα καλα, συμφωνα με αυτα που μου ειπες, δεν ειναι οτι καταστρεφετε το αρχειο .dat. απλα μετα το .exe δεν το αναγνωριζει. πολυ συμαντικη πληροφορια για ...οταν μαθω assembly :D

EDIT: κανενα checksum, κανενα crc32, απλα δεν δουλευε αν το ειχα ανοιχτο στο hex editor και ταυτοχρονα προσπαθουσα να τρεξο το game..εφυγα να δοκιμασω και κει.. wish me good luck

2) σχετικα με τον header..υπαρχει περιπτωση να ειναι πολλοι μαζι headers? και αν ναι πως θα ξερω ποιοι υπολογιζονται και ποιοι οχι; ποιους δηλαδη πρεπει να αφεραισω απ το offset ωστε να βρω την τιμη του pointer;; εγω παντως πιστευω οτι ολοι οι headers τελιωνουν στο 400(1024 στο δεκαδικο).

δειτε φωτο και πειτε αν συμφωνειτε (αν και εχω ηδη δοκιμασει και με αυτο)
Εικόνα
Agahnim
Crazy Kong
Crazy Kong
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2011 22:25

Re: Pointers για pc games;;

Δημοσίευση από Agahnim »

επιτελους ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΑ!!!

τελικα επρεπε να αφαιρεσω τους headers οι οποιοι ειναι 400 και μετα να προσθεσω 2000!!

αρα εχουμε: offset+1600+swap=pointer

αρα ο οδηγος τoυ Vag (και του madhacker) μπορουν να εφαρμοστουν κανονικα και σε pc games.

αρα η θεωρια μας για τους headers των pc games, maddog ηταν λαθος. επρεπε να υπολογιστουν κι αυτοι!

ΣΥΝΤΟΜΑ θα δειτε την ολοκληρωμενη μεταφραση του ΜΚ4 8)

ευχαριστω πολυ για την βοηθεια nemo και κυριως maddog
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Re: Pointers για pc games;;

Δημοσίευση από Maddog »

Χαίρομαι που σημείωσες πρόοδο. Αναμένουμε τους καρπούς του κόπου σου. :D
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Vag
Master Translator
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: 21 Απρ 2004 02:35
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Pointers για pc games;;

Δημοσίευση από Vag »

Πολύ ευχάριστο!
Καλή τύχη με τη μετάφραση. Έχοντας βρει τους pointers μπορείς να κάνεις πολλά.
Κάντε κλικ εδώ κι εδώ.
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Pointers για pc games;;

Δημοσίευση από Nemo »

:shock: Vag is back :!: :!: :!:
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Vag
Master Translator
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: 21 Απρ 2004 02:35
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Pointers για pc games;;

Δημοσίευση από Vag »

Agahnim έγραψε:ΣΥΝΤΟΜΑ θα δειτε την ολοκληρωμενη μεταφραση του ΜΚ4 8)
Πολλά μπράβο! Αν και πρέπει να περιμένεις να εμφανιστούν κάποιες επιπλέον δυσκολίες.
Nemo έγραψε::shock: Vag is back :!: :!: :!:
Έλλειψη χρόνου... να δούμε πότε θα καταφέρω να επανέλθω κανονικά :-)
Κάντε κλικ εδώ κι εδώ.
Απάντηση