Σελίδα 1 από 1

"Πλήρες" control panel

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2013 14:18
από NLS
Λοιπόν έγραφα ένα πολύ μακρύτερο ποστ και το... έσβησα.
Θα εκφράσω μόνο απορίες εδώ, αντί περιγραφή του τι θα κάνω (αυτό ας το κρατήσω για το κεντρικό topic που έχω φτιάξει για καμπίνα).

- Πέρα από τα όσα κουμπιά θες για player buttons (εγώ πάω για 7, ξέρω ότι είναι πολλά αλλά βολεύει σε κάποια θέματα και λόγο i-pac4 θα έχω χώρο), συν δεκάρικο, συν start, συν left/right click buttons δίπλα στο trackball, συν τα flipper κουμπιά που σκέφτομαι (3 ή 5 ανάλογα την πατέντα). ΤΙ ΑΛΛΑ είναι απαραίτητα κουμπιά; Έχω διαβάσει για τα εξής: ENTER, ESC, PAUSE, CONFIG. Έχετε κάτι διαφορετικό να πείτε;

- Έχει κανείς UltiMarc 360 να το... πιάσω; Ειδικά αν έχει κάποιος με restrictors και ΕΙΔΙΚΑ αν έχει με front-panel restrictors. Ψάχνω να δω τι feel έχει, είτε σκέτο, είτε με τα restrictors, για να δω αν τελικά αξίζει χωριστά 4/8-way controls.

- Αριθμός μοχλών. Πάω για 2 player interface. Στην αρχή πήγαινα για 2 sticks (ένα κάθε παίκτης), συν flight stick, συν rotary. Αλλά με το νέο από Ultimarc ότι θα βγει σύντομα UltraStik 360 ΜΕ rotary επίσημα, σκέφτομαι να περιοριστώ ΜΟΝΟ σε τέτοια! (ακόμα και αν θυσιάσω ένα καλύτερο flight stick για το αναλογικό mode του UltraStik 360) Επειδή θα έχω ίσως μόνο τέτοια, σκέφτομαι μήπως αφού το control panel θα έχει χώρο αρκετό, να βάλω ΔΥΟ στον κάθε παίκτη (έχει κάποια παιχνίδια που θέλουν δυο σε κάθε παίκτη... λίγα βέβαια και συνήθως παίζονται με του 2ου παίκτη). Θα πει βέβαια κανείς τότε, γιατί δεν βάζεις και κουμπάκια να παίζουν και 4 παίκτες σε αυτά που θέλουν 1 stick. Δεν ξέρω είμαι μπερδεμένος. Θέλω τη συμβουλή σας.

Re: "Πλήρες" control panel

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2013 16:50
από NLS
Ένα update... Μόνο τα "έντερα" του control panel (κουμπιά, ελεγκτές, φωτάκια, στικ) συν δυο light-gun με ένα γρήγορο υπολογισμό από ultimarc πάνε (κρατηθείτε)... 1050-1150 ευρώ.
Πιστεύω αυτό είναι το πιο ακριβό κομμάτι βέβαια.

Re: "Πλήρες" control panel

Δημοσιεύτηκε: 23 Οκτ 2013 12:32
από NLS
Ρε παιδιά δεν μπορεί κανείς να βοηθήσει σε αυτά που ρωτάω;

Re: "Πλήρες" control panel

Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2013 00:00
από Maddog
Για να μην απαντάει κανείς, υπάρχουν 2 πιθανότητες:
1) κανείς δεν μπορεί να απαντήσει.
2) αυτοί που μπορούν να απαντήσουν δεν έχουν διαβάσει το μήνυμα σου ακόμα (άλλωστε το mame.gr είναι "μικρό" site και πολλοί δεν μπαίνουν καθημερινά) ή δεν θέλουν να απαντήσουν.

Κατανοώ την ανυπομονησία σου, αλλά το θέμα είναι αρκετά εξειδικευμένο και δεν θα ήταν λογικό να περιμένεις σωρεία απαντήσεων σε λιγότερο από 24 ώρες που μεσολάβησαν ανάμεσα στα post σου...

ΥΓ: εγώ προσωπικά ουδεμία επαφή έχω με το συγκεκριμένο "άθλημα" οπότε δεν μπορώ να προσφέρω βοήθεια.

Re: "Πλήρες" control panel

Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2013 01:36
από GeoMan
NLS έγραψε:Ρε παιδιά δεν μπορεί κανείς να βοηθήσει σε αυτά που ρωτάω;
Τωρα ειδα αυτα που εγραψες (εχω πηξει με την δουλεια). Η γνωμη μου ειναι να περιμενεις τα νεα U360 απο τον Αντυ και να βαλεις 2 τετοια - ενα για καθε παικτη (με τα δυο μαζι μπορεις να παιζεις και παιχνιδια στυλ Crazy Climber).

Να βαλεις 4 joysticks ειναι υπερβολη και θα "μπουκωσει" το πανελ - σκοπος σου ειναι να ειναι λειτουργικο.

Σαν αισθηση η διαφορα των U360 με αλλα arcade joysticks ειναι οτι δεν εχεις αυτο το "κλικ" που ακους οταν τερματιζεις το joystick σε καθε κατευθυνση γιατι δεν εχουν switch το οποιο πιεζεται. Απλα σταματαει στην ακρη. Να παρεις το σκληρο ελατηριο (UltraStik 360 Optional Hard Spring), το κυκλικο ή το οκταγωνικο restrictor (UltraStik Restrictor Plate Kits, Pack1) και αν το βαλεις σε χοντρο ξυλο, θα χρειαστεις και τον μακρυτερο λεβιε (UltraStik 360 Long Handle Shaft.)

Μπορει να σε βολεψει και το UltraStik Front-Mounted Restrictor Kit αλλα δεν το εχω δοκιμασει.

Ριξε μια ματια και εδω για ιδεες:

http://forum.arcadecontrols.com/index.p ... d,1.0.html

Re: "Πλήρες" control panel

Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2013 11:28
από NLS
To panel θα είναι αρκετά μεγάλο ώστε να μη μπουκώσει.
Επίσης πάνω στα ~1100 των εξαρτημάτων, τα 4 αντί 2 U360 είναι μόλις 100 ευρώ.

Εννοείται ότι ήδη περιμένω για το U360+rotary.

Η ερώτηση ευθέως προς εσένα είναι:
Μπορώ κάπως να κανονίσουμε να πιάσω τις κατασκευές σου;
Τι μοχλούς έχεις εσύ στην κατοχή σου;
Θα με βοηθήσει να δω αν ψάχνω στη σωστή κατεύθυνση.

(btw τα χωριστά panels για home PC χρήση είναι ΘΑΥΜΑΣΙΑ ιδέα)

Re: "Πλήρες" control panel

Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2013 17:30
από NLS
ΟΚ εγώ προχωράω στη σχεδίαση πάντως.
Ότι βλέπετε κανονικά είναι σε 1000χ500mm, ότι βλέπετε είναι στη σωστή κλίμακα και όλες οι τρύπες είναι κεντραρισμένες και με ομοιόμορφες αποστάσεις.

Το κάτω μέρος δεν είναι σωστό αφού ΜΑΛΛΟΝ θα του δώσω μια καμπυλότητα. Το spinner ή θα μείνει εκεί ή θα πάρει θέση στη φάτσα αν αυτή πάρει γωνία να κοιτάει λίγο επάνω (το πόσο λίγο το συζητάμε).
Γενικά αυτό το κομμάτι θέλει συζήτηση με τον ξυλουργό και (γκουχ) τον έμπειρο που ευελπιστώ να κάνουμε ομάδα (γκουχ).

Γι' αυτό και τα labels που έχω για ότι είναι στο πλάι και δεν φαίνεται (5 pinball κουμπιά και 2 USB ports) είναι σε νοητή καμπύλη τοποθετημένα.

Το artwork είναι κλεμμένο και προσαρμοσμένο, θέλει βέβαια δουλειά. Ενώ τα labels που έχω βάλει είναι επίσης υπό συζήτηση.
"Nice touch" οι οδηγίες που έβαλα (είναι επίτηδες στα αγγλικά όχι από εφέ μόνο, αλλά η εταιρία που λέμε θα προτιμούσε έτσι αν τους ξέρω καλά).

Το αρχικό source είναι σε visio.

ΠΑΜΕ!!!

Re: "Πλήρες" control panel

Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2013 22:39
από GeoMan
To Trackball με τα κουμπια απο κατω και τα joysticks διπλα του θα σου δημιουργησει προβλημα. Αρκετα παιχνιδια (κυριως golf/bowling) θελουν να "τσουλας" το trackball με δυναμη προς διαφορες κατευθυνσεις. Αρα πρεπει να εχεις αρκετο χωρο διπλα του, αλλιως το χερι σου θα χτυπαει στα γειτονικα controls.

Re: "Πλήρες" control panel

Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2013 23:30
από NLS
Σωστό, θα το δω αυτό. Κέρδισα λίγο χώρο σε σχέση με τη δημοσιευμένη εικόνα γιατί τύπωσα τα κουμπιά του παίκτη και είδα ότι θέλουν λίγο πιο κοντά να πάνε.
Τα κουμπιά κάτω ξέχνα τα, είναι mouse buttons, δεν σημαίνει ότι το trackball game θα χρησιμοποιεί αυτά, μπορεί να χρησιμοποιεί κάποια από τα κανονικά κουμπιά του παίκτη.

(και σου έχω κάνει και μια ερώτηση;... μάλλον δεν την είδες :))

Re: "Πλήρες" control panel

Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2013 15:36
από NLS
Λοιπόν, εγώ δεν έχω σταματήσει, απλώς είμαι ακόμα στην έρευνα...
Θέλω τη γνώμη σας για κάτι που ρώτησα και τον Andy στην Ultimarc.

Σκεφτόμουν για i-pac4 για να έχω "αέρα". Μετά είδα ότι μάλλον με καλύπτει το i-pac2. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ (πείτε) αν ακόμα και αυτό είναι περιττό! Γιατί;

Σχεδιάζω να πάω σε 2 player setup αλλά 4 μοχλούς! Μάλιστα πάω για τους Ultrastik 360 Rotary (που ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί). Πάω για trackball και για spinner (με πιθανότητα για 2 spinner ΑΝ τους κάνω mount στη φάτσα και όχι στο πάνω μέρος... έτσι θα παίζουν δυο μαζί, αφού θα βιδώνει και τιμονάκια επάνω).
Επίσης πάω για 31 κουμπιά σύνολο, διαμορφωμένα ως εξής:
2 mouse buttons, 7 x 2 player buttons (14), 2 x 2 player coin/start buttons (4), 6 admin buttons (esc, tab κλπ.), 5 pinball buttons.
Επίσης έχουμε και ένα U-HID G device (αισθητήρας δόνησης).

Που είναι το θέμα;
Σκέφτομαι όλα τα devices να τα χειριστώ μέσω USB (δηλ. πλάκα πλάκα 7-8 USB devices)
Κάθε U360 (και πιθανά U360R) μπορεί να ελέγξει 8 κουμπιά. Άρα από εκεί και μόνο έχουμε 32 κουμπιά που μπορούν να ελεγχθούν (από 29 που χρειάζομαι - αφού τα άλλα δυο είναι ποντίκι).
Κάθε trackball/spinner μπορεί να ελέγξει τα 2 κουμπιά του ποντικού.
Μήπως δεν θέλω καθόλου i-pac;
Ή μήπως μπαίνω σε εφιάλτη ρυθμίσεων;
(γιατί αυτά τα κουμπιά θα μοιραστούν σε 4 μοχλούς ως κουμπιά του χειριστηρίου και όχι ως keyboard button presses)

Αναμένω τα σχόλια σας...

Re: "Πλήρες" control panel

Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2013 21:39
από GeoMan
Αφου θα βαλεις U360 Joysticks θα χρειαστεις μονο ενα MiniPac. Πανω σε αυτο θα κολλησεις 1 Spinner και 1 Trackball και θα εχεις χωρο και για καμμια 30αρια επιπλεον κουμπια. Εδω ειναι το σχεδιαγραμμα:

http://ultimarc.com/mp_inst.html

Μαλιστα θα χρειαστεις το MiniPac Standard στα $29 και οχι το opti που διαφημιζει ο Andy στα διπλασια λεφτα! Απλα σου δινει το καλωδιο ετοιμο, αλλα ετσι κι αλλιως τα trackball/spinner ερχονται με δικο τους καλωδιο.

Θα παρεις δυο pin connectors σαν αυτο:

Εικόνα

(υπαρχουν με 10, 20, 40 pins. Για το MiniPac θες ενα με 40 pins (20χ2 σειρες) και ενα με 30 pins (δεν νομιζω οτι υπαρχει οποτε θα παρεις ενα 40 pins και θα το κοψεις)

Θα κολλησεις τα καλωδια σου στα pin connectors και αφου τεσταρεις οτι ολα ειναι στις σωστες θεσεις και (με ενα πολυμετρο) οτι δεν εχεις κανενα βραχυκυκλωμα, θα τους κουμπωσεις πανω στο MiniPac. Μην κολλησεις τα καλωδια απευθειας στο MiniPac γιατι μπορει να το καψεις!

Re: "Πλήρες" control panel

Δημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2013 17:33
από NLS
Έτσι είναι τα τελικά σχέδια.

Βλέπουμε (ξεκινώντας από αριστερά πάνω)...

Player 1, coin
Player 1, start
Select
Enter
Escape
"Features" text (ήθελα ένα χώρο που να ευλογάει τα γένια της η κατασκευή αλλά και ουσιαστικά να λέει πράγματα που δεν τα βλέπει ο άλλος με την πρώτη ματιά)
"Instructions" text (βασικές οδηγίες)
Generic (δεν ξέρω τι να το κάνω αλλά ήθελα να έχω τριάδα όπως αριστερά)
Menu
Pause
Player 2, start
Player 2, coin
Μοχλός UltraStik 360 Rotary (1 από 4)
Επτά player 1 κουμπιά (για τη σειρά τους ακόμα το σκέφτομαι, λέω να είναι η κάτω τετράδα 1,2,3,4 και η πάνω τριάδα 5,6,7)
Left mouse
Right mouse
Μοχλός UltraStik 360 Rotary (2 από 4 - δεν έχω πειστεί απόλυτα αν θα βάλω 4 ή 2 μοχλούς σύνολο... σκέφτομαι ότι αν βάλω 4 μοχλούς θα μπορού να παιχτούν και παιχνίδια dual stick διπλά, ενώ σε κάποιες φάσεις θα μπορού να παίξουν 4 παίκτες μαζί, απλά λίγο στριμωγμένοι, ενώ τέλος ακόμα και στα παιχνίδια μονού μοχλού ΠΑΙΖΕΙ να κάνω assign τον δεξί μοχλό να κάνει ότι ο αριστερός και έτσι να καλύπτω αριστερόχειρες και δεξιόχειρες!)
Trackball (φωτιζόμενο RGB)
Μοχλός UltraStik 360 Rotary (3 από 4)
Επτά player 2 κουμπιά
Μοχλός UltraStik 360 Rotary (4 από 4 - πιθανός)
(τα labels στην κάτω μεριά εξηγούν components που είναι στα πλαϊνά του panel και δεν φαίνονται από πάνω)
(αριστερό πλαϊνό του panel)
Label για κουμπί left nudge
Label για κουμπί left flipper
(δεξί πλαϊνό του panel)
Label για κουμπί right nudge
Label για κουμπί right flipper
(μπροστινό πλαϊνό του panel, υπό γωνία, φάτσα)
Label για USB port 1
Label για spinner 1 (θα παίρνει και τιμονάκι)
Label για spinner 2 (επίσης)
Label για plunger (κουμπί, δεν θα υπάρχει ελατήριο γιατί δεν θα έχω χώρο)
Label για USB port 2

Όλα τα κουμπιά θα είναι λευκά (όταν είναι σβηστά) και θα φωτίζονται από RGB φωτισμό που με τις εντάσεις ουσιαστικά δίνει 16 εκατομύρια χρώματα ανά πλήκτρο.
Εννοείται ότι θα ανάβουν τα κουμπιά που πρέπει μόνο σε κάθε game, στο attract mode θα κάνουν διάφορα εφέ κλπ.

Το glow που βλέπετε θα είναι πάνω στο artwork (για να κάνει τα πλήκτρα να ξεχωρίζουν και θα δείχνει καλά με τον chrome δακτύλιο των πλήκτρων), ενώ θα προσέξετε μαύρο glow στα sticks, αυτό επειδή έχουν το μαύρο dust cover οπότε με μαύρο glow, θα φέρνω πιο "μαλακά" το cover στο control panel background.
Οι αστραπές είναι πια δικές μου (photoshop) και έτσι δεν εξαρτόμαι από καννέναν για να βρω έτοιμο hi-def background - ενώ αν δεν μου αρέσουν τις ξαναλλάζω κιόλας (ίσως πρέπει να παχύνουν και να προστεθούν και επιπλέον sparks γύρω από το trackball).

Θα είναι μάλλον πλαστικοποιημένο χαρτί και από πάνω κάτι γερό διαφανές. Παίζεται.

Όλο το controller hardware (και ο αισθητήρας δόνησης) θα είναι μέσα στο control panel και έξω θα βγαίνουν μόνο USB καλώδια (ή ένα, αν χώσω μέσα κάνα hub) και κάνα δυο D-connectors για τροφοδοσία, ίσως έλεγχο εξωτερικών φώτων (marquee) κλπ.

Η διάσταση είναι η άνετη 1000χ500 mm (στο πλατύτερο σημείο).

Μένει να μιλήσω με ξυλουργό να δούμε πως θα πετύχουμε και την καμπύλη μπροστά αλλά και κλίση στη φάτσα (θέλει τέχνη).
Επίσης πως θα... ανοίγει (λογικά με μεντεσέ αλλά να βρούμε που/πως, ώστε για να ανοίξει να μη θέλει λύσιμο από την καμπίνα επάνω).

Αυτά.

Re: "Πλήρες" control panel

Δημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2014 14:07
από NLS
Όπως λέω και στο θέμα της καμπίνας
http://www.mame.gr/forum/viewtopic.php? ... 3&start=15
το project μάλλον μπορεί και πρέπει να προχωρήσει...