Σελίδα 1 από 1

RGCD2013 entries C64 new games d/load

Δημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2013 04:20
από Nemo
Πιστoι και φετος στο Δεκεμβριανο ραντεβου τους οι RGCD-διοργανωτες :arrow: για ενα προωρο ρετρο Χριστουγεννιατικο δωρο
-οι 15 !!! συμμετοχες που καταφεραν να ειναι εμπροθεσμες στον πλεον -καθιερωμενο διαγωνισμο( C64 16KB Cartridge Game Development Competition )
:pac: :pac: :pac: διαθεσιμες για κατεβασμα :pac: :pac: :pac:
προς τερψη ολων των C64 retro νοσταλγων και οχι μονο ....

Τις κατεβαζετε σε ενα φακελο απο εδω
>>> http://downloads.rgcd.co.uk/projects/c6 ... po2013.zip
Προλευση http://www.rgcd.co.uk/2013/12/rgcd-c64- ... pment.html



#####################################################################################################

Kobo64 (Kajtár Zsolt)

Αναμφιβολα απο τα φαβορι του διαγωνισμου το η μεταφορα /conversion του indie shoot em up Kobo Deluxe (PC/Mac/Linux)

Εικόνα
Εικόνα



########################################################################

Bellringer III (Geir Straume & Sean Connolly)
Βελτιωμενη εκδοση των προηγουμενων horizontal scrollers Bellringer & Bellringer II

Εικόνα
Εικόνα


#########################################################################################

Cosmic Ark (Max Hall)

H μεταφορα/Conversion του VCS2600 classicου παιχνιδιου στο C64

Εικόνα

##########################################################################################
Devil Ronin (Georg Rottensteiner)
To εν μερει platform, εν μερει shoot em up ,απο τον Endurion (Georg Rottensteiner) ενα μεγαλεπηβολο εγχειρημα οσο και η περσινη του υποψφιοτητα Wonderland (Zelda Clone σε 16Κ) στην rgcd 2012



Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

#########################################################################################

Invert (Richard Bayliss)

H πρωτη (απο τις 2 entry) ενα arcade/puzzler του παραγωγικοτατου C64 scener Richard Bayliss

Εικόνα




###################################################################################################

Linus Vs Simon (Simon Quernhorst)


O Simon Quernhorst εκτος απο το να συμμετεχει και στο Phase out (μαζι με τον Ernst Neubeck) -το οποιο δεν καταφερε να ειναι εμπροθεσμο δυστηχως- εδω εχουμε την αποκλειστικα δικη
του συμμετοχη ,την ιδιαιτερα επιμελημενη μταφορα του γνωστου puzzle παιχνιδιου Dots and Boxes στον C64 ,(εννοειται για 2 players)


Εικόνα

##################################################################################################

Magic Duel (Jörn Ruchmann)

Eνα single screen 2 player arcade shooter οπου 2 μαγοι μονομαχουν μεχρι τελικης πτωσης απο ενα πρωτοεμφανιζομενο
δημιουργο που ταραζει τα νερα

Εικόνα


#################################################################################

Micro Hexagon (Paul Koller & Mikkel Hastrup)

Απο τον Paulko μια ακομα σχεδον mission impossible μετατροπη/conversion και μαλιστα official του indie hit "Super Hexagon" του Terry Cavanagh .

Εικόνα

#################################################################################
Monster Buster (p1x3l.net)
Ενα πανεμορφο και καλοφτιαγμενο Puzzle Bobble/Bust a Move on the C64 (απο τα φαβορι του διαγωνισμου)


http://www.youtube.com/watch?v=_xou71m6vIU

Εικόνα

################################################################################

Powerglove (Matthias Bock)

Ενα αξιολογοτατο run n gun platformer απο πρωην Amiga

Εικόνα
Εικόνα

##################################################################################

Revenge Of The Tomato (Richard Bayliss)

Οταν δυστηχως καποιες τοματες εχουν ως αγαπημενη τους ταινια ειναι " Η εκδικηση του γιγαντιου μουσακα" τοτε ......

Εικόνα

#################################################################################

Rocket Smash (John Christian Lønningdal & Saul Cross)

Ενα Jetpac clone , που ηρθε για να μεινει (ενω θα υπαρξει και 64kb εκδοση ) και στο οποιο εχουμε ξανααναφερθει

Εικόνα

#################################################################################

S-Blox (Payton Byrd) Vallation (Jason Kelk & Sean Connolly)

Ενα απεριττο Tetris Clone ,αλλα στο κατω κατω αυτο δεν ηταν κυριο χαρακτηριστικο και του πρωτοτυπου

Εικόνα

#################################################################################

Vallation (Jason Kelk & Sean Connolly)

Ενα ποιοτικοτατο Shoot em up /cybernoid clone απο ενα βετερανο της 8 bit scene

Εικόνα

#############################################################################

Candle Burner 1.1 (Dirk Schmitt)
Εικόνα

Re: RGCD2013 entries C64 new games d/load

Δημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2013 10:51
από NLS
Thanks. (πάντως η κλοπή στα γραφικά πάει σύννεφο)

Re: RGCD2013 entries C64 new games d/load

Δημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2013 15:21
από Nemo
NLS έγραψε:Thanks. (πάντως η κλοπή στα γραφικά πάει σύννεφο)
Για .... elaborate/γινε ποιο συγκεκριμμενος ....με παραδειγματα.

π.χ. το Arcanoid clone ..... ......
ή οι κρυσταλλοι απο το Magic Duel ......
etc

Re: RGCD2013 entries C64 new games d/load

Δημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2013 19:04
από NLS
Δεν μπορώ να κάνω ακριβώς pin point.
Το bellringer 3 είναι σαφώς "επιρρεασμένο" από Quasimodo και Hatchback.
Οι χαρακτήρες στη δεύτερη οθόνη του Devil Ronin κάτι μου θυμίζουν επίσης.
Το Valation γενικώς φέρνει σε διάφορα (πχ. σε Cybernoid) αλλά το σκάφος κάτι μου θυμίζει και δεν ξέρω τι.

Όπως και να έχει δεν τα θεωρώ περίεργα αυτά.
Όπως το να κάνει rip κάποιος ένα έτοιμο sprite, να αλλάξει 5-6 pixel και χρώματα και τέλος.

Επίσης δεν ξέρω γιατί το post μου "εξαφανίστηκε" και ξανα-εμφανίστηκε.

Re: RGCD2013 entries C64 new games d/load

Δημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2013 19:29
από Nemo
NLS έγραψε:Δεν μπορώ να κάνω ακριβώς pin point.
Το bellringer 3 είναι σαφώς "επιρρεασμένο" από Quasimodo και Hatchback.
Οι χαρακτήρες στη δεύτερη οθόνη του Devil Ronin κάτι μου θυμίζουν επίσης.
Το Valation γενικώς φέρνει σε διάφορα (πχ. σε Cybernoid) αλλά το σκάφος κάτι μου θυμίζει και δεν ξέρω τι.

Όπως και να έχει δεν τα θεωρώ περίεργα αυτά.
Όπως το να κάνει rip κάποιος ένα έτοιμο sprite, να αλλάξει 5-6 pixel και χρώματα και τέλος.

Επίσης δεν ξέρω γιατί το post μου "εξαφανίστηκε" και ξανα-εμφανίστηκε.

Δεν θα διαφωνησω γιαυτη την Dejavu/αισθηση κατι ηδη γνωριμου βλεποντας τα γραφικα και ειδικα bellringer 3 και Devil Ronin και Vallation. Αλλα ας ειμαστε λιγο ποιο επιεικεις μαζι τους ,αλλωστε συνηθως προκειτα για one man band δουλεια καποιου που ειναι coder κυριως και οχι graphic artist .

NLS έγραψε:
Επίσης δεν ξέρω γιατί το post μου "εξαφανίστηκε" και ξανα-εμφανίστηκε.
Ο δαιμων /καλλικαντζαρος του Software που κανει προβα για τα θεοφανια πιθανοτατα ????
Κανεις αλλος απο εμας απο οσο γνωριζω παντως με σιγουρια.
Ο μονος λογος που μπορω να σκεφτω οι προσθηκες/αλλαγες στο τελευταιο δικο μου reply ,αλλα τι σχεση μπορει να εχουν με το δικο σου που επεται ?????????????? .

ΒΤ΅Αυτο :o τελικα εννουσες στο μονολεκτικο p.m. στο retromaniax να υποθεσω ?????

Re: RGCD2013 entries C64 new games d/load

Δημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2013 20:32
από Nemo
Κριμα παντως για 2-3 υποψηφιοτητες που δεν τα καταφεραν αλλα φαινονταν ικανες να κανουν την διαφορα και συγκεκριμμενα

#################################################################################################

-To πολλα υποσχομενο -πολυχρωμο platform The Blob (Working Title) του David Eriksson {γνωστου σε καποιους απο τα C64 Spike Dislike port (C64) & κατα το ημιση Driar (NES)}

Εικόνα
Εικόνα

#################################################################################################

- το high production values για puzzler Phase Out του Ernst Neubeck (με την βοηθεια του Simon Quernhorst)

Εικόνα
Εικόνα


#################################################################################################

ενω αξιζει μνειας και το ScrableRND 64 η μεταφορα του ScrambleRND(PC) και μαλιστα με την εμπλοκη του δημιουργου του original Weibo de Wit μαζι με τον Martin (Enthusi) Wendt .
H μεταφορα του randomly generated Scramble clone στο C64 απο το PC ειχε προχωρησει σημαντικα (το level generating algorithm ηταν ετοιμο) αλλα αποσυρθηκαν μια και δεν θα τα καταφερναν in time λογω αλλων projects ( η μεταφορα του Assembloids σε Atari 2600 ) οποτε ισως του χρονου επανελθουν δριμυτεροι
...

Η φωτο ειναι απλα ενδεικτικη απο το παιχνιδι σε πολυ πρωιμο σταδιο
Εικόνα

Re: RGCD2013 entries C64 new games d/load

Δημοσιεύτηκε: 04 Δεκ 2013 14:34
από Karnov
Είναι απίστευτο που προγραμματίζουν ακόμα στο C64.
Βλέπω ότι στα πρόσφατα demo έχουν ξεκλειδώσει ασύλληπτες ικανότητες και το 8bit μηχάνημα το έχουν στραγγίξει.

Φυσικά και θα ήθελα να δω να φτιάχνουνε ένα Armalyte II ή ένα Mayhem in Monsterland II..

* το blob sprite θυμίζει τον τυπικό καλούλη εχθρό απο Creatures (ΑPEX) .. Καραμπινάτη επήρρεια.

Re: RGCD2013 entries C64 new games d/load

Δημοσιεύτηκε: 17 Δεκ 2017 15:32
από Nemo
Nemo έγραψε:



Εικόνα (Kajtár Zsolt)

Αναμφιβολα απο τα φαβορι του διαγωνισμου το η μεταφορα /conversion του indie shoot em up Kobo Deluxe (PC/Mac/Linux)

Εικόνα
Εικόνα



​​​​​​​https://www.youtube.com/watch?v=Af15cJXgZfo

50 levels, procedurally generated maps
Triple buffered, 25fps, 8 directional scroll
Multicolor character graphics with sprite overlay
10+ enemy types, simple AI, overwhelming number of enemies/bullets
PAL/NTSC timing compatible
D/load >>> Kobo64 r221(C64) σε prg και σε :arrow: crt cartridge μορφή

https://sourceforge.net/projects/kobo64/