PCSX2 1.2.0 (PS2 Emu)

Συζήτηση για Console Emulators.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, Scatman

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Scatman
Emulation King
Emulation King
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: 01 Σεπ 2006 04:30
Τοποθεσία: Neo Kobe
Επικοινωνία:

PCSX2 1.2.0 (PS2 Emu)

Δημοσίευση από Scatman »

Windows

Core:

microVU fixes for Dreamworks games, later Tony Hawks games, Evil Dead and others
Fixes to New GIF unit to solve regressions
microVU bugs fixed (affecting Extreme-G Racing and others)
CDVD fixes (Impossible Mission now boots)
Path 3 arbitration and timing refinements
MFIFO fixes for DDR games
Huge DMAC bug fix solving most of the problematic videos. (Baldurs Gate 2, Katamari Damacy and more)
Memory card support improved in many games, now supports PSX memory cards also Multitap support improved greatly
Many game fixes for COP2 problems inherent with emulation. (Ace Combat, Forbidden Siren and others)
VIF Unpack optimizations
VU Delays added to fix the graphics of Snowblind engine games (Champions of Norrath, Baldurs Gate 2)
Various other game specific fixes in GameDB
NVM file creation (if one doesn't exist) now fills in iLink ident. (Age of Empires 2)

SPU2-X:

Improved DMA system
Fixes to reverb
Improved time-stretcher recovery on extreme speed changes.
Portaudio (providing WASAPI in Windows, ALSA/+OSS in Linux) now supported and the default output module. Latencies with this mode are lower than other modules

GSdx:

Improved adapter selection for detecting of videocards
CLUT (Color LookUp Table) fixes for games such as Disney Golf
Texture Offset options added to help improve upscaling artifacts
OpenGL mode added (Experimental currently)
Various CRC hacks
Hack for NVIDIA cards, solves problems with stretching on drivers above 320.18
New shader resources! Complete PCSX2 FX Revised 2.0 by Asmodean has been integrated

DEV9ghzdrk:

Improved support for online play and make the users MAC address unique.

Linux

Core:

Support for external patch (pnach) files

OnePad changes:

Bugfixes for multiple button presses
Bugfixed memory leaks

ZZogl:

Added support for MESA drivers
Bump OpenGL requirement to 3.0 with floating texture
Various OpenGL fixes

SPU2-X:

Added SDL Backend
The PCSX2 executable has been built and tested with PGO optimizations enabled so it will be an extra 10% faster over regular SVN builds.
http://pcsx2.net/253-pcsx2-1-2-0-released.html
Άβαταρ μέλους
GeoMan
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 21 Μαρ 2013 01:19

Re: PCSX2 1.2.0 (PS2 Emu)

Δημοσίευση από GeoMan »

Βγηκε bug-fix 1.2.1
Άβαταρ μέλους
Scatman
Emulation King
Emulation King
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: 01 Σεπ 2006 04:30
Τοποθεσία: Neo Kobe
Επικοινωνία:

Re: PCSX2 1.2.0 (PS2 Emu)

Δημοσίευση από Scatman »

Ωραίος!

Που σύμφωνα με το site :
This bugfix release fixes Psychonauts and others that rely on correct MFIFO
http://pcsx2.net/254-1-2-1-release.html
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Re: PCSX2 1.2.0 (PS2 Emu)

Δημοσίευση από Maddog »

Κατεβαίνει προς δοκιμή. :)
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Άβαταρ μέλους
dukepapas
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 322
Εγγραφή: 12 Φεβ 2006 11:34

Re: PCSX2 1.2.0 (PS2 Emu)

Δημοσίευση από dukepapas »

Αληθεια τι αλλαζει με τις εκδοσεις απο την στιγμη που η προηγουμενη επεζε κανονικα αλλα γρηγορα και αλλα αργα παιχνιδια αναλογος το ποσω βαρια η μη ειναι τα παιχνιδια και βαση του υπολογιστη που εχεις για πιο λογο βγαζουν σινεχεια νεα προγραματα; :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Maddog
Master Modelator
Master Modelator
Δημοσιεύσεις: 3768
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:44
Τοποθεσία: Κάποιο beach bar στο Ντουμπάι
Επικοινωνία:

Re: PCSX2 1.2.0 (PS2 Emu)

Δημοσίευση από Maddog »

Αν το κατεβατό με τις αλλαγές/βελτιώσεις στο πρώτο post δεν σε καλύπτει, τι να πω... :mrgreen:
Παππού όλος ο κόσμος ανησυχεί μήπως η σχέση σου με την πιτσιρίκα αποβεί μοιραία.
-Τι να κάνουμε παιδί μου...αν πεθάνει - πέθανε...
Άβαταρ μέλους
GeoMan
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 21 Μαρ 2013 01:19

Re: PCSX2 1.2.0 (PS2 Emu)

Δημοσίευση από GeoMan »

Tο παρακολουθω απο κοντα και δοκιμαζω και τις ενδιαμεσες εκδοσεις: http://pcsx2.net/download/development/svn.html

To PCSX2 εχει εξελιχθει παρα πολυ. Σαν παλιος χρηστης PS2 εχω μπολικα games και εχω δοκιμασει πανω απο 30-40 games στο PCSX2. Σχεδον ολα τρεχουν αψογα! Θελει ομως δυνατο μηχανημα για να παιξετε full speed τα πιο βαρια παιχνιδια οπως το GT4 (3.4+ Ghz)

Δυο πραγματα να εχετε υπ'οψιν:

1. Αν ενα παιχνιδι εχει καποια προβληματα γραφικων, πατηστε F9. Γυρναει σε software render και εκει παιζει σχεδον τα παντα. Θελει να ενεργοποιησετε 2-3 cores στις ρυθμισεις γραφικων (Video GS -> Plugin Settings -> Extra rendering threads) για να εχετε καλες ταχυτητες.
Επισης σε καποια παιχνιδια πρεπει να απενεργοποιησετε την επιλογη MTVU (Emulation Settings -> Speedhacks)

2. Μερικα χρησιμα shortcuts:

ESC - Close window
PAGE UP - FXAA Shader enable/disable
TAB - Turbo/Normal Limiter
TAB+F4 - Enable/Disable frame skipping

F1 - save savestate to current slot
F2 - cycle through savestate slots
F3 - load state from current slot
F4 - No framelimit
F5 - Interlacing option
F6 - Aspect Ratio 16:9/4:3
F7 - Screen Shader 0/1/2
F8 - Take screenshot (saved to 'snaps' folder)
F9 - Toggle between hardware/software rendering
F10 - Enable/disable logging
F12 - Start/stop video recording

To F7 ειδικα προσθετει scanlines για τους λατρεις των παλιων CRT!

3. Κατεβαστε και το PCSX2 Bonus Frontend: http://forums.pcsx2.net/Thread-PCSX2Bon ... r-frontend
Σας επιτρεπει να εχετε ξεχωριστο configuration για καθε παιχνιδι και ξεχωριστο mem card. Πολυ καλο και χρησιμο!
Απάντηση