Visual Pinball v9.9.0 (DX9 Render-eng)

Άλλοι Arcade emulators πχ. Kawaks, FBA, Nebula, Zinc, Daphne κλπ

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Visual Pinball v9.9.0 (DX9 Render-eng)

Δημοσίευση από Nemo »



http://www.youtube.com/watch?v=-W2ootNPbF4
Changelog
Rendering engine has been ported to DirectX 9 and now takes much better advantage of 3D hardware
Region Updates, Region Optimization, Alternate Render are not needed anymore due to the new graphics pipeline and have been removed
true fullscreen setting has been removed due to incompatibility with VPinMAME. Instead, a windowed fullscreen option has been added to the list of video modes
add options for wire ramps (define diameter and distance x/y of wires)
add sphere mapping to wired ramps if an image was assigned to a wired ramp
add CurrentAngle function to spinner
add depth bias option to flasher, light, primitive and ramp to fine tune depth sorting
enable NVIDIA Optimus cards by default
new video setting: Force anisotropic texture filtering. This results in higher quality results, but can affect performance on lower end cards stereo 3D AA is now basically for free and can always be enabled if stereo 3D output is used (currently stereo 3D is limited to NVIDIA only though)
Note that the depth/parameters of stereo had to be changed. As a positive side effect, the two stereo parameters are the same for most tables now, so there is now a global setting in the video preferences. These can still be overwritten per table though.
FXAA now has two modes: Fast (similar to old setting) and Quality
new FPS limiter field in Video Options:
0: disable frame limiting
1: enable vsync
If set to anything higher than the monitor refresh rate, the engine will limit the FPS to this rate (but of course without using real hardware vsync). Adaptive vsync had to be disabled for now for compatibility with Windows XP.
new field "Maximum prerendered frames" in Video Options:
Lowering this value will reduce input lag and sometimes also stutter, but may come at a performance cost.
running as administrator is no longer required (except for tables which write high scores to system directories). UAC setting removed from executable.
updated to latest FreeImage.dll (3.16.0)
script editor updated to use latest scintilla (3.4.1)
technical note: the minimum version to compile VP is now visual studio 2008 (incl. feature pack)
Το κατεβαζετε απο :arrow: http://www.vpforums.org/index.php?app=d ... &showcat=5





http://www.youtube.com/watch?v=OGeVCISVlv4
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
dukepapas
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 322
Εγγραφή: 12 Φεβ 2006 11:34

Re: Visual Pinball v9.9.0 (DX9 Render-eng)

Δημοσίευση από dukepapas »

Καλησπερα πιες οι διαφορες απο τις παλιες εκδοσεις?
Άβαταρ μέλους
GeoMan
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 21 Μαρ 2013 01:19

Re: Visual Pinball v9.9.0 (DX9 Render-eng)

Δημοσίευση από GeoMan »

dukepapas έγραψε:Καλησπερα πιες οι διαφορες απο τις παλιες εκδοσεις?
Χρησιμοποιει DirectX9 αντι για DirectX7 που χρησιμοποιουσε το παλιο και επομενως ειναι πολυ πιο γρηγορο και πιο συμβατο. Τα πιο πολλα pinball tables πιανουν σε μενα τα 800fps! (i7 overclocked @ 4.8Ghz + ATI 7870)
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Visual Pinball v9.9.0 (DX9 Render-eng)

Δημοσίευση από Nemo »

GeoMan έγραψε:= (i7 overclocked @ 4.8Ghz + ATI 7870)

Εικόνα ???? (i5 πρωτης γενιας με μια στεναχωρημενη ΑTI 5XXX ) :roll: :twisted:


Y.Γ.Btw το χειμωνα φανταζομαι δεν χρειαζοταν να αναψεις τιποτα αλλο στο δωματιο, που βρισκοταν εκτος απο το PC.
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
GeoMan
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 21 Μαρ 2013 01:19

Re: Visual Pinball v9.9.0 (DX9 Render-eng)

Δημοσίευση από GeoMan »

Οι θερμοκρασιες σε φυσιολογικη κατασταση ειναι στους 26-28 γιατι κατεβαζει ταχυτητα στα 1.8Ghz. Οταν τον ζοριζω (για αρκετη ωρα με το PCSX2 emu για παραδειγμα) το CPU παιζει γυρω στους 56-60 βαθμους. Ποτε δεν παει παραπανω...

Εχω ομως κουτι HAF-X που εχει πολυ καλη κυκλοφορια αερα και ψυκτρα Noctua NH-D15 με διπλους ανεμιστηρες 14 εκ. που πιανει το μισο κουτι!
Άβαταρ μέλους
dukepapas
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 322
Εγγραφή: 12 Φεβ 2006 11:34

Re: Visual Pinball v9.9.0 (DX9 Render-eng)

Δημοσίευση από dukepapas »

Δηλαδη βαζουμε στο 9 παλι ολα τα τραπεζια που εχουμε και πεζει μαλον με νεο exe θα δοκιμασω να το κατεβασω η αληθεια ειναι οτι το παλιο δεν ειχε και τελεια γραφικα ισως μου φενοντουσαν θολα λιγο αλλα μπροστα στο τιποτα στα αγαπημενα μας tables πτεσμα..... 8)
Άβαταρ μέλους
GeoMan
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 21 Μαρ 2013 01:19

Re: Visual Pinball v9.9.0 (DX9 Render-eng)

Δημοσίευση από GeoMan »

dukepapas έγραψε:Δηλαδη βαζουμε στο 9 παλι ολα τα τραπεζια που εχουμε και πεζει μαλον με νεο exe θα δοκιμασω να το κατεβασω η αληθεια ειναι οτι το παλιο δεν ειχε και τελεια γραφικα ισως μου φενοντουσαν θολα λιγο αλλα μπροστα στο τιποτα στα αγαπημενα μας tables πτεσμα..... 8)
Επειδη η νεα εκδοση υποστηριζει 3D αντικειμενα και transparency που δεν υποστηριζαν οι παλιοτερες θα πρεπει να ξανακατεβασεις τις νεες εκδοσεις των pinball tables που εχεις για να δεις καλυτερα γραφικα.

Τις κατεβαζω απο εδω:

http://www.vpforums.org/index.php?app=d ... ilter_key=
Άβαταρ μέλους
dukepapas
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 322
Εγγραφή: 12 Φεβ 2006 11:34

Re: Visual Pinball v9.9.0 (DX9 Render-eng)

Δημοσίευση από dukepapas »

σιγνωμη θα κατσω και θα ξανακατεβασω ΟΛΑ ΤΑ TABLES απο την αρχη;αν βαλω το καινουριο exe με τα παλια δεν θα τα τρεξει; :roll:
Άβαταρ μέλους
GeoMan
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 21 Μαρ 2013 01:19

Re: Visual Pinball v9.9.0 (DX9 Render-eng)

Δημοσίευση από GeoMan »

dukepapas έγραψε:σιγνωμη θα κατσω και θα ξανακατεβασω ΟΛΑ ΤΑ TABLES απο την αρχη;αν βαλω το καινουριο exe με τα παλια δεν θα τα τρεξει; :roll:
Τα περισσοτερα θα τρεξουν αλλα δεν θα εχεις διαφανεις ραμπες και ολα τα 3D αντικειμενα που εχουν φτιαξει στις καινουργιες εκδοσεις. Κατεβαζε τα λιγα-λιγα απο το link που σου εδωσα - αξιζει τον κοπο!

Κατεβασε π.χ. το Twilight Zone με το 3D ρολοι και τις διαφανεις ραμπες και θα δεις ποσο διαφορα εχει απο την παλιοτερη εκδοση. Μερα με την νυχτα! Ασε που τα καινουργια tables ειναι optimised για DX9 και θα τρεχουν καλυτερα αν εχεις πιο παλιο μηχανημα.
Άβαταρ μέλους
dukepapas
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 322
Εγγραφή: 12 Φεβ 2006 11:34

Re: Visual Pinball v9.9.0 (DX9 Render-eng)

Δημοσίευση από dukepapas »

Α μαλιστα οποτε αυτο που ειδα στο σαιτ εχει δυο recreations και ενα mod....και τα ορινζιναλς πια απο ολα κατεβαζεις τα οριντζιναλ ειναι τα παλια ως ειχαν?
Άβαταρ μέλους
GeoMan
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 21 Μαρ 2013 01:19

Re: Visual Pinball v9.9.0 (DX9 Render-eng)

Δημοσίευση από GeoMan »

Οχι. Ενα table που γραφει original σημαινει οτι δεν υπαρχει στην πραγματικοτητα. Τα recreations ειναι αντιγραφες απο πραγματικα φλιπερακια.
Απάντηση