Σελίδα 1 από 1
Edelin Tales:Portals of Doom-C64ish indie
Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2014 00:50
από Nemo
Re: Edelin Tales:Portals of Doom-C64ish indie
Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2015 04:19
από Nemo
και σε ανύποπτο χρόνο στο lemon64 forum
Hi everyone,
I've been developing a retro throw back game for the PC in the style of the Commodore 64. I'm working on a Kickstarter project to get it finished and I was thinking of having an actual Commodore 64 port as one of the stretch goals.
No one on the team has any live C64 programming experience so I'm putting the call out to people who might be interested in working with us. The artwork will have to be converted. Our artists try to stay as faithful to C64 specs as possible but little things can still slip through the cracks. Also you'll basically be on your own programming wise.
If you're interested in the project please send me a PM and we can talk more about specifics. Since this will be a stretch goal I can't guarantee this will go ahead even if we get funded.
But I need to talk to someone in order to know how much it will cost, and thus how much to ask for in the stretch goal.
Thanks for reading my post.
~Disthron
Οι απαντησεις που παιρνει βεβαια και μαλιστα απο κεφαλια οπως ο Lasse( μας τα χαλαει στο τελος της 1ης απαντησης) , ο MrSid ...
ειναι αποθαρρυντικες
http://www.lemon64.com/forum/viewtopic.php?t=55477
Re: Edelin Tales:Portals of Doom-C64ish indie
Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2015 18:01
από Scatman
Νομίζω ότι τον αποπήραν παραπάνω απ΄το κανονικό. Ειδικά στο σημείο που αναφέρεται ότι μπορεί να στοιχίσει και περισσότερο απ'την έκδοση pc. ΈΛΕΟΣ.
Πρακτικά, το άτομο αποζητά μία απλή μεταφορά ~σαν stretch goal~ γνωρίζοντας ότι θα έχει πολλούς περιορισμούς όπως πχ έγινε με το golden axe που δίνεται στο τέλος . Με στατικές εικόνες, λιγότερους αντιπάλους και γενικότερο μικρότερο μέγεθος δε νομίζω ότι θα υπήρχε σημαντικό πρόβλημα εξάλλου δεν είναι αυτός ο σκοπός του kickstarter του ούτε θα κριθεί αρνητικά αν δεν είναι πολύ καλό. Το κοιτάνε υπερβολικά εξειδικευμένα και τον αποθαρρύνουν άτομα που δεν είναι καν coders :/
Re: Edelin Tales:Portals of Doom-C64ish indie
Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2015 20:55
από Nemo
Scatman έγραψε:Νομίζω ότι τον αποπήραν παραπάνω απ΄το κανονικό. Ειδικά στο σημείο που αναφέρεται ότι μπορεί να στοιχίσει και περισσότερο απ'την έκδοση pc. ΈΛΕΟΣ.
Ειναι γεγονος οτι τον προσγειωσαν αποτομα αλλα δεν νομιζω το κανουν για το κακο του καθε αλλο ,αλλωστε
Lasse /Lasse Oorni /cadaver και
Andreas Varga/Mr Sid
καθε αλλο παρα τυχαιοι ειναι στην C64 scene ....
Re: Edelin Tales:Portals of Doom-C64ish indie
Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2015 22:37
από Scatman
Προφανώς δεν έχουν κάποιο κακό σκοπό οι συγκεκριμένοι αλλά ο OmegaMax ας πούμε τι ρόλο τραβάει..?
Όπως προείπα πάντως, θεωρώ ότι μία πιο "χυμα-downgrade" έκδοση του παιχνιδιού, καθαρά για να υπάρχει, δε μπορεί να είναι τόσο απελπιστικά δύσκολη. Οι πιο εξειδικευμένοι το βλέπουν απ'τη σκοπιά του ρεαλιστικού, σωστού port και είναι απόλυτα κατανοητοί οι περιορισμοί που περιγράφουν.
Edelin Tales:Portals of Doom-C64ish indie
Δημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2015 19:50
από Nemo
Re: Edelin Tales:Portals of Doom-C64ish indie
Δημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2015 21:03
από Nemo