Συνέντευξη με τον Luca Antignano (aka MADrigal)

Οτιδήποτε εκτός θέματος εδώ.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Συνέντευξη με τον Luca Antignano (aka MADrigal)

Δημοσίευση από GeoAnas »



O Luca Antignano (aka MADrigal) είναι ένας πραγματικά πολυτάλαντος άνθρωπος, με τρομερά ενεργή παρουσία και δράση στην διεθνή retro scene. Ως λάτρης των παλιών καλών handheld και tabletop παιχνιδιών, τον γνωρίζω εδώ και αρκετά χρόνια λόγω των ποιοτικών και πειστικότατων προσομοιωτών του. 59 συνολικά προσομοιωτές που δεν υστερούν στο παραμικρό των πραγματικών παιχνιδιών πάνω στα οποία βασίστηκαν. Οι περισσότεροι έχουν αναβαθμιστεί στο πρότυπο S4.
Μπορείτε να τους βρείτε συγκεντρωμένους και ελεύθερους για κατέβασμα, στο site του MADrigal εδώ :

:arrow: http://www.madrigaldesign.it/sim/

Η προσφορά του δεν έχει σταματήσει μόνο εκεί.
Έχει δώσει δείγματα γραφής στον Commodore 64, αφού αυτός ήταν ο πρώτος και αγαπημένος του 8bit υπολογιστής.
Έχει δραστηριοποιηθεί στον τομέα του hardware με την κατασκευή μιας multigame cartridge για την «εξωτική» κονσόλα "VTech Creativision".
Περισσότερα στο site του [ http://www.madrigaldesign.it/creativemu/ ]
Έχει συνεργαστεί με κορυφαία εταιρεία του εξωτερικού για τον σχεδιασμό τεσσάρων πραγματικών handhelds. Δυο από αυτά βγήκαν στην παραγωγή (το ένα με την επίσημη συγκατάθεση της Namco) και κυκλοφόρησαν στην Αμερικάνικη αγορά.
Έχει σχεδιάσει και διατελέσει web master μεγάλων και καταξιωμένων sites όπως η Nintendo Zone που αποτελεί μέρος του δικτύου Emuita.it (http://www.emuita.it/).
Η δράση του δεν έχει τέλος…

Του έστειλα ένα email ζητώντας τον να μου παραχωρήσει μια συνέντευξη.
Είχε μια καλύτερη ιδέα : Να βρεθούμε στο Skype και να τα πούμε εκεί.
Τον γνώριζα και με γνώριζε από πολύ παλιά, από την εποχή της πρώτης μου ιστοσελίδας και της εμμονής μου με το Exerion:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ξεκινήσαμε την κουβέντα και τελειωμό δεν είχαμε ! …

Λε Λινκ :

:arrow: http://www.iamretro.gr/an-interview-wit ... adrigal-2/
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Συνέντευξη με τον Luca Antignano (aka MADrigal)

Δημοσίευση από GeoAnas »

"Κατέβηκε" για λίγο, προκειμένου να προστεθούν κι άλλα ... Back Soon :wink: :D
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Συνέντευξη με τον Luca Antignano (aka MADrigal)

Δημοσίευση από GeoAnas »

Όλα πήγαν κατ'ευχήν ! Ο Luca μου έστειλε τις τελευταίες πληροφορίες και η συνέντευξη ανέβηκε για να μείνει :D

Le Link

:arrow: http://www.iamretro.gr/an-interview-wit ... adrigal-2/

:wink:
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Συνέντευξη με τον Luca Antignano (aka MADrigal)

Δημοσίευση από Nemo »

L.Antignano -The truth is that my dad was saving money to present me with a C64 as soon as it was available on the Italian market (1983). He spent a fortune to buy one. That was the best Christmas gift I have ever received in my life.
I used to play my classmates’ pocket games and I totally loved them. I mostly played games by Nintendo, Casio, VTech and Tomy and some very old electro-mechanical games without CPU – racing games with wheels and lights.


Geoanas– Is nostalgia the reason that drove you to develop and release so many astonishing simulators ?

L.AntignanoI am a big fan of videogames emulators. I have been interested into emulation since I first heard about it in 1997. Then in 1999 I bought a used LCD game at a flea market and I noticed that there were no emulators for that game. So I thought it would have been cool to program one myself.
But I soon discovered that I couldn’t “emulate” it because the hardware specifications were totally obscure. Also, I couldn’t identify the CPU model and extract the ROM data.
So I came to know about the existence of a bunch of “simulators” of electronic games, available for free on the Internet. As soon as I found out that they were real videogames, I thought it would be very fun to program a few myself ! And in the end I programmed about 60.
So it is both nostalgia and the desire to challenge myself.
...........


Geoanas– .......Have you ever being involved on the C64 demo scene in the past ?

L.Antignano I am a familiar with the 6502 architecture and I know a bit of ASM, but I am not very experienced as an assembly developer – that is used by demo-makers. I have developed lots of programs on the C64 between the 80’s and 90’s, mostly with “BASIC”. I have never produced any graphics demo, though. I had fun playing with the intro-maker tools and the “Action Replay MK5”, but that was mostly because I liked to create computerized graphics.
I have always been interested into games design. My first significant experience was with the “Shoot’Em Up Construction Kit” on the C64. I designed a shoot’em up themed on my best favorite videogame, that is Bubble Bobble.


Geoanas– Did you release it ?

L.Antignano– I kept the game for myself for years. Then in 2002 I released an almost complete version to the public, which is Public Domain now. It is called “Bubble Bobble 2”. It is not completely playable as I have never fully finalized and tested it.

It is available on the “Ready64” website [ http://ready64.it/download/scheda_downl ... download=1 ]

Εφοσον

"I am a big fan of videogames emulators"
+ "in 1999 I bought a used LCD game at a flea market and I noticed that there were no emulators for that game. So I thought it would have been cool to program one myself"
+ "I thought it would be very fun to program a few myself ! And in the end I programmed about 60.
So it is both nostalgia and the desire to challenge myself"
+ "I am a familiar with the 6502 architecture and I know a bit of ASM"
+ "My first significant experience was with the “Shoot’Em Up Construction Kit" =


Πως και δεν προσπαθησε να φτιαξει ενα simulator ενος Game and Watch/LCD game στον C64 ,
οπως παραδειγματος χαρη
τα σχετικα προσφατα
Mini Arcade: Climax :arrow: http://csdb.dk/release/?id=135260

Nu, Pogodi(Egg) :arrow: http://csdb.dk/release/?id=107792

ή το αρκετα παλιοτερο
Mario Bros II (μεταφορα του Mario Bros LCD) (****)

:arrow: http://www.lemon64.com/?mainurl=http%3A ... FID%3D1600


(Ή μηπως εκανε καποια αποπειρα (με το SEUCK ?) η οποια τελικα δεν απεδωσε αναμενομενα ??? )


Y.Γ.
Btw
Geoanas–What is your favorite simulator among all your great releases and why ?
L.Antignano– I don’t have a favorite simulator. But there are several games that I like more than others.
..........
"Another game I love is Mario Bros (****), the “Multi Screen” game. I used to play it a lot as a child. I love the game design, the idea that you have to keep your eyes left and right of the screen continuously. The challenge is not getting a headache when playing!"
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Συνέντευξη με τον Luca Antignano (aka MADrigal)

Δημοσίευση από GeoAnas »

Σωστές παρατηρήσεις Nemo :wink: ...Υποθέτω ότι δεν θα ασχολήθηκε καθόλου με simulators σε C64.
Θα του τα μεταφέρω με την πρώτη ευκαιρία που θα συνομιλήσουμε ξανά στο Skype. :wink:
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Συνέντευξη με τον Luca Antignano (aka MADrigal)

Δημοσίευση από GeoAnas »

:idea: Ο Luca μας ενημερώνει για αρκετά ενδιαφέροντα updates στους simulators που έχει κάνει release. Τα νέα αφορούν κυρίως όλους τους fans της σειράς Nintendo Panorama Screen...
Yet another game upgraded to the "Standard 4" today. And again it is a game
from the much loved "Panorama Screen" series by Nintendo, featuring Mario
playing the role of a soldier.

The upgrade is massive, and the new game has been re-programmed from scratch
to offer a very realistic gaming experience: bigger graphics and manual,
improved sound quality and removeable splash screen.

Here's the usual comparison between the new and old version of the game:

Big thanks to René Van Egmond for providing photos and scans of the game and
manual.

Today's list of new files is:

- Mario's Bombs Away (Nintendo, Panorama Screen) S4/1.04 (Standard 4,
complete rewrite)
- MADrigal CD Collection ver. 59.22
- ClrMamePro DATfile ver. 20151214 [59.22]


All files available on the downloads page.

URL: :arrow: http://www.madrigaldesign.it/sim
Enjoy! :-)
Απάντηση