Σελίδα 1 από 2

RGCD 2015 entries 10 νεα(C64 games)

Δημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2016 04:05
από Nemo
Αν και με εμφανη 3μηνη καθυστερηση πιστoι και φετος στο ετησιο ραντεβου τους οι RGCD-διοργανωτες .

TA 10 C64 games-συμμετοχες του πλεον -καθιερωμενου διαγωνισμου ( C64 16KB Cartridge Game Development Competition )
για D/LOAD >>>>μαζεμενα σε ενα αρχειο <<<<





Οι φετεινες συμμετοχες συνοπτικα
---------------------------------------------


Εικόνα

Code/Graphics Majikeyric
Music NEO

Bug Hunt η μεταφορα σε C64(μετα το Mdrive ,PCE) του γνωστου δημοφιλους single screen PC indie της Lazy Brain Games
Θα ξετρελαθειτε απο την μουσικη του , ,το αριθμο των ταυτοχρονων sprites σε συνδιασμο και αδιασπαστη κινηση του main sprite
σε σχεση τον αμεσο χειρισμο που ειναι critical για το συγκεκριμμενο ειδος του παιχνιδιου.
Δεν θα ξετρελαθειτε με τις χρωματικες επιλογες/παλετα .


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Εικόνα

Code John Christian Lonningdal
Graphics/ Music Saul Cross of RGCD

Icicle Race ενα ιδιαιτερα καλοφτιαγμενο single sceen puzzler με καλοφτιαγμενα γραφικα και μια επαναλμβανομενη (ψυχαναγκαστικη?) εκνευριστικη ingame μουσικη την οποια συνειδητοποιεις μονο οταν κολλησεις λες και την εβαλε ο δημιουργος επιτηδες για να σου την σπασει/χλευασει οταν δυσκολευεσαι με μια πιστα αλλα και να υποδηλωσει μεσω της επαναληψης οτι ο χρονος ειναι περιορισμενος ...


///////////////////////////////////////////////////////

Εικόνα

Code/Design CSixx
Music/Graphics Saul Cross


Pickle's Pod Patrol -η συμμετοχη που BTW ηρθε με καποια χρονοκαθυστερηση μια και προκειται RGCD 2014 entry που δεν τελεσφορησε- ειναι ενα single screen collect them up platform αυτα με τα χαριτωμενα γραφικα(so cute it will make puke) και οπου σκοπος πισω απο
το φαινομενικα απλοικο gameplay ειναι να εχετε την υπομονη να "δαμασετε" το δυσκολο χειρισμο του πρωταγωνιστη .


////////////////////////////////////////////////////////

Εικόνα

Code/Graphics Endurion
Music Hugo Hoekstra

Alienator ενα φαινομενικα απλοικο invaders clone που κρυβει ενα απαιτητικο και αποτομης καμπυλης αυξανομενης δυσκολιας gameplay ,οπου παρα τα power-ups :!: :!: :!: πολυ γρηγορα καθε σφαιρα οχι μονο μετραει αλλα πρεπει να επιλεξετε στρατηγικα το παραληπτη , ενω πρεπει να προσεξετε και τις σφαιρες των αντιπαλων, οι οποιες ακολουθουν την κινηση εκεινου ,που τις εξαπολυει και αλλαζουν κατευθυνη, οταν αλλαζει και αυτος γραμμη και με δεδομενο ,=οτι κινουνται ολο και γρηγοροτερα οσο προχωρατε levels αλλα και στην εξελιξη του ιδιου του level προαπαιτουν σε καποιο βαθμο να προεξοφλησετε/να σκεφτεστε 1-2 κινησεις (των αντιπαλων) μπροστα .
Δικαιωματικα του απονεμεται το Μetalcandyman's Αward :twisted: .


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Εικόνα

Code Wanax
Music/Graphics Saul Cross



Platman η μεταφορα σε C64 του public domain της Amiga το οποιο θα μπορουσε να αποτελει τον καρπο της παρανομης σχεσης του monty mole με την ms pacman δηλαδη ενα ακαταπαυστου ρυθμου platform ,ενω παραλληλα αυθυποβαλει η μουσικη μεσω μποτας-κρουστων δινοντας τον απαραιτητο γρηγορο -αλα ρωμαικη γαλερα- ρυθμο .Εχοντας ευτυχως τον απαιτουμενο αμεσης αποκρισης χειρισμο ενω τα καλοσχεδιασμενα γραφικα του αδικουνται εμφανως απο τις χρωματικες επιλογες . Αν ειχε και καλυτερο detection collision στις ακιδες /spikes :( .Απο τα φαβορι παρολα αυτα .


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Εικόνα

Code Oziphantom
Graphics/Music Saul Cross


Quack η μεταφορα του C64 2D platform/puzzle του BBC/Acorn (και μετεπειτα της Amiga e.t.c.) με προσεγμενα γραφικα και animation και αρκουντως συνθετο καλα ζυγισμενο gameplay οσο το επαιξα τουλαχιστον και σχετικα light δυσκολιας .Στα πολυ θετικα του συγκαταλεγεται και η ingame μουσικη που θυμιζει λιγο krakout .
Απο τα φαβορι.Και να φαναστειτε οτι ξεκινησε -αν δεν κανω λαθος- απο ενα ... mockup


/////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Εικόνα

Code/Graphics/Music ruk

Ring on a String : καλοεκτελεσμενο και εθιστικο single button game -flappy birdοειδες- , οπου μεσω του σωστου timing και κυριως ρυθμου πρεπει να φροντισετε ο δακτυλιος να διατρεξει την μεγιστη δυνατη αποσταση χωρις οι ακρες του να ακουμπησουν στο συρμα που το
διαπερνα.


//////////////////////////////////////////////////////////////////////


Εικόνα

Code/Graphics/Design/Idea Goat
Music Richard

Thea: ενα απλοικο παιδικο game -που απο οτι καταλαβα- εφτιαξε ο δημιουργος προκειμενου να ευχαριστησει την κορη του.


///////////////////////////////////////////////////////////////////

Εικόνα

Code/Music/Graphics /Idea Richard

Blap 'n Bash Revisited ενα υβριδιο pong αλλα και παραλληλα του απογονου του arkanoid και οσον αφορα μαλιστα το δευτερο σκελος του pong περιλαμβανει και τους δυο παικτες ταυτοχρονα ,αλλα με mirroring control η απο πανω ρακετα.

(Developers wishfull thinking): "Τωρα αν ανηκετε στην elite μειοψηφια που βρισκει το παιχνιδι ελκυστικα προκλητικο/challenging και οχι για την πλεμπα πλειοψηφια που θα το θεωρησει απωθητικα δυσκολο δεν εχετε παρα να το δοκιμασετε για να το διαπιστωσετε" .


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Εικόνα

Code/Music/Idea Richard
Graphics Alf Yngve

Vortex Crystals η 2η και πιο φιλοδοξη συμμετοχη τουRichard "The New Dimension" Bayliss ενα single screen collect them up platform με καποια μικροπινελια του all time classic Classic mission imposible.Φιλοτιμη προσπαθεια του Mr R.Bayliss που δεν σταματα να προσπαθει συνεχως και να βελτιωνεται .Βεβαια εχει καποια θεματακια στην κινηση του main sprite στις πλατφορμες αλλα και στις σκαλες μια και δεν υλοποιηται ιδανικα .


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Εικόνα
Code/Graphics Mr. NOP
Music NM156/Richard


Slime Deluxe η δευτερη μολις shoot em up συμμετοχη αφορα την εμπλουτισμενη μεταφορα στον Commodore 64 του ομωνυμου παιχνιδιου του Commodore PET παιχνιδιου του Jim Summers.Mια ακομη αξιολογη αξιολογη και με εμφαση στο gameplay συμμετοχη.

Re: RGCD 2014 entries 10 νεα(C64 games)

Δημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2016 20:09
από GeoAnas
Αψογη παρουσιαση. Οταν ξελαμπικαρω θα τα δοκιμασω σε real thing ...

Re: RGCD 2015 entries 10 νεα(C64 games)

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2016 02:33
από Nemo
GeoAnas έγραψε:Αψογη παρουσιαση. Οταν ξελαμπικαρω θα τα δοκιμασω σε real thing ...
Thanx Master-Geo.

Λογικα περα απο τα Sid Adventures πρεπει να πλησιαζει και η κυκλοφορια του νεου K&A plus .....


Βλεποντας τις συμμετοχες συνολικα , ο λογος της ελαφρα μικροτερης συμμετοχης σε σχεση με προηγουμενες χρονιες αλλα και του ειδους των παιχνιδιων που συμμετειχαν ,περα απο τα οποια εγγενη οργανωτικα προβληματα που φαινεται να ειχαν φετος ,ισως να ειναι οι 2 commodor-οδιαγωνισμοι του γερμανοφωνου Forum64 ο ενας για adventure/rpg που εγινε και ο ενας που τρεχει για strategy και για οσους επικαλεστουν τις αντικειμενικες δυσκολιες του περιορισμου των 16K του RGCDδιαγωνισμου αυτο δεν εμποδισε διαμαντακια οπως το Zelda-esque "Wonderland" & το FF-ish "Penultimate Fantasy".

Re: RGCD 2014 entries 10 νεα(C64 games)

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2016 12:49
από GeoAnas
Έτσι είναι όπως τα λες :D

[Off topic ON]
Το K&A Plus είναι θέμα ημερών να βγει προς διάθεση. Έχω τελειώσει τις μεταφράσεις μου και όπως μου είπε ο αρχισυντάκτης μας, θα έβγαινε κανα δυο εβδομάδες μετά το καθολικό Πάσχα...
Οι "SID Adventures" πάνε λίγο πίσω γιατί τα έδωσα όλα και ...κουράστηκα :oops: Έπεσε και βαρύ beta testing στον Vectrex με τα δυο παιχνίδια διαμάντια ( Robot Arena και Vector Patrol ) που κανονικά είναι να "βγουν" τέλος Απριλίου με αρχές Μαιου...
Θέλω κάποια στιγμή να πάρω μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη από τον δημιουργό του πρώτου, γιατί η παρουσία και όλη η διαδρομή του στα retro (πλέον) πράγματα είναι πολύ ενδιαφέρουσα.....
http://underground.iamretro.gr/viewtopi ... 831#p35098
Για τελευταίο, άφησα το καινούργιο μου απόκτημα (βλ. Atari 800XL) που έχει "ψωμί" και είναι ένα μηχάνημα που θα ήθελα να ασχοληθώ πάρα πολύ....Ευτυχώς που έχουμε εσένα Nemo και μας ενημερώνεις για οτιδήποτε καινούργιο κυκλοφορεί ...Το λέω τελείως ειλικρινά και χωρίς καμια διάθεση υπερβολής ή κολακίας, ότι η βοήθεια σου είναι ανεκτίμητη για όλους μας.

Είναι τόσα πολλά που έχω να κάνω και τόσος λίγος ο χρόνος...
[Off topic OFF]

Re: RGCD 2015 entries 10 νεα(C64 games)

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2016 20:04
από Nemo
GeoAnas έγραψε:Έτσι είναι όπως τα λες :D

[Off topic ON]
-Το K&A Plus είναι θέμα ημερών να βγει προς διάθεση. Έχω τελειώσει τις μεταφράσεις μου και όπως μου είπε ο αρχισυντάκτης μας, θα έβγαινε κανα δυο εβδομάδες μετά το καθολικό Πάσχα...
-Οι "SID Adventures" πάνε λίγο πίσω γιατί τα έδωσα όλα και ...κουράστηκα :oops:

-Έπεσε και βαρύ beta testing στον Vectrex με τα δυο παιχνίδια διαμάντια ( Robot Arena και Vector Patrol ) που κανονικά είναι να "βγουν" τέλος Απριλίου με αρχές Μαιου...

Off topic OFF]
:offtopic: mode on συνεχεια


Εικόνα

και μην ξεχναμε και το επερχομενο :roll:

Re: RGCD 2014 entries 10 νεα(C64 games)

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2016 20:08
από GeoAnas
Έτσι!...έτσι :) ...Έρχεται σε λίγο :D

Άρχισα σιγά - σιγά να τα φορτώνω και να τα τεστάρω ένα-ένα...Commodore 64 day, η σημερινή :D .
Μέχρι στιγμής είδα τα Alienator, Platman, Quack, Vortex Crystals και Slime Deluxe.

Έχω μείνει άναυδος με την ποιότητα τους. :shock: 8)
Μουσική - GamePlay - Γραφικάρες !!!
Δεν μπορώ να πω τίποτα ακόμη. Ο μικρός μου παίζει εδώ και μισή ώρα το Alienator και δε λέει να ξεκολλήσει...

Αχ, αυτό το μαγικό C64...Μόνο χαρές μπορεί να μας προσφέρει ! 8)

Re: RGCD 2015 entries 10 νεα(C64 games)

Δημοσιεύτηκε: 07 Απρ 2016 06:44
από Fotis_KFOR
Πάντα στην επικαιρότητα τα Commodore :)

Re: RGCD 2015 entries 10 νεα(C64 games)

Δημοσιεύτηκε: 07 Απρ 2016 11:02
από GeoAnas
Πάντααααα ! Με γομολάστιχες θα ασχολούμαστε τώρα ; LOL !!!! :-P

Re: RGCD 2015 entries 10 νεα(C64 games)

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2016 13:04
από Maddog
GeoAnas έγραψε:Πάντααααα ! Με γομολάστιχες θα ασχολούμαστε τώρα ; LOL !!!! :-P
Κανονικά θα έτρωγες μια εβδομάδα ban για αυτό το σχόλιο, αλλα επειδή το είδα πάνω από μια εβδομάδα αργότερα στην χαρίζω... :evil:

Re: RGCD 2015 entries 10 νεα(C64 games)

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2016 18:25
από GeoAnas
:pray: :pray: :pray: :blush: :black-eye: ..... :angel:

Re: RGCD 2015 entries 10 νεα(C64 games)

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2016 22:30
από GeoMan
Maddog έγραψε:
GeoAnas έγραψε:Πάντααααα ! Με γομολάστιχες θα ασχολούμαστε τώρα ; LOL !!!! :-P
Κανονικά θα έτρωγες μια εβδομάδα ban για αυτό το σχόλιο, αλλα επειδή το είδα πάνω από μια εβδομάδα αργότερα στην χαρίζω... :evil:
Θα επρεπε να κανεις παρεα με τον Τσουρινακη... (τον εχεις ακουστα φανταζομαι). Οταν δουλευα στο Computer Market στην Σολωμου μας τρελαινε καθημερινα με την "γομολαστιχα" του και το Hobbit... :lol:

Re: RGCD 2015 entries 10 νεα(C64 games)

Δημοσιεύτηκε: 25 Απρ 2016 10:27
από Maddog
GeoMan έγραψε:Θα επρεπε να κανεις παρεα με τον Τσουρινακη... (τον εχεις ακουστα φανταζομαι). Οταν δουλευα στο Computer Market στην Σολωμου μας τρελαινε καθημερινα με την "γομολαστιχα" του και το Hobbit... :lol:
Όπως ο καθένας που έχει διατελέσει αναγνώστης του Pixel και PC Master, φυσικά και ξέρω τον Τσουρινάκη. Και το Hobbit ήταν μεγάλη υπόθεση κάποτε. Ακόμα θυμόμαστε τους μπελάδες με τα Elven King cellars και το Goblin dungeon... :)

Re: RGCD 2014 entries 10 νεα(C64 games)

Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2016 06:23
από Nemo
GeoAnas έγραψε:
[Off topic ON]
Το K&A Plus είναι θέμα ημερών να βγει προς διάθεση. Έχω τελειώσει τις μεταφράσεις μου και όπως μου είπε ο αρχισυντάκτης μας, θα έβγαινε κανα δυο εβδομάδες μετά το καθολικό Πάσχα...

[Off topic OFF]
:offtopic: συνεχεια (Mode on)

Τα της ανακοινωσεως του 4ου τευχους τα αφηνουμε σε εναν απο του editors του τευχους ....


:offtopic: συνεχεια (Mode off)

Re: RGCD 2015 entries 10 νεα(C64 games)

Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2016 07:10
από GeoAnas
Ευχαριστώ Nemo :good:
Παίρνω λοιπόν κι εγώ με τη σειρά μου την "σκυτάλη" και προχωρώ σε ανακοίνωση :wink:

viewtopic.php?f=7&t=5958

Enjoy !

Re: RGCD 2015 entries 10 νεα(C64 games)

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2016 19:08
από Nemo
Εικόνα
So here is the FINAL 16K Compo version
It fixes
- The graphics corruption post death
- The lives counter corruption over 9 lives
- The title screen menu is easier to use
- Entities no longer get "stuck" on each other
- Circlers handle the MSB and on that one level, it won't appear on the other side, but it does overlap the side bar a - Spiders stop at the bottom of the
- Up and Down Entities no longer get stuck on the right side of the screen
- Entities don't do the L R L R L R flips when stuck in side a bubble making them more their movements more predictable
- NTSC fixed as found by Didi/Laxity
- Intermission is now faster

Η διορθωμένη(bugfixed) έκδοση 1.2 του QWAK 16K Compo Final

D/load :arrow: QWAK 1.2 16K Compo Final


και ο Coder/δημιουργος του oziphantom κλεινει λεγοντας
Qwak will return....
.

Υ.Γ. Βtw Περα απο το QWAK οπως ανεφερθηκε και τo PLATMAN ξεκινησε σαν mockup.