Σελίδα 2 από 4

Re: Σχετικα με την αλλαγη δυσκολιας (difficulty) σε ενα παιχ

Δημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2017 22:29
από nikos
Tα cheat,ειναι η εσχατη λυση,οταν πια εχεις φτασει στον ...νευρικο κλονισμο,για να περασεις απο καποιο σημειο!
Η παιχνιδια που δεν με ενδιεφεραν ουτε τοτε,απλα απο περιεργεια,να δω πως τελειωνουν!
Ειναι και η κουραση της δουλειας,και πλεον και ο χρονος που ειναι πλεον λιγος!
Σιγουρα ολη η ομορφια ειναι το να παιζεις ηρεμα,χωρις να δινεις σημασια σε ποντους,οταν αυτοι ειναι κυριως "κολπα ασχετα με την ουσια του παιχνιδιου",αλλα σε καποια πχ...."teddy boy blues" ,οι βαθμοι,εδειχναν και το ποσο καλα το ξερεις !

Re: Σχετικα με την αλλαγη δυσκολιας (difficulty) σε ενα παιχ

Δημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2017 01:24
από metalcandyman
Με cheat χωρις cheat με save χωρις save οπως γουσταρει ο καθενας γιατι οπως λεω παντα τα arcades ηταν ειναι και θα ειναι απολαυση,διασκεδαση και πανω απ'ολα αναμνησεις μιας εποχης που δεν προκειται να ξαναρθει και οσοι την ζησαμε ημαστε τυχεροι.Τωρα για την δουλεια και τον λιγο ελευθερο χρονο που ειπες αυτα τα δυο ειναι οι μεγαλοι μου εχθροι.Ολη μερα ειμαι σε ενα μαγαζι και κλεινω 11:30 με 12 καθε βραδυ 7 μερες την βδομαδα οποτε 12 η ωρα που ερχομαι σπιτι η κουραση ειναι δεδομενη αλλα τιποτα δεν με σταματα απο το να τερματισω κανα παιχνιδακι :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .Σημερα σειρα ειχε το Tumblepop και μετα σφηνακι ενα Golden axe στα καπακια:bub: :pac: :pacbad: :qb:

Re: Σχετικα με την αλλαγη δυσκολιας (difficulty) σε ενα παιχ

Δημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2017 21:32
από nikos
Aπο τα αγαπημενα το tumblepop!
Kαι ολα τα αντιστοιχα που βγηκαν...
Jump kids,Joe & Mac Returns (TO ΠΑΙΧΝΙΔΙ),Jumping Pop

Re: Σχετικα με την αλλαγη δυσκολιας (difficulty) σε ενα παιχ

Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2017 06:59
από dasonomos
metalcandyman έγραψε:.Τον ιδιοκτητη του καθε τετοιου μαγαζι την δεκαετια του 80 και 90 τον ενδιεφερε αποκλειστικα και μονο το κερδος το πως θα αρμεγει τους παικτες και θα τους ετρωγε τα φραγκα οποτε σχεδον ολες οι καμπινες ηταν στο hard γιαυτον ακριβως τον λογο και για να δυσκολευουν τους καλους παικτες που ηταν οι εχθροι του καθε ιδιοκτητη μαγαζιου με ηλεκτρονικα......
Aντιθετως, συνηθως ηταν ρυθμισμενα στο ευκολο, ωστε να υπαρχει πελατεια. Αν κατι ειναι στο δυσκολο το παρατας γρηγορα οποτε ο μαγαζατορας οχι κερδος αλλα μπαινει και μεσα...
Το καταλαβα οταν το 2002, τοτε δηλ. που εκλεισαν αυτα τα μαγαζια, αρχισα να σσχολουμαι με το mame και διαπιστωσα οτι πολλα δημοφοιλη παιχνιδια ηταν δυσκολοτερα απ οτι τα ηξερα στις αιθουσες.

Re: Σχετικα με την αλλαγη δυσκολιας (difficulty) σε ενα παιχ

Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2017 09:52
από metalcandyman
dasonomos έγραψε:
metalcandyman έγραψε:.Τον ιδιοκτητη του καθε τετοιου μαγαζι την δεκαετια του 80 και 90 τον ενδιεφερε αποκλειστικα και μονο το κερδος το πως θα αρμεγει τους παικτες και θα τους ετρωγε τα φραγκα οποτε σχεδον ολες οι καμπινες ηταν στο hard γιαυτον ακριβως τον λογο και για να δυσκολευουν τους καλους παικτες που ηταν οι εχθροι του καθε ιδιοκτητη μαγαζιου με ηλεκτρονικα......
Aντιθετως, συνηθως ηταν ρυθμισμενα στο ευκολο, ωστε να υπαρχει πελατεια. Αν κατι ειναι στο δυσκολο το παρατας γρηγορα οποτε ο μαγαζατορας οχι κερδος αλλα μπαινει και μεσα...
Το καταλαβα οταν το 2002, τοτε δηλ. που εκλεισαν αυτα τα μαγαζια, αρχισα να σσχολουμαι με το mame και διαπιστωσα οτι πολλα δημοφοιλη παιχνιδια ηταν δυσκολοτερα απ οτι τα ηξερα στις αιθουσες.
Κοιτα δεν εχεις αδικο σαυτο που λες απλα εγω εχω αλλα βιωματα.Καταρχην οπως ξερουμε τα arcades δημιουργηθηκαν κατα καποιον τροπο ωστε να φερνουν κερδος να ειναι κερματοφαγοι δηλαδη οποτε σε ολα τα μαγαζια που εχω παιξει εγω αν ενα παιχνιδι ηταν ευκολο το τερματιζες πχ πολυ ευκολα τοτε δυσκολα ασχολιοσουν ξανα μαυτο το βαριοσουν γρηγορα ενω αν καποιο ηταν δυσκολο προκαλουσε τον παικτη να το τερματισει με αποτελεσμα τα κερματα να πεφτουν βροχη και για να συνεχιζει μετα το game over αλλα και για να το μαθει καλητερα οποτε ειχε ως αποτελεσμε τον καθε ιδιοκτητη να τριβει τα χερια του.Ασε που μπροστα στα ματια μου εχω δει ιδιοκτητες να ουρλιαζουν προς τους τεχνικους να το βαζουν σε οσο πιο δυσκολο παει γιατι παει ο αλλος με 3 κερματα πχ και παιζει ενα ολοκληρο απογευμα.Εδω υπηρχε ενας που ειχε μια καφετερια και καθοταν και παρατηρουσε ποσα κερματα εβαζαν οι παικτες και αν εβλεπε πως επαιζαν ωρες με ελαχιστα κερματα κατεβαζε τον γενικο και μετα εβριζε την ΔΕΗ για της διακοπες ρευματος που κανει και πως θα του καψουν τα μηχανακια.Ε φυσικα μετα απο κανα δυο,τρεις φορες τον πηραμε χαμπαρι.

Re: Σχετικα με την αλλαγη δυσκολιας (difficulty) σε ενα παιχ

Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2017 15:31
από Nemo
Το πιο πιθανό είναι να έχετε και οι δύο δίκιο απλά τα στέκια σας να προσέλκυαν διαφορετικό κοινό.

Δηλαδή να εξαρτάται από την διαφορετική πελατεία που προσέλκυε η εκάστοτε αίθουσα το πόσο καλά γνωρίζουν/προλαβαίνουν να μάθουν τα παιχνίδια μια και δεν τα ανανέωναν όλες οι αίθουσες με τους ίδιους ρυθμούς αλλά και τις διαφορές στις gaming ικανότητες των παικτών γενικά που αποτελούν το κοινό τους e.t.c.

Κι έτσι ρύθμιζαν ανάλογα τα settings με στόχο πάντα το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος.

Re: Σχετικα με την αλλαγη δυσκολιας (difficulty) σε ενα παιχ

Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2017 20:57
από nikos
Οι ιδιοκτητες ηθελαν την μεση λυση,και οι τεχνικοι των Αφων Τσιμογιαννη (οι μεγαλυτεροι εισαγωγεις παιχνιδιων,με 3 λεσχες στο κεντρο,υπογειο Ακαδημιας,Πατησιων 24 (εκει ειχαν και το τεχνικο τμημα,και ηταν πεδιο ...δοκιμων),και Τζωρτζ λιγο πριν κλεισουν,χωρια κατι αλλα),μας ελεγαν,οτι τα παιχνιδια ηταν στο νορμαλ,και ουδεποτε το πειραξαν,ειτε οταν τους λεγαμε "δεν παιζεται",ειτε παιζαμε ωρες,με ενα νομισμα!
Τα τελευταια τα ξεφορτωνοντουσαν πολυ γρηγορα,αλλα και τα δυσκολα δεν εμεναν πολυ!
Αυτοι βεβαια,ειχαν το πλεονεκτημα των πολλων λεσχων,και των πολλων πελατων,οι οποιοι περναγαν απο εκει,ρωτωντας ποια παιχνιδια ειναι "καλα" δηλαδη,αν τραβανε κοσμο,και αν μαζευουν και χρημα!
Καποιος στην Ροδο τα ειχε (1980 ενα καλοκαιρι εκατσα) στο ευκολο,με αποτελεσμα να κανουμε πλακα,ενω τα ιδια στην Αθηνα ηταν πιο ζορικα,αλλα σιγουρα απειρως πιο ευκολα απο τα ΜΑΜΕ σημερα!
Θεμα ιδιοκτητη γενικα,και νοοτροπιας!
Απλα θα γινω κουραστικος,οι ΜΑΜΕDEVS ,γνωριζοντας οτι καποιοι πονηροι θα τα εκμεταλευτουν,και ξερω οτι καποιοι το εκαναν ,τα εβαλαν στο δυσκολο,για προστασια!

Re: Σχετικα με την αλλαγη δυσκολιας (difficulty) σε ενα παιχ

Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2017 01:50
από metalcandyman
Για να μην ανακυκλωνουμε τα ιδια και τα ιδια το θεμα ειναι πως ολοι εχουμε δικειο και το δεδομενο ειναι ενα πως η δυσκολια στα παιχνιδια κανονιζοταν απο τον εκαστοτε ιδιοκτητη απλα ειναι τα πραγματα.Απο την προσωπικη μου εμπειρια παντως ολα τα arcades που ελιωνα ολη μερα απο το 1987 μεχρι και τον καταραμενο νομο που αλαξε τα παντα δεν ειχαν καμια διαφορα στην δυσκολια οταν τα πρωτοεπαιξα και αρχισα να τα λιωνω και στο mame.Τoki,shinobi,new zealand story,double dragon,dragon ninja,black tiger,pacman,tumblepop,sunset riders,rainbow island,wonder boy,wonder boy in monster land,wonder boy III,cabal,blood bros,xaind sleena,snow bros και δεκαδες αλλα δεν ειχαν καμια διαφορα απο τα arcades και τα mame στο σπιτι εκτος απο τα ghosts'n goblins και karnov που αναφερα που ειναι δυο πολυ χαρακτηριστηκα παιχνδια που λογο των διαφορων εκδοσεων κανει μπαμ η διαφορα στην δυσκολια.

Re: Σχετικα με την αλλαγη δυσκολιας (difficulty) σε ενα παιχ

Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2017 05:48
από dasonomos
metalcandyman έγραψε:Απο την προσωπικη μου εμπειρια παντως ολα τα arcades που ελιωνα ολη μερα απο το 1987 μεχρι και τον καταραμενο νομο που αλαξε τα παντα δεν ειχαν καμια διαφορα στην δυσκολια οταν τα πρωτοεπαιξα και αρχισα να τα λιωνω και στο mame.Τoki,shinobi,new zealand story,double dragon,dragon ninja,black tiger,pacman........
Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα στο double dragon πχ. υπαρχουν πολλοι κλωνοι, καποιοι οπως πιθανοτατα ξερεις ειναι πιο δυσκολοι διοτι στη τελευταια πιστα βγαινουν οι πετρες και σε πετανε στο γκρεμο. Στο pacman συνηθως υπηρχαν 5+1 ζωες αντι για 3+1 κ.ο.κ. Metal Slug ειχες παιξει? Κανοντας συγκριση με του mame, αυτα στα arcades ηταν ρυθμισμενα στο ευκολο.

Re: Σχετικα με την αλλαγη δυσκολιας (difficulty) σε ενα παιχ

Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2017 11:55
από nikos
metalcandyman έγραψε:Για να μην ανακυκλωνουμε τα ιδια και τα ιδια το θεμα ειναι πως ολοι εχουμε δικειο και το δεδομενο ειναι ενα πως η δυσκολια στα παιχνιδια κανονιζοταν απο τον εκαστοτε ιδιοκτητη απλα ειναι τα πραγματα.Απο την προσωπικη μου εμπειρια παντως ολα τα arcades που ελιωνα ολη μερα απο το 1987 μεχρι και τον καταραμενο νομο που αλαξε τα παντα δεν ειχαν καμια διαφορα στην δυσκολια οταν τα πρωτοεπαιξα και αρχισα να τα λιωνω και στο mame.Τoki,shinobi,new zealand story,double dragon,dragon ninja,black tiger,pacman,tumblepop,sunset riders,rainbow island,wonder boy,wonder boy in monster land,wonder boy III,cabal,blood bros,xaind sleena,snow bros και δεκαδες αλλα δεν ειχαν καμια διαφορα απο τα arcades και τα mame στο σπιτι εκτος απο τα ghosts'n goblins και karnov που αναφερα που ειναι δυο πολυ χαρακτηριστηκα παιχνδια που λογο των διαφορων εκδοσεων κανει μπαμ η διαφορα στην δυσκολια.
Για οσα γραφεις,δεν μπορω να εκφερω γνωμη,μιας και δεν τα εχω ξεκινησει στα ΜΑΜΕ,να συγκρινω ,αλλα οσα εχω παιξει εγω πλην ελαχιστων ειναι πουσαρισμενα αγρια!
flicky,solomon's key,tank battalion,space panic,baluba look,little robin, και πολλα αλλα,μην κουραζω...
Oσο και να ειναι πεσμενα τα αντανακλαστικα μου,λογω ηλικιας καποια πραγματα,δεν ξεχνιωνται!
Εκτος αν παιζετε καποια εκδοση,οπου ξεχωριζει οντως το easy απο το hard!

Re: Σχετικα με την αλλαγη δυσκολιας (difficulty) σε ενα παιχ

Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2017 13:53
από metalcandyman
dasonomos έγραψε:
metalcandyman έγραψε:Απο την προσωπικη μου εμπειρια παντως ολα τα arcades που ελιωνα ολη μερα απο το 1987 μεχρι και τον καταραμενο νομο που αλαξε τα παντα δεν ειχαν καμια διαφορα στην δυσκολια οταν τα πρωτοεπαιξα και αρχισα να τα λιωνω και στο mame.Τoki,shinobi,new zealand story,double dragon,dragon ninja,black tiger,pacman........
Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα στο double dragon πχ. υπαρχουν πολλοι κλωνοι, καποιοι οπως πιθανοτατα ξερεις ειναι πιο δυσκολοι διοτι στη τελευταια πιστα βγαινουν οι πετρες και σε πετανε στο γκρεμο. Στο pacman συνηθως υπηρχαν 5+1 ζωες αντι για 3+1 κ.ο.κ. Metal Slug ειχες παιξει? Κανοντας συγκριση με του mame, αυτα στα arcades ηταν ρυθμισμενα στο ευκολο.
Kοιτα στα λογια μου ερχεσαι γιατι υπαρχουν παιχνιδια που οι εκδοσεις αναλογα το region (japan,US,World) ειχαν διαφορετικη δυσκολια που φαινοταν μεσα στο gameplay κανονικoτατα αλλο ομως αυτο και αλλο η δυσκολια απο τα dip switches (easy,normal,hard).Eξαλου μιλαω αποκλειστικα για της original εκδοσεις για το παιχνιδι οπως βγηκε απο την μανα του και το οραματιστηκαν οι δημιουργοι του δεν χανω τον χρονο μου με Bootlegs,Κλωνους κλπ οπως και στο Pac-man απο την μανα του ειναι 5+1 ζωες για συγκεκριμενο σκοπο ετσι ειναι το σωστο και οχι 3+1.Για το Double Dragon που ειπες δεν ξερω τι γινετε στους κλωνους αλλα στην original εκδοση (japan) της Technos οι πετρες που αναφερεις στην τελευταια πιστα βγαινουν κανονικοτατα απο τον τοιχο και σε χτυπανε αλλα δεν υπαρχει γκρεμος απο κατω ο λακος με τα καρφια ειναι αμεσως μετα και σε πετανε κατω τα αγαλματα που σε χτυπανε με τα δορατα τους.Υπαρχει μια πιθανοτητα να σε πεταξει στο λακο η τελευταια πετρα που βγαινει απο τον τοιχο αν βγει απο την τελευταια σειρα σχεδον διπλα στο λακο αλλα δεν υπαρχουν πολλες πιθανοτητες να γινει αυτο γιατι και να σε χτυπησει σε πεταει προς τα πισω συνηθως.

Τωρα για της διαφορετικες εκδοσεις επειδη σε παιχνιδια αγαπημενα που την εχω ψαξει πολυ την δουλεια γιατι αλλο ελιωνα στα ηλεκτρονικα και αλλο ετυχε να παιξω στο mame αρχικα και με ειχε παραξενεψει κλασσικο παραδειγμα ειναι το Karnov το οποιο ειναι απο τα δυσκολα Arcades.Στο παιχνιδι αυτο λοιπον υπαρχει η Japan εκδοση και η US οι οποιες εκδοσεις εχουν διαφορες η μια απο την αλλη.Για παραδειγμα Μολις ξεκινησουμε το παιχνιδι στην us εκδοση θα δουμε δυο πουλια να ερχονται κατα πανω μας και λιγο πιο κατω πριν φτασουμε στην γεφυρα ερχονται κατα πανω μας κατι στρουθοκαμηλοι που της ιππευουν κατι σκελετοι και κατω απο την γεφυρα αλλα και πανω μας επιτιθονται κατι πλασματα σαν τζινι.Ολα αυτα δεν υπαρχουν στην ιαπωνικη εκδοση αλλα αντιθετα εκει στην θεση των στρουθοκαμηλων εμφανιζονται απο το πουθενα κατι αργοκινητοι ιπποτες με σπαθια.

Μετα απο την πρωτη πιστα το παιχνιδι ειναι ολοιδιο και στης δυο εκδοσεις οσον αφορα της πιστες με την διαφορα ομως να ειναι στης τοποθεσιες καποιον αντικειμενων οπως για παραδειγμα στην τριτη πιστα που λιγο πριν κατεβουμε απο το υψωμα για να αντιμετωπισουμε τον δεινοσαυρο αντι για το μπουμερανγκ που εμφανιζεται αν πηδηξουμε στο καταληλο σημειο στην us εκδοση και μας διευκοληνει φυσικα στην αντιμετωπιση του αρχηγου που στην ουσια ειναι δυο αρχηγοι γιατι ακολουθει ο δρακος στην japan εκδοση υπαρχει μια σφαιρα που μας αναβαθμιζει το οπλο αντι για το μπουμερανγκ.

Επισης στην us εκδοση μια αλλη διαφορα ειναι οτι πολλες φορες μεσα στο παιχνιδι οταν απλωνουμε την σκαλα απο πισω μας εμφανιζεται ενας κοκκινος δρακος που πεταει και θελει συνεχως να εχουμε τα ματια μας δεκατεσσερα.Ο δρακος αυτος δεν υπαρχει στην japan εκδοση αλλα σε αυτη την εκδοση δεν υπαρχουν και τα φυτα που πεφτουν απο τον ουρανο,φυτρωνουν στο εδαφος και μας πυροβολανε οταν καθηστερησουμε για καποια ωρα σε συγκεκριμενο σημειο του παιχνιδιου δεν μπορουμε να σταματησουμε καθολου δηλαδη.Αυτα τα φυτα λοιπον υπαρχουν κανονικα στην us εκδοση.Mια αλλη διαφορα ειναι στην εκτη πιστα μολις φτασουμε στο κτιριο με της σκαλες που ειναι σαν πυραμιδα κατω στην βαση του μας περιμενουν δυο πλασματα ιπποκαμποι και στης δυο εκδοσεις αλλα στην japan σε καθε οροφο μας περιμενει και απο ενα αλλο κατι που δεν σημβαινει στην us εκδοση.Εδω υπαρχει και μια μικρη λεπτομερεια ομως γιατι ενω στην ιαπωνικη εκδοση εμφανιζεται και απο ενα σε καθε οροφο δεν σημαινει οτι καθε φορα που το παιζουμε θα εμφανιζονται.Της περισσοτερες φορες δεν εμφανιζονται μπορω να πω.

Με μια πρωτη ματια σε αυτα που γραφω μπορει να καταλαβει καποιος λανθασμενα πως η US εκδοση ειναι πιο δυσκολη απο την japan τα πραγματα ομως δεν ειναι τοσο απλα γιατι μπορει να εχει ολους αυτους τους extra εχθρους η US εκδοση αλλα υπαρχει μια τεραστια διαφορα που κανει την japan Πολυ δυσκολοτερη.Η μεγαλη διαφορα των δυο εκδοσεων λοιπον ειναι οτι στην us εκδοση αν παρουμε 3 σφαιρες και αναβαθμησουμε το οπλο μας στην καλητερη εκδοχη του ο μονος τροπος για να το χασουμε ειναι αν χασουμε ζωη και αυτο ειναι κατι πολυ βολικο σε αντιθεση με την japan εκδοση που το οπλο μας μπορουμε να το χασουμε μολις χασουμε ζωη αλλα το χανουμε και καθε φορα που χρησιμοποιουμαι καποιο οπλο οπως πχ το μπουμερανγκ η της μεγαλες φλογες και αυτο το πραγμα αλαζει σε καποια σημεια του παιχνιδιου ολη την στρατηγικη αλλα και το κανει πολυ πιο δυσκολο γιατι μπορει να νικησουμε εναν αρχηγο πχ ευκολα με το μπουμερανγκ αλλα την επομενη πιστα θα την ξεκινησουμε με το αρχικο ανισχυρο μας οπλο και αυτο κανει καποιες πιστες πολυ πιο δυσκολες.Αυτη ειναι και η μεγαλη διαφορα που κανει την japan εκδοση πιο δυσκολη απο την us.

Ετσι λοιπον για μενα δεν παιζει κανεναν ρολο η αλαγη της δυσκολιας απο τα Dip switches δεν παιζει ρολο αν ξεκιναμε με 2 ζωες πχ αντι για 5 η το αντιθετο η αν κερδιζουμε ζωη στα 10000 η στα 20000 κλπ η μεγαλη διαφορα ειναι στης εκδοσεις στης original εκδοσεις και οχι στους δεκαδες κλωνους και σε παιχνιδια οπως το Karnov που ανελυσα παραπανω που η διαφορες αναμεσα στης δυο εκδοσεις ειναι πολλες και επηρεαζουν κατα πολυ το gameplay και την ολη στρατηγικη μας και ενα κλασσικοτατο παραδειγμα οπως το Karnov Που υπαρχουν τρανταχτες διαφορες αναμεσα στης εκδοσεις ειναι το ghosts'n goblins ακομα ενα απο τα δυσκολοτερα arcades δηλαδη.

Re: Σχετικα με την αλλαγη δυσκολιας (difficulty) σε ενα παιχ

Δημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2017 08:47
από dasonomos
Aς σημειωσω καποιες παρατηρησεις στη πρωτη σου παραγραφο :)
metalcandyman έγραψε:υπαρχουν παιχνιδια που οι εκδοσεις αναλογα το region (japan,US,World) ειχαν διαφορετικη δυσκολια που φαινοταν μεσα στο gameplay κανονικoτατα
Nαι, το καθε τετοιο region εχει και τη δικη του ρομ στο mame. Μια ειναι η μητρικη και απο κει και περα οι κλωνοι. Αλλοτε δεν υπαρχουν ουσιαστικες διαφορες, αλλοτε μπορει να υπαρχει διαφορά στη δυσκολια, στους αντιπαλους, στις πιστες κλπ.
metalcandyman έγραψε: αλλο ομως αυτο και αλλο η δυσκολια απο τα dip switches (easy,normal,hard).
Ναι, τα dip switches του mame ειναι στανταρ. Μπορεις να αφησεις το default ή να ορισεις το επιθυμητο.
metalcandyman έγραψε: Eξαλου μιλαω αποκλειστικα για της original εκδοσεις για το παιχνιδι οπως βγηκε απο την μανα του και το οραματιστηκαν οι δημιουργοι του δεν χανω τον χρονο μου με Bootlegs,Κλωνους κλπ
Eννοεις οτι παιζεις μόνο τις μητρικες ρομ? Στο mame αυτο το ξερεις, στα arcades ομως δε μπορεις να το ξερεις παντα, οπου δηλ. οι διαφορες δεν ειναι εμφανεις.

metalcandyman έγραψε: οπως και στο Pac-man απο την μανα του ειναι 5+1 ζωες για συγκεκριμενο σκοπο ετσι ειναι το σωστο και οχι 3+1.
Τo pacman απ τη μανα του ειναι 5+1 ζωες?? πως τo ξερεις αυτο? μηπως επειδη τοσες ειχε αυτο που πρωτοεπαιξες?
Στο mame η parent rom (puckman.zip) εχει 3+1 ζωες και δε νομιζω να εχουν κανει λαθος στην εξομοιωση.
Βασικα κανενα pacman/ms pacman δεν εχει 5+1 ζωες. Toσες το ρυθμιζανε οι μαγαζατορες για να τραβανε κοσμο:) 'Η το εκαναν 5+1 για 2 credits.

metalcandyman έγραψε: Για το Double Dragon που ειπες δεν ξερω τι γινετε στους κλωνους αλλα στην original εκδοση (japan) της Technos οι πετρες που αναφερεις στην τελευταια πιστα βγαινουν κανονικοτατα απο τον τοιχο και σε χτυπανε αλλα δεν υπαρχει γκρεμος απο κατω ο λακος με τα καρφια ειναι αμεσως μετα και σε πετανε κατω τα αγαλματα που σε χτυπανε με τα δορατα τους.
Σωστα, στη μητρικη εκδοση(ddragon.zip) oι πετρες βγαινουν. Ναι, οχι γκρεμος δικο μου λαθος, σου αφαιρουν τη μιση ή το υπολοιπο της ζωης που εχεις. Τα δε αγαλματα επισης σου αφαιρουν τη μιση ζωη, δε σε πετανε στο γκρεμο.
Στις λεσχες που γυροφερνα στην arcade περιοδο μου(σιγουρα >100) ενα 90% των double dragon ηταν χωρις να βγαινουν οι πετρες. Δηλαδη παιζαμε εναν ευκολοτερο κλωνο.

Αυτα.

Re: Σχετικα με την αλλαγη δυσκολιας (difficulty) σε ενα παιχ

Δημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2017 11:15
από metalcandyman
Nαι ετσι ακριβως ειναι τα πραγματα φυσικα και δεν μπορουσαμε να ξερουμε τοτε που παιζαμε δεκαετια 80 και 90 δηλαδη ολα αυτα για τoυς κλωνους γιαυτο και γω μιλαω απο την mame εποχη και μετα η καλητερα απο την στιγμη που το ιντερνετ εγινε πιο διαδεδομενο και ειχαμε ολο και περισοτεροι προσβαση σαυτο.Απλα υπαρχει και καποια αλλη παραμετρος που ειναι η εξης.Αν πχ καποιος ζουσε σε καποια μεγαλη πολη με πολλα μαγαζια με arcades μπορουσε να πετυχει παραπανω απο μια εκδοσεις του ιδιου παιχνιδιου σε αντιθεση με ατομα οπως εγω πχ που ζουσανε και συνεχιζουν να ζουνε σε χωριο και ειχε ολο κι'ολο ενα μαγαζι και αντε στην διπλανη κομωπολη να ειχε 2 μαγαζια που στην ουσια ομως ειχαν ακριβως τα ιδια πραγματα γιατι ειχαν ακριβως τον ιδιο προμηθευτη/τεχνικο καμπινων,φλιπερακια,darts κλπ.Οσο για το Pac-man στα μαγαζια που επαιζα εγω ειχαν 5+1 ζωες οι καμπινες αλλα γραψε λαθος σαυτο που ειπα πως ειναι ετσι απο την μανα του 3+1 ειναι το default απλα αλλο σκεφτομουνα και αλλο ηθελα να γραψω οσον αφορα της 5+1 και αλλο εγραψα.

Re: Σχετικα με την αλλαγη δυσκολιας (difficulty) σε ενα παιχ

Δημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2017 21:42
από nikos
Σιγουρα επαιζε ρολο ο εισαγωγεας των παιχνιδιων!
Αλλη ρυθμιση δυσκολιας,αλλος κλωνος(κατι που δεν γνωριζαμε τοτε),αλλο στησιμο!
Πχ το defender στην ροδο ,η ταυχυτητα ηταν στα κουμοια στο χερι,ενω στην Αθηνα στην Ακαδημιας (Αφοι Τσιμογιαννη) ηταν με πενταλ!
Και η διαφορα δυσκολιας μεγαλη!
Παντως στα ΜΑΜΕ, στα dip switches ενω φαινομενικα αλλαζεις δυσκολια,στην πραξη αυτο δεν γινεται!

Re: Σχετικα με την αλλαγη δυσκολιας (difficulty) σε ενα παιχ

Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2017 04:34
από dasonomos
nikos έγραψε: Πχ το defender στην ροδο ,η ταυχυτητα ηταν στα κουμοια στο χερι,ενω στην Αθηνα στην Ακαδημιας (Αφοι Τσιμογιαννη) ηταν με πενταλ!
Και η διαφορα δυσκολιας μεγαλη!

Aλλο θεμα τα controls. Aυτα τα ρυθμιζαν οι τεχνικοι του μαγαζατορα.
Τις προαλλες διαβαζα εδω στο φορουμ οτι το tehkan word cup, το δημοφιλεστερο στην Ελλαδα ποδοσφαιρακι ηταν αρχικα σχεδιασμενο για τρακμπολ. Εμεις τo αλλαξαμε με joystick, οποτε εγινε ευκολοτερο και προσιτο σε ολους.

nikos έγραψε: Παντως στα ΜΑΜΕ, στα dip switches ενω φαινομενικα αλλαζεις δυσκολια,στην πραξη αυτο δεν γινεται!
Ποσα παιχνιδια του mame εξετασες κι εβγαλες αυτο το συμπερασμα?
Επιπεδα δυσκολιας αλλοτε δεν υπαρχουν καθολου, αλλοτε 2, 3, μπορει και πεντε(very easy, easy, normal, hard, very hard).
H διαφορα απο το πρωτο στο πεμπτο μπορει να ειναι χαωδης, στο πρωτο δηλαδη ενας αντιπαλος να σου πεταει αραια μια σφαιρα, στο πεμπτο 40 αντιπαλοι να σου ριχνουν βροχη :)