Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Οτιδήποτε εκτός θέματος εδώ.

Συντονιστές: Nemo, Maddog, Whacker, BraiNKilleR

Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Papi Commando Tennis ( Genesis)

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:

https://www.youtube.com/watch?v=2SgyhGKy-uQ

Ο Papi Commando επανέρχεται ως πρωταγωνιστης σε Tennis-παιχνίδι σε Sega Genesis

Here is an exclusive Demo !

What's news ??
- Improve IA.
- Jumps integration.
- New Screen Menu.
- New Practice mode with C3P-64 robot !
- Ilmprove Gameplay.
- Pause game with START !

Εικόνα

... and the practice mode with C3P-64 !

It's a huge demo with a lot of new features !

Button A=Z
Button B=X

Download :arrow: Papi Commando Tennis (MDRIVE) demo

Παίξτε online to :arrow: Papi Commando Tennis (MDRIVE) demo



Προέλευση :arrow: http://devster.proboards.com/post/12069
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Super Mario Run 64(Super Mario 64 mod)

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=kCQMO04AjOY


To get this to run, download an N64 emulator. I recommend Project 64 1.6, if you wanna play this on devices other than a windows computer, you'll have to find one yourself.

If you have Project 64, you'll have to change the "Default Memory Size" to 8MB. To do this, click on Options -> Settings -> Options and uncheck "Hide Advanced Settings". Click OK and now do Options -> Settings -> Advanced Settings -> Default Memory Size -> 8MB.

Προέλευση :arrow: http://smwc.me/1362085
Super Mario Run 64 : ένα mod δια χειρός Kaze Emanuar που μεταμορφώνει το Super Mario 64 σε ένα παιχνίδι με τους run and jump/single button etc μηχανισμούς του Super Mario Run για smartphones το οποίο αναμένεται στο τέλος του χρόνου.


Direct Download :arrow: https://drive.google.com/file/d/0B-ffaG ... 1716883889
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Retroid (Gameboy)

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=wOSLHSzqYTw
. Retroid features:

20 Levels
5 Level Designs
6 Bonus Items (plus 1 Malus Item)
8 Beautiful Chiptunes
Epic Boss Battle
Secret Cheat Code
Ending Sequence / Staff Roll
Retroid ένα arcanoid clone φτιαγμένο από τον Jonas Fischbach για το Gameboy με πολύ μεράκι.

Επίσημη σελίδα από όπου μπορείτε να κατεβάσετε την rom του Retroid για Gameboy
:arrow: https://retroidgameboy.wordpress.com/

Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ghouls'ngoblins/ G'nG(Gx4000/6128+)

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:

https://www.youtube.com/watch?v=_9tK5-y0N14


https://www.youtube.com/watch?v=lAAiLZX1eQc
I'm the one behind this try to have a ghosts'n goblins on Gx4000/Cpc+ cartridge.
Problem is that i'm alone doing it, and no pro.
So it's taking a long time and it won't be perfect.
I have no intention of selling it, how could i, there are rights on ghosts'n goblins.

Currently i'm working on music, i barely did a conversion of the nes tune (i'm no musician neither graphist).
I can play it with arkos player and it seems to work, but it sounds not good ("what would you think if i sang out of tune"...).

The memory is one of the main problem.
Because of the asic page at $4000, i only have 16 kb of continious ram for the main code (written in c and asm, using sdcc).
And i'm bad at dealing with code located at other pages.

The most important is that i wanted to learn how to do a game on gx4000, and also see what can be done on it.
As long as i enjoy doing it, it's ok, but any pressure won't be good at all !
;)

One last thing : two persons already tried it on the real hardware and reported that it works !
(i only have winape)

:arrow: http://www.cpcwiki.eu/forum/games/ghoul ... #msg120896

Ghouls'n goblins - Ghosts 'n Goblins remake για Amstrad Gx4000/6128plus
απο τον Nemo Kantio/Xifos
(τον θυμαστε απο το pseudo 3d racer amstrad > cpc 6128???)

D/load :arrow: Ghouls'n goblins Amstrad Gx4000/6128plus


Υ.Γ. δηλαδη οι κανονικοι Amstrad Cpc 464/6128 θα μεινουν με το

https://i.ytimg.com/vi/ZgufriFkri4/hqdefault.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=ak1FLDl-dr4



https://www.youtube.com/watch?v=ak1FLDl-dr4

----------------------------------------------------------------------

ενώ


https://www.youtube.com/watch?v=y-9_df4P1_k

ετοιμάζεται το Rygar για Amiga


...runs smooth in stock Amigas and uses a second button for jump like it should be.
Code by Alessandro di Gaia, background and sprite conversions by Trachu and music by Simone Bernacchia.
The color flashes on the top of the screen during gameplay are only for debugging purposes.
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:
Nemo έγραψε:



https://www.youtube.com/watch?v=rLxH8dlGwBo

Bomb Jack DX (wip) port για το Commodore 64

Dramatically better graphics (I hope), 50% more sceen space, smaller sprites, polished gameplay ...
Revised logo
New font
Now 3 of 5 backgrounds (with working bombs)
Bomb’s fuses light up (in correct order)
Working round counter
START!-animation at the beginning of each round
Dancing Jack at the end of each solved round
Jack’s able to die
New moves for Jack (slower fall, forced jump, horizontal glide …)
Optimized Jack sprites
Updated enemy sprites
Special chars for platform corners and pillar connections
New colors for platforms and pillars


https://www.youtube.com/watch?v=1trJZnea3i0



https://www.youtube.com/watch?v=L65H93CNor0
Bomb Jack DX Beta 2

Changes to Bomb Jack DX Beta 1:
Now 4 of 5 backgrounds (new: Neuschwanstein Castle, Germany)
Updated "LA night" background
P-coin and power mode with yellow enemy coins, explosions and onscreen points
All enemies active and each with different strategy (WIP)
Optimized Jack sprites
Other nicer sprites (explosions, horn (flying cam), START! ...)
Hires bonus counter x1 – x5
Intermission screen with fire bomb counter


https://www.youtube.com/watch?v=NpO7PKH3vyM

Beta3 has some amazing new music and sound effects by OneBitman, all five backgrounds are now complete
and Jack is smaller with new a running animation and wider jump.
There’s many more changes though, check out the full list below!

Changes compared to Bomb Jack DX Beta 2:
– New music AND sound fx by OneBitman
– New: skyscraper background (now all 5 backgrounds completed)
– Nicer and more memory saving Egypt background
– Nicer and more memory saving Greece background
– Much nicer fire bomb counter (intermission screen, look at 3:53)
– Congratulations screen at the end
– B/E/S-Coins to collect
– Jack can run on the topmost platforms and enter small gaps much easier
– Smaller Jack (with boots and less outline) and smaller mummy
– New Jack running animation and wider jump
– Repaired logo
– Shorter power mode
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από GeoAnas »

"Τύφλα" να 'χει το arcade ! :D
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

GeoAnas έγραψε:"Τύφλα" να 'χει το arcade ! :D

Εικόνα

Εικόνα

Δύο gif-ακια σύγκρισης του παλιού και νέου (αναμενόμενου) port σε σχέση με το arcade .
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από GeoAnas »

Καλά το παλιό δεν βλέπετε (παρόλο που το έχω λιώσει :D )...στο καινούργιο τα πράγματα έχουν σαφώς βελτιωθεί. Τα gifs είναι φανταστικά :!:
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Nemo »

Τα gifs προέρχονται απο το αντίστοιχο thread του forum64.de

http://www.forum64.de/index.php?thread/ ... ost1082345

(όπως και το video)

https://www.youtube.com/watch?v=28muuxNykFw

if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Ace
Mame Freak
Mame Freak
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2007 00:01

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από Ace »

^Μεγάλο συν η διατήρηση των σωστών αναλογιών, για την δημιουργία ενός arcade "perfect" port. Μπράβο στα παιδιά. Όπως ξαναέγραψα όμως, η μουσική δεν μου αρέσει, θα ήθελα την arcade original και όχι το magnetic fields, rip off. :(
Άβαταρ μέλους
GeoAnas
Methuselah
Methuselah
Δημοσιεύσεις: 1503
Εγγραφή: 19 Απρ 2004 22:39
Τοποθεσία: Πολύγυρος - Χαλκιδική
Επικοινωνία:

Re: Νεες κυκλοφοριες σε retro κoνσολες και computers

Δημοσίευση από GeoAnas »

Στο τελευταίο video, βλέπουμε ένα Vectrex. Σε αυτό λοιπόν το Vectrex τρέχει κάποιο "ειδικό" hardware που έρχεται σε μορφή cartridge και βρίσκεται σε debug στάδιο. Αυτό που βλέπουμε είναι ένα endless reset loop που φαίνεται πολύ καθαρά και στο video.... ;-)
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Spycat (Atari 8bit)

Δημοσίευση από Nemo »



https://www.youtube.com/watch?v=zWTDNyug01w

Το Spycat το arcade adventure video game για (BBC Micro&Acorn Electron) του Peter Scott (as Dylan)/Superior Software μεταφέρθηκε στα 8bitα Atarάκια από τους
Frantisek "Fandal" Houra (code) & Michael "Miker" Szpilowski (music).

Ο πρωταγωνιστής είναι μυστικός πράκτορας ο οποίος προκειμένου να μην αναγκασθεί να βγει στην σύνταξη με 3 και 60 αρχίζει να κλέβει απόρρητα έγγραφα προκειμένου να την κάνει κατόπιν για την Greenland όπου και θα γράψει κατόπιν τα απομνημονεύματα τα οποία θα πουλήσουν σαν ζεστά ψωμμάκια .

D/load Link :arrow: Spycat (Atari 8bit)


Εικόνα

Εικόνα


Υ.Γ.1 Ο αντίστοιχος "Q" στο παιχνίδι ονομάζεται .... Sir Clive Amstrad
Υ.Γ.2 Το story του παιχνιδιού αντλεί την εμπνευσή του από ένα πραγματικό γεγονός / σκάνδαλο το βιβλίο Spycatcher, τα απομνημονεύματα του MI5 officer / Assistant Director Peter Wright.
Υ.Γ.3 Το ενδεχόμενο -inside joke- είναι ότι δημιουργός επειδή δεσμευόταν με συμβόλαιο -για 3 και 60 άραγε κι αυτός - από την Audiogenic έγραψε το παιχνίδι με το ψευδώνυμο Dylan για την Superior Software.
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Harbinger - Convergence(Spectrum 128K)

Δημοσίευση από Nemo »


https://www.youtube.com/watch?v=Wt4n-EOnX5s

Nemo έγραψε:
Οπως μας πληροφορει ο Apsis (Maxi Ruano) το επερχομενο GODKILLER 2 εχει φτασει στο 85% της αναπτυξης του και θα υλοποιηθει κι αυτο
με την Churrera engine των Mojon Twins ,ενω το 3ο μερος που θα ακολουθησει MK2 engine των Mojon Twins.
:arrow: viewtopic.php?p=35227#p35227
O Apsis (Maxi Ruano) που τον γνωρίσαμε από τα Godkiller &&&Godkiller 2 και τα δύο για Spectrum 128K
επανέρχεται με ένα ακόμη παιχνίδι για Spectrum 128K βασισμένο στην MK2 engine των Mojon Twins όπως είχε προαναγείλλει
και παρόλο που και πάλι για την μουσική υπεύθυνος είναι ο Neil Parsons
δεν πρόκειται το GODKILLER 3 αλλά για το :arrow:


Εικόνα
Stardate – 2800.5
Olympus Star Cluster.

The fate of thousands of worlds is in your hands, as a result of the project Harbinger you must embark on an epic sci-fi adventure to save millions of lives throughout the galaxy

An ancient alien race seeks revenge … and only you can stop it !

Harbinger - Convergence όπου για MCMXXVή φορά καλείστε να σώσετε αυτό που ο ήρωας αντιλαμβάνεται ως κόσμο του από την εκδίκηση :evil: μια αρχαίας εξωγήινης φυλής(δεν μπορεί :angel: κάτι θα τους κάνατε κι εσείς .... : )

Direct D/load link :arrow: Harbinger - Convergence(Spectrum 128K)


Official page :arrow: https://cthoniangodkiller.wordpress.com ... nvergence/


Εικόνα
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: MagotWIP(/C64)

Δημοσίευση από Nemo »

Nemo έγραψε:
GeoAnas έγραψε:
Nemo έγραψε: Magot : ενα single screen platform/shoot em up που "ψηνεται" -απο τους Daddy Santoro (Coder) & Wizkid (Pixel Artist)- στον C64 και αναμενεται μεχρι μεσα στο 2015 σε μορφη cartridge/disk .
:arrow: http://magot64.blogspot.it/
...και η σχετική αφίσα στο πολύ πρόσφατο RCi (Μeeting Retro ComputerClub Italy 2-3 April, Ρώμη)

Εικόνα



https://www.youtube.com/watch?v=3rH3X3kcpSE
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Άβαταρ μέλους
Nemo
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 15 Απρ 2004 22:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Imperial Mahjong(CPC με 128K/Plus)

Δημοσίευση από Nemo »

Εικόνα


CargoSoft is very proud to present you its new game: Imperial Mahjong.
Imperial Mahjong is a reflexion game based on the Chinese game called "Mahjong Solitaire", in which the player must make all the tiles disappear by selecting pairs that match.

The game features several technical achievements, including the use of two outstanding new graphic modes:
- the EGX (Extended GraphX) that displays 16 colors in 320*200 instead of 4.
- the EGX2 that displays 4 colors in 640*200 instead of 2.

-First game on CPC to have digi-drums during the whole game.
-Sample during the loading of the game at FDC full speed.
-Introduction music using 3-channel Sample-SIDs, in stereo.
-More than 30 minutes of music.



A full list of these achievements will be published, but once again we don't want to spoil the surprise! For the same reason, we will not show any screen shot for now, for you to discover the game by yourself.

Please run the game on a real CPC! The graphics were designed to run on the real hardware. It is much, much, much more beautiful on a real CPC old.

Imperial Mahjong(CPC με 128K/Plus) : O Julien Névo (Targhan) και o Sylvestre Campin(Super Sylvestre) από την CargoSoft ( μετά το εκπληκτικό Orion Prime ) έκαναν το (τεχνικό) θαύμα τους και βάλανε τα γυαλιά στους άλλους 8 bitους για το οποίο άλλωστε μας είχανε "προειδοποιήσει" .


D/load από την official page του παιχνιδιού :arrow: http://julien-nevo.com/mahjong/

Σχετικά Cpcwiki forums &&& Pouet threads/entries


Εικόνα




Υ.Γ.1 Να θυμίσουμε ότι κάτι ανάλογο ως ένα βαθμό -με στατικές οθόνες- είχε επιτευθεί από την γαλική Lankhor στο Fugitif


Υ.Γ.2 Υπέροχα - όλοι χρειάζονται λίγο ανταγωνισμό για να γίνουν οι υπόλοιποι 8bitοι ακόμα καλύτεροι :twisted:
if" Imitation is the sincerest flattery",
imagine emulating ....
Απάντηση